معرفی و دانلود کتاب صوتی دوباره فکر کن: قدرت دانستن آنچه نمی‌دانید

عکس جلد کتاب صوتی دوباره فکر کن: قدرت دانستن آنچه نمی‌دانید
قیمت:
۳۹۰۰۰ 19500 تومان ۵۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی دوباره فکر کن و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی دوباره فکر کن و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی دوباره فکر کن: قدرت دانستن آنچه نمی‌دانید

از تغییر کردن نترسید! آدام گرانت در کتاب صوتی دوباره فکر کن، به شما اثبات می‌کند که تجدیدنظر و بازاندیشی در بسیاری از افکار قدیمی و ریشه‌دار در ذهن‌تان، می‌تواند مسیر رشد و پیشرفت را برایتان هموار سازد. گفتنی‌ست این اثر در سال 2021 پرفروش‌ترین کتاب نیویورک تایمز شد.

درباره کتاب صوتی دوباره فکر کن:

لحظات زیادی در زندگی‌مان پیش آمده که فکر می‌کنیم باید طرز نگاه و تفکرمان نسبت به بسیاری از مسائل تحول پیدا کند و حتی گاهی با مرور گذشته از افکار و رفتارهایی که داشته‌ایم، تعجب می‌کنیم. با این حال بیشتر مردم قادر نیستند که به راحتی دست از تفکرات قدیمی خود بکشند و چیزهای جدیدی را در زندگی‌شان تجربه کنند؛ چراکه تردید و پذیرش ناشناخته‌ها همواره امری دشوار است.

اما خوب است که بپذیریم گاه لذتی در اشتباه کردن و تجربه‌های جدید وجود دارد که در هیچ چیز نیست و در نهایت نتیجه آن هم به سود ما عمل می‌کند و عملکردمان را ارتقا می‌بخشد. حتی شواهد نشان داده که نوابغ و افراد خلاق به یک هویت وابسته نیستند و دائما تلاش می‌کنند تا در موضع‌گیری‌های خود تجدیدنظر کنند. حتی در محیط کار نیز رهبران و مدیرانی که می‌دانند در زمینه‌های گوناگون ضعیف هستند و نسبت به آن معترفند، می‌توانند با دریافت بازخوردهای انتقادی، سازمان خود را با ابتکار بیشتری مدیریت نمایند.

کتاب دوباره فکر کن (Think Again) در این مسیر همراه شماست تا رویکردی جدید و انتقادی نسبت به نظرات کهنه و قدیمی خود پیدا کنید و با زیر سوال بردن بسیاری از مسائل، ذهن خود و دیگران را متحول سازید؛ در این صورت است که به رشد و موفقیت دست می‌یابید. درواقع آدام گرانت در این اثر تلاش کرده تا مهارت بازاندیشی را به شما بشناساند و اثبات کند که این مهارت می‌تواند به مرور زمان پرورش یابد و در ابعاد گوناگون نیز توسعه پیدا کند.

همانطور که پیش‌تر گفته شد، در زندگی هرروزه‌مان خیلی اوقات اعتقاد و باورهای درونی‌مان را به شک و تردید ترجیح می‌دهیم و همواره به نظراتی گوش می‌دهیم که به ما احساس خوبی می‌دهند و باعث می‌شوند که کمتر به چیزی فکر کنیم. با این حال چنین کاری فرصت یادگیری و شناخت جهان پیرامون را از ما می‌گیرد و سرعت پیشرفت و کمال‌مان را به شدت کند می‌کند. به همین خاطر، یادگیری مهارت بازاندیشی و یادگیری مجدد به شما کمک می‌کند تا در دنیایی که سریع‌تر از همیشه در حال تغییر است، پیشرفت کنید و زندگی روزمره‌تان را به بهترین نحو ممکن سامان دهید.

تمامی نکات گفته شده در یازده فصل کتاب دوباره فکر کن شرح داده است. آدام گرانت در ابتدا این موضوع را بررسی می‌کند که چرا باید تفکرات قدیمی خود را تغییر دهیم و برای به دست آوردن این مهارت تلاش کنیم. پس از آن به شما آموزش می‌دهد که به دیگران نیز در این مسیر یاری برسانید و درنهایت به نقد شدید کوتاهی‌ها و نقص‌های نظام آموزشی و دولتی در رابطه با این موضوع می‌پردازد.

جوایز و افتخارات کتاب صوتی دوباره فکر کن

- پرفروش‌ترین کتاب نیویورک تایمز
- بهترین کتاب غیر داستانی واشنگتن پست در سال 2021
- نامزد جایزه انتخاب Goodreads برای آثار غیرداستانی (2021)

نکوداشت‌های کتاب صوتی دوباره فکر کن:

- خوانندگان در بسیاری از استدلال‌های جذاب گرانت نقاط مشترک را پیدا می‌کنند و این کتاب یک مطالعه‌ی قابل تأمل است. (Booklist)

- در دنیای امروز، کتاب دوباره فک کن یک مورد خاص و قدرتمند برای تجدیدنظر در مورد آنچه قبلاً می‌دانیم ارائه می‌دهد... که فقط یک درس مفید نیست و می‌تواند یک امر حیاتی باشد. (Financial Times)

- دوباره فکر کن توصیه‌های هوشمندانه‌ای در مورد فرضیات یاد نگرفتن و باز کردن ذهن خود نسبت به کنجکاوی ارائه می‌دهد. (واشنگتن پست)

- در کتاب دوباره فکر کن، آدام گرانت تحقیقات علمی خود را با لحن قصه‌گوی خود همراه می‌کند تا به ما کمک کند تا به اندازه کافی در مورد جهان کنجکاو باشیم و آن را تغییر دهیم. (برن براون، نویسنده پرفروش نیویورک تایمز)

- برای هر کسی که می‌خواهد فرهنگ یادگیری و کشف کردن در خانه، محل کار یا مدرسه را ایجاد کند، گرانت تحقیقات پیچیده‌ای را در مورد اینکه چرا هر یک از ما باید به طور مداوم مفروضات قدیمی را زیر سوال ببرد و از ایده‌ها و دیدگاه‌های جدید استقبال کند، ارائه می‌دهد. (Entrepreneur)

- آخرین کتاب آدام گرانت ما را وادار می‌کند که در عقاید، افکار و هویت‌های خود تجدیدنظر و ارزیابی و کنیم و به این دلیل اصلی برسیم که چرا کاری را که انجام می‌دهیم و باور داریم، برای ما اینقدر مهم است و چرا نسبت به عقاید خود پافشاری می‌کنیم... این کتاب به ما می‌آموزد که دیدگاه‌های دیگران را در نظر بگیریم تا بتوانیم نظرات خود را رشد دهیم. یک بار دیگر، آدام گرانت موفق شد که شیوه تفکر ما را وارونه جلوه دهد، زیرا او ما را وادار به بررسی اوضاع می‌کند. (Forbes)

کتاب صوتی دوباره فکر کن برای چه کسانی مناسب است؟

هرکسی که به فکر ساختن زندگی جدید و موفقی‌ست، آموزه‌های این کتاب کمک فراوانی به او می‌کند.

آدام گرانت را بیشتر بشناسیم:

او یکی از محبوب‌ترین و پرطرفدارترین سخنرانان TED محسوب می‌شود که در حوزه روانشناسی سازمانی متخصص است و توانسته هفت سال متوالی در مدرسه وارتون دانشگاه پنسیلوانیا که جزء قدیمی‌ترین و معتبرین مدارس بازرگانی، مدیریت و اقتصاد جهان است، فعالیت کند.

همچنین آدام گرانت (Adam Grant) یکی از 10 متفکر مهم و تاثیرگذار در جهان است که در حوزه مدیریت و رهبری می‌درخشد و جوایز برجسته‌ای را از انجمن روانشناسی آمریکا و بنیاد ملی علوم دریافت کرده است.

کتاب‌های گرانت تاکنون فروش‌های میلیونی در سراسر دنیا داشته‌اند که برخی از آن‌ها عبارتند از: «بده و بستان، ببخش و بگیر، نوآوران و... »

در بخشی از کتاب صوتی دوباره فکر کن می‌شنویم:

معمولا انسان‌ها اونقدر سرگرم اثبات بهتر بودن استدلال‌های خود، محکوم کردن استدلال‌های دیگران هستن و برای جلب نظر حامیان بیشتر به نظرات خود تلاش می‌کنن که به ندرت می‌تونن نقاط قوت طرف مقابل خود رو دیده و برای اون‌ها ارزش قائل بشن.

اما چطوری می‌تونیم بین خود و طرف مقابل مون نقاط مشترکی پیدا کنیم. هاریش در این زمینه بهم گفت که بیشتر افراد سریعا استدلال‌های پوچی رو می‌کنن و سعی می‌کنن از طریق ضربه زدن به ضعیف ترین استدلال طرف مقابل خود قدرتش رو کاهش بدن. در حالی که باید عکس این عمل رو انجام داد یعنی باید قوی ترین استدلال‌ها رو در نظر گرفت که بهشون استدلال‌های فولادی گفته میشه. فردی که ذهنیت سیاستمدارانه داره گاهی از این روش برای جلب رضایت طرف مقابل استفاده می‌کنه اما فردی مثل هاریش که ذهنیت دانشمندانه داره از این روش برای یادگیری بیشتر استفاده می‌کنه.

هاریش به جای مبارزه کردن با این استدلال که یارانه ای کردن پیش دبستانی‌ها خوبه ارزش و اهمیت این استدلال رو قبول کرد. همین موضوع باعث شد تا بتونه هم با دیدگاه رقیب خود و هم با دیدگاه مخاطبین ارتباط برقرار کنه. در همین راستا هم از نگرانیش در مورد بچه‌های نیازمندی گفت که امکان دسترسی به پیش دبستانی‌های رایگان رو نداشتن و با یارانه‌ای شدن پیش دبستانی‌ها در حق‌شون بی‌انصافی میشد.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
23 دقیقه
مقدمه
36 دقیقه
فصل اول: یک سخنران، دادستان، سیاستمدار و دانشمند در ذهن‌تان زنده می‌شود
43 دقیقه
فصل دوم: منتقد خارج از گود و متقلب، کشف نقطه‌ی خوب اعتماد به نفس
44 دقیقه
فصل سوم: لذت اشتباه کردن، هیجان باور نداشتن به چیزهایی که فکر می‌کنید
39 دقیقه
فصل چهارم: باشگاه بوکس، روانشناسی تعارض سازنده
52 دقیقه
فصل پنجم: رقص با دشمنان، چگونگی پیروزی در مناظره‌ها و تحت تأثیر قرار دادن دیگران
43 دقیقه
فصل ششم: جنگ بر سر الماس، کاهش تعصب با به چالش کشیدن کلیشه‌ها
37 دقیقه
فصل هفتم: چطور دیگران را به درست گوش دادن و تغییر کردن ترغیب کنیم
43 دقیقه
فصل هشتم: گفتگوهای احساسی، دو قطبی زدایی از مکالمه‌هایی که باعث تفرقه می‌شوند
39 دقیقه
فصل نهم: بازنویسی کتب درسی، تربیت دانش آموزان برای به چالش کشیدن دانش
41 دقیقه
فصل دهم: این با روش همیشگی‌مون فرق می‌کنه، خلق فرهنگ یادگیری در محیط کار
72 دقیقه
فصل یازدهم: فرار از کوته‌بینی، تجدید نظر در مورد بهترین برنامه‌های زندگی شخصی و حرفه‌ای

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی دوباره فکر کن: قدرت دانستن آنچه نمی‌دانید
نویسنده
مترجمگروه مترجمان
راویمحسن زرآبادی پور
ناشر صوتی آگاه باشیم
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابMP3
مدت۸ ساعت و ۳۱ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی
۳۹۰۰۰ 19500 ت ۵۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی دوباره فکر کن

Maryam Eskafi
۱۴۰۱/۲/۱۹
دوستان توصیه می‌کنم حتما این کتاب را بگیرید گوش بدید و ازش تو زندگی تون استفاده کنید. من این کتاب را نمی‌شناختم ولی از لطف دوستانی که در کتابراه نظر میدن برا یکی از کتابها که اسمش الان یادم نیست نوشته بود کتاب دوباره فکر کن زندگی تون را متحول میکنه و من منتظر فرصت بودم تا کتاب را برم واقعا کتاب اگر ارزشمندیه واقعا مهارت تجدید نظر و اصلاح طرز تفکر را یاد بگیریم من خیلی گرفتارش بودم و هنوزم کامل رفع نشده کلاسهای زیادی رفتم کتابهای زیادی گوش دادم و خوندم ولی این گتاب خیلی بهتر از همه اونا توضیح میده چقدر باورهای کهنه به ادم آسیب میزنه و چطور فقط با کمی تغییر و تجدیدنظر در افکار سنتی و عقاید اشتباه میشه دست از تعصب و جزم گرایی رها شد و به خیلی چیزهای دلخواهمون برسیم که سالهای سال باورهای محدودکننده مون نذاشته بهشون برسیم من که ازش نتیجه گرفتم امیدوارم شمام با گوش دادنش به نتایج دلخواهتون برسید. گوینده هم خوب و باانگیزه میخونه هم با توجه میخونه آدم را تو فکر میبره.
طیبه مردابی
۱۴۰۲/۶/۲۱
عالیه واقعا فوق العاده و محشره حتما اگه دنبال تغییرید بخونیدشاین کتاب یک کتاب معمولی نیست این کتاب به شما یاد میده چطور فکر کنید چطور بهتر تصمیم بگیرید عقاید و باور‌های کهنه رو دور بریزید و به گونه دیگه‌ای زندگی کنیداین کتاب فوق العاده است من با گوش دادن به این کتاب صوتی یاد گرفتم که چطور به نگاه و موضوعات متفاوتی داشته باشم از خودم میپرسم آیا میشه از یک زاویه دید دیگه نگاه کرد؟ ایا میشه جور دیگه‌ای به این مسئله نگاه کرد؟صدای گوینده خیلی خوبه من صدای گوینده رو خیلی دوست داشتمحتما حتما اگه دنبال روابط عالی تغییر در زندگی هستین این کتاب رو تهیه کنیداین کتاب به شما کمک میکنه باور‌های آزار دهنده رو دور بریزید و خودتون رو آروم کنید به شما یاد میده چطوری اشتباهاتتون رو بپذیرید و چطور در تصمیماتتون تجدید نظر کنید تا در. زندگی موفقیت و آرامش بیشتری داشته باشیدمرسی ممنونم کتابراه نازنینم
بهار مسعودی
۱۴۰۱/۱/۱۰
اگر می‌خواهید فرق اعتماد به نفس و غرور و یا ارزش و باور و... رو بدونید و چیزهای جدیدی پیرامون دنیای اطرافتون بفهمید و یاد بگیرید چطور خودتون رو مدام به روز نگه دارید و اشتباهاتتون رو تصحیح کنید و به موفقیتهای بیشتری دست پیدا کنید و برای همه اینا دنبال یه کتاب روان و خودمونی می‌گردید که از خوندنش رو لذت ببرید این کتاب بهتون پیشنهاد می‌کنم درضمن خوانش راوی بسیار حرفه‌ای هست و درک کاملی از متنی که می‌خونه داره که خود این مسئله لذت بردن از کتاب رو بیشتر می‌کنه
شهرزاد منصوری
۱۴۰۱/۷/۱۸
تمام آنچه ما فکر مى کنیم که مى دانیم، محصول القاء اندیشه ى خانواده، مدرسه، نزدیکان و جامعه در ذهن ماست که از کودکى مثل کدهایى نامریى در ناخودآگاه ما نوشته شده. کتاب دوباره فکر کن به ما کمک مى کند افکار ناخودآگاهمان را بازیابى و رصد کنیم و آگاهانه باورهاى مخربى که باعث سکون و درجا زدن و شکست در زندگیمان مى شوند را حذف و با باورهاى درست و کاربردى، بازنویسى کنیم.
David GHanbari
۱۴۰۱/۱۰/۲۵
خیلی مسائل و مطالب از کودکی در ذهن ما بعنوان حقایقی قطعی و بلاشک وجود دارند. کلیشه‌هایی مذهبی قومی و عقیدتی که حتی شک کردن به آن‌ها گناه نابخشودنی به قانونی نانوشته است.
این کتاب می‌آموزد تا تفکری مثل یک دانشمند داشت تا همیشه بدنبال کشف مسائل جدید با به چالش کشیدن مسائل کلیشه شده باشیم.
هم لحن محکم و قاطع خواننده هم ترجمه عالی هستند
Ali Akbari
۱۴۰۱/۱/۱۴
دلایلی و ایده‌هایی در مورد اینکه وقتی فکر کردین تحت تاثیر مسائل گوناگون بودین و فکرتون در مورد اون قضیه نبوده، و در نتیجه فکرتون درست نیست، پس موانع رو میگه که بردارین و بتونین واضح در مورد همون قضیه بهتر فکر کنین و خب نتیجه بهتر بگیرین، بخاطر همینم اسم کتاب دوباره فکر کنه، یعنی اون موانع و... رو بردار و دویاره فکر کن
محمدرضا قندچی
۱۴۰۱/۶/۱۰
به نظر من راوی زیادی تو نقش صدا سازی خودش فرورفته، زیادی اب و تاب دادن به صداش باعث میشه حواس ادم به جای متمرکز بودن رو محتوا رو صدای این دوست متمرکز بشه
اصلا نمیشه فهمید انقدر آب و تاب میده 🙄
به محتوای کتاب ۵ و به راوی ۰ میدم که جز صحیح میانگینش میشه ۲.
محمد تسلیمی
۱۴۰۲/۲/۲۰
بنظر من این کتاب فوق العاده است و اگر میخواید انعطاف پذیری رو به شخصیتتون اضافه کنید خیلی کمک میکنه.
ویژگی انعطاف پذیری برای مدیر کسب و کار یک مزیته و در مذاکرات هم باعث میشه احساس همدلی بیشتری از شما به اون طرف میز مذاکره انتقال پیدا کنه
محمدرضا وکیلی
۱۴۰۱/۱۱/۲
فوق العاده کتاب جذابیه و به اونایی که از خوندن کتاب حوصلشون سر میره پیشنهاد میکنم این کتاب رو حتما صوتی گوش بدن مخصوصا این ورژن که بسیار گوینده‌ی خوبی داره و یکی از دلایل اصلی که با این کتاب خیلی حال کردم صدا و لحن گوینده بود
Kimiya Salami
۱۴۰۱/۲/۱۴
موضوع کتاب همانطور که از اسمش مشخص است در رابطه با تجدید نظر و تفکر مجدد نسبت به تعصبات و تفکرات پیشین در شرایط و موقیت‌های گوناگون است.
در کل کتاب خوبی است و ارزش زمان گذاشتن و مطالعه کردن را دارد
Nassim F.A
۱۴۰۰/۱۲/۲۹
این کتاب فوق العادس. خیلی تعریفشو شنیدم. نگاه متفاوت و تیزبینانه‌ای به مسائل داره، برای همین دوسش دارم. قبلا الکترونیکی رو گرفتم، اما صوتی یه چیز دیگه س. صدای راوی هم عالی.
مجید عقیلی
۱۴۰۲/۱۱/۲۳
فوق العاده بود. این کتاب را باید چندین با مطالعه کرد و به مطالب آن عمل نمود تا بتوان به همانند یک دانشمند عمل نمود.
Murtaza Hashimi Hashimi
۱۴۰۱/۶/۱۳
حقیقتا کتاب مستفید آمیزی است با گوش دادن چنین کتاب‌های میتوان زندگی سالم و با حال را تجربه کنیم.
با تشکر از کتابراه
A Sooltani
۱۴۰۰/۱۲/۲۶
دوستان شدیدا کتاب خوب و مفیدی هست، برای نگرش جدید و درست نسبت به آدم‌ها و خودتون حتما این کتاب میتونه مفید باشه
محسن علاالدین
۱۴۰۲/۶/۲۶
بی محتوا و اتلاف وقت، هر چه پیش رفتم مأیوس تر شدم و در نیمه رها کردم
مشاهده همه نظرات 26

راهنمای مطالعه کتاب صوتی دوباره فکر کن

برای دریافت کتاب صوتی دوباره فکر کن و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.