معرفی و دانلود کتاب صوتی تمرکز قدرتمند: یک برنامه هفت روزه برای ایجاد شفافیت ذهنی و تمرکز قوی

عکس جلد کتاب صوتی تمرکز قدرتمند: یک برنامه هفت روزه برای ایجاد شفافیت ذهنی و تمرکز قوی
قیمت:
۶۲۴۰۰ 43680 تومان ۳۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی تمرکز قدرتمند و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی تمرکز قدرتمند و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی تمرکز قدرتمند: یک برنامه هفت روزه برای ایجاد شفافیت ذهنی و تمرکز قوی

عدم تمرکز و پرش ذهنی عارضه‌ای است که بسیاری از ما با آن دست‌وپنجه نرم می‌کنیم و حتی شاید به بخشی از شخصیت ما بدل شده باشد. کتاب صوتی تمرکز قدرتمند درباره‌ی این پدیده‌ی رایج نوشته شده است. برای رفع این مشکل -هرچقدر هم که در ما درونی و قدیمی باشد- راهکارهای اثبات‌شده و آزمون‌پس‌داده‌ای وجود دارد که تیبو موریس در این کتاب به تعدادی از آن‌ها می‌پردازد.

درباره‌ی کتاب صوتی تمرکز قدرتمند

آیا تابه‌حال برایتان پیش آمده است که به‌شکل مکرر وسایلی مانند کلید یا کارت بانکی‌تان را در خانه جا بگذارید؟ آیا مدام از این شاخه به آن شاخه می‌پرید؟ آیا تمرکز روی یک مسئله، مثلاً مطالعه‌ی یک کتاب یا گوش دادن به حرف‌های کسی که مقابلتان نشسته است برایتان جزو دشوارترین کارهای دنیاست؟ آیا اطرافیانتان از اشتباهات سهل‌انگارانه و تکرارشونده‌ی شما به ستوه آمده‌اند؟ آیا کوچک‌ترین سروصدایی حواس شما را از کاری که مشغول آن هستید پرت می‌کند؟

اگر چنین است، احتمالاً شما دچار مشکل عدم تمرکز هستید. مسئله‌ای که تیبو موریس (Thibaut Meurisse) در کتاب تمرکز قدرتمند (Powerful Focus) به‌طور مفصل به آن می‌پردازد. اما جای هیچ نگرانی وجود ندارد. این عارضه پدیده‌ای بسیار رایج است که برای اغلب افراد به‌طور موقت و دوره‌ای اتفاق می‌افتد. خستگی مفرط، شلوغی و آشفتگی اوضاع ذهنی و حتی پایین و بالا شدن برخی از هورمون‌ها در بدن از جمله مهم‌ترین عواملی هستند که می‌توانند تمرکز فرد را مختل کنند. در بعضی موارد حاد، این پدیده ممکن است به‌حدی پیشرفت کند که به یک اختلال تبدیل شود؛ اختلالی که تنها با کمک گرفتن از روان‌درمانگر می‌توان آن را درمان کرد. اما برای بیشتر افراد این پدیده بدون نیاز به مراجعه به متخصص هم قابل پیشگیری است. در بسیاری از موارد می‌توان ریشه و منشأ عدم تمرکز را حدس زد. برای مثال، اگر در طول شب خواب ناکافی یا بی‌کیفیتی داشته باشید، یا در محل کارتان سروصدای نامتعارفی باشد، ممکن است تمرکز شما حین انجام دادن کارتان به هم بریزد. همچنین، برخی از تغییرات هورمونی و یا مصرف بعضی از داروها نیز می‌توانند جزو منشأهای فیزیکی این عارضه باشند.

تمرکز قدرتمند یک راهنمای عملی است که به شما می‌آموزد چگونه تنها در هفت روز به تمرکز خود عمق و وسعت ببخشید. تیبو موریس در این کتاب برای شما تمرینات ساده‌ای در نظر گرفته است که با انجام دادن آن‌ها به‌صورت منظم و پیوسته می‌توانید موانع کمبود تمرکز را از مسیر موفقیتتان بردارید.

کتاب صوتی تمرکز قدرتمند برای چه کسانی مناسب است؟

اگر به دنبال یک راهنمای عملی گام‌به‌گام هستید که به شما کمک کند تا تمرکز ازدست‌رفته‌ی خود را بازیابی کنید، بی‌درنگ به سراغ این کتاب الهام‌بخش بروید.

با تیبو موریس بیشتر آشنا شویم

تیبو موریس نویسنده‌ی جوان فرانسوی است که پس از تحصیل در رشته‌ی زبان ژاپنی، تصمیم گرفت برای ادامه‌ی زندگی به ژاپن برود. پرفروش‌ترین کتاب آمازون، یعنی کتاب «به احساسات خودت مسلط باش» که نزدیک به دویست‌هزار نسخه از آن به فروش رسیده و به بیش از ده زبان از جمله فرانسوی، اسپانیایی، آلمانی، چینی، تایلندی و روسی ترجمه شده، مهم‌ترین اثر او به شمار می‌رود. موریس مؤسس و نویسنده‌ی وبسایت "whatispersonaldevelopment.org" است و در آن مطالبی درباره‌ی توسعه‌ی فردی به اشتراک می‌گذارد. او درباره‌ی تجربه‌ی وبلاگ‌نویسی‌اش می‌گوید: «خالصانه‌ترین امید من این است که محتوای وبسایتم انگیزه‌ی بیشتری برای دنبال کردن رؤیای منحصر‌به‌فردتان را به شما بدهد.»

جملات برگزیده‌ی کتاب صوتی تمرکز قدرتمند

  • بدانید که چه می‌خواهید. شفافیت، قدرت است و اهداف مبهم، نتایج مبهم در پی دارند.
  • نبود شفافیت، دلیل اصلی ناکامی در کسب‌وکار و زندگی شخصی است.
  • شفافیت است که موجب تمرکز می‌شود.

در بخشی از کتاب صوتی تمرکز قدرتمند می‌شنویم

باید درک کنید که همه مردم، روزانه انتخاب‌هایی را انجام می‌دهند. هر فعالیت، هدف یا پروژه‌ای که روی آن کار می‌کنید، هر روز به آن متعهد می‌شوید، خواه از آن آگاه باشید یا نه. هیچ قانونی وجود ندارد که بگوید نمی‌توانید فعالیت‌های خاصی را حذف کنید و آن‌ها را با فعالیت‌های مؤثرتر یا لذت‌بخش‌تر جایگزین کنید، اما اگر برای مدت طولانی درگیر آن‌ها بوده باشید، ممکن است همیشه این‌طور به نظر نرسد.

به‌عنوان مثال شاید شما یک باشگاه کتاب را اداره می‌کنید، در یک انجمن یا شورا فعالیت دارید یا در کلیسای محلتان داوطلب انجام امور خیریه می‌شوید. این‌ها ممکن است تلاش‌هایی فوق‌العاده و حتی خیرخواهانه باشند، اما ممکن است دیگر آن چیزی نباشند که شما بخواهید انجام دهید. گاهی اوقات سخت‌ترین کار این است که یک چیز خوب را رها کنید تا به خودتان اجازه دهید به دنبال چیزی عالی بروید. آیا هنوز می‌خواهید به فعالیتی که سال‌ها دنبال می‌کردید ادامه دهید؟ آیا این مهم‌ترین استفاده از زمان شما در حال حاضر است، یا راهی بهتر و رضایت‌بخش‌تر برای استفاده از زمان گران‌بهایتان وجود دارد؟

فقط شما هستید که می‌توانید به این سؤال‌ها پاسخ دهید. فقط شما هستید که می‌توانید انتخاب کنید که واقعاً می‌خواهید روی چه چیزی تمرکز کنید و به جلو حرکت کنید. نکته اصلی این است که کاملاً با خودتان صادق باشید.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
4 دقیقه
این کتاب برای چه کسی نوشته شده است؟ / مقدمه
20 دقیقه
بخش اول: به چنگ آوردن شفافیت و وضوح / روز اول
6 دقیقه
بخش اول: به چنگ آوردن شفافیت و وضوح / روز دوم
5 دقیقه
بخش اول: به چنگ آوردن شفافیت و وضوح / روز سوم
21 دقیقه
بخش اول: به چنگ آوردن شفافیت و وضوح / روز چهارم
3 دقیقه
بخش دوم: از بین بردن حواس‌پرتی‌ها و موانع
24 دقیقه
بخش دوم: از بین بردن حواس‌پرتی‌ها و موانع / روز پنجم
11 دقیقه
بخش دوم: از بین بردن حواس‌پرتی‌ها و موانع / روز ششم
13 دقیقه
بخش دوم: از بین بردن حواس‌پرتی‌ها و موانع / روز هفتم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی تمرکز قدرتمند: یک برنامه هفت روزه برای ایجاد شفافیت ذهنی و تمرکز قوی
نویسنده
مترجملطیف احمدپور
راویراضیه هاشمی
ناشر چاپینشر ترنگ
ناشر صوتینشر ماه آوا
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابMP3
مدت۱ ساعت و ۴۷ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی
۶۲۴۰۰ 43680 ت ۳۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی تمرکز قدرتمند

hamed dezvarei
۱۴۰۲/۱/۲۴
به نظر من همه باید این کتاب رو با دقت گوش بدن و تو زندگیشون به کار ببندن
امیر صالحی
۱۴۰۱/۹/۲۹
خیلی ممنون واقعا عالیه و شفافیت رو به تمام معنا وارد زندگیمون میکنه
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه کتاب صوتی تمرکز قدرتمند

برای دریافت کتاب صوتی تمرکز قدرتمند و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.