معرفی و دانلود کتاب صوتی حماسه‌ی ویچر - جلد هفتم: بانوی دریاچه

عکس جلد کتاب صوتی حماسه‌ی ویچر - جلد هفتم: بانوی دریاچه
قیمت:
۱۱۷۰۰۰ 81900 تومان ۳۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی حماسه‌ی ویچر - جلد هفتم: بانوی دریاچه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی حماسه‌ی ویچر - جلد هفتم: بانوی دریاچه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی حماسه‌ی ویچر - جلد هفتم: بانوی دریاچه

در کتاب صوتی حماسه‌ی ویچر - جلد هفتم: بانوی دریاچه نوشته‌ی آندژی ساپکوفسکی، سیری، دوست و هم‌رزم گرالت، ناگهان خود را در جهانی عجیبی می‌بیند که در آن زمان معنا نداشته و مرزی هم وجود ندارد که از آن بگذرد. از سوی دیگر دشمن سرسختش بونهارت هم به دنبال اوست. اما سیری به هر نحو باید خود را از آنجا نجات دهد، به دنیایش بازگردد و به گرالت بپیوندد.

درباره‌ی کتاب صوتی حماسه‌ی ویچر - جلد هفتم: بانوی دریاچه

داستان جلد هفتم از جایی آغاز می‌شود که سیری در سرزمینی ناشناخته در دریاچه‌ای مشغول شناست. شوالیه‌ای او را با بانوی دریاچه اشتباه می‌گیرد و به‌سوی او می‌رود، اما سیری خود را معرفی کرده و پس از آن داستان زندگی‌اش را برای این شوالیه تعریف می‌کند.

روایت به آینده می‌رود و ماجرای بانوی دریاچه و دوشیزه‌ای جوان را توصیف می‌کند که در حال خواندن افسانه‌ی گرالت و سیری هستند. این دوشیزه‌ی جوان قدرت روشن‌بینی دارد و می‌تواند هر آنچه در این کتاب افسانه‌ای هست را در برابر خود مجسم کند. دوشیزه در رؤیایش می‌بیند که سیری در سرزمین عجیبی گرفتار شده که با مرزهایی نامرئی محدود شده و او قادر نیست از آنجا بیرون بیاید. اما سیری به هر نحوی باید از آنجا خارج شود و به کمک گرالت برود...

کتاب صوتی حماسه‌ی ویچر - جلد هفتم: بانوی دریاچه (The Lady of the Lake) نوشته‌ی آندژی ساپکوفسکی (Andrzej Sapkowski) از آخرین مجلدهای مجموعه‌ی ویچر است و پایان بسیاری از اتفاقات و سرنوشت قهرمانان در این قسمت مشخص می‌شود. این کتاب، دنباله‌ی داستان برج پرستو است و به‌نوعی شخصیت سیری را محور روایت قرار داده. نبرد خیر و شر درون‌مایه‌ی اصلی این قصه‌ی فانتزی و پرهیجان است و بخش زیادی از روایت به نبرد و کشمکش بین نیروهای خیر و هیولاها و شرورها اختصاص دارد. آندژی ساپکوفسکی از افسانه‌های بومی منطقه‌ی خود به‌خوبی استفاده می‌برد و دنیایی تخیلی، جذاب و منحصربه‌فرد خلق می‌کند که نمونه‌ی آن پیش‌تر دیده نشده. بیهوده نبوده که این مجموعه در تمام دنیا این‌چنین محبوب شده است.

کتاب صوتی حماسه‌ی ویچر - جلد هفتم: بانوی دریاچه را سینا طاووسی و بهناز حسینی ترجمه و نشر ماه آوا منتشر کرده است. نسخه‌ی چاپی این داستان را نشر آذرباد به چاپ رسانده بود.

درباره‌ی مجموعه‌ی ویچر

مجموعه‌‌ی ویچر (Witcher Series)، داستان‌هایی افسانه‌ای و فانتزی هستند که آندژی ساپکوفسکی لهستانی آن‌ها را طی نزدیک به 23 سال نوشته است. قصه‌های این مجموعه در سرزمینی خیالی و رمزآلود اتفاق می‌افتند که در کنترل اهریمن‌ها و هیولاها قرار دارد. گرالت، قهرمان این داستان‌ها، جادوگر/ شکارچی‌ای است که قدرتی مافوق طبیعی دارد و به جنگ این موجودات پلید می‌رود و انسان‌ها را نجات می‌دهد. مجموعه‌ی ویچر شامل 22 داستان است: 15 داستان کوتاه، پنج رمان بهم پیوسته، یک رمان مؤخره و یک پایان جایگزین. ساپکوفسکی ابتدا داستان‌های کوتاه ویچر را در مجله‌ای لهستانی به چاپ رساند. او حدفاصل سال‌های 1990 تا 1993 همه‌ی این داستان‌ها را در قالب 2 مجموعه به نام «آخرین آرزو» و «شمشیر سرنوشت» منتشر کرد.

کتاب‌های اصلی ویچر، پنج‌گانه‌ای به نام حماسه‌ی ویچر (Witcher Saga) هستند که از سال‌های 1994 تا 1999 منتشر شده‌اند. این کتاب‌ها عبارت‌اند از: «خون الف‌ها»، «زمان خواری»، «غسل آتش»، «برج پرستو» و «بانوی دریاچه». او چند سال بعد مؤخره‌ای بر داستان‌ها نوشت که «فصل طوفان‌ها» نام گرفت.

این مجموعه‌ی محبوب به بیش از 30 زبان ترجمه‌ شده و 15 میلیون جلد از آن در سرتاسر دنیا به فروش رسیده است.

جوایز و افتخارات کتاب صوتی حماسه‌ی ویچر - جلد هفتم: بانوی دریاچه

  • برنده‌ی جایزه‌ی جهانی فانتزی در سال 2016
  • ترجمه شده به بیش از 15 زبان دنیا

اقتباس‌ها از کتاب صوتی حماسه‌ی ویچر - جلد هفتم: بانوی دریاچه

این مجموعه بارها و در مدیوم‌های مختلف مورد اقتباس قرار گرفته. ازجمله معروف‌ترین آن‌ها می‌توان به این موارد اشاره کرد:

در اواسط دهه‌ی 1990، کمیک بوکی شش‌جلدی از روی داستان‌های این مجموعه اقتباس شد. این مجموعه هم ویچر نام داشت و ماسیج پاروسکی و بوگوسلاو بولک خالقین آن بودند.

شبکه‌ی نتفلیکس سریالی بر اساس ویچر ساخت که هنری کویل نقش اصلی آن را بر عهده داشت و فصل اول آن در سال 2019 پخش شد. با موفقیت آن، تا کنون سه فصل دیگر هم این سریال هیجان‌انگیز ادامه پیدا کرده است. در فصل آخر لیام همسورث، به‌جای کویل نقش گرالت را بر عهده گرفت. نتفلیکس قرار است سریال دیگری هم با الهام از همین کتاب بسازد که پیش‌درآمد ماجراهای این مجموعه است و 1200 سال پیش از آن را روایت می‌کند.

همچنین بر اساس کاراکترهای این مجموعه، مجموعه ویدئو گیم‌هایی ساخته شده که خیلی محبوب بوده‌اند و میلیون‌ها نسخه از آن‌ها به فروش رفته. این بازی‌ها ویچر نام دارند و شرکت لهستانی سی دی پراجکت رِد آن‌ها را تولید کرده است.

کتاب صوتی حماسه‌ی ویچر - جلد هفتم: بانوی دریاچه برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب گویا به دوستداران داستان‌های افسانه‌ای، فانتزی و تخیلی توصیه می‌شود.

با آندژی ساپکوفسکی بیشتر آشنا شویم

آندژی ساپکوفسکی (متولد 1948)، «تالکین لهستانی»، نویسنده و مترجمی است که با مجموعه‌ی محبوب و تحسین‌شده‌ی «ویچر» شناخته می‌شود. او از دانشگاه لودز در رشته‌ی اقتصاد فارغ‌التحصیل شد و مدتی به‌عنوان نماینده‌ی فروش یک شرکت تجاری بین‌المللی کار می‌کرد. اما پس از مدتی تجارت را رها کرد و به ترجمه و مخصوصاً ترجمه‌ی آثار علمی تخیلی روی آورد. ساپکوفسکی در سال 1986 اولین کتاب ویچر را در مجله‌ی فانتاستیکای لهستان به چاپ رساند. با استقبال از این مجموعه، او دنباله‌هایی بر آن نوشت که به زبان‌های زیادی ترجمه شدند و طرفداران زیادی در تمام دنیا پیدا کردند. سه‌گانه‌ی «هویست» دیگر اثر مهم ساپکوفسکی است. او به خاطر کارهایش جایزه‌های بسیار زیادی برده که ازجمله‌ی آن‌ها می‌توان به جایزه‌ی جهانی فانتزی و انجمن علمی تخیلی اروپا اشاره کرد.

در بخشی از کتاب صوتی حماسه‌ی ویچر - جلد هفتم: بانوی دریاچه می‌شنویم

ویچر گفت: وقتشه بریم. سعی می‌کرد نگاهش به سمت دخترانی که از شراب کمی مست بودند و از پشت میزشان به او نگاه می‌کردند نیفتد. آن‌ها هنوز داشتند خود را با پیشگویی سرگرم می‌کردند.
- بیا راه بیفتیم رینور، بیا پول غذا و نوشیدنی رو حساب کنیم، سوار شیم و به طرف بوکلر برونیم.
شوبولیه نیشخند زد. من می‌دونم با این عجله کجا داری می‌ری. نگران نباش بانوی چشم سبزت منتظره، تازه نیمه‌شب شده، برام از مهمونی تعریف کن.
- تعریف می‌کنم و بعدش می‌ریم
-و بعدش می‌ریم
منظ‌ره‌ی میز که به‌شکل یک نعل اسب عظیم چیده شده بود، مؤکدانه نشان از رفتن پاییز و آمدن و زمستان بود. بیشتر خوراک‌های لذیذی که روی دیس‌های بزرگ و سینی‌ها سرو شده بود از گوشت شکار در همه‌ی اشکال و انواع ممکن آن تهیه شده بود. پا و کفل‌های بزرگ گراز، ران و گرده‌ی گوزن، چندین نوع گوشت قیمه‌شده، ژله‌ی گوشت و برش‌های صورتی گوشت که به فراخور فصل پاییز با قراچ، کرمبری مربای آلو و سس زالزالک تزیین شده بود.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
28 دقیقه
معرفی و قسمت 1
49 دقیقه
قسمت 2
37 دقیقه
قسمت 3
35 دقیقه
قسمت 4
35 دقیقه
قسمت 5
49 دقیقه
قسمت 6
61 دقیقه
قسمت 7
39 دقیقه
قسمت 8
38 دقیقه
قسمت 9
41 دقیقه
قسمت 10
48 دقیقه
قسمت 11
38 دقیقه
قسمت 12
46 دقیقه
قسمت 13
59 دقیقه
قسمت 14
43 دقیقه
قسمت 15
43 دقیقه
قسمت 16
41 دقیقه
قسمت 17
41 دقیقه
قسمت 18
49 دقیقه
قسمت 19
45 دقیقه
قسمت 20
62 دقیقه
قسمت 21
56 دقیقه
قسمت 22
50 دقیقه
قسمت 23
49 دقیقه
قسمت 24
41 دقیقه
قسمت 25
49 دقیقه
قسمت 26
65 دقیقه
قسمت 27
38 دقیقه
قسمت 28
54 دقیقه
قسمت 29
52 دقیقه
قسمت 30
40 دقیقه
قسمت 31
68 دقیقه
قسمت 32

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی حماسه‌ی ویچر - جلد هفتم: بانوی دریاچه
نویسنده
مترجمبهناز حسینی، سینا طاووسی مسرور
راویمحمود هادی زاده
ناشر چاپیانتشارات آذرباد
ناشر صوتینشر ماه آوا
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۲۴ ساعت و ۴۷ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی داستان و رمان خارجی، کتاب‌های داستان و رمان خارجی
قیمت نسخه صوتی
۱۱۷۰۰۰ 81900 ت ۳۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی حماسه‌ی ویچر - جلد هفتم: بانوی دریاچه

سعید امامی
۱۴۰۲/۱۱/۳۰
کتاب خوب و متوسطی بود چند جلد را همراهی کردیم وتخیلی اتفاقات ریز و درشتی داشتیم ولی آخر کار چرا باید فرزند خوانده ویچر که یک دنیا آدم مقررات کشیدند واورگی آدم های ارزشمندی مانند خون آشام که تادیب شده و دکتر گیاهی بود وان ستوان ارتش وان کماندار خانوم الف که ویچر را دوست داشت همه و همه بخاطر یافتن به فرزند خوانده ویچر دست جادوگر اعظم در آخر کار ازبین رفتند و ویچر آخ نگفت و چسببده بود به ان تفه به درد نخور و چی شد سلطنت فرزند خوانده‌اش چه شد و اخرش کار رفت پی کارش با یک نفر خوب آخر داستان چه شد که نویسنده گفت این افسانه را باید ستود مانند افسانه‌های دیگر اما ما می‌بینیم که یک انسان ورزیده و جنگاور و خوش تیپ که دنبال واهی می‌کرده و همه دوستان به درد بخورش را به کشتن میده و اخرش نه سلطنت فرزند خوانده و همراهی با یک جادوگر خانم که همزمان می تواند دل به دو یا چند نفر بدهد
سارینا نتاج
۱۴۰۲/۳/۱۲
واقعا این مجموعه عالیه و چیزی که از همه بهترش میکنه صداش آقای هادی زاده است
واقعا صدای ایشون فوق العاده است و با تغییر صداشون به جای همه صحبت میکنند
صدا‌ها و شخصیت‌ها اصلا با هم قاطی نمیشن
در مجموعه‌های قبلی دیدم که بعضی‌ها نوشته بودند باید چند نفر دیگه به جای شخصیت‌های مختلف حرف بزنند در که و
صورتی من اصلا اینو قبول ندارم به نظرم صدای آقای هادی زاده خیلی این کتاب رو جذاب کرده
در کل ممنونم از مجموعه ماه آوا آقای محمود هادی زاده
این کتاب بسیار زیبا واقعا ارزش شنیدن رو داره
Mahdy_zraat
۱۴۰۳/۱/۹
سلام کتاب هفتم حماسه ویچر پایان و جمع بندی اتفاقاتی که برای ویچر و سیری و یک نفر میباشد که در نهایت به هم میرسند و در این مسیر ویچر دوستان زیادی رو برای از بین بردن بدی از دست میدهدنویسنده درمیان رمان ریز اتفاقاتی جنگی که بین شاهان شمالی و نیلفگارد رو اضافه کرده ودر اخر پایان بندی زیبایی رو به است نمایش گذاشته صدای راوی بعد از هفت کتاب دلنشین تر وزیباتر بود و هر شخصیت رو جذاب اجرا کرده بود ممنون از کتابراه و ماه اوا
Elaheh Ebrahimian
۱۴۰۲/۶/۲۱
کتاب حماسی ویچر بسیار جذاب و پر از هیجانات و اتفاقات عجیب و غیره قابل پیش بینی بود ولی یک توصیه دارم قبل از فیلم و سریال ویچر اول کتاب‌ها رو بخوانید تا جذابتر بشه بعضی از اسراری که در آخر کتاب مشخص میشه در اول سریال گفته شده اجرای گوینده عالی بود و واقعا قانع کننده ممنونم از کتابراه
سودابه پورفرد
۱۴۰۲/۴/۸
علاوه بر داستان که براى من خیلى جذاب بود، اول صدا و اجراى آقاى هادى زاده خیلى عالى بود. دوم انتخاب موسیقى و تنظیم آقاى شمس، به جرات میگم هیچ کدوم از کتابهاى صوتى که تا الان شنیدم از نظر انتخاب موسیقى و اجرا به پاى ویچر نمیرسید.. واقعا دست مریزاد
محمدعلی احمدپور
۱۴۰۲/۹/۸
مگه به غیر از عالی چیزی میشه گفت با این سبک روایت واقعاً کمتر کتابی مورد قبول همه قرار می‌گیره
وقتی تا این قسمت شنونده داره مطمئناً قسمت‌های بعدی هم شنونده‌های زیادی خواهد داشت متشکرم از راوی
Nereidthetis
۱۴۰۳/۱/۴
تازه شروع به گوش دادن کردم تو این جلد داستان به صورت تکه تکه و گنگ از زبان یک رویا خوان بیان میشه که مخاطب رو به چالش میکشه نمیدونم در ادامه هم همینطور باشه یا نه
هومن محمودی
۱۴۰۲/۴/۲۸
داستان به قدرت قسمتهای قبل پیش نمی‌رود و عمده داستان به موضوع اصلی نامربوط است اما کلا جذابیت داستانهای ویچر را دارد. اجرای آقای هادی زاده بسیار عالی و حرفه‌ای است.
سعید ملکی
۱۴۰۲/۷/۱۲
خب متاسفانه ترجمه که افتضاحه اما جایی از کتاب مطرح میشه که فلانی مُثله شده اما راوی می‌گه مَثله شده؛ خب یه ویراستاری نیست که از این فجایع جلوگیری کنه؟
Shahin
۱۴۰۲/۴/۲
خیلی خوبه ولی تو جلد هفتم آدم یه جورایی نمی‌خواد ادامه رو بخونه، چون انگار شخصیت‌ها بی ارزش و خورد میشن، و این تو ذوق آدم میزنه
سید جواد میرهدایتی
۱۴۰۲/۳/۲۵
من به ناخوداگاه این کتاب رو با شاهکار تالکین مقایسه می‌کنم
بیشتر یک کتاب برای سن نوجوان است
حسین
۱۴۰۳/۱/۱
این قسمت از قسمت قبل بهتر بود هیجان بیشتری داشت داستان
sona haghighat
۱۴۰۲/۹/۱۰
به نظر من کتاب‌های قبلی هیجان بیشتری داشت.
مهرداد
۱۴۰۲/۶/۲۷
یه کتاب رویایی و زیبا دوست داشتم این جلد بیشتر طول میکشید
میلاد غفاری
۱۴۰۲/۱۱/۲۶
عالیه، حیف که زود تمام میشه
مشاهده همه نظرات 17

راهنمای مطالعه کتاب صوتی حماسه‌ی ویچر - جلد هفتم: بانوی دریاچه

برای دریافت کتاب صوتی حماسه‌ی ویچر - جلد هفتم: بانوی دریاچه و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.