معرفی و دانلود کتاب صوتی داستان‌های 2 دقیقه‌ای برای بازاریابی

عکس جلد کتاب صوتی داستان‌های 2 دقیقه‌ای برای بازاریابی
قیمت:
۹۸,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی داستان‌های 2 دقیقه‌ای برای بازاریابی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی داستان‌های 2 دقیقه‌ای برای بازاریابی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی داستان‌های 2 دقیقه‌ای برای بازاریابی

کتاب صوتی داستان‌های 2 دقیقه‌ای برای بازاریابی اثری از تام شرایتر و کیت شرایتر، نویسندگانِ برجسته‌ی حوزه‌ی بازاریابی و کسب‌وکار است. آن‌ها در این کتاب به شما می‌آموزند چگونه مشتری‌های بیشتری را به خرید محصولات خود ترغیب کنید و فروش خود را بالا ببرید.

درباره‌ی کتاب صوتی داستان‌های 2 دقیقه‌ای برای بازاریابی

جذب مشتریان بیشتر و فروش بالاتر هدف نهایی هر کسب‌وکاری است اما دستیابی به این هدف چگونه امکان‌پذیر است؟ چطور می‌توان محصول را به بهترین شیوه به مشتری معرفی کرده و او را به خرید محصول علاقه‌مند کرد؟ تبدیل یک مشتری تصادفی به مشتری همیشگی و مخاطب دائمی محصولات از چه راهی میسر می‌شود؟ کیت شرایتر (Keith Schreiter) و تام شرایتر (Tom Schreiter) در کتاب صوتی داستان‌‌های 2 دقیقه‌ای برای بازاریابی (The Two-Minute Story for Network Marketing) در تلاشند تا به این پرسش پاسخ دهند.

معرفی و دانلود کتاب صوتی داستان‌های 2 دقیقه‌ای برای بازاریابی

حتماً تا به حال برای شما هم پیش آمده که قصد خرید کالایی را داشته باشید اما به‌خاطر توضیحاتِ طولانی و خسته‌کننده‌ی فروشنده‌ی آن، عطایش را به لقایش بخشیده باشید! شاید یکی از نامناسب‌ترین و بیهوده‌ترین کارهایی که برخی بازاریاب‌ها انجام می‌دهند، همین است: محصول خود را ارائه می‌کنند اما همراه با توضیحاتی تخصصی و طولانی، اسلایدهای متعدد پاورپوینت، اطلاعات اضافی و گزارش‌های کسل‌کننده! جای تعجب نیست اگر مشتری از خرید کالا منصرف شود. اغلب مشتری‌ها برای خرید یک کالا در جست‌وجوی اطلاعات مختصر و مفیدی هستند تا ببینند کالای مورد نظر با نیازها و خواسته‌هایشان مطابقت دارد یا خیر. داده‌های بیشتر به جز سردرگمی و کلافگیِ مشتری، نتیجه‌ی دیگری به بار نخواهد آورد. و این دقیقاً وظیفه‌ی یک بازاریاب و صاحب کسب‌وکار است: ارائه اطلاعات کاربردی و کوتاه. اگر نمی‌دانید چگونه باید چنین اطلاعاتی را تهیه و ارائه کنید، کیت و تام شرایتر در کتاب صوتی داستان‌‌های 2 دقیقه‌ای برای بازاریابی، راه و روش آن را به شما یاد خواهند داد.

کیت شرایتر و تام شرایتر معتقدند برای جذب مشتری و کمک به او در تصمیم‌گیری، باید ویژگی‌ها و کارآیی محصول خود را کاملاً واضح و شفاف اما کوتاه ارائه دهید. همچنین روش‌های سنتی و ناکارآمد را کنار بگذارید و در عوض داستانی را برای مشتری تعریف کنید که کمتر از دو دقیقه طول بکشد. تلاش کنید در طول تعریف داستان، تمام حواس او را به خود معطوف کنید و جذابیت داستان را به حد توان خود بالا ببرید تا مشتری هنگام شنیدنِ آن میخکوب شده و بی‌صبرانه منتظر پایانِ آن باشد. همین داستان کوتاه، او را جذب می‌کند و موجب می‌شود تا به خرید محصول شما، تمایل بیشتری پیدا کند.

کیت و تام شرایتر در کتاب صوتی داستان‌‌های 2 دقیقه‌ای برای بازاریابی، ویژگی‌ها و مزیت‌های مهم و تأثیرگذار روشِ خود را توصیف کرده‌اند که از جمله‌ی آنان می‌توان به این موارد زیر اشاره کرد: 1. ارائه‌ی داستانی کوتاه از سوی بازاریاب و صاحب کسب‌وکار باعث می‌شود تا مشتری‌ها اعتمادبه‌نفس بیشتری پیدا کرده و شرایط خوشایندتری را تجربه کنند. 2. ارائه‌ی مطالب کوتاه، برای بازاریاب نیز ساده‌تر است زیرا نیازی نیست حجم انبوهی از مطالب را به خاطر سپرده یا زمانی طولانی را به تهیه‌ی اسلاید و تصاویر گرافیکی اختصاص دهد. 3. یک چنین مقدمه‌ای احتمال ردِ درخواست از سوی مشتری را به حداقل می‌رساند و از این بابت نیز، نگرانی کمتری متوجه بازاریاب خواهد بود. 4. و در نهایت، زمان کمتری که به ارائه‌ی محصول اختصاص داده می‌شود، فرصت بیشتری را برای سایر فرآیندها و کارهای ضروری‌تر فراهم می‌کند.

کتاب صوتی داستان‌‌های 2 دقیقه‌ای برای بازاریابی، راهنمایی جامع و کاربردی در جذب مشتری و افزایش فروش به شمار می‌رود. این کتاب توسط آرزو خلجی مقیم به فارسی ترجمه شده ونشر صوتی رادیو مثبت آن را با خوانش حمیدرضا فراهانی در اختیار علاقه‌مندان و مخاطبان قرار داده است.

کتاب صوتی داستان‌های 2 دقیقه‌ای برای بازاریابی برای چه کسانی مناسب است؟

شنیدن کتاب صوتی داستان‌های 2 دقیقه‌ای برای بازاریابی را به صاحبان کسب‌وکار و تمام افرادی که در این حوزه فعالیت می‌کنند و می‌خواهند مشتریان بیشتری جذب کنند و فروش بالاتری داشته باشند، پیشنهاد می‌کنیم.

در بخشی از کتاب صوتی داستان‌های 2 دقیقه‌ای برای بازاریابی می‌شنویم

داستان شما باید حدود دو دقیقه طول داشته باشه. تمام داستان‌ها ارزش گوش دادن ندارند، به‌ویژه اگه وقت زیادی بگیرند. در طول این مدت کارهای مفید دیگه‌ای هم می‌شه انجام داد. ما مؤدبانه به مخاطب قول می‌دیم که فقط دو دقیقه ازش وقت بگیریم. خب در این صورت مخاطب ما چه احساسی می‌تونه داشته باشه؟ حتماً متقاعد می‌شه که به داستان گوش بده چون از اونجایی که می‌دونه وقت زیادی ازش نمی‌گیره، نگران هدر رفت وقت و انرژی نیست. داستان کوتاه همچنین این مزیت رو داره که مشتری‌هامون همون لحظه می‌تونند بهش گوش بدند و نیاز به تعیین وقت نیست. در این صورت، احتمال رد شدنِ درخواست ما توسط مشتری به حداقل می‌رسه. این داستان می‌تونه پول زیادی برای شما به همراه داشته باشه. این کلمات به مشتری اخطار می‌ده که ما در حال ارائه‌ی یک پیام تجاری هستیم. به این جمله از دیدگاه مشتری‌هاتون نگاه بکنید. آیا اونها به چنین موضوعاتی علاقه‌مند هستند؟ البته، و همین مسئله، داستانِ ما رو براشون جذاب می‌کنه. نکته‌ی مهم اینه که مشتری ما در مقابل فروش محصول یا خدمات، حالت دفاعی نمی‌گیره. شما قراره یه داستان بگید نه اینکه ارائه‌ی فروش داشته باشید. مشتری‌ها می‌تونند با خیال راحت به داستان ما گوش بدند و این خیلی مهمه.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
18 دقیقه
قسمت اول
15 دقیقه
قسمت دوم
17 دقیقه
قسمت سوم
15 دقیقه
قسمت چهارم
16 دقیقه
قسمت پنجم
17 دقیقه
قسمت ششم
18 دقیقه
قسمت هفتم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی داستان‌های 2 دقیقه‌ای برای بازاریابی
نویسنده،
مترجمآرزو خلجی مقیم
راویحمیدرضا فراهانی
ناشر صوتی رادیو مثبت
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۱ ساعت و ۵۶ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی اقتصاد و مدیریت، کتاب‌های بازاریابی و فروش
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی داستان‌های 2 دقیقه‌ای برای بازاریابی

فاطمه عباسی
۱۴۰۳/۱/۱۳
صدای گوینده و مطالب کتاب عالی وشفاف بود سپاسگزارم
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب صوتی داستان‌های 2 دقیقه‌ای برای بازاریابی

برای دریافت کتاب صوتی داستان‌های 2 دقیقه‌ای برای بازاریابی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.