معرفی و دانلود کتاب صوتی همین امروز انجامش بده

عکس جلد کتاب صوتی همین امروز انجامش بده
قیمت:
39000 تومان - 4.99€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی همین امروز انجامش بده و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی همین امروز انجامش بده و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی همین امروز انجامش بده

آیا شما هم از به تعویق انداختن رویاهایتان به فرداهای نامعلوم و شنبه‌های غیرواقعی خسته شده‌اید؟ داریوس فوروکس در کتاب صوتی همین امروز انجامش بده به شما می‌گوید فرض را بر این بگذارید که فردایی در کار نیست. همین امروز باید برای تغییر خود و ساختن یک زندگی بهتر دست به کار شوید.

درباره‌ی کتاب صوتی همین امروز انجامش بده

زندگی فرصت محدودی است که خواه یا ناخواه، سخت یا آسان، در اختیار ما قرار داده شده است. همان‌قدر که زندگی کودکی که در یک سالگی بر اثر بیماری می‌میرد محدود است، زندگی پیرمرد نودساله‌ای که سال‌های پایانی عمرش را می‌گذراند هم محدود است. فرصتی که برای زیستن داریم در مقابل مفهوم بی‌کران زمان از نیستی هم ناچیزتر است. پس اگر انتخابمان این است که به زنده بودن و زندگی کردن ادامه دهیم، چه کاری بهتر از این که سعی کنیم از این فرصت محدود نهایت استفاده را ببریم؟

داریوس فوروکس (Do It Today) در کتاب صوتی همین امروز انجامش بده (Darius Foroux) به شما کمک می‌کند بر تعلل غلبه کنید، بهره‌وری خود را بهبود ببخشید و به همه‌ی چیزهایی که همیشه آرزویشان را در سر داشتید برسید. چرا امروز و فردا می‌کنیم؟ چگونه می‌توانیم بر تعلل غلبه کنیم؟ چگونه بدون استرس کارایی خود را افزایش دهیم؟ و چگونه به چیزهای معنادارتری در زندگی خود دست یابیم تا بتوانیم از این فرصت محدود لذت بیشتری ببریم؟ پاسخ همه‌ی این پرسش‌ها را از داریوس فوروکس بخواهید.

به فردا فکنی هم یکجور فرافکنی است. «حالا شرایطش را ندارم»، «می‌گذارم از شنبه‌ی بعد شروع می‌کنم»، «الان حتی نمی‌توانم بهش فکر کنم»؛ همه‌ی این‌ها جملاتی فرافکنانه است که ما با آن‌ها خود را به آینده‌ای نامعلوم وعده می‌دهیم. اما کسی چه می‌داند؟ آینده شاید هرگز از راه نرسد. فرصت ما در زندگی بسیار کوتاه‌تر از آن است که فکرش را می‌کنیم. کسی چه می‌داند فرشته‌ی داس‌به‌دوش مرگ چه زمانی قرار است سروقت ما بیاید؟ همین فردا یا سال آینده یا پنجاه سال دیگر؟ هیچ‌کس پاسخ این سؤال را نمی‌داند اما حقیقت محتوم این است که ما با سپری کردن هر لحظه از عمرمانُ یک ثانیه به مرگ و نیستی نزدیک‌تر می‌شویم. ولی این نباید شما را دلسرد یا افسرده کند. بلکه دقیقاً برعکس؛ باید انگیزه‌ی شما را برای ساختن یک زندگی بهتر در همین فرصت کوتاه بیشتر کند. پس دست به کار شوید و شروع به شنیدن این کتاب صوتی کنید؛ همین امروز!

کتاب صوتی همین امروز انجامش بده برای چه کسانی مناسب است؟

اگر می‌خواهید زندگی خود را دگرگون کنید و کیفیت آن را چندین پله بالاتر ببرید، و همچنین اگر برای تلاش کردن و رسیدن به رویاهای خود اهمال‌کاری می‌کنید، شنیدن کتاب صوتی همین امروز انجامش بده را به شما پیشنهاد می‌کنیم. فردا و پس‌فردا نه؛ همین امروز به آن گوش بدهید!

با داریوس فوروکس بیشتر آشنا شویم

او یکی از نویسندگان برتر و پرفروش کتاب‌های خودیاری است و تاکنون هفت جلد کتاب در این حوزه تألیف کرده است. از میان آثار پرفروش داریوس فوروکس می‌توان به «برای آزاد بودن به چه چیز نیاز است؟» اشاره کرد. او از سال 2015 تا کنون افکار خود را درباره‌ی تجارت، زندگی و موفقیت در وبلاگ پرمخاطبش به اشتراک می‌گذارد. گفتنی‌ست که او همکاری با نشریات معتبری همچون تایمز و NBC را در کارنامه‌ی حرفه‌ای خود دارد.

فوروکس درباره‌ی تجربه‌ی خود در نویسندگی می‌گوید: «آرزوی نوشتن و انتشار کتاب را یک دهه با خودم حمل کردم و انجام دادنش را به تعویق انداختم. مدام بهانه می‌تراشیدم و با خود می‌گفتم الان وقتش نیست یا حالاحالاها باید روی تحقیقاتم کار کنم. اما در سال 2015 از این به تعویق انداختن‌های بی‌پایان خسته شدم و بالاخره دست به قلم شدم. شش ماه بعد اولین کتابم به بازار آمد.»

در بخشی از کتاب صوتی همین امروز انجامش بده می‌شنویم

به قول اسمیت فقط کافیه یه کارو اشتباه انجام بدی. به دنبالش همه‌چی خراب می‌شه. (کورمک مک‌کارتی)

یه گوی هوشمند بیشتر از چیزی که فکر می‌کنی بهت ضربه می‌زنه. باور نمی‌کنی ولی اون چیزی که باهاش بیست‌وچهاری درگیری دوستت نیست. ازت یه سؤالی دارم: گوشیت چقدر برات مهمه؟ چند وقت پیش با بررسی یه سری آمار حسابی کپ کردم. طبق یه تحقیق در دانشگاه ولزبرگ و ناتینگهام، 4.37 درصد از شرکت‌کنندگان موبایلشون رو در حد دوستان صمیمی‌شون مهم می‌دونستن. 29 درصد دیگه هم گفته بودن که گوشی تلفنشون رو در حد پدر و مادرشون دوست دارن. مردم چه‌شون شده! شایدم من عجیب و غریبم که عاشق کتاب خوندنم و دوستان صمیمی انگشت‌شماری دارم. به نظر من موبایل در کل خطرناکه. نه به‌خاطر تولید استرس، اضطراب یا افسردگی. بلکه به‌خاطر تغییر رفتاری که در ما ایجاد می‌کنه. اکثر مردم نمی‌تونن روی یه کار بیشتر از 5 دقیقه متمرکز بمونن. این هم به دلیل اعلان‌های بیخودیه که مدام روی گوشی دریافت می‌کنن. عادت موبایلی خودتو تغییر بده.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
12 دقیقه
درباره‌ی نویسنده
56 دقیقه
بخش اول: غلبه بر تنبلی
45 دقیقه
بخش دوم: بازدهی‌ت رو رگباری ببر بالا
46 دقیقه
بخش سوم: حقت بیشتر از این‌هاست و بهشون می‌رسی

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی همین امروز انجامش بده
نویسنده
مترجمسحر میرلوحی
راویاحسان صمدیار
ناشر چاپیانتشارات زرنوشت
ناشر صوتی آگاه باشیم
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابMP3
مدت۲ ساعت و ۳۸ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی
39000 ت - 4.99 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی همین امروز انجامش بده

احمد
۱۴۰۱/۱۲/۵
سلام. کتاب مفید و اثر بخش که تمام اصول و قواعدی که در آن بکار رفته رابطه مستقیم با پیشرفت و شناخت چالش‌های هر فردی که برای موفقیت خود گام بر می‌دارد را در بر دارد. حتی رعایت یک قواعد از این کتاب باعث میشود قواعد بعدی را هم‌ دنبال و پیروی کنیم. مترجم عالی و خیلی رسایی رو برای این کتاب انتخاب کردین. با تشکر از عوامل کتابراه عزیز
Jooli Art
۱۴۰۲/۱۰/۲۸
کتاب خوبی بود مرسی از ایده و راهکارها من کتاب های قدرت انضباط شخصی اثر دنیل والتر و کتاب قدرت انضباط شخصی اثر برایان تریسی و کتاب قانون ۵ ثانیه‌ای و کتاب های دیگه‌ای که خوندم این کتاب خلاصه همه شان بود این یکی خیلی عالیه مرسی از گوینده خوش صدا من یک جاهایی خنده ام می‌گرفت از محتوای شوخی کتاب و مرسی از کتابراه
Mim
۱۴۰۲/۳/۳
صداپیشه (راوی) کتاب بسیار خوب متن رو خوانش میکنه و فراز و فرودهای خوبی در متن ایجاد میکنه. متن کتاب هم کاربردیه، هرچند بیشتر تجربیات و برنامه شخصی نویسنده رو شامل میشه و کوتاهه. برای شروع کتاب خوبیه اما جامعیت نداره و برای ادامه باید سراغ کتابای دیگه‌ای رفت.
a lotfiyan
۱۴۰۲/۹/۲۲
من کتاب رو دوست داشتم، نکات کاربردی و مفید در مورد چگونگی انجام کار و سرعت بخشیدن به آن‌ها با صدای خوب آقای صمدیار، ممنون از گروه خوب کتابراه
سمیه سعادت زاده
۱۴۰۲/۲/۲۹
کتاب خوبی بود ولی من دوست دارم کتاب صوتی کامل باشه نه خلاصه بشه در توضیحات کتاب باید گفته باشه
پرستوحافظی
۱۴۰۱/۱۱/۹
خوشحالم که تونستم بعداز این کتاب بیشتر روی خودم کار کنم بسیار عالیه🤗❤️🙏☺️
فاطمه پاکخوی
۱۴۰۱/۹/۲۴
این کتاب عالی بود من ازش خیلی استفاده کردم پیشنهاد میدم بخونید
Zohre Babayi Babayi
۱۴۰۱/۱۲/۱۱
کتاب خوبی بود پیشنهاد میدم گوش بدید و عمل کنید
ریحانه نصر
۱۴۰۱/۱۱/۲۹
کتاب جالبی بود اما بسیار کوتاه بود وخلاصه
Sadegh
۱۴۰۱/۱۰/۸
عالی بود کمک میکنه یکم از اهمال کاری دست برداریم
Hadi
۱۴۰۱/۸/۲
صدای گوینده یکم هیجانی ولی جالبه
حسین پورمحمد
۱۴۰۱/۱۰/۱۴
عالیه کتابش... مجموعه‌ای بی نظیر
مشاهده همه نظرات 12

راهنمای مطالعه کتاب صوتی همین امروز انجامش بده

برای دریافت کتاب صوتی همین امروز انجامش بده و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.