معرفی و دانلود کتاب صوتی ذهنت را هک کن

عکس جلد کتاب صوتی ذهنت را هک کن
قیمت:
۶۸۰۰۰ ۴۷,۶۰۰ تومان ۳۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی ذهنت را هک کن و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی ذهنت را هک کن و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی ذهنت را هک کن

آیا می‌خواهید فکر کردن بیش از حد را متوقف کنید و افسار ذهنتان را به دست بگیرید؟ کتاب صوتی ذهنت را هک کن همان راهنمایی است که برای این کار نیاز دارید. جنیفر فرگوسن در این اثر به شما می‌آموزد چگونه روند افکارتان را مدیریت کرده، عادت‌های بهتری را جایگزین و درنهایت اهداف زندگی خود را محقق کنید.

درباره‌ی کتاب صوتی ذهنت را هک کن

در جامعه‌ی پرسرعت امروز خیلی آسان می‌توان به دام الگوهای کج‌کارکرد یا بی‌فایده‌ی فکر افتاد. همه‌ی ما انسان‌های مدرن باید دائما در تلاش باشیم تا با سیر تند تغییرات سازگار شویم و عجیب نیست اگر فرصتی برای اندیشیدن به شیوه‌ی کار ذهنمان نداریم! درواقع فراشناخت یا آنچه «تفکر درباره‌ی تفکر» گفته می‌شود برای بسیاری از ما مفهومی گنگ و بیگانه است اما کتاب ذهنت را هک کن (Mind Hacking) از جنیفر فرگوسن (Jennifer Ferguson) دقیقا همان چیزی است که برای این کار بدان نیاز داریم.

این اثر که توسط حسین کریمی مقدم به فارسی ترجمه شده آغازی ایده‌آل برای شناخت ذهن است. آثار مختلفی درباره مدیریت فکر وجود دارند که در سطوح گوناگونی تالیف شده‌اند و این کتاب متعلق به کم‌یاب‌ترین آن‌هاست؛ زیرا ضمن شرح مفاهیم علمی برای مخاطبان غیردانشگاهی از سطحی‌گویی و بیان کلیشه‌ها خودداری کرده. جنیفر فرگوسن در کنار استفاده از تخصصی‌ترین آزمایش‌ها و مطالعات روانشناسی به ما آموزش می‌دهد چگونه از این دانش برای ارزیابی سبک زندگی‌مان استفاده کنیم. او با تکیه بر چیستی و چگونگی عملکرد مغز کمک می‌کند از رویه‌های ناسالم زندگی دوری کرده و با انتخاب بهترین روش ممکن برای تفکر، تغییراتی عملی در زندگی‌مان به وجود آوریم.

ویژگی متمایز کتاب که در سال 2019 منتشر شده، به رسمیت شناختن تاثیر احساسات در افکار است. نویسنده با بررسی الگوهای رفتاری مغز در پاسخ به تحریکات احساسی و آشکارسازی الگوهای قدیمی، توضیح می‌دهد چگونه اجدادمان ناچارا با تمام قوا متمرکز بر بقا بوده‌اند و ما امروز چگونه می‌توانیم این الگو را تغییر دهیم.

در پایان باید گفت این اثر درخشان توسط انتشارات نسل نواندیش به چاپ رسیده و هم‌اکنون نسخه‌ی صوتی آن به لطف نشر آوانامه در اختیار شما قرار گرفته است. اگر می‌خواهید شیوه‌ی کارکرد ذهن خود را به روشی علمی بشناسید و ساختار شگفت‌انگیز مغز را از نو کشف کنید کتاب صوتی ذهنت را هک کن را از دست ندهید!

کتاب صوتی ذهنت را هک کن مناسب چه کسانی است؟

شنیدن این اثر کاربردی و نوآورانه را به تمام افرادی که می‌خواهند به شیوه‌ای بهینه بیندیشند و از تفکر خود بهترین بهره را ببرند پیشنهاد می‌شود.

در بخشی از کتاب صوتی ذهنت را هک کن می‌شنویم

در این فصل ما به چند مورد از معروف‌ترین و بحث‌برانگیزترین آزمایش‌های اجتماعی که انجام شده است می‌پردازیم تا به درک بهتری از چگونگی هدایت افکار به وسیله‌ی احساس دست یابیم. نام این فصل از نام یک فیلم کلاسیک متعلق به کلینت ایستوود گرفته شده است (خوب، بد، زشت) و آنچه مشخص است، ما بیشتر روی بخش بد و زشت روانشناسی انسان تمرکز خواهیم کرد؛ اما هرفصل را با یک یادداشت مثبت پایان می‌دهیم.

همانطور که در فصل قبل صحبت کردیم شما می‌توانید اتصالات درونی مغز خود را تغییر دهید تا از حالت خلبان خودکار خارج شود. این آزمایش‌ها اهمیت پرورش خودشناسی و اصول و قواعد شخصی‌مان را نشان می‌دهد، حتی اگر باید برخلاف عرف جامعه رفتار کنیم.

آزمایش مارشملو: این آزمایش را اولین‌بار آزمایشگران دانشگاه استنفورد در اوایل دهه‌ی هفتاد روی تعدادی کودک خردسال انجام دادند. بچه‌ها را یک به یک به اتاقی وارد می‌کردند و از آن‌ها می‌خواستند که پشت یک میز بنشینند... .

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
14 دقیقه
مقدمه نویسنده
19 دقیقه
فصل اول: هک کردن ذهن به چه معناست؟
27 دقیقه
فصل دوم: احساس و مغز شما
28 دقیقه
فصل سوم: چگونه احساس تبدیل به رفتار می‌شود؟
24 دقیقه
فصل چهارم: انعطاف‌پذیری عصبی و علم پنهان شده در پشت شکل‌گیری عادت‌ها
26 دقیقه
فصل پنجم: رهایی از نگرانی، فکر و خیال و اضطراب
26 دقیقه
فصل ششم: گام اول برای هک کردن ذهن
25 دقیقه
فصل هفتم: گام دوم برای هک کردن ذهن
27 دقیقه
فصل هشتم: گام سوم برای هک کردن ذهن
27 دقیقه
فصل نهم: تکنیک‌های مدیتیشن
31 دقیقه
فصل دهم: حرکت به سمت جلو
7 دقیقه
فصل یازدهم: نتیجه

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی ذهنت را هک کن
نویسنده
مترجمحسین کریمی مقدم
راویکوثر یوسفی
ناشر چاپیانتشارات نسل نواندیش
ناشر صوتی آوانامه
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابMP3
مدت۴ ساعت و ۴۰ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب‌های روانشناسی بزرگسالان
قیمت نسخه صوتی
۶۸۰۰۰ ۴۷,۶۰۰ ت ۳۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی ذهنت را هک کن

مجتبی مهروان
۱۴۰۱/۱۱/۱۸
دوستان گرامی کتابهایی مانند این کتاب سعی بر آن دارند که ما روزانه ذهنمان را آپدیت کنیم و مطابق با قوانین جدید ذهن‌های پاک جلو بریم
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب صوتی ذهنت را هک کن

برای دریافت کتاب صوتی ذهنت را هک کن و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.