معرفی و دانلود کتاب صوتی خرده عادت‌ها: عادت‌های کوچک‌تر، نتایج بزرگ‌تر

عکس جلد کتاب صوتی خرده عادت‌ها: عادت‌های کوچک‌تر، نتایج بزرگ‌تر
قیمت:
۴۰,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی خرده عادت‌ها و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی خرده عادت‌ها و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی خرده عادت‌ها: عادت‌های کوچک‌تر، نتایج بزرگ‌تر

کتاب صوتی خرده عادت‌ها، اثری پرفروش و خواندنی از استفان گایز است که با ارائه‌ی راه‌حل‌هایی جذاب و عملی، به شما در جهت ایجاد تغییرات پایدار رفتاری در خود و اطرافیانتان یاری می‌رساند.

درباره کتاب صوتی خرده‌عادت‌ها:

عادت‌ها برسازنده‌ی بخش قابل توجهی از رفتارها و ویژگی‌های شخصیتی شما هستند. برای ایجاد هر نوع تغییر در زندگیتان، ناگزیر از تغییر دادن عادات خود هستید.

اما عادت‌ها، به همان اندازه که سخت ایجاد می‌شوند، به سختی هم تن به تغییر می‌دهند. در کتاب صوتی خرده‌عادت‌ها (Mini Habits: Smaller Habits, Bigger Results)، با دلایل و نتایج این واقعیت آشنا می‌شوید.

استفان گایز در این اثر، ابتدا شما را با ماهیتِ عادت و چرایی و چگونگی شکل‌گیری آن در انسان آشنا می‌کند؛ بعد از این بحث مقدماتی، به شما می‌آموزد که چگونه در راستای تغییر عادات بد و مضر خود، و جایگزینی آن‌ها با عادت‌های سازنده گام بردارید.

اصطلاح ”خرده‌عادت" اشاره به آن دسته از رفتارهای تکرارشونده‌ای دارد که ظاهرا اهمیت چندانی در زندگی ندارند، اما سازنده‌ی جنبه‌های مهمی از زندگی فردند؛ گایز (Stephen Guise) توضیح می‌دهد که چگونه باید این عادت‌ها را شناسایی و ارزیابی کنید. درواقع مطالب کتاب خرده‌عادت‌ها، به شما کمک می‌کند تا زندگی خود را از هر جهت غنی‌تر و رضایت‌بخش‌تر سازید.

نکوداشت‌های کتاب صوتی خرده‌عادت‌ها:

- این کتاب تکان‌دهنده‌ترین اثری‌ست که تا به حال خوانده‌ام. حقیقتاً زندگی‌ام را تغییر داده... (amazon)
- از زمانی که با این کتاب آشنا شده‌ام، هر روز ورزش به طور مرتب ورزش می‌کنم! (amazon)

کتاب صوتی خرده‌عادت‌ها مناسب چه کسانی است؟

افرادی که خواهان تجربه‌ی تحولاتی سازنده و مثبت در زندگی خود هستند، می‌توانند مخاطب این کتاب صوتی باشند.

با استفان گایز بیشتر آشنا شوید:

وی بلاگر و کارآفرین مشهور و بین‌المللی‌ست. کتاب‌های او تاکنون به حدود بیست زبان ترجمه شده، و آثارش خوانندگانی در سرتاسر جهان دارد. ویژگی بارز کتاب‌های گایز، استفاده‌ی خلاقانه‌ی او از طنز برای توضیح بهتر و راحت‌تر مطالب جدی و عمیق است. مشهورترین کتاب استفان گایز، خرده‌عادت‌هاست که با استقبال طیف وسیعی از خوانندگان در جهان مواجه شده است. از دیگر آثار او می‌توان به "چگونه کمالگرا باشیم؟" و "عادت‌های انعطاف‌پذیر" اشاره کرد.

در بخشی از کتاب صوتی خرده عادت‌ها می‌شنویم:

اگر ناتوانی شما در انجام کاری و عمل کردن طبق برنامه‌ای که در ذهن دارید، هرگز مشکل شما نبوده و ایراد از راهکارتان باشد، چه؟ همان راهکاری که بیشتر مردمان این دنیا به کار گرفته‌اند و قبولش دارند و اگر علم رفتارشناسی انسان، علم اراده و علوم مربوط به ذهن، جایگزین بهتری برای وفادار ماندن به برنامه‌ای که در ذهن دارید، پیشنهاد دهند چه؟ همان راهکاری که به ندرت توسط کسی امتحان شده و ادامه داده شده است! و اگر این تغییر مسیر به راهکار جدید، همه چیز را برایتان تغییر دهد و بدون اهمیت قائل شدن به احساساتتان، بتوانید کاری انجام دهید، به اهدافتان برسید، عادت‌های جدیدی شکل داده و زندگی‌تان را تغییر دهید، چه؟

به دنیای خرده‌عادت‌ها خوش آمدید.

تمام ماجرا نوعی بزرگ‌نمایی به نظر می‌‎رسد، می‌دانم. اما فقط همین خرده شرح زندگی من را بخوانید. تمام آن حقیقت محض و پرده برداشتن از ماجرایی است که در اواخر سال 2012 برای من اتفاق افتاد. ده سال گذشته زندگی من، به جست‌وجوی مداوم و تلاش برای رشد، همراه با نتایجی ناامیدکننده گذشت. اما همان موقع چیزی را امتحان کردم که برخلاف آنچه تاکنون تجربه کرده بودم، نقطه اوجی در زندگی‌ام به وجود آورد.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
9 دقیقه
پیشگفتار
57 دقیقه
مقدمه‌ی خرده‌عادت‌ها
27 دقیقه
مغز شما چگونه کار می‌کند؟
33 دقیقه
انگیزه در مقابل اراده
50 دقیقه
راهکار خرده‌عادت‌ها
35 دقیقه
تفاوت خرده‌عادت‌ها
58 دقیقه
خرده‌عادت‌ها - 8 گام کوچک تا تغییری بزرگ - بخش اول
61 دقیقه
خرده‌عادت‌ها - 8 گام کوچک تا تغییری بزرگ - بخش دوم
30 دقیقه
هشت قانون خرده‌عادت‌ها
7 دقیقه
حرف آخر

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی خرده عادت‌ها: عادت‌های کوچک‌تر، نتایج بزرگ‌تر
نویسنده
مترجمنرگس محمدی
راویسپیده فلاح
ناشر صوتیانتشارات شمشاد
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابMP3
مدت۶ ساعت و ۶ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی خرده عادت‌ها

مجید دبیری
۱۴۰۰/۱۱/۱۳
تمام کارهای ما از رو خرده عادت‌ها تشکیل میشن عادت‌هایی ک یک عمر با ما هستن و ما ب اون‌ها بی تفاوت شدیم و هیچ وقت هم وقت نکردیم ک اون هارو تحلیل کنیم ک چرا این عادت رو دارم انجام میدم و آیا این عادت مفید هست یا نه،
و همیشه درگیرشون هستم و این کتاب خرده عادت‌های من رو ک چند وقت هست از عمر شون رو ب
میگذره من نشون میده تا من اون‌ها رو شناسایی کنم و نسبت ب اون عادت‌ها هوشیار باشم، شاید همه عادت‌ها ب نفع من نباشن،
کتاب خوبیه پیشنهاد می‌کنم خونده بشه
صدیقه
۱۴۰۱/۲/۱۵
این کتاب، بهترین راهکارها را برای کسانی که دچار عادات بد هستند و به قدری در آن گیر افتاده اند، که این مسئله باور شان شده که تغییر و ایجاد عادات خوب نا ممکن است. آقای گایز با واکاوی این معضل روح امیدواری به بهبود اوضاع میدمد. و با راهکارهای عالی به کمک این افراد می‌شتابد.
Hamid Mahdian
۱۴۰۰/۳/۱۴
صدای گوینده خوبه اما به نظرم مناسب نبود و درک مطالب رو کم کرده و از قاطعیت برخوردار نبود، ترجیح میدادم گوینده مرد بود. موزیک زمینه هم هرچند کنترل شده بود اما بازم اضافست. در نهایت کتاب خوبی بود و ارزش داشت. مرسی
ابوالفضل محمدی
۱۴۰۲/۹/۱۱
عادات کلی، تجمیع شده از صدها عادت خرد و کوچک است که ما در زندگی روزمره بصورت ناخودآگاه آن‌ها را تکرار میکنیم برای زندگی بهتر باید سراغ عادتهای کوچک برویم. من این کتاب و گوش دادم و بسیار پسندیدم.
فرشته بهمن ابادی
۱۴۰۲/۱/۷
کتاب فوق عاده هست هم صوت دلنشینی دارد هم متن عالیه هم محتواش با کیفیت و عالیه و هم اهنگ پس زمینه‌اش ملایم و دلنشین و برای گوش دادن در شبها با ارامش برای استراحت واقعا پیشنهادش میکنم‌
hi bro
۱۴۰۰/۱۰/۲۱
کتاب مفید و کاربردی است، برای پیشرفت عادات مثبت، کتابهای قدرت عادت، عادت‌های اتمی و برتری خفیف رو هم پیشنهاد میکنم، تنظیم صدا و موسیقی متن، می‌تونست بهتر باشه، تا کیفیت اجرا رو بهتر منتقل کنه.
Mojgan A
۱۴۰۲/۸/۱۶
کتاب آموزنده‌ای بود فقط در مثال‌هایی که نویسنده میزد فقط یک مورد و مورد بحث قرار میداد و باعث میشد حس کسل وار دست بده به خواننده، در بقیه موارد بسیار انگیزشی و عالی بود
Amin Mohmadi
۱۴۰۱/۱۲/۷
دوست عزیز گوینده سرعت روخوانیتون خیلی بالاست و دوم اینکه صدای شما برای کتاب کودکان مناسب هستش، فکر میکردم اگر دوباره کتاب رو گوش بدم بهتر میشه ولی متاسفانه همون مشکل
آرمین وحیدی
۱۴۰۰/۸/۱۲
سنگ بزرگ نشانه نزدنه.
کتاب به مقوله عملگرایی، شروع کار و خرد کردن اهداف پرداخته. به شدت مطالعش رو توصیه میکنم. کارهای دیگه استفان گایز مکمل هم هستن اون‌ها رو هم بخورند.
Mehdi khosravi
۱۴۰۲/۲/۱۳
این آهنگ چیه باهاش پخش میشه شاید یه کسی خواست با سرعت بالا گوش کنه نقطه این کتاب دوباره منو متولد کردنقطه این کتاب بدرد فقط وفقط ما مردم جهان سوم می‌خوره
مریم توکلی
۱۴۰۰/۱۱/۲۶
صدا مناسب چنین کتابی نبود,
اگر صدا جذاب بود نیاز به موسیقی متن نبود
صدای موسیقی متن بالاست,
سرعت هم بالامیبری کیفیت کم میشه😔
Masumeh Haghverdi
۱۴۰۰/۳/۱۷
اگ حین خوندن کتاب موزیک نباشه بهتره حواس ادم پرت میشه، گاهی خابم میگرفت
مجید اصلانب
۱۴۰۲/۳/۹
تنها مشکل کتاب گوینده و خوانش بسیار بی انرژی است. این کتاب را غیر صوتی هم دارم و خواندم مطالب هیجان انگیز تر از شیوه گوینده هست
حسین
۱۴۰۱/۵/۱۹
واقعه بینانه‌ترین کتابی بود که راجب رسیدن به اهداف و خواسته‌ها خواندم
و ممنون از گوینده کتاب که انقدر جذاب کتاب را خوانده بودند
مریم آزغ
۱۴۰۰/۹/۱۸
مفید و بسیار کاربردی است. از دوستان دعوت می‌کنم که کتاب و تهیه کنند. از کتابراه تشکر می‌کنم بابت تهیه کتابهای مفید.
مشاهده همه نظرات 52

راهنمای مطالعه کتاب صوتی خرده عادت‌ها

برای دریافت کتاب صوتی خرده عادت‌ها و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.