معرفی و دانلود کتاب صوتی خرد حکیمان

عکس جلد کتاب صوتی خرد حکیمان
قیمت:
۴۷,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی خرد حکیمان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی خرد حکیمان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی خرد حکیمان

کتاب صوتی خرد حکیمان اثری از دون خوزه روئیز، شامل داستان‌هایی سنتی و قدیمی از شمن‌باوری است که نسل‌به‌نسل و سینه‌به‌سینه از اجداد روئیز به او رسیده‌اند و او با گردآوری و تألیف آن‌ها، بینش باستانی نیاکانش را به مخاطب عرضه کرده. داستان‌های این اثر با تبیین اصول شمنیسم، به شما در جهت رشد شخصی و پیدا کردن دانش و آرامش درونی کمک می‌کنند.

درباره‌ی کتاب صوتی خرد حکیمان

شمن‌باوری یا شمنیسم از جمله سنن و باورهای باستانی است که در نقاط مختلفی از دنیا رایج بوده. آموزه‌های شمنیسم، بر ارتباط با ارواح و جهان ماورایی تأکید دارند؛ تا آنجا که حتی درمان بیماری‌ها یا پیش‌بینی آینده را نیز با این کار ممکن می‌بینند. شمن‌ها که به نوعی بزرگان و رهبران این سبک‌و‌سیاق فکری محسوب می‌شوند، ادعا می‌کنند که می‌توانند با ارواح ارتباط برقرار کنند، از جسم خود جدا شده و به جهان‌های دیگری سفر کنند و همچنین روح مردگان و نوزادان تازه‌متولدشده را همراهی کنند. شمن‌های تولتکی که سال‌ها پیش در جوار مایاها می‌زیستند، قصه‌ها و افسانه‌های منحصربه‌خودشان را داشتند؛ آن‌ها اعتقاد داشتند که با شمن‌باوری می‌توان به سعادت و تعالی شخصیت رسید و راز وجودی جهان را که در درون خود ماست، کشف کرد.

کتاب صوتی خرد حکیمان (Wisdom of the Shamans) نوشته‌ی دون خوزه روئیز، مجموعه‌ای از داستان‌های باستانی و افسانه‌های شمن‌هاست. این قصه‌ها با زبانی ساده و لحنی صمیمی که بی‌شباهت به داستان‌های قدیمی فارسی نیست، از مردمانی می‌گویند که در دل سختی‌ها و مشکلات گوناگون قرار گرفتند و به لطف پیدا کردن خرد درونیشان، از آن مهلکه جان سالم به در بردند.

معرفی و دانلود کتاب صوتی خرد حکیمان

کتاب صوتی خرد حکیمان به شما کمک می‌کند تا با الگو قرار دادن این داستان‌ها، به دنبال بینش و آرامش درونی خود بگردید. این قصه‌ها که طبق سنت خانوادگی دون خوزه روئیز، از نسلی به نسل دیگر رسیده‌اند، حالا در کتاب صوتی خرد حکیمان گردآوری شده‌اند تا با کاشتن بذر خرد در ذهن مخاطبان، آن‌ها را در پیدا کردن مسیر درست زندگی یاری دهند.

طبق آنچه دون خوزه روئیز نویسنده‌ی این اثر می‌گوید، درس‌های این کتاب مختص به قوم و نژاد و تفکر خاصی نیست و همه می‌توانند با شنیدن آن، گامی در جهت خودشناسی و درک معنای زندگی بردارند. برای همین مقصود، او در کنار داستان‌هایش مجموعه‌ای از تمرین‌ها، مراقبه‌ها و آیین‌های شمنی را نیز در این کتاب صوتی گنجانده تا در فهم بهتر معنی هر قصه مخاطب را یاری کند. شمن‌ها اعتقاد دارند که آنچه به دنبالش می‌گردید در درون خود شماست، امید است که این افسانه‌ها، راهنمای شما در کشف حقیقت‌های درونیتان باشند.

کتاب صوتی خرد حکیمان نوشته‌ی دون خوزه روئیز با تلاش حامد بیت‌سعید به فارسی ترجمه شده و نشر صوتی شادن پژواک آن را منتشر کرده است. خرد حکیمان را با صدای غلامرضا صادقی می‌شنوید.

نکوداشت‌های کتاب خرد حکیمان

  • پسرم دون خوزه روئیز در این کتاب، مفاهیم مقدس سنت شمنی خانواده‌ی ما را به شما منتقل می‌کند. (دون میگوئل روئیز)
  • دون خوزه روئیز کتابی قابل‌دسترس، با تمرکز بر داستان‌های آموزنده‌ی «تولتک‌ها» نوشته است. او با این داستان‌ها درون‌مایه‌ی سنت شمنی را به تصویر کشیده. (دکتر خوزه لوئیس استیونز)
  • در کتاب خرد حکیمان، دون خوزه روئیز از ما دعوت می‌کند تا بفهمیم واقعاً چه کسی هستیم و انرژی شمنی‌ای را که متعلق به ماست به دست آوریم. او آموزه‌های عملی و ابزارهای عرفانی را به شکلی قدرتمند ترکیب و ارائه کرده که اتصال شما با شمن درونیتان را ممکن می‌کنند. (لیندا استار وولف)

کتاب صوتی خرد حکیمان برای چه کسانی مناسب است؟

اگر به آثاری با موضوع عرفان و خودشناسی علاقه‌مندید، شنیدن این کتاب صوتی را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

در بخشی از کتاب صوتی خرد حکیمان می‌شنویم

الوهیت همه‌جا وجود داره، به همین دلیله که شمن‌ها اهمیت طبیعت رو می‌دونن و برای هر چیزی احترام قائلن. پسر جوونی که فرزند یه شمن بود همراه پدرش از اهرام متروک مایا دیدن می‌کرد. اون از اندازه و جثه‌ی اون‌ها شگفت‌زده شد و با خودش گفت آیا ممکنه این افراد بتونن چنین سازه‌های چشمگیری رو به تنهایی بسازن؟ اون شایعاتی شنیده بود که خدایان از آسمون برای کمک به مایاها نازل شده بودن و می‌خواست از این راز سر در بیاره. اون پسر پدرش رو سوال‌پیچ می‌کرد تا اینکه بالاخره پدرش جواب داد: «پسرم! امشب موقع خواب متوجه میشی.» اون شب پسر به خواب رفت و رویایی دید. تو رویا دید که وسط یه جنگل وایساده. اما اون، جنگل رو به گونه‌ای تجربه‌اش کرد که قبلاً هیچ‌وقت اتفاق نیفتاده بود. اون هر حرکت درخت‌ها، ضربان قلب حیوون‌ها و صدای وزش باد رو رو برگ‌ها می‌شنید. پسر زندگی باورنکردنی اطراف خودش و ارتباطش با زمین رو احساس کرد. اون متوجه شد که با طبیعت، سکوت، سکون و پوچی یکیه؛ چون این‌ها منشأ پیدایش همه‌چیزن. اون دید که جسم و روح، جدایی‌ناپذیرن.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
6 دقیقه
پیشگفتار
5 دقیقه
شرح اصطلاحات کلیدی
4 دقیقه
دیباچه
20 دقیقه
مقدمه
22 دقیقه
فصل اول: عقاب و مار
24 دقیقه
فصل دوم: مرد رودخانه
19 دقیقه
فصل سوم: تولد کوتزال کواتل
22 دقیقه
فصل چهارم: جنگل، درس هشیاری
21 دقیقه
فصل پنجم: تشرف مار زنگی
19 دقیقه
فصل ششم: غار شیطان
18 دقیقه
فصل هفتم: الوهیت و درایت
22 دقیقه
فصل هشتم: روز مردگان
4 دقیقه
سخن پایانی
3 دقیقه
درباره‌ی نویسنده

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی خرد حکیمان
نویسنده
مترجمحامد بیت سعید
راویغلامرضا صادقی
ناشر صوتی شادن پژواک
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۳ ساعت و ۲۹ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی خرد حکیمان

مجید گلابگیران
۱۴۰۲/۱۱/۲۷
این کتاب در ادامه بقیه کتاب‌های دون میگویل روییز فوق العاده است وقتی به این آموزهای ارزشمند با گوش دل جان بسپارید آرامش خاصی در زندگی پیدا میکنید و جهان بینی عارفانه‌ای در زندگی بدست میاورید
mohammad amin
۱۴۰۲/۱۱/۲
سلام. تشکر ممنونم. ترجمه خوبی داشت صدای راوی هم خوب بود. راضی بودم. بسیاری از نمادهای اساطیری را شرح داده
سمانه
۱۴۰۳/۱/۱۳
عالیه چقدر قشنگ و ظریف قوانین انسانیت رو یاد میده
مشاهده همه نظرات 3

راهنمای مطالعه کتاب صوتی خرد حکیمان

برای دریافت کتاب صوتی خرد حکیمان و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.