معرفی و دانلود کتاب صوتی داستانی زمستانی

عکس جلد کتاب صوتی داستانی زمستانی
قیمت:
۸۰۰۰۰ 56000 تومان ۳۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی داستانی زمستانی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی داستانی زمستانی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی داستانی زمستانی

استیون کینگ پادشاه وحشت سرزمین‌های ترس و دلهره در کتاب صوتی داستانی زمستانی، قصه پزشکی را به تصویر می‌کشد که زنی باردار بیمارش بوده و با وجود آنکه فرزندی نامشروع داشته، خواهان به دنیا آوردن او بوده است اما اتفاقی وحشتناک و دلهره‌آور همه چیز را تغییر می‌دهد. این رمان برنده جایزه داستان فانتزی بریتانیا در سال 1983 شده است.

درباره کتاب صوتی داستانی زمستانی:

مجموعه فصول گوناگون (Different Seasons) از چهار داستان بلند با چهار سبک و موضوع متفاوت تشکیل شده که برای اولین بار در سال 1982 منتشر شد و کتاب صوتی داستانی زمستانی (A Winter's Tale: The Breathing Method) نیز یکی از داستان‌های جذاب و عجیب این کتاب است. تقریبا تمامی رمان‌های این مجموعه به فیلم‌های مشهور هالیوودی تبدیل شده‌اند که معروف‌ترین آن فیلم رستگاری در شاوشنگ نام دارد. همچنین کتاب فصول گوناگون در سال 1982 نامزد جایزه جهانی فانتزی در بخش بهترین مجموعه‌های گلچین شد.

قصه‌ی کتاب داستانی زمستانی یا «شیوه تنفس» در یک باشگاه رخ می‌دهد؛ جایی که سیزده مرد برای خوش گذرانی، گپ زدن و استخر و بازی شطرنج دور همدیگر جمع می‌شوند و البته علاقه دارند که گاهی داستانی‌هایی عجیب و غریب برای همدیگر تعریف کنند.

سرانجام یک روز پنج شنبه قبل از کریسمس پزشکی مسن به نام دکتر املین مک کارونی داستانی عجیب برای دوستانش تعریف می‌کند. او قصه زندگی زنی به نام ساندرا استنسفیلد را روایت می‌کند که سال‌ها پیش بیمار او بوده و فرزندی نامشروع در شکمش داشته است با این حال با وجود مشکلات مالی و عدم پذیرش از سوی جامعه، تصمیم به حفظ و زایمان فرزندش می‌گیرد اما در یک شب سرد زمستانی زمانی که ساندرا در راه بیمارستان برای زایمان کودکش بوده است، تصادف وحشتناکی می‌کند و...

استدیو بلام هاوس اعلام کرده که از روی رمان داستانی زمستانی فیلمی به کارگردانی اسکات دریکسون ساخته می‌شود.

جوایز و افتخارات کتاب صوتی داستانی زمستانی:

- نامزد نهایی جایزه جهانی فانتزی برای بهترین رمان (1983)
- برنده جایزه داستان فانتزی بریتانیا برای بهترین داستان کوتاه (1983)

کتاب صوتی داستانی زمستانی برای چه کسانی مناسب است؟

اگر به داستان‌های رازآلود، ترسناک و هیجان‌انگیز علاقه‌مند هستید، این کتاب به شما پیشنهاد می‌شود.

استیون کینگ را بیشتر بشناسیم:

خالق داستان‌های ترسناک و دلهره‌آور که همگی از پرفروش‌ترین کتاب‌های جهان بوده‌اند، کسی جز استیون کینگ (Stephen King) نیست. نویسنده‌ای آمریکایی که در سال 1947 به دنیا آمد و تاکنون رمان‌هایی را نوشته که تمامی خوانندگانش را در تعلیق و بهت و هیجان فرو می‌برد. تعداد آثار او را می‌توان در حدود 61 رمان، 200 داستان کوتاه و سرپرستی 48 فیلمنامه دانست. کتاب‌های کینگ بیش از 350 میلیون نسخه فروخته و از بسیاری از آن‌ها در فیلم‌ها، مجموعه‌های تلویزیونی، مینی سریال‌ها و کتاب‌های طنز اقتباس شده است.

اولین تریلر جنایی او با کتاب آقای مرسدس آغاز شد که جایزه ادگار را به عنوان بهترین رمان کسب کرد و همچنین کتاب آقای مرسدس و پایان تماشا به ترتیب در سال‌های 2014 و 2016 جایزه Goodreads Choice را برای بهترین کتاب هیجان‌انگیز و رمزآلود دریافت کردند. همچنین یکی از آثار پرفروش استیون کینگ یعنی زیبایی‌های خواب را به همراه پسرش اوون کینگ نوشته است.

این نویسنده مشهور آمریکایی، نشان معتبر ملی هنر در سال 2014 آمریکا، مدال بنیاد ملی کتاب 2003، جایزه استاد بزرگ از نویسندگان معمایی نویس آمریکا در سال 2003، جوایز برام استوکر، جوایز جهانی فانتزی و جوایز انجمن فانتزی انگلیس و... را دریافت کرده است.

در ادامه با تعدادی از آثار معروف سینمایی که از کتاب‌های کینگ اقتباس کرده‌اند، آشنا می‌شوید:

- فیلم سینمایی رستگاری در شاوشنگ (Shawshank Redemption) که از داستانی به نام «ریتا هیورث و رستگاری در شاوشنک» از کتاب Different Seasons اقتباس شده است.

- فیلم سینمایی مسیر سبز (Green Mile) که از رمانی شش جلدی به همین نام اقتباس شد و جایزه بهترین رمان مراسم برام استوکر را در سال 1996 دریافت کرده است.

- فیلم درخشش (The Shining) از رمانی به همین نام ساخته شده که البته به گفته کینگ، فیلم به متن داستان خیلی وفادار نبوده و کتاب دکتر خواب که در سال 2013 منتشر شد، ادامه‌ای بر داستان درخشش است.

- فیلم میزری (Misery) که یکی بهترین‌ها در ژانر ترسناک است و رمان آن نیز در سال 1988 نامزد دریافت جایزه بهترین رمان فانتزی جهان شد.

- فیلم آن (It) که از روی کتابی ساخته شد که در سال 1987 جایزه بهترین رمان British Fantasy Award را از آن خود کرد.

در بخشی از کتاب صوتی داستانی زمستانی می‌شنویم:

دیوانه‌ای بیش نبود (او تا آن زمان مسئول تلفاتی هجده‌هزار نفره بود _ به‌راحتی، خود و دیگران را بارها و بارها به خطر انداخته و قسر در رفته بود، و به هیچ وجه عین خیالش نیز نبود. گویی پشت سر هم سکه‌ای بیست‌وپنج‌سنتی درون دستگاه آهنگ پخش‌کن می‌انداخت). او در آن لحظه در حال شرح و توصیف عملیات جنگی احمقانه دیگری بود _ عملیاتی که فقط و فقط با فدا شدن کل افراد تحت فرمانش به‌گونه‌ای موفقیت‌آمیز به‌وقوع می‌پیوست: عملیاتی بسیار بسیار موفقیت‌آمیز در حد به‌وجود آوردن کلی بیوه‌زن جدید.

پس از محو شدن گرد و غبار، جرارد توزمن گیج و منگ و ناشنوا بر سر جایش میخکوب می‌شود؛ از بینی، هر دو گوش و دو گوشۀ چشم‌هایش قطرات خون جاری می‌شود، در اثر ضربه شدید مغزی بیضه‌هایش حسابی ورم کرده بودند. او به‌هنگام تلاش برای یافتن مفری از کشتارگاهی که تا دقایقی پیش مرکز ستاد فرماندهی نامیده می‌شده، با جسد کراترز روبه‌رو می‌شود. توزمن جسد ژنرال را نظاره می‌کند... و سپس در آن واحد هم دادوفریاد سر می‌دهد، هم می‌خندد. گوش‌های ناشنوا شده در اثر گلوله باران، صدای گوشخراش صاحب خود را نمی‌شنوند.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
1 دقیقه
معرفی
52 دقیقه
فصل اول: شیوه‌ی تنفس باشگاه - بخش اول
41 دقیقه
فصل اول: شیوه‌ی تنفس باشگاه - بخش دوم
52 دقیقه
فصل دوم: شیوه‌ی تنفس - بخش اول
57 دقیقه
فصل دوم: شیوه‌ی تنفس - بخش دوم
14 دقیقه
فصل دوم: شیوه‌ی تنفس - بخش سوم
11 دقیقه
فصل سوم: باشگاه
1 دقیقه
عوامل تولید

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی داستانی زمستانی
نویسنده
مترجمماندانا قهرمانلو
راویپیمان قریب پناه، بهرام سروری نژاد
ناشر چاپیانتشارات افراز
ناشر صوتی استودیو نوار
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابMP3
مدت۳ ساعت و ۴۹ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی داستان و رمان خارجی، کتاب‌های داستان و رمان خارجی
قیمت نسخه صوتی
۸۰۰۰۰ 56000 ت ۳۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی داستانی زمستانی

بهاره محمدی اسفه
۱۳۹۹/۱۲/۳۰
این سومین داستانی بود که از استیون کینگ خواندم (شنیدم) ولی زیاد خوشم نیامد. توضیحات درباره مراحل زایمان خیلی زیاد و زاید بود و اصلا لزومی نداشت. داستان کوتاهی بود ولی موتور داستان دیر روشن میشه و حوصله سربر هست.
گویندگی هم چنگی به دل نمی‌زد.
فهیمه نوروزی
۱۴۰۱/۱۱/۱۶
من زیاد نتونستم با این داستان ارتباط برقرار کنم... اصلا برام جذاب نبود ولی تا اخر گوش دادم.
اما چیزی نفهمیدم....
مریم صدیق
۱۴۰۱/۷/۵
خوانش متن بسیار بد بود
بسیاری از نکات دستوری ساده را رعایت نمیکردند و جملات گنگ و نامفهوم میشدند...
مشاهده همه نظرات 3

راهنمای مطالعه کتاب صوتی داستانی زمستانی

برای دریافت کتاب صوتی داستانی زمستانی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.