معرفی و دانلود کتاب صوتی در ولایت مهدی

عکس جلد کتاب صوتی در ولایت مهدی
قیمت:
21000 تومان - 2.49€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی در ولایت مهدی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی در ولایت مهدی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی در ولایت مهدی

کتاب صوتی در ولایت مهدی نوشته‌ی سید مجتبی حسینی، شرحی بر دعای معروف رضویه است که علی بن موسی الرضا (ع) آن را در وصف فضایل و ویژگی‌های حضرت مهدی (عج) خوانده است.

درباره کتاب صوتی در ولایت مهدی:

امام رضا (ع) هشتمین امام شیعیان در دعای رضویه برای نواده خود یعنی حضرت ولیعصر (عج) دست به دعا برداشته و نیایشی با پروردگار کرده است. کتاب در ولایت مهدی نیز شرحی بر این دعاست که نویسنده در دوازده بخش فرازهای مهم این نیایش ارزشمند را انتخاب کرده و در کنار آن شخصیت و منش والای امام زمان را توصیف و بررسی کرده است.

شما با شنیدن کتاب صوتی در ولایت مهدی با وظایف شیعیان در دوران غیبت آشنا می‌شوید و به پاسخ بسیاری از پرسش‌ها و ابهامات می‌رسید. همچنین سید مجتبی حسینی در لابه‌لای متون از آیات قرآن و ادعیه‌های گوناگون استفاده کرده تا بتواند مطلب را به طور کامل و جامع توضیح دهد.

کتاب صوتی در ولایت مهدی به چه کسانی پیشنهاد می‌شود؟

علاقه‌مندان به موضوعات مذهبی به خصوص مهدویت و تفسیر دعا از شنیدن این کتاب لذت خواهند برد.

سید مجتبی حسینی را بیشتر بشناسیم:

یکی از پژوهشگران و نویسندگان حوزه دین و تشیع، سید مجتبی حسینی است که در سال 1338 متولد شد و از سال دوم راهنمایی، تحصیلات حوزوی خود را شروع کرد و در سی سالگی به درجه اجتهاد رسید. او تحصیلات دانشگاهی خود را رها نکرد و همزمان رشته مهندسی راه و ساختمان را در مقطع کارشناسی و رشته معماری و فلسفه علم را در مقطع کارشناسی ارشد خواند.

حسینی تاکنون بیست اثر از خود تالیف کرده که برخی از آن‌ها عبارتند از: «بازگشت (نگاهی به مبحث رجعت)، با حسین تا مهدی (ع)، مقامات اولیاء جلد یک و دو، مرگ، نگاه به زن، در ولایت مهدی (عج)، شکوفایی شخصیت و روش‌های آن، انسان در پویه تاریخ، مجموعه پویش پیامبر و...»

در بخشی از کتاب صوتی در ولایت مهدی می‌شنویم:

معرفت امام زمان برای ما یک ضرورت در این دوران است یعنی درواقع تجسم مباحث حالی و قالی ما در دین آن نوع رابطه‌ایست که ما با امام زمان (ع) برقرار می‌کنیم. «هر کسی بمیرد و امام زمانش را نشناسد، به مرگ جاهلیتی مرده است. » و جالب این است که در این دعای رضویه مجموعه‌ای از مسائل معرفتی، حالی و عاطفی مطرح است؛ این دعا تنظیم کننده رابطه ما و امام زمان (ع) و خیلی جامع و کامل است.

در این فراز دعا، امام رضا (ع) تعلیم می‌فرماید: خدایا تو او را از گناهان معصوم داشتی و از عیوب مبرا داشتی و از رجس و پلیدی او را پاک داشتی و از پستی‌ها و کسری‌ها سالم داشتی؛ پس بار خدایا من برای او روز قیامت شهادت می‌دهم.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
5 دقیقه
معرفی
32 دقیقه
مجلس اول
36 دقیقه
مجلس دوم
37 دقیقه
مجلس سوم
28 دقیقه
مجلس چهارم
14 دقیقه
مجلس پنجم
53 دقیقه
مجلس ششم
26 دقیقه
مجلس هفتم
30 دقیقه
مجلس هشتم
25 دقیقه
مجلس نهم
34 دقیقه
مجلس دهم
24 دقیقه
مجلس یازدهم
17 دقیقه
مجلس دوازدهم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی در ولایت مهدی
نویسنده
راویمحمد آقاسی
ناشر صوتیانتشارات نیستان
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابMP3
مدت۶ ساعت و ۲ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی دین و عرفان، کتاب‌های کلام و عقاید
قیمت نسخه صوتی
21000 ت - 2.49 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی در ولایت مهدی

فریدرضا نقیه
۱۴۰۱/۵/۱۷
محتواهای اصولی و فقهی در این کتاب می‌آید، انتظار در دوران غیبت، سخت است و نیاز به روح قوی و محکم هست، رجوع مکرر به موارد معنادار در مطالب مرتبط با ولایت حضرت مهدی من را در پیروی از حضرت مهدی و اطاعت خدا راهنماست.
باید بگویم این کتاب پر محتوا و معناداری، به عنوان ابزارمناسب، منتظران را قوی خیر و و
می‌سازد.
خداوند عنایت بفرماید آقایان حسینی آقاسی را،
انس با امام زمان را برای همه شیعیان مسالت می‌کنم.
کاظم مهری
۱۴۰۲/۲/۱۴
اگر امتیاز خوب دادم نه اینکه مطالب کتاب را ارزیابی کردم و این شد نتیجه.
ظرف درک و فهم من تا این حد بود.
پنج ستاره را باید کسی دهد که از درک مطالب کتاب عاجز نباشد و این کتاب ارزش رتبه عالی را دارد ولی چون من ناتوان در فهم مطالب بودم درجه چهار ستاره را دادم.
و من الله توفیق
سروش جعفری
۱۴۰۰/۱۱/۲۷
کتابی عالی و درجه یک
مشاهده همه نظرات 3

راهنمای مطالعه کتاب صوتی در ولایت مهدی

برای دریافت کتاب صوتی در ولایت مهدی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.