معرفی و دانلود کتاب صوتی حماسه‌ی ویچر - جلد ششم: برج پرستو

عکس جلد کتاب صوتی حماسه‌ی ویچر - جلد ششم: برج پرستو
قیمت:
۱۱۷۰۰۰ 81900 تومان ۳۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی حماسه‌ی ویچر - جلد ششم: برج پرستو و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی حماسه‌ی ویچر - جلد ششم: برج پرستو و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی حماسه‌ی ویچر - جلد ششم: برج پرستو

کتاب صوتی حماسه‌ی ویچر - جلد ششم: برج پرستو، ششمین جلد از مجموعه‌ی پرفروش حماسه‌ی ویچر، به دنبال داستان‌های دیگر این سری کتاب‌ها، باز هم از شجاعت‌های «گرالت» برایتان می‌گوید. آندژی ساپکوفسکی در این کتاب، شما را به سرزمین هیولاها دعوت می‌کند تا شاهد مبارزه‌ی «ویچر» و متحدانش برای جست‌و‌جو و رهایی «سیری» از چنگال دشمنانشان باشید. جایزه‌ی «پاسپورت پولینکی» در سال 1997 به این رمان فانتزی و هیجان‌انگیز اعطا شد.

درباره‌ی کتاب صوتی حماسه‌ی ویچر - جلد ششم: برج پرستو

درست در همان زمانی که آتش جنگ سراسر جهان را در خود می‌سوزاند، منجی جهان، سیری، ناگهان ناپدید می‌شود. او که در محاصره‌ی متحدان و دشمناش قرار گرفته، ناچار ظاهر راهزنی را به خود می‌گیرد تا از گزند مخالفانش در امان باشد. البته این ظاهر جدید، باعث می‌شود تا دوستدارانش هم به‌راحتی او را نشناسند. ویچر اما از پا نمی‌نشیند و گروهی از جنگاوران را گردهم می‌آورد تا جست‌و‌جوی خود را آغاز کنند. در این غوغا و همهمه‌ی جنگ، راهی برای پنهان شدن نمی‌ماند جز برج پرستو! در این بخش از سری کتاب‌های حماسه‌ی ویچر، در حالی با سیری روبه‌رو می‌شوید که به‌شدت مجروح شده و پس از اینکه به دست فیلسوف پیری از باتلاق نجات پیدا می‌کند، تصمیم می‌گیرد هر آنچه را که بر سرش آمده برای پیرمرد نجات‌دهنده‌ی خود روایت کند.

لحن جذاب و پرکشش آندژی ساپکوفسکی (Andrzej Sapkowski)، در کنار تخیل نیرومند او در خلق هیولاها و پدیده‌های شگفت‌انگیز، موجب اقبال کتاب صوتی حماسه‌ی ویچر - جلد ششم: برج پرستو (The Tower of the Swallow) میان علاقمندان داستان‌های خیالی در جهان شده است. لحظات حساسی که در آن‌ها مرز بین مرگ و زندگی محو می‌گردد، همچنین صحنه‌های پرتلاطم نبرد باعث می‌شود هنگامی که شنیدن این رمان را آغاز می‌کنید، تا آخرین جمله‌ی آن، مجذوب ماجراهایش شوید.

نبرد بین خیر و شر که لاجرم به پیروزی خیر منتهی می‌شود، درون‌مایه‌ی اصلی اثر حاضر را می‌سازد. اگرچه از همان ابتدای کتاب یقین دارید که ویچر این مبارزه را هم سربلند و پیروز به پایان می‌رساند اما جریان نفس‌گیر وقایع شما را میخکوب خواهد کرد. رمانی که پیش رو دارید، نخستین‌بار در سال 1997 وارد بازار کتاب شد و سپس در سال 1399 با برگردان سینا طاووسی و بهناز حسینی، از سوی نشر آذرباد به چاپ رسید. نشر ماه آوا کتاب صوتی حماسه‌ی ویچر - جلد ششم: برج پرستو را به مشتاقان رمان‌های خیالی ارائه کرده است. این کتاب گویا را با صدای محمود هادی‌زاده می‌شنوید.

درباره‌ی مجموعه‌ کتاب‌های حماسه‌ی ویچر

مجموعه‌ی حاضر در هشت جلد و به قلم آندژی ساپکوفسکی به رشته‌ی تحریر درآمده‌ و از پرطرفدارترین کتاب‌های تخیلی و فانتزی در سرتاسر دنیا به شمار می‌آید. مجموعه‌ی حماسه‌ی ویچر تاکنون در بیش از هشتاد کشور منتشر و به بیست زبان ترجمه شده است.

در مجموعه‌ی ویچر (The Witcher) به داستان سرزمینی رازآلود و پهناور که «قاره» نامیده می‌شود گوش می‌سپاریم؛ سرزمینی که خون‌آشام‌ها و اهریمنان آن را تسخیر کرده‌اند. شخصیت اصلی داستان یک شکارچی با قدرت‌های غیرعادی به نام «گرالت ریویایی» است. او در داستان به شکل یک قهرمان و منجی شخصیت‌پردازی شده و با توانایی‌های فراطبیعی خود، مردمان را از دست اهریمن‌ها نجات می‌دهد. گفتنی‌ست آندژی ساپکوفسکی هنگام نگارش مجموعه‌ کتاب‌های حماسه‌ی ویچر به شدت تحت‌تأثیر اسطوره‌های پاگانیسم اسلاو بوده است. عناوین جلدهای این مجموعه به ترتیب عبارتند از:

«آخرین آرزو»، «شمشیر سرنوشت»، «خون الف‌ها»، «زمان خواری»، «غسل آتش»، «برج پرستو»، «بانوی دریاچه» و «فصل طوفان‌ها».

نکوداشت‌های مجموعه کتاب‌های حماسه‌ی ویچر

  • برداشتی جدید از ژانر تخیلی. (Foundation)

  • لذت‌بخش و قانع‌کننده! لازم است حتماً کتاب‌های ویچر را بخوانید زیرا سرشار از همه عناصری هستند که شما را از همان ابتدا عاشق داستان‌های فانتزی می‌کنند. (Hypable)

  • یکی از بهترین و جذاب‌ترین مجموعه کتاب‌های فانتزی که تاکنون مطالعه کرده‌ام. (Nerds of a Feather)

  • من این کتاب را به همه‌ی طرفداران رمان‌های حماسی پیشنهاد می‌کنم. (SF Book Reviews)

کتاب صوتی حماسه‌ی ویچر - جلد ششم: برج پرستو برای چه کسانی مناسب است؟

اگر شما هم از علاقه‌مندان داستان‌های تخیلی، رمان‌های حماسی و کتاب‌های فانتزی هستید، کتاب صوتی حماسه‌ی ویچر - جلد ششم: برج پرستو شما را شیفته‌ی خود خواهد کرد.

با آندژی ساپکوفسکی بیشتر آشنا شویم

آندژی ساپکوفسکی، زاده‌ی 21 ژوئن سال 1948، نویسنده‌‌ای لهستانی است که عمدتاً به سبب مجموعه کتاب‌های ویچر به شهرت و محبوبیت رسیده. او ابتدا در سمت نماینده‌ی ارشد فروش برای یک شرکت تجاری فعالیت داشت اما به‌تدریج پا به دنیای داستان‌نویسی نهاد. دریافت جوایز گلوریا آرتیس، پاسپورت پولینکی، ایگنوتوس و کسب جایزه‌ی بین‌المللی فانتزی جهانی برخی از افتخارات اوست.

در بخشی از کتاب صوتی حماسه‌ی ویچر - جلد ششم: برج پرستو می‌شنویم

سیری سرش را برگرداند. نور اجاق روی گونه‌ی ازشکل‌افتاده‌اش رنگ قرمز می‌زد. شاید از خجالت هم سرخ شده بود. ویسوگوتا نمی‌توانست مطمئن باشد. او که هنوز رویش را برنگردانده بود، اضافه کرد: «تنها چیزی که اون زمان حس کردم، سرخوردگی بود. این تو رو شوکه می‌کنه؟ نه، در حقیقت نمی‌کنه. درک می‌کنم. من دارم سعی می‌‌کنم داستان رو دست‌کاری نکنم. هیچ‌چیز رو تصحیح نکنم. هیچ‌چیز رو پنهان نکنم. گرچه گه‌گاه می‌خوام این کار رو کنم. به‌خصوص، اون قسمت آخر.»

او بینی‌اش را بالا کشید. با بند یک انگشت گوشه‌ی چشمش را مالش می‌داد. «اون رو با شاخه و سنگ پوشوندم. اعتراف می‌کنم با هر چیزی که دم دستم بود. هوا تاریک شد. باید اونجا می‌خوابیدم. راهزن‌ها هنوز اون اطراف بودن. می‌تونستم فریادهاشون رو بشنوم و مطمئن بودم راهزنای معمولی نبودن. فقط نمی‌دونستم کی رو تعقیب می‌کردن. من یا اون؟ اما باید ساکت می‌موندم. تمام شب تا سپیده‌دم، کنار یه جسد.»

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
49 دقیقه
بخش اول
38 دقیقه
بخش دوم
46 دقیقه
بخش سوم
39 دقیقه
بخش چهارم
36 دقیقه
بخش پنجم
58 دقیقه
بخش ششم
52 دقیقه
بخش هفتم
45 دقیقه
بخش هشتم
49 دقیقه
بخش نهم
41 دقیقه
بخش دهم
54 دقیقه
بخش یازدهم
42 دقیقه
بخش دوازدهم
52 دقیقه
بخش سیزدهم
40 دقیقه
بخش چهاردهم
60 دقیقه
بخش پانزدهم
49 دقیقه
بخش شانزدهم
54 دقیقه
بخش هفدهم
44 دقیقه
بخش هجدهم
52 دقیقه
بخش نوزدهم
46 دقیقه
بخش بیستم
37 دقیقه
بخش بیست و یکم
50 دقیقه
بخش بیست و دوم
43 دقیقه
بخش بیست و سوم
38 دقیقه
بخش بیست و چهارم
57 دقیقه
بخش بیست و پنجم
57 دقیقه
بخش بیست و ششم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی حماسه‌ی ویچر - جلد ششم: برج پرستو
نویسنده
مترجمسینا طاووسی، بهناز حسینی
راویمحمود هادی زاده
ناشر چاپیانتشارات آذرباد
ناشر صوتینشر ماه آوا
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابMP3
مدت۲۰ ساعت و ۲۴ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی داستان و رمان خارجی، کتاب‌های داستان و رمان خارجی
قیمت نسخه صوتی
۱۱۷۰۰۰ 81900 ت ۳۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی حماسه‌ی ویچر - جلد ششم: برج پرستو

سعید ملکی
۱۴۰۲/۶/۲۹
جایی در کتاب، یکی از شخصیت‌ها درون دریاچه می‌افتد و یکی دیگر از شخصیت‌ها اون رو نجات می‌ده و اینطور نوشته شده که طرف "آبی" شده. یعنی مترجم محترم لطف کردن به جای خیس شدن از آبی شدن استفاده کردند. مترجم، ویراستار، انتشارات و حتی گوینده‌ی محترم هم دل شون نمی‌خواد این گونه موارد رو اصلاح کنن؟ عذابِ و و سانسور، پیچیدگی داستان، هزینه وقتی که صرف می‌کنیم به کنار، ترجمه‌های عجیب ضعیف هم به معضلات ما اضافه می‌شه.
وحید شریفی
۱۴۰۲/۵/۱۱
این کتاب خیلی معمولی بود الان دوتا کتابه همه دنبال سیری ان خیلی خنک و حوصله سر بر فقط اینکه یکدفعه زمان میره جلو و بعد بصورت فلش یک توضیح میده چی شده جالبه و اینکه گروه داره بالاخره احساساتی از خودش نشون میده نسبت به گروهش برخلاف ذات ویچریس، جالب هست
۱۹ فصل از کتاب گذشته بدون هیچ موضوع خاصی همچنان دنبال سیری متاسفانه زده شدم و دیگه گوش ندادم
صدا و گوینده عالیییی🙏
سارینا نتاج
۱۴۰۲/۲/۲۲
واقعا فوق العاده و هیجان انگیزه
گوینده خیلی خوب اجرا میکنه و با تغییر صدا جای همه شخصیت‌ها حرف میزنه
به دلیل تن صدا و لحنشون و همینطور واضح و رسا ادا کردن کلمات جذابیت این کتاب صوتی چندین برابر شده
لذا خواهشمندیم دو کتاب دیگر هم صوتی شود تا بتونیم باز هم از لذت شنیدن این سری کتاب لذت ببریم♥️
Elaheh Ebrahimian
۱۴۰۲/۵/۲۵
این جلد نسبت به جلد قبلی پر کشش و جذاب تر بود اسرار جالبی بیان شد و سوالات زیادی هم مطرح شد برای من جذاب بود و لذت بردم گوینده هم بسیار زیبا و با لحنی آرام شمرده و پر احساس کتاب خواندن و حس مصنوعی بودن ندارد خیلی طبیعی و پر توان بودن
ترجمه کتاب هم نسبتا قابل قبول بود ممنونم از کتاب راه
ترلان تبار
۱۴۰۲/۳/۱۸
روایتی بسیار جذاب
برخلاف بعضی دوستان خیلی خوشحالم که تنها یک نفر روایت می‌کنه مثل بسیاری از راویان کتاب‌راه بسیار حرفه‌ای که تنها با تغییر لحن و تن صدا شخصیت‌ها رو نشون میده.
چون غیر از این حالت نمایشنامه به خودش می‌گرفت
و نمونه‌های موجود چندان موفق نیستن.
سیدمحمد امیدخدا
۱۴۰۲/۱۰/۶
به نظرم کل کتاب و مخصوصا این جلد عالی بود. فقط کاش وقتی2جلو اول هنر پیشه‌های صداگذاری 2یا3نفر بودن و خیلی جذاب بود، برای جلد3تا7که اصل داستا بود هم همین روش اجرا می‌شد ولی درکل صدا گذاری و ترجمه و... واقعا جذاب و زیبا بود
محمدعلی احمدپور
۱۴۰۲/۴/۲۱
این هم قسمت ششم از مجموعه ویچر
بسیار بسیار عالی مثل قسمت‌های قبل حتی بهتر و هیجان انگیزتر میرم تا قسمت هفتم را بشنوم که مطمئنم باز هم من رو شگفت زده خواهد کرد
با تشکر بسیار از کارکنان سایت کتابراه
و راوی با صدای جذابش...
Alireza Musavi
۱۴۰۲/۱/۹
رمانی بسیار جذاب و هیجان انگیز تنها ایراد اینه که گوینده با اینکه صدای خیلی خوبی داره ولی به جای همه شخصیت‌ها حرف میزنه! اکثر جاها اصلا نمیدونم کی داره حرف میزنه و فقط داستان کلیو تصور میکنم! با تشکر
سعید امامی
۱۴۰۲/۱۲/۵
شخصیت پردازی‌های قشنگی داشت مانند اینکه کل تالار مهمونی جادوگرها را با جزییات بطور کامل توصیف کرده ولی آخر کتاب متلاطم و سر در گم و قاطی میشود ویجر دنبال سیری است که آخری ندارد
Pedram Ahmadzadeh
۱۴۰۲/۱/۱۱
خوب بود فقط کاش از گویندگان بیشتر استفاده میشد برای عمق بخشیدن به شخصیت ها. ولی صدای گوینده خیلی جذاب هستش درود فراوان
مهسا ا
۱۴۰۲/۱/۱۰
خیلی عالی هست این کتاب. چقدر گوینده خوب اجرا کرده. واقعا ممنونم، فقط امیدوارم دو کتاب آخر هم هر چه زودتر صوتی بشه
Nereidthetis
۱۴۰۳/۱/۱
این جلد از مجموعه حماسه‌ی ویچر بسیار هیجان انگیز بود هر چند به شخص گرالت کم تر پرداخته شده بود
هومن محمودی
۱۴۰۲/۴/۲۸
بین کتابهای ویچر این قسمت از کتابهای خوب محسوب می‌شود با داستان جذاب و اجرای عالی آقای هادی زاده
بهنود
۱۴۰۲/۴/۲۳
این جلد هم مثل بقیه جلدها عالی بود
من واقعا لذت بردم
حسین
۱۴۰۲/۱۲/۸
خیلی کشش دادند تو دو کتاب ۵ و ۶
مشاهده همه نظرات 17

راهنمای مطالعه کتاب صوتی حماسه‌ی ویچر - جلد ششم: برج پرستو

برای دریافت کتاب صوتی حماسه‌ی ویچر - جلد ششم: برج پرستو و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.