معرفی و دانلود کتاب صوتی راز سایه: داستان زندگی‌تان را در آغوش بگیرید

عکس جلد کتاب صوتی راز سایه: داستان زندگی‌تان را در آغوش بگیرید
قیمت:
۵۴۶۰۰ ۳۸,۲۲۰ تومان ۳۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی راز سایه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی راز سایه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی راز سایه: داستان زندگی‌تان را در آغوش بگیرید

چگونه می‌توانیم با استفاده از افکار مخرب خود به موفقیت برسیم و زندگی آرمانی داشته باشیم؟ دبی فورد در کتاب صوتی راز سایه شما را با رویکردی آشنا می‌کند که با استفاده از آن بتوانید از محدودیت‌های زندگی خود رها شوید و به دنیایی با فرصت‌های نامحدود قدم بگذارید.

درباره کتاب صوتی راز سایه:

شاید روزی ویران‌کننده‌ترین افکارمان بتوانند نقطهٔ عطفی برای رسیدن به موفقیت باشند. اما این امر چگونه ممکن می‌شود؟

بسیاری از افراد فکر می‌کنند اگر از نقطهٔ امنشان خارج شوند ممکن است به خطر بیفتند و به همین خاطر هیچ‌گاه رویکرد خود را تغییر نمی‌دهند. اما دبی فورد عقیده دارد اگر بتوانید از الگوهای تکراری گذشته‌تان رها شوید، عشق، آرامش و امنیت خاطر نیز وارد زندگی شما می‌شوند. او سعی دارد تا با شکلی مجاب‌کننده رویکردهای شما را تغییر دهد. تنها از این طریق است که می‌توانید نسبت به محدودیت‌های زندگی‌تان رهایی یابید.

این نویسنده برجسته در کتاب راز سایه (The Secret of the Shadow) به شما این پیام مهم را می‌رساند که برای اینکه بتوانید در دنیایی بیرون از خویش زندگی کنید، در قدم اول باید نسبت به مرهم گذاشتن بر روی زخم‌هایتان اقدام کنید. آشتی با گذشته به معنی پذیرفتن ضعف‌ها و کاستی‌ها است و اگر بپذیرید که رنج‌ها و دردها نیز بخشی از طبیعت انسانی شما به شمار می‌آیند، زندگی‌تان دگرگون خواهد شد.

کتاب حاضر به شما کمک می‌کند درک کنید با چه هدفی به این دنیا پا گذاشته‌اید و با جهان به بهترین شکل روبه‌رو شوید. نویسنده عقیده دارد اگر یاد بگیرید خود را برای دیگران تعریف کنید، دیگر کسی شما را با آن چیزی که نیستید، اشتباه نمی‌گیرد. با شنیدن کتاب صوتی راز سایه همچنین یاد می‌گیرید ارزش تمامی آسیب‌ها و ضعف‌های خود را درک کنید و بدانید در هریک از آن‌ها حکمتی نهفته است.

تنها کافی است کشف کنید که به چه نحوی از داستان‌تان برای غنی‌سازی زندگی خود و دیگران بهره ببرید. برای شفا یافتن باید از جستجوی احساس خوب دست بردارید و به درون خود سفر کنید و هرچه را هستید، در آغوش بگیرید. به حرف سایه‌تان گوش نکنید؛ او مدام در گوش شما زمزمه می‌کند که کافی نیستید، ارزش دوست داشته شدن ندارید و باید توسط کسانی که دوستشان دارید رها شوید.

با راهنمایی‌های دبی فورد یاد می‌گیرید در دل این زمزمه‌ها پیام‌های مثبتی پیدا کنید و جنبه‌های دیگر سایه را نیز مشاهده نمایید. آن زمان است که زندگی همراه با لذت و رضایت و آرامش را نیز تجربه خواهید کرد.

نکوداشت‌های کتاب صوتی راز سایه:

- فقط با چند ساعت خواندن این کتاب کل زندگی‌تان تغییر می‌کند. (نیل دونالد والش، نویسنده مجموعه کتاب‌های مکالمه با خداوند)

- شناخت، بازستاندن، تکامل. دبی فورد این سه قدم اصلی زندگی را در این کتاب قدرتمند به تصویر می‌کشد. (جیمز ردفیلد، نویسنده کتاب رسالت ملکوتی)

- راز سایه زنگ بیداری معنوی برای کسانی است که آماده‌اند از محدودیت‌های داستان خویش بیرون آیند و قدم به دنیای فرصت‌های نامحدود بگذارند. (دیپاک چوپرا، نویسنده کتاب چطور خداوند را بشناسیم)

- دبی فورد این بار نیز به شیوه‌ای کاملاً مجاب‌کننده رویکردهای ما را به زندگی دگرگون می‌کند، ابزار و فرایندهایی در اختیارمان می‌گذارد تا بتوانیم از محدودیت‌های داستان زندگی‌مان رها شویم. (ماریان ویلیامسون، نویسنده کتاب عشق معجزه‌گر)

کتاب صوتی راز سایه به چه کسانی پیشنهاد می‌شود؟

اگر دوست دارید آرامش و رضایت بیشتری را در زندگی خود تجربه کنید، شنیدن این کتاب صوتی می‌تواند کمک زیادی به شما کند. همچنین کسانی که به کتاب‌های موفقیت و خودسازی علاقه دارند، این اثر برایشان مناسب است.

با دبی فورد بیشتر آشنا شویم:

او یکی از نویسندگان مطرح کتاب‌های معنوی بود و آثارش همواره از پرفروش‌های نیویورک تایمز به شمار می‌رفت. دبی فورد (Debbie Ford) در سال 1955 به دنیا آمد و در سال 2013 بر اثر سرطان بدرود حیات گفت. ترغیب آدمیان به کشف دنیای درون و ورود به جهان بیکران معنویت، هدف مورد علاقه‌ی فورد از نوشتن انبوهِ آثارش بود.

شهرت و اعتبار اصلی او بیشتر به دلیل نگارش کتاب «نیمه تاریک جویندگان نور» یا «نیمه تاریک وجود» است. این اثر در سالی که انتشار یافت عنوان پرفروش‌ترین کتاب سال را به دست آورد. از دیگر آثار برجسته فورد می‌توان به این موارد اشاره کرد: «شجاعت، جدایی معنوی، نیمه تاریک وجود، پاکسازی آگاهی در 21 روز، بهترین سال زندگی شما».

در بخشی از کتاب صوتی راز سایه می‌شنویم:

اگر می‌توانستم فقط یک وضعیت را در انسان‌ها تغییر دهم، رهاکردن آن‌ها از رنج طاقت‌فرسای قربانی بودن بود. اما مشکل اینجاست که من این قدرت را ندارم که کسی را از دردی از جمله درد قربانی بودن خلاص کنم. این فقط شما هستید که می‌توانید خودتان را از رنج‌هایتان رها سازید. در زندگی با هرکسی ملاقات کرده‌ام، داستانی از قربانی شدن خود دارد.

بیشتر ما پدر و مادرمان را برای کاستی‌هایمان سرزنش می‌کنیم. برخی از ما آموزگاران، همسران سابق، رهبران دینی، دوستان و حتی نیاکان خود را مقصر می‌دانیم. بسیاری از ما احساس می‌کنیم در محل کار استثمار شده‌ایم. خانواده از ما سوءاستفاده کرده‌اند. خداوند ما را فراموش کرده است و در کل در زندگی مظلوم واقع شده‌ایم.

داستان قربانی شدن به ما می‌گوید جایی در مسیر زندگی به ما ظلم شده است و این آسیب یا ظلم علت رنج‌های ماست. این داستان ما را از بسیاری فرصت‌ها محروم می‌کند و مادامی که آن را باور کنیم، نیروی ما را می‌ستاند.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
32 دقیقه
فصل اول: شما و داستان زندگی‌تان
22 دقیقه
فصل اول / بخش دو: خود دروغین
29 دقیقه
فصل دوم: نسخه اختصاصی شما
43 دقیقه
فصل سوم: داستان بی‌نظیر و اسرارآمیز زندگی‌تان را کشف کنید
38 دقیقه
فصل چهارم: چرا به داستان زندگی خود چسبیده‌اید
40 دقیقه
فصل پنجم: قدرت خویش را بازستانید
30 دقیقه
فصل ششم: نیروی پذیرش
22 دقیقه
فصل ششم / بخش دو: فرایند پذیرش قدم به قدم
46 دقیقه
فصل هفتم: با داستان زندگی‌ خود آشتی کنید
30 دقیقه
فصل هشتم: ویژگی‌های منحصربه‌فردتان را کشف کنید
24 دقیقه
فصل هشتم / بخش دو: روند کشف
35 دقیقه
فصل نهم: زندگی بیرون از داستان کهنه زندگی‌تان
42 دقیقه
فصل دهم: راز سایه

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی راز سایه: داستان زندگی‌تان را در آغوش بگیرید
نویسنده
مترجمالهام شریف
راویحمیده کریمی
ناشر چاپیانتشارات نسل نواندیش
ناشر صوتینشر ماه آوا
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابMP3
مدت۷ ساعت و ۱۴ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی
۵۴۶۰۰ ۳۸,۲۲۰ ت ۳۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی راز سایه

سمانه قلخانی
۱۴۰۲/۷/۲
واقعا کتاب تاثیر گذاری بود
من دنبال کتابی میگشتم که منو ارتقا بده و بتونم با کاستی‌های وجودی خودم آشنا بشم که واقعا خواسته من از یک کتاب را برآورده کرد حتما نیمه تاریک یک وجود دبی فورد رو هم مطالعه میکنم
امیدوارم شما هم به اندازه من از شنیدن این کتاب لذت ببرید
با این که تمرین‌های کتاب رو انجام
ندادم اما باز تاثیر کتاب رو روی خودم حس کردم حتما برای بار دوم این کتاب رو گوش میدم و تمرین‌ها را کامل انجام میدم
فقط کمی گوینده ارام صحبت میکرد
ماندانا عطایی
۱۴۰۲/۱۰/۱۱
در فصل‌های اول و دوم فکر کردم نوع مطلب روانشناسی ولی با الهیات قاطی شده نه سایه زا تعریف کرده نه نحوه‌ی ایجاد آن را توضیح میدهد و نه نحوه‌ی برخورد با سایه‌ها را عنوان میکنه ولی در فصل سوم همه چیز تغییر کرد بعد از ۴۰سال بعد از مطالعات فراوان و۷سال مطالعه‌ی مداوم امشب سایه‌ی اصلی خودم را یافتم امیدوارم در ادامه بتونم مشکلم رو حل کنم
معصومه پیروزمند
۱۴۰۱/۸/۲۳
این کتاب مثل بقیه ی کتابهای دبی فوردعالی است. در این کتاب با پذیرش کاستی ها و ضعف های زندگیتان دگرگون می شوید. با سفر به درون زندگی رضایت بخش را تجربه میکنید. در این کتاب فرآیندهایی رو می آموزید که از محدودیت های زندگی رهایی می یابید. خواندن این کتاب مفید رو به شما توصیه میکنم
فریده ملایی
۱۴۰۲/۳/۲۱
خیلی عالی وکاربردی بود؛ صدای گوینده هم بسیار آرامش بخش وگویا بود، بنظرم باید پندبار مباحث را گوش کرد تا کاملا ملکه ذهن شوند
ساندرا خوشچین
۱۴۰۱/۱۱/۲۳
مانند دیگر آثار دبی فورد بی نظیر وفوق العاده باسپاس از کتابراه ومترجم و.... امید انرژی مثبت آگاهی و هدایت افراد به ایشان باز گردد.
شکوفه آبکار
۱۴۰۱/۳/۳۱
بسیار عالی و دل نشین بود اما پیشنهاد میکنم از برای خواندن قسمت‌های مختلف از اشخاص مختلف استفاده بشه برای ایفای حس بهتر به شنونده🙏🏻
مژگان رضایی
۱۴۰۱/۲/۲۸
این کتاب مثل کتابهای دیگر خانم دبی فورد نیست درک آن سخت است و هر موقع که از داستان زندگی در این کتاب حرف می‌زند برام قابل فهم نبود
سمیه غریبانی
۱۴۰۰/۱۱/۶
خیلی جذبمون نکرد نه صدا و نه متن کتاب که وسطش حوصله مون سر رفت رفتیم سراغ یه کتاب دیگه. بعد دوباره گوش بدیم
حسین سلیمی
۱۴۰۱/۹/۲۸
اجرا کردن دستورالعملهاش کمی سخت هست برای همین باید این کتاب رو مدت زمان زیادی برای خواندنش بزاری
فائقه اسکندری
۱۴۰۲/۱۱/۱۶
آموزش با پذیرش کاستی هایمان در زندگی چطور به موفقیت و شادکامی برسیم
Hellen Pdrm
۱۴۰۱/۱۱/۵
این کتاب بسیار کار آمد و ارزشمند برای شناخت و تشخیص تاریکیهای زندگیمون،،،
Behnaz khodabande
۱۴۰۱/۱۰/۲۸
دلی فرود بی نظیره کتابهاش و انگار متمم هم هستن کتابهاش
Elham R
۱۴۰۲/۴/۳۱
عالی بود، ترجمه و گویش عالی و دلنشین بود.
نرگس راستی
۱۴۰۲/۲/۲۴
اگر کتاب را در زندگی استفاده کنید بسیار عالی هست
Samad Hajipour
۱۴۰۰/۱۲/۷
کتاب خوبیه بهتره کامل گوش داده بشه تا روی فرد تأثیر بذاره.
مشاهده همه نظرات 23

راهنمای مطالعه کتاب صوتی راز سایه

برای دریافت کتاب صوتی راز سایه و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.