معرفی و دانلود کتاب صوتی فنگ شویی: 11 گام برای رسیدن به زندگی بهتر

عکس جلد کتاب صوتی فنگ شویی: 11 گام برای رسیدن به زندگی بهتر
قیمت:
۴۵,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی فنگ شویی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی فنگ شویی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی فنگ شویی: 11 گام برای رسیدن به زندگی بهتر

تفسیری تازه از هنر باستانی فنگ شویی که تحولی اساسی در زندگی‌تان ایجاد خواهد کرد! اشلی کانتلی در کتاب صوتی فنگ شویی، راهنمایی ساده و دقیق را به شما ارائه می‌دهد تا بتوانید با ایجاد تعادل و افزایش انرژی در خانه‌تان، زندگی پرآرامشی را تجربه کنید.

درباره کتاب صوتی فنگ شویی:

یکی از فلسفه‌ها و فنون باستانی کشور چین، فنگ شویی نام دارد که به معنای باد و آب است و امروزه پس از قرن‌ها، هنوز هم مردم از روش‌ها و ایده‌های آن برای بهبود فضای زندگی‌شان استفاده می‌کنند. اشلی کانتلی (Ashley Cantley) در کتاب پرطرفدار فنگ شویی (High-Vibe Feng Shui) 11 مرحله مهم به شما معرفی می‌کند که مملو از ایده‌ها و اقدامات جذاب و اصولی‌ست تا در نهایت بتوانید با عمل به تمرینات آن، خانه‌ای پرانرژی، متوازن، منظم و تمیز داشته باشید و همراه با آن وضعیت روحی خود را نیز بهبود ببخشید.

البته نویسنده تلاش کرده با ارائه ایده‌ها و تجربیات گوناگون، به هر فردی کمک کند تا براساس سبک زندگی خاص خودش، از فنگ شویی بهترین استفاده را ببرد. باید گفت که این کتاب تنها به تغییر سبک و طراحی خانه‌تان محدود نمی‌شود بلکه اشلی کانتلی به گونه‌ای محیط زندگی‌تان را رنگ‌آمیزی می‌کند که واقعا حس کنید که چیزی به روش زندگی‌ کردنتان اضافه شده و حس و حال خانه‌تان تغییر کرده است. پس با به کارگیری روش‌های کتاب فنگ شویی متوجه خواهید شد که فضای اطرافتان متعادل‌تر و پرآرامش‌تر شده است. چراکه می‌توانید از عناصر طبیعی برای تمیز کردن و زیباتر کردن خانه‌تان استفاده کنید و جریان انرژی را سرعت ببخشید.

شما می‌توانید از ابزارهایی مثل پاک‌سازی با گل‌های خوشبو و التیام ارتعاش صوتی استفاده کنید تا بتوانید فضاهای رویایی‌تان را بسازید. این کتاب نشان می‌دهد که چگونه از مراحل شکوفایی عبور کنید. پس از آن متوجه خواهید شد که چگونه شکوفایی درون‌تان نتیجه هماهنگ شدن با جهان است و همه چیز در درون خودتان و فضایی که در آن زندگی می‌کنید، آغاز می‌شود.

نکوداشت‌های کتاب صوتی فنگ شویی:

- باور دارم موفقیت شما در عادات روزانه شماست و برای اینکه فضا آرامش را منعکس کند، مینیمالیسم کلید اصلی است. ممنونم اشلی برای تابش انرژی‌ات در جهان. (لورین اورتس بوستیک، رئیس مجموعه Skinny Confidential)

- فضای موفق داخلی فقط نباید ظاهر خوبی داشته باشد، بلکه باید احساس خوبی منعکس کند و به ساکنان خود حس آرامش و تازگی بدهد. فنگ‌شویی با ارتعاش بالا به مردم کمک می‌کند به این تعادل برسند و جریان انرژی را برای تجربیات بهتر و دسترسی به اهداف درونی‌شان بسازند. (مارتین بولارد، طراح داخلی سرشناس، نویسنده و شخصیت تلویزیونی)

- در اصل فنگ‌شویی درباره ایجاد تعادل و ارزیابی فضا برای التیام خانه و خودتان است. اشلی کانتلی رویکرد فنگ‌شویی را مدرن‌سازی و تعدیل کرده تا جالب‌تر و آسان‌تر شود و برای هر کسی که قصد تغییر فضا و زندگی‌اش را داشته باشد، قابل استفاده شود. (هیثر آسکینوزی، رئیس موسسه Energy Muse)

کتاب صوتی فنگ شویی برای چه کسانی مناسب است؟

هر خانم و آقای باسلیقه‌ای دوست دارد که فضای خانه‌اش بانظم و پر از انرژی مثبت باشد، پس اگر می‌خواهید روحیه خودتان و خانه‌تان را تغییر بدهید، این کتاب جذاب را از دست ندهید.

در بخشی از کتاب صوتی فنگ شویی می‌شنویم:

علاوه‌بر عناصر پنجگانه، ابزارهای دیگه‌ای هم وجود دارن که میتونی برای اصلاح فضات از اون‌ها استفاده کنی. با اون‌ها می‌تونی موانع انرژی رو از بین ببری. از ترکیب و تطبیق نترس. آزادی سبک خودت و انجام فنگ شویی به شیوه خودت رو داشته باشی؛ پس خودت انتخاب کن که چگونه شرایط رو بهتر کنی.

وقتی دچار نقص انرژی یا مانع انرژی در فضای خود باشی، وقتی فضات از تعادل خارج میشه و یا حس خوبی نداشته باشی، باید اون رو اصلاح کنی. روش‌های مختلفی برای اصلاح مانع‌های انرژی وجود داره و وقتی به یک مانع رسیدگی کنی، می‌تونی زمینه‌های زندگیت رو هم بهبود ببخشی.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
31 دقیقه
مقدمه
9 دقیقه
بخش یک: طرز فکر و آماده‌سازی خانه / گام اول: باورهای محدودکننده‌ات را بیاب و بشناس
16 دقیقه
گام دوم: تشریفات فعال‌سازی شخصی خودت را بساز
8 دقیقه
گام سوم: قدرت درون‌یابی‌ات را بیدار کن
6 دقیقه
گام چهارم: تمیز یا مرتب کن
4 دقیقه
گام پنجم: پالایش انرژی
7 دقیقه
بخش دو: جعبه ابزار فنگ‌شویی تو / گام ششم: نقشه انرژی را با فضای خودت هماهنگ بساز
11 دقیقه
گام هفتم: عناصر پنج‌گانه در خانه‌ات
22 دقیقه
گام هشتم: جعبه ابزار فنگ‌شویی خودت را بساز
18 دقیقه
بخش سه: فضایت را تغییر بده / گام نهم: از بین بردن موانع متداول انرژی
33 دقیقه
گام دهم: فضای اطرافت را متعادل و بهتر کن
26 دقیقه
گام یازدهم: نقاط مهم خانه و ترفندهای تقویت انرژی - قسمت یک
29 دقیقه
گام یازدهم: نقاط مهم خانه و ترفندهای تقویت انرژی - قسمت دو
30 دقیقه
گام یازدهم: نقاط مهم خانه و ترفندهای تقویت انرژی - قسمت سه

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی فنگ شویی: 11 گام برای رسیدن به زندگی بهتر
نویسنده
مترجمیاسین قاسمی بجد، طلعت اصغری درمیان
راویلیلا ولی پور
ناشر چاپیانتشارات پل
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابMP3
مدت۴ ساعت و ۸ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی علمی و آموزشی، کتاب‌های عمومی
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی فنگ شویی

نور طهماسبی
۱۴۰۲/۳/۵
سلام و درود بی پایان خداوند بر همه کسانی که سواد دارند و لیاقت مطالعه کتاب رو هم به اشکال مختلف دارند.
به نظرم کتاب خوبیه برای شروع یادگیری فنگ‌شویی. من با گوش دادن چندباره به این کتاب و چند سرچ اینترنتی، فنگ‌شویی خونه‌ام رو شروع کردم که خیلی باعث سبکی خودم، خونه و ایجاد جریان انرژی در فضای محل
مختلف زندگیم شد.
پیشنهاد میدم با گوش دادن به این کتاب و تکمیل اطلاعات خود با سرچ یا مطالعه کتب دیگر، نه تنها خونه، بلکه وجود خودتون رو هم فنگ‌شویی کنید‌ نتایج خارق‌العاده‌ای در زمینه‌های مختلف، به دست میارید. 👌
سیده زهرا هاشمی
۱۴۰۲/۱۲/۲۴
یکی از کتابهایی که تقریبا تمام نکات و زیر و بم قانون فنگ شویی یا به عبارتی سیستم انرژیتیک و پاکیزگی روح و جسم و محل زندگی مان را کامل بررسی میکند و چراغ راه بهتر بودنمان هست. زندگی را هر سال خانه تکانی میکنیم با فنگ شویی خانه تکانی یعنی هر روز... هم روحی هم جسمی هم محل زندگی...
اسحق آورسعادت
۱۴۰۰/۵/۱۲
کتاب مورد نیاز زندگی امروزی هست
چراک با این مشغله کاری... ماها در مرتب سازی وسایل خونه و جایگاه آن‌ها و چیدمانشان ب شکل اصولی و اثرگذاری انرژی... غافل هستیم
ک این کتاب آموزش‌های لازم رو داده..
Mahnaz Khorram
۱۴۰۱/۲/۱۰
کتابی ارزشمند در رابطه با انرژی اشیا و اطراف ما، به ما آموزش میده که چگونه از اشیا استفاده درستی کنیم تا انرژی مثبت اونو جذب کنیم یا چگونه انرژی محیط زندگی و کار خود را افزایش دهیم.
خانم سیف الهی
۱۴۰۰/۱۰/۲۱
این کتاب دریچه جدیدی از علم وهنر را به روی من گشود من بلافاصله تمرینات کتاب را انجام دادم و نتیجه‌اش را دیدم فنگ شویی متشکرم بخاطر تابش انرزئ خود بر دنیا
طیبه ابوطالبی
۱۴۰۰/۱۲/۲۶
کتاب بسیار خوبی است نکته‌های زیادی دارد برای من که تازه با فنگ شویی آشنا شدم احتیاج است که چندین بار گوش دهم
زهرا میرزایی
۱۴۰۰/۵/۲۵
عالی بود. یکی از بهترین کتابهایی بود که تا حالا خوندم.
ماندانا محمدی
۱۴۰۱/۱/۱۶
گوینده بسیار تند صحبت میکند
fereshte derafshi
۱۴۰۰/۱۰/۲۸
خیلی خوب بود من از خوندنش خیلی لذت بردن و چیز یاد گرفتم
فاطمه علیرضایی
۱۴۰۰/۶/۹
تلفظ رویکرد برام جدید بود 💂تازه شروع کردم
مشاهده همه نظرات 10

راهنمای مطالعه کتاب صوتی فنگ شویی

برای دریافت کتاب صوتی فنگ شویی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.