معرفی و دانلود کتاب صوتی توقف بیش اندیشی، تسلط بر هیجانات و شروع به اقدام عملی

عکس جلد کتاب صوتی توقف بیش اندیشی، تسلط بر هیجانات و شروع به اقدام عملی
قیمت:
۴۵,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی توقف بیش اندیشی، تسلط بر هیجانات و شروع به اقدام عملی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی توقف بیش اندیشی، تسلط بر هیجانات و شروع به اقدام عملی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی توقف بیش اندیشی، تسلط بر هیجانات و شروع به اقدام عملی

کتاب صوتی توقف بیش اندیشی، تسلط بر هیجانات و شروع به اقدام عملی، راهنمایی بی‌نظیر برای ترک عادت فکری مخربِ بیش‌اندیشی است. این کتاب، برنامه‌ای مدون و دقیق در برابر شما می‌گذارد تا به کمک آن بتوانید نگرانی‌ها، ترس‌ها و اضطراب‌هایی را که در مورد آینده دارید کنار بگذارید و با منظم کردن ذهن‌تان، به اهدافی که در زندگی تعیین کرده‌اید برسید.

درباره‌ی کتاب صوتی توقف بیش اندیشی، تسلط بر هیجانات و شروع به اقدام عملی

بیش‌اندیشی و نشخوار فکری عادات روانی‌ای هستند که ترک کردن‌شان بسیار مشکل است. حتی ممکن است خود را اینطور توجیه کنید که فکر کردن زیاد و طولانی‌مدت به یک مسئله باعث خواهد شد در نهایت بهترین راه‌حل آن را پیدا کنید. اما در واقعیت، هر قدر بیشتر به یک مسئله فکر کنید، زمان و انرژی کمتری برای اقدام کردن برای آن خواهید داشت. به علاوه، فکر کردن و تلاش برای در نظر گرفتن تمام کارهایی که می‌توانستید انجام دهید و فکر کردن به سناریوهای بدبینانه، شما را خسته و فرسوده خواهد کرد. کتاب صوتی توقف بیش اندیشی، تسلط بر هیجانات و شروع به اقدام عملی (Stop Overthinking, Master Your Emotions & Take Action) راهنمایی‌ست که شما را از گرداب این افکار رهایی می‌بخشد.

کسانی که دچار بیش‌اندیشی و نشخوار فکری هستند، وارد چرخه‌ای منفی از افکار می‌شوند که آن‌ها را رنج می‌دهد و معمولاً به یکی از اصلی‌ترین دلایل شکست و نارضایتی‌شان تبدیل می‌شود. افرادِ دچارِ اختلال‌های افسردگی، اضطراب و اختلال استرس پس از حادثه بیش از دیگران دچار بیش اندیشی می‌شوند. با این حال، این عادت را نیز مانند تمامی دیگر عادت‌ها می‌توان ترک کرد. کتاب صوتی توقف بیش اندیشی، تسلط بر هیجانات و شروع به اقدام عملی با ارائه‌ی برنامه‌ای دقیق و اثبات‌شده، مجموعه‌ای از اقدامات را توصیه می‌کند که به کمک آن‌ها می‌توان این عادت مخرب را ترک کرد. اولین قدم و گامی که افراد باید در این راستا بردارند این است که بیش‌اندیشی را بشناسند و علل بروز آن را درک کنند.

کتاب توقف بیش اندیشی، تسلط بر هیجانات و شروع به اقدام عملی در ادامه به اهمیت کنترل کردن احساسات و هیجانات می‌پردازد و نشان می‌دهد بدون تسلط بر احساسات، نمی‌توان بیش‌اندیشی را ترک کرد. یکی از مؤثرترین راه‌هایی که این کتاب برای تسلط پیدا کردن بر احساسات آن را توصیه می‌کند، بازسازی شناختی‌ست. در این روش، فرد یاد می‌گیرد چطور به یک مسئله یا مشکل، از زاویه‌ی دید متفاوتی نگاه کند و باور‌های خود را در مورد آن تغییر دهد. این روش اولین بار در دهه‌ی 1960 میلادی توسط روان‌شناس آمریکایی آرون تی بک ایجاد شد و از آن زمان تاکنون در بسیاری از درمان‌های شناختی مورد استفاده قرار گرفته است.

قدم بعدی که برای توقف بیش‌اندیشی باید برداشته شود، این است که برنامه و پایه‌ای برای رشد کردن خود ایجاد کنید و با اقدامات ساده و کوچک آن را عملی کنید. توصیه‌ها و پیشنهادهای کتاب صوتی توقف بیش اندیشی، تسلط بر هیجانات و شروع به اقدام عملی کمک بسیار زیادی به شما در تدوین این برنامه خواهند کرد.

کتاب توقف بیش اندیشی، تسلط بر هیجانات و شروع به اقدام عملی توسط گروه تفکر درخشان (Brilliant Thinking) نوشته شده و مؤسسه انتشارات فلسفه به ترجمه‌ی شاهین غفاری آن را منتشر کرده است. نسخه‌ی صوتی این کتاب توسط همین انتشارات و به گویندگی بهرام صیف الدین تهیه شده است.

کتاب صوتی توقف بیش اندیشی، تسلط بر هیجانات و شروع به اقدام عملی برای چه کسانی مناسب است؟

اگر از بیش‌اندیشی و نشخوار فکری رنج می‌برید و به دنبال این هستید که این عادت فکری مخرب را ترک کنید، شنیدن کتاب صوتی توقف بیش اندیشی، تسلط بر هیجانات و شروع به اقدام عملی به شما توصیه می‌شود.

در بخشی از کتاب صوتی توقف بیش اندیشی، تسلط بر هیجانات و شروع به اقدام عملی می‌شنویم

مطمئنم که در دوره‌ای از زندگی خود در آستانه‌ی فروپاشی روانی قرار گرفته‌اید یا دچار آن شده‌اید. احتمالاً وسوسه شده‌اید که اشیا را پرت کنید یا با تمام وجود فریاد بزنید و یا وسط روز از محل کار بیرون بروید. شاید این احساس را قبل از رفتن به فرودگاه در حالی که هنوز چمدان‌تان را نبسته‌اید و پاسپورت‌تان گم شده تجربه کرده باشید. شاید یک ساعت مانده به برگزاری یک جلسه‌ی مهم، مجبور به آماده‌سازی سالن و زنگ زدن به مهمانان شده باشید و در این گیرودار باید به فکر زنگ زدن به مادرتان و جواب دادن به یک ایمیل مهم هم می‌بودید. این وضعیت در نهایت منجر به آشفتگی ذهنی می‌شود. یعنی در خوش‌بینانه‌ترین حالت.

احساس می‌کنید صدها موضوع به صورت همزمان در سرتان رژه می‌رود. این شرایط گیج‌کننده و حتی اضطراب‌آور به نظر می‌رسند. انباشتگی ذهنی چیزی شبیه این است. این فقط افکار منفی نیستند که موجب انباشتگی ذهنی می‌شوند. ترکیبی از افکار مثبت، خنثی، تصادفی و غیرضروری نیز می‌توانند انباشتگی ذهنی ایجاد کنند. وقتی تمام این مواد را با هم در یک ظرف بریزید، در نهایت به نقطه‌ی جوش می‌رسد و سر می‌رود. این زمانی‌ست که باید بیشترین توجه را به سلامت روانی خود داشته باشید.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
2 دقیقه
معرفی
5 دقیقه
فصل اول - بخش اول
8 دقیقه
فصل اول - بخش دوم
8 دقیقه
فصل اول - بخش سوم
4 دقیقه
فصل اول - بخش چهارم
6 دقیقه
فصل اول - بخش پنجم
22 دقیقه
فصل اول - بخش ششم
11 دقیقه
فصل اول - بخش هفتم
5 دقیقه
فصل اول - بخش هشتم
8 دقیقه
فصل اول - بخش نهم
14 دقیقه
فصل اول - بخش دهم
11 دقیقه
فصل اول - بخش یازدهم
6 دقیقه
فصل دوم - بخش اول
8 دقیقه
فصل دوم - بخش دوم
6 دقیقه
فصل دوم - بخش سوم
13 دقیقه
فصل دوم - بخش چهارم
6 دقیقه
فصل دوم - بخش پنجم
9 دقیقه
فصل دوم - بخش ششم
15 دقیقه
فصل دوم - بخش هفتم
11 دقیقه
فصل دوم - بخش هشتم
6 دقیقه
فصل دوم - بخش نهم
8 دقیقه
فصل دوم - بخش دهم
5 دقیقه
فصل دوم - بخش یازدهم
6 دقیقه
فصل دوم - بخش دوازدهم
28 دقیقه
فصل سوم - بخش اول
29 دقیقه
فصل سوم - بخش دوم
8 دقیقه
فصل سوم - بخش سوم
6 دقیقه
فصل سوم - بخش چهارم
10 دقیقه
فصل سوم - بخش پنجم
7 دقیقه
فصل سوم - بخش ششم
18 دقیقه
فصل سوم - بخش هفتم
7 دقیقه
فصل سوم - بخش هشتم
9 دقیقه
فصل سوم - بخش نهم
7 دقیقه
فصل سوم - بخش دهم
5 دقیقه
فصل سوم - بخش یازدهم
16 دقیقه
فصل چهارم - بخش اول
8 دقیقه
فصل چهارم - بخش دوم
10 دقیقه
فصل چهارم - بخش سوم
9 دقیقه
فصل چهارم - بخش چهارم
10 دقیقه
فصل چهارم - بخش پنجم
8 دقیقه
فصل چهارم - بخش ششم
9 دقیقه
فصل چهارم - بخش هفتم
7 دقیقه
فصل چهارم - بخش هشتم
13 دقیقه
فصل چهارم - بخش نهم
7 دقیقه
فصل چهارم - بخش دهم
8 دقیقه
فصل چهارم - بخش یازدهم
8 دقیقه
فصل چهارم - بخش دوازدهم
8 دقیقه
فصل چهارم - بخش سیزدهم
11 دقیقه
نتیجه‌گیری
2 دقیقه
کلام آخر

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی توقف بیش اندیشی، تسلط بر هیجانات و شروع به اقدام عملی
نویسنده
مترجمشاهین غفاری
راویبهرام سیف الدین
ناشر صوتی موسسه انتشارات فلسفه
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۷ ساعت و ۴۴ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی توقف بیش اندیشی، تسلط بر هیجانات و شروع به اقدام عملی

مصطفی عزیزی
۱۴۰۲/۶/۲
با درود فراوان خدمت دوستان کتابخوان و گرامی. برای این کتاب ۵ ستاره کمه به نظر بنده، این اثر مجموعه‌ی کامل و جامعی از کتاب‌های خودشناسی ورشد فردی می‌تونه باشه که با بیان رهنمودها و تمارین و ایده‌های طلایی و کاربردی اگر عمل گرا باشیم تغییرات فوق العاده‌ای را در زندگیمون شاهد باشیم. درک مفهوم موفقیت، موارد لازم و راهکارهای مختلف برای توسعه فردی و درک شکست از ویژگی‌های بیان شده در این کتاب می‌باشد. برای موفقیت در کاری حتما باید ذهنیت برنده داشته باشیم و روی اهداف کار کنیم، تصویر سازی کنیم و مسئولیت پذیر باشیم که برسیم به نتایج ممکن. اگر ۸ ساعت در زندگی برای موفقیت دوست دارید سرمایه گذاری کنید این کتاب فوق العاده را مطالعه کنید و یا گوش کنید. ترجمه عالی و خوانش فوق العالی. ‌ سپاس از تهیه کنندگان این کتاب و تیم خوب کتابراه
Hoori
۱۴۰۲/۶/۱۶
عجب کتاب مفیدیه، برای خریدش خیلی شک داشتم چون من همیشه که بیش اندیش نیستم ولی فقط برای بیش‌اندیشی نیست بلکه برای داشتن یک زندگی بهتر، خوبه که این کتاب رو بخونیم. اگرخواستید بیشتر بدونید، فهرست این کتاب رو در قسمت کتاب متنی‌اش ببینید.
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه کتاب صوتی توقف بیش اندیشی، تسلط بر هیجانات و شروع به اقدام عملی

برای دریافت کتاب صوتی توقف بیش اندیشی، تسلط بر هیجانات و شروع به اقدام عملی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.