معرفی و دانلود کتاب صوتی جادوی تجلی: پانزده تکنیک پیشرفته برای جذب بهترین زندگی ممکن

عکس جلد کتاب صوتی جادوی تجلی: پانزده تکنیک پیشرفته برای جذب بهترین زندگی ممکن
قیمت:
۳۵,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی جادوی تجلی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی جادوی تجلی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی جادوی تجلی: پانزده تکنیک پیشرفته برای جذب بهترین زندگی ممکن

آیا زمان آن نرسیده تا به آرزوهایتان برسید؟ کتاب صوتی جادوی تجلی نوشته‌‌ی ریو شینوهارا، پانزده تکنیک مفید و ساده را به شما می‌آموزد که به کمک آن‌ها می‌توانید بهترین زندگی ممکن را برای خود رقم بزنید! شایان ذکر است این کتاب از آثار پرفروش نیویورک تایمز و آمازون به شمار می‌رود.

درباره کتاب صوتی جادوی تجلی

آیا گمان می‌کنید که دیگران مسئول بدبختی شما هستند و مدام دنبال مقصر می‌گردید؟ آیا هر زمان که امری بر وفق مرادتان نباشد، از زمین و زمان شکایت می‌کنید و خودتان را فردی شکست‌خورده و بدشانس می‌دانید و تصور می‌کنید که دیگران زندگی ایده‌آلی دارند اما شما به هیچ‌ موفقیتی دست نیافته‌اید؟! باور کنید یا نه، فرمان زندگی‌تان در دستان خودتان است و هیچکس دیگری نمی‌تواند کنترل آن را از شما بگیرد.

پس اگر در چنین شرایط سختی قرار گرفته‌اید و به دنبال اصولی ساده و کارآمد هستید تا به هرآنچه که می‌خواهید دست یابید، کتاب جادوی تجلی (The Magic of Manifesting) براساس اصول قانون جذب، پانزده تکنیک پیشرفته را به شما معرفی می‌کند که با کمک آن می‌توانید به یک زندگی معنوی و پر از انرژی مثبت دست یابید.

ممکن است قبلاً نیز با برخی از این تکنیک‌ها آشنا شده باشید یا حداقل نامشان به گوشتان خورده باشد. باید گفت تجلی در معنای حقیقی خود، استفاده از قدرت افکار، احساسات و باورهایتان برای آوردن چیزی (آرزو و اهدافتان) به واقعیت فیزیکی‌ست. شاید در ابتدا فکر کنید که این مسئله امری انتزاعی‌ست اما علم ثابت کرده که همه چیز از انرژی ساخته شده است. به‌علاوه، قوانینی نیز در جهان کائنات وجود دارد که چگونگی جریان یافتن انرژی را تعیین می‌کند. بنابراین هرچه بیشتر در مورد این قوانین بدانید، راحت‌تر این انرژی را به سمت دلخواه خود هدایت می‌کنید.

همچنین در کتاب جادوی تجلی یاد می‌گیرید که برای موفقیت در زندگی لازم نیست که مشهور و پولدار باشید. بلکه هزاران هزار انسان معمولی، با بهره هوشی متوسط و قدرت طبیعی، توانسته‌اند به قوانین تجلی عمل کنند و بهترین زندگی ممکن را برای خود خلق نمایند. منتظر معجزه نباشید و با این ابزار قدرتمند، رویاهای خود را به واقعیت تبدیل کنید.

کتاب صوتی جادوی تجلی برای چه کسانی مناسب است؟

اگر دوست دارید عشق، پول، سلامتی و خوشبختی را در زندگی خود داشته باشید و آن‌ها را جذب کنید، کتاب حاضر می‌تواند از طریق آیین باستانی شینتو به شما کمک شایانی کند.

با ریو شینوهارا بیشتر آشنا شویم

ریو شینوهارا (Ryuu Shinohara) نویسنده‌ای پرفروش و معلم معنوی ژاپنی‌ست. او که پیرو مکتب شینتو است از همان کودکی تعلیمات مذهبی و باستانی را آغاز نمود. وی در سنین جوانی به هلند مهاجرت کرد و در آمستردام به عنوان مشاور معنوی فعالیت داشت.

در بخشی از کتاب صوتی جادوی تجلی می‌شنویم

مغز برای رمزگشایی افکار، از کلمات استفاده می‌کند. اما زبان اصلی قلب، احساس و شهود است. بین افرادی هم که وضعیت‌های احساسی متفاوت دارند، تعامل رخ می‌دهد. بنابراین فردی که در وضعیت ذهنی و احساسی منفی قرار دارد، ممکن است تحت تأثیر فردی قرار بگیرد که در وضعیت مثبت قرار دارد و عشق را به او منتقل ‌کند. درنتیجه، ممکن است الگوهای رفتاری و فکری یک فرد در اثر قرارگیری مداوم در معرض احساسات مثبت، تغییر کند. بنابراین، می‌توانید احساسات مثبتی را که از قلب سرچشمه می‌گیرند، پرورش دهید تا جایگزینِ الگوهای فکری و رفتاری اضطراب‌آور شوند.

واژه‌ی کلیدی این مبحث، «احساس» است. افکار مثبت بدون پشتوانه‌ی احساسات، کار زیادی نمی‌کنند. هنگام تدوین افکار توسط مغز، قلب نقش مهمی در انتقال احساسات مثبت، ایفا می‌کند.

احساسات توسط چیزهایی که می‌بینیم هم، منتقل می‌شوند. شاید تابه‌حال برای‌تان پیش آمده باشد که به‌خاطرِ پرسه‌زدن اطراف آدم‌های منفی، احساس بدی به خودتان پیدا کنید. از طرف دیگر، همنشینی با افراد مثبت و خوش‌بین، حس خوبی به شما می‌دهد و احساس می‌کنید، می‌توانید به هرچیزی که می‌خواهید،‌ برسید.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
11 دقیقه
پیشگفتار
24 دقیقه
بخش یک: واقعیت چندوجهی
25 دقیقه
بخش دو: رونمایی از زمان حال
24 دقیقه
بخش سه: با تجلی خود همسو شوید
22 دقیقه
بخش چهار: هماهنگی ذهن و قلب
22 دقیقه
بخش پنج: از سرِ راه خود کنار بروید
19 دقیقه
بخش شش: پیش‌نیاز هر اقدام
22 دقیقه
بخش هفت: انرژی همه‌چیز
19 دقیقه
بخش هشت: چه‌چیزی برای تجلی ثروت و فراوانی لازم است؟
19 دقیقه
بخش نه: چگونه بهترین زندگی را خلق کنیم؟
15 دقیقه
بخش ده: زنده‌شدن کامل
8 دقیقه
نتیجه‌گیری

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی جادوی تجلی: پانزده تکنیک پیشرفته برای جذب بهترین زندگی ممکن
نویسنده
مترجمشاهین غفاری
راویعلی حقیقی
ناشر صوتی موسسه انتشارات فلسفه
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابMP3
مدت۳ ساعت و ۵۰ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی جادوی تجلی

علیرضا رضایی
۱۴۰۳/۱/۸
واقعا معرکه اس، من همه‌ی کتابهای این نویسنده رو خریدم حتی همون کتابها به صورت صوتی، تو ماشین مثل پادکست فقط به کتابهای این نویسنده گوش‌میدم توصیه اکید میکنم که حتما بخرین و ازش لذت ببرین.
احمد جعفری
۱۴۰۲/۸/۱۸
کتاب فوق العاده هست و من توصیه میکنم. قوانین جذب را بصورت کاربردی بیان می‌کنه و کسانیکه مسائل قوانین جذب را دنبال می‌کنند کاربردیه، همچنین مثال کاربردی توش کم بود
مریم
۱۴۰۲/۸/۱۳
سلام... صدای ترجمه بسیار عالی هست
من چندین بار گلاب رو گوش میدم... خیلی خوب وروان
امیررضا جلالی
۱۴۰۲/۳/۱۸
یکبار فقط گوش کنید
و بعد بارها تکرار و دقت
نوشین شکل ابادى
۱۴۰۱/۸/۴
عالیه به شرط عمل به دستورات و چند دوره گوش دادن با دقت
محمدرضا کریمی
۱۴۰۱/۸/۷
چندین بار مطالعه شود
بی نظیر هست
مشاهده همه نظرات 6

راهنمای مطالعه کتاب صوتی جادوی تجلی

برای دریافت کتاب صوتی جادوی تجلی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.