معرفی و دانلود کتاب صوتی داستان اضطراب من

عکس جلد کتاب صوتی داستان اضطراب من
قیمت:
75000 تومان - 7.99€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی داستان اضطراب من و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی داستان اضطراب من و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی داستان اضطراب من

داریا بینیاردی در کتاب صوتی داستان اضطراب من، قصه زنی را به تصویر می‌کشد که پس از ابتلا به سرطان، زندگی‌اش زیرورو می‌گردد. در این رمان برجسته و پرکشش قرار است با احوالات پریشان و تردیدهای درونی این زن آشنا شوید و روایتی از رنج‌های انسانی بشنوید.

درباره کتاب صوتی داستان اضطراب من

هیچگاه زندگی قابل پیش‌بینی نیست. گاهی ممکن است مانند لئا، قهرمان کتاب داستان اضطراب من(Storia della mia ansia)، زنی میانسال باشید که پس از سال‌ها تلاش توانسته زندگی و شغل خوبی برای خود فراهم سازد، با مردی به نام شالوم که باوجود تفاوت‌هایشان عاشق اوست ازدواج کند و سه فرزند داشته باشد. اما ناگهان بیماری سرطان در تمام وجودش رخنه می‌کند و فصلی جدید و پردلهره در زندگی‌اش رقم می‌خورد.

داریا بینیاردی نویسنده کتاب حاضر که خودش مدتی درگیر بیماری سرطان سینه بوده و روند درمان و رنج‌های آن دوران را چشیده است، با الگوگیری از تجربیات شخصی خود شخصیت لئا را خلق کرد و رمانی دلنشین و تامل‌برانگیز را نگاشت.

قهرمان کتاب داستان اضطراب من، پس از آنکه متوجه بیماری‌اش می‌شود، بار دیگر به خاطرات گذشته و درونیات خود رجوع می‌کند و ترس‌ها، ناکامی‌ها، دلدادگی‌ها و لذت‌هایش را واکاوی می‌نماید. در این بین او با آدم‌های جدیدی آشنا می‌شود که هرکدام تاثیر خاصی برای زندگی جدیدش می‌گذارند.

کتاب صوتی داستان اضطراب من برای چه کسانی مناسب است؟

اگر خودتان یا از اطرافیان‌تان دچار بیماری سختی همچون سرطان شده، این رمان می‌تواند همراه خوبی برای گذران روزهای بیماری باشد. به علاوه علاقه‌مندان به ادبیات ایتالیا و روایت‌های زنانه از شنیدن کتاب صوتی داستان اضطراب من لذت خواهند برد.

داریا بینیاردی را بیشتر بشناسیم

داریا بینیاردی (14 فوریه 1961) روزنامه‌نگار، رمان‌نویس و مجری تلویزیون ایتالیایی است. او در سال 2009 برنده جایزه Rapallo Carige، برای کتاب یتیمان بزرگسال شد.

در بخشی از کتاب صوتی داستان اضطراب من می‌شنویم

فرانس را حاضر و آماده پیدا کردم. همانطور که شالوم در مورد جوآنی می‌گوید. مارکو زمانی متولد شد که آن‌ها پنج سال داشتند. هر سه بهم شبیهند. وقتی در تعطیلات باهم هستیم، مثل این روزها، مردم تصور می‌کند جوآنی و فرانس هیچ رابطه خونی ندارند، دوقلو هستند.

فرانس در برلین با مادرش کریستین زندگی می‌کند که نمی‌خواست با شالوم زندگی کند و او را آنطور که فرانس می‌گوید وقتی عاشق یک هارلی-دیویدسن سوار شد، رها کرد.

جوآنی و مارکو با ما زندگی می‌کنند. وقتی جو کوچک بود گاهی پیش ویتو می‌ماند. اما از وقتی که مهم‌ترین نقطه زمین اتاق وای‌فای‌دارش شده، خیلی کم از او خبر دارد. پدرش را فقط گاهی برای شام، آن هم وقتی پدرش با گروه موسیقی‌اش تور ندارد، می‌بیند. از وقتی از هم جدا شدیم، ویتو نامزدهای زیادی عوض کرده و الان با یک خواننده اپرای تایلندی‌ست که جو هنوز او را ملاقات نکرده.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
11 دقیقه
فصل اول
5 دقیقه
فصل دوم
10 دقیقه
فصل سوم
16 دقیقه
فصل چهارم
14 دقیقه
فصل پنجم
9 دقیقه
فصل ششم
8 دقیقه
فصل هفتم
11 دقیقه
فصل هشتم
13 دقیقه
فصل نهم
10 دقیقه
فصل دهم
11 دقیقه
فصل یازدهم
7 دقیقه
فصل دوازدهم
16 دقیقه
فصل سیزدهم
13 دقیقه
فصل چهاردهم
8 دقیقه
فصل پانزدهم
7 دقیقه
فصل شانزدهم
15 دقیقه
فصل هفدهم
4 دقیقه
فصل هجدهم
7 دقیقه
فصل نوزدهم
4 دقیقه
فصل بیستم
21 دقیقه
فصل بیست و یکم
12 دقیقه
فصل بیست و دوم
13 دقیقه
فصل بیست و سوم
7 دقیقه
فصل بیست و چهارم
6 دقیقه
فصل بیست و پنجم
9 دقیقه
فصل بیست و ششم
11 دقیقه
فصل بیست و هفتم
7 دقیقه
فصل بیست و هشتم
5 دقیقه
فصل بیست و نهم
9 دقیقه
فصل سی‌ام
13 دقیقه
فصل سی و یکم
9 دقیقه
فصل سی و دوم
9 دقیقه
فصل سی و سوم
10 دقیقه
فصل سی و چهارم
6 دقیقه
فصل سی و پنجم
12 دقیقه
فصل سی و ششم
18 دقیقه
فصل سی و هفتم
19 دقیقه
فصل سی و هشتم
8 دقیقه
فصل سی و نهم
5 دقیقه
فصل چهلم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی داستان اضطراب من
نویسنده
مترجمبهاره جهانبخش
راویآزاده رادمهر
ناشر چاپیانتشارات ققنوس
ناشر صوتی آوانامه
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابMP3
مدت۶ ساعت و ۴۶ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی داستان و رمان خارجی، کتاب‌های داستان و رمان خارجی
قیمت نسخه صوتی
75000 ت - 7.99 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی داستان اضطراب من

نیره هندی
۱۴۰۱/۱۰/۱۱
برای منی که چندسال پیش به این بیماری مبتلا شده بودم خیلی جالب و شنیدنی بود حس مشترک بین من و این زن.... شباهت هایی در زندگی هامان لحظه لحظه‌اش رو درک کردم و خوانش گوینده هم عالی بود
لیدا مظلومی
۱۴۰۱/۶/۱۶
حس بسیار خوبی با شنیدن این کتاب داشتم.
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه کتاب صوتی داستان اضطراب من

برای دریافت کتاب صوتی داستان اضطراب من و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.