معرفی و دانلود کتاب صوتی دل به عشقت مبتلا شد

عکس جلد کتاب صوتی دل به عشقت مبتلا شد
قیمت:
55000 تومان - 5.99€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی دل به عشقت مبتلا شد و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی دل به عشقت مبتلا شد و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی دل به عشقت مبتلا شد

محمد آقاسی در کتاب صوتی دل به عشقت مبتلا شد، شما را به سفری جذاب و معنوی می‌برد و قرار است با او قدم به قدم مسیر پیاده‌روی اربعین را طی کنید و از تجربیات و مشاهداتش آگاه شوید. او در این کتاب گزارشی از اربعین 1396 ارائه کرده و از ابتدا تا انتهای سفرش را با شما شریک خواهد شد.

معرفی کتاب صوتی دل به عشقت مبتلا شد:

بارها توصیفات و خاطرات اطرافیان‌مان را درباره پیاده روی اربعین شنیده‌ایم، اما کمتر این سفر از نگاه مردم شناسانه بررسی شده است. کتاب صوتی دل به عشقت مبتلا شد، گزارشی کوتاه از نگاه محمد آقاسی است که پنج روز سفر خود در سال 96 به انضمام پدیده شناسی پیاده روی اربعین را برای شما شرح می‌دهد. او از لحظات شروع سفر و شرایط مسیر آغاز می‌کند و به دیدار ایرانی‌ها و عراقی‌ها و توصیف فضای مذهبی شهر می‌رسد.

نویسنده این کتاب در انتها تحلیل خود را درباره این سفر جذاب بیان و آن را به چشم یک پدیده اجتماعی نگاه می‌کند. همچنین در لابه‌لای متن، با سفر درونی راوی و تجربه‌های فرامادی او نیز همراه خواهید بود.

کتاب صوتی دل به عشقت مبتلا شد به چه کسانی توصیه می‌شود؟

اگر دوست دارید تجربه یک سفر مهیج با حال و هوای مذهبی را بدانید و از خاطره گویی و سفرنامه نویسی لذت می‌برید، این کتاب برای شما بسیار مناسب است.

در بخشی از کتاب صوتی دل به عشقت مبتلا شد می‌شنویم:

غروب را هم رد کردیم که رسیدیم نجف. شهر شلوغ است و فوج فوج پیاده که به این طرف و آن طرف می‌روند. از بین آن همه سیطره و جاده طولانی، طبیعی بود که این موقع برسیم و باز هم خوش موقع رسیدم. هرچند خبری از ساعت خیابان‌ها و مکان‌های عمومی عراق نیست و خیلی ساعت اهمیت ندارد و به ویژه در این ایام. بیشتر همان اوقات نماز است که مهم است و در مساجد دیدم که برای متولی که معمولا پیر هم هست، این خیلی اهمیت دارد. حوالی هشت شب مسجد کوچکی را پیدا کردم که پاتوق ایرانی‌ها بود و نماز خواندم و از گرسنگی دو ساندویچ فلافل خوردم با نان مخصوص عراقی‌ها.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
6 دقیقه
پیشگفتار
29 دقیقه
بخش اول - دوازدهم آبان
24 دقیقه
بخش دوم - سیزدهم آبان
18 دقیقه
بخش سوم - چهاردهم آبان
16 دقیقه
بخش چهارم - پانزدهم آبان
14 دقیقه
بخش پنجم - شانزدهم آبان
18 دقیقه
بخش ششم - پدیده شناسی پیاده‌روی اربعین

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی دل به عشقت مبتلا شد
نویسنده
راویمحمد آقاسی
ناشر صوتیانتشارات نیستان
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابMP3
مدت۲ ساعت و ۴ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی شعر، ادبیات و زندگینامه، کتاب‌های سفرنامه
قیمت نسخه صوتی
55000 ت - 5.99 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی دل به عشقت مبتلا شد

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب صوتی دل به عشقت مبتلا شد

برای دریافت کتاب صوتی دل به عشقت مبتلا شد و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.