معرفی و دانلود کتاب صوتی دنیای آدم نباتی‌ها 2: مادر آدم نباتی

عکس جلد کتاب صوتی دنیای آدم نباتی‌ها 2: مادر آدم نباتی
قیمت:
۹۹,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی دنیای آدم نباتی‌ها 2: مادر آدم نباتی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی دنیای آدم نباتی‌ها 2: مادر آدم نباتی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی دنیای آدم نباتی‌ها 2: مادر آدم نباتی

در کتاب صوتی دنیای آدم نباتی‌ها 2: مادر آدم نباتی با نوجوانانی آشنا می‌گردید که کم‌کم دارند به دنیای بزرگسالان وارد می‌شوند. ضحی کاظمی کشور نظارت بر آدم نباتی‌ها و کشور نوزادان را محل وقوع ماجراهای داستان قرار داده است. دوستان راما، پاشا و تارا صاحب یک فرزند شده‌اند؛ اما مشکل این‌جاست که نوزاد باید از پدر و مادرش جدا شود. حال چه کاری از دست این سه نوجوان برمی‌آید؟

درباره‌ی کتاب صوتی دنیای آدم نباتی‌ها 2: مادر آدم نباتی

در کتاب دنیای آدم نباتی‌ها 2: مادر آدم نباتی، جنگ جهانی پنجم نیز تمام شده و دیگر خبری از گیاهان و جانوران نیست. حتی در بعضی کشورها اکسیژن کم است. آدم‌ها و ربات‌ها زندگی مسالمت‌آمیزی در کنار هم دارند. حالا تارا، راما و پاشا از کشور نوجوانان به کشور نظارت بر آدم نباتی‌ها فرستاده شده‌اند. تارا و پاشا از وضعیت خود راضی‌اند و عاشق کشور جدید شده‌اند؛ اما دل راما برای کشور نوجوانان تنگ شده. او فکر می‌کند این کشور جدید خیلی کوچک‌تر است و دورتادورش پر از بیابان است. ضحی کاظمی مثل همیشه، ماجراجویی‌های جدیدی برای سه شخصیت اصلی کتابش تدارک دیده است.

معرفی و دانلود کتاب صوتی دنیای آدم نباتی‌ها 2: مادر آدم نباتی

اگر جلد اول کتاب دنیای آدم نباتی‌ها را خوانده باشید می‌دانید که دنیا به دو دسته‌ی تیپ الف و تیم ب تقسیم شده است. آدم‌های تیم الف کار می‌کنند و آدم‌های تیپ ب رؤیای گروه دیگر آدم‌ها را زندگی می‌کنند. گروه دوم یا همان آدم نباتی‌ها، می‌خورند، می‌خوابند، بازی می‌کنند و هیچ مشکلی ندارند. تارا، راما و پاشا تیپ الفی هستند و می‌خواهند به شهر آدم نباتی‌ها بروند. آن‌ها حالا در کتاب دنیای آدم نباتی‌ها 2: مادر آدم نباتی، به کشور نظارت بر آدم نباتی‌ها رفته‌اند. آن‌ها با پانی و مونی آشنا می‌شوند که به‌تازگی بچه‌دار شده‌اند. اما بچه‌ی آن‌ها مانند پدر و مادرش نیست و مانند تارا، پاشا و راما تیپ الفی است. او باید از پدر و مادرش جدا شود و به کشور نوزادان برود. اما سه قهرمان کتاب می‌خواهند هرطور شده، نوزاد را پیش والدینش ببرند؛ اما چطور می‌توانند این کار را انجام دهند؟

ضحی کاظمی جهان فانتزی جدیدی را در کتاب دنیای آدم نباتی‌ها 2: مادر آدم نباتی خلق می‌کند. او با سبک روایت جذاب و پرکشش خود، این دنیا را برای مخاطبان نوجوان باورپذیر می‌‌گرداند. نویسنده از عهده‌ی توصیف جزئیات به‌خوبی برمی‌آید و همین موضوع باعث می‌شود که خوانندگان با ماجراهای کتاب و شخصیت‌هایش، همراه شوند.

انتشارات هوپا نسخه‌ی چاپی این کتاب را با تصویرگری سوسن آذری روانه‌ی بازار کرده است. مؤسسه‌ی توسعه‌ی محتوای لحن دیگر کتاب صوتی دنیای آدم نباتی‌ها 2: مادر آدم نباتی را با صدای فرناز حداد تهیه نموده.

درباره مجموعه کتاب دنیای آدم نباتی‌ها

ضحی کاظمی در سه‌گانه‌ی دنیای آدم نباتی‌ها روایتگر داستان سه دوست با نام‌های راما، تارا و پاشا است که در دنیایی عجیب با هم زندگی می‌کنند. این دنیا بعد از پایان جنگ جهانی پنجم به وجود آمده و حسابی با جهان ما تفاوت دارد! این سه نوجوان در هر جلد از این مجموعه به‌دنبال ماجراهای جدیدی می‌روند که باعث تغییر زندگی‌شان می‌شود. انتشارات هوپا هر سه جلد مجموعه کتاب دنیای آدم نباتی‌ها را منتشر کرده است که عبارتند از: سفیر شهر آدم نباتی‌ها، مادر آدم نباتی و آدم‌ نباتی تیپ الف.

کتاب صوتی دنیای آدم نباتی‌ها 2: مادر آدم نباتی برای چه کسانی مناسب است؟

کتاب صوتی دنیای آدم نباتی‌ها 2: مادر آدم نباتی برای کسانی است که به دنیاهای فانتزی علاقه دارند. ضحی کاظمی این کتاب را برای گروه سنی 10 تا 14 سال نوشته است.

در بخشی از کتاب صوتی دنیای آدم نباتی‌ها 2: مادر آدم نباتی می‌شنویم

پاشا می‌گوید کشور نظارت بر آدم نباتی‌ها یک‌جا نیست. در کل کره‌ی زمین پخش شده. ما فقط در یکی از آن‌ها هستیم. اول برایم قابل‌درک نبود؛ اما وقتی هم‌خانه‌های جدیدمان را دیدم، برایمان جا افتاد. تا حالا فکر می‌کردیم فقط یک کشور نوجوانان وجود دارد؛ اما آنیا و سیلا که الان با من و تارا زندگی می‌کنند، هر کدام از کشور نوجوانان دیگری آمده‌اند. امیدوارم این خانه آخرین خانه‌ی زندگی من نباشد. تصور این‌که قرار باشد تا آخر عمر همین‌جا زندگی کنم، برایم زجرآور است. تارا می‌گوید اینطوری نیست. به‌مرور توی شهرهای مختلف آدم نباتی‌ها پخش می‌شوند. می‌گوید این‌جا موقت است. فعلاً که این‌جا برای من همان حس ربات قرنطینه را دارد. هنوز به‌غیر از خودمان و ربات‌ها، کس دیگری را ندیده‌ایم.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه 1
نمونه 2
1 دقیقه
متن پشت جلد کتاب
8 دقیقه
بخش اول - فصل اول: زندگی جدید
7 دقیقه
فصل دوم: خانه‌ی مشترک
7 دقیقه
فصل سوم: اولین پروژه
7 دقیقه
فصل چهارم: قرعه‌کشی
6 دقیقه
فصل پنجم: سفر به شهر آدم‌نباتی‌ها
10 دقیقه
فصل ششم: آب‌نبات چوبی
11 دقیقه
فصل هفتم: مهدکودک آدم‌نباتی‌ها
7 دقیقه
فصل هشتم: پرسش‌های بی‌پاسخ
5 دقیقه
فصل نهم: درخواست بازدید رسمی
8 دقیقه
بخش دوم - فصل اول: سفر با ربات 1070
7 دقیقه
فصل دوم: کشور نوزادان
9 دقیقه
فصل سوم: لیست
7 دقیقه
فصل چهارم: زایمان مونی
5 دقیقه
فصل پنجم: نینا
8 دقیقه
فصل ششم: عروسک آدم‌نباتی
6 دقیقه
فصل هفتم: فرار از کشور نوزادان
7 دقیقه
فصل هشتم: مخفی شدن در 1070
7 دقیقه
فصل نهم: حرکت به‌سمت شهر 99
7 دقیقه
بخش سوم - فصل اول: آپارتمان دایره‌ای
8 دقیقه
فصل دوم: ملاقات با ماری
8 دقیقه
فصل سوم: برادر آدم‌نباتی
6 دقیقه
فصل چهارم: ربات پزشک
8 دقیقه
فصل پنجم: بازگشت
7 دقیقه
فصل ششم: ربات قرنطینه
5 دقیقه
فصل هفتم: تعهدنامه
7 دقیقه
فصل هشتم: مأمور کشور نوزادان
5 دقیقه
فصل نهم: خداحافظی نهایی

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی دنیای آدم نباتی‌ها 2: مادر آدم نباتی
نویسنده
راویفرناز حداد
ناشر چاپیانتشارات هوپا
ناشر صوتی شرکت توسعه محتوای لحن دیگر
سال انتشار۱۳۹۶
فرمت کتابMP3
مدت۳ ساعت و ۱۷ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی نوجوان، کتاب داستان و رمان نوجوان
قیمت نسخه صوتی

راهنمای مطالعه کتاب صوتی دنیای آدم نباتی‌ها 2: مادر آدم نباتی

برای دریافت کتاب صوتی دنیای آدم نباتی‌ها 2: مادر آدم نباتی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.