معرفی و دانلود کتاب صوتی راهنمای کوچک شاد زیستن

عکس جلد کتاب صوتی راهنمای کوچک شاد زیستن
قیمت:
۱۵۰۰۰ 7500 تومان ۵۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی راهنمای کوچک شاد زیستن و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی راهنمای کوچک شاد زیستن و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی راهنمای کوچک شاد زیستن

زندگی باشکوه ما از لحظه‌ها ساخته شده است. آنا کوئیندلن، رمان‌نویس و ستون‌نویس محبوب آمریکایی، در کتاب صوتی راهنمای کوچک شاد زیستن با الهام از تجربیات خود در زندگی به شما یاد می‌دهد چطور در دل زندگی غرق شوید و از دل‌مردگی خلاصی یابید.

درباره کتاب صوتی راهنمای کوچک شاد زیستن:

چیزی که بیشترین اهمیت را دارد، نه انتظار برای رسیدن به مقصد، بلکه دل بستن به مسیر است. دانش ما به فانی بودنمان در این جهان، بزرگ‌ترین هدیهٔ خداوند به ما است؛ چراکه اطلاع از اینکه زمان در حرکت است، باعث جلوگیری از هدردادن روزهایمان می‌شود...

آنا کوئیندلن در نوزده‌سالگی مادرش را از دست داد. او از طریق تجربهٔ سوگی که پشت سر گذاشت، چیزهای زندگی درمورد زندگی یاد گرفت. او تمام تجربیاتش را در کتاب راهنمای کوچک شاد زیستن (A Short Guide to a Happy Life) با شما در میان می‌گذارد. در این کتاب کوئیندلن شما را با مفاهیمی آشنا می‌کند که باعث غنای زندگی‌تان خواهد شد.

کوئیندلن با ازدست‌دادن مادر عزیزش آموخت زندگی بسیار باشکوه است و ما باید قدردان آن باشیم. با شنیدن این کتاب صوتی یاد می‌گیرید که از زاویهٔ دیگری به زندگی بنگرید و به بهترین نحو از روزهایتان بهره ببرید. کتاب صوتی راهنمای کوچک شاد زیستن شما را هدایت می‌کند تا با درکی ریشه‌دار از چشم‌انداز روبه‌رویتان، ارزش حیات را احساس کنید.

کتاب صوتی راهنمای کوچک شاد زیستن مناسب چه کسانی است؟

اگر مشتاق پربار زیستن هستید و قصد دارید دیدگاهتان را به زندگی تغییر دهید، با شنیدن جملات لطیف این کتاب به مقصود خود خواهید رسید.

آنا کوئیندلن را بیشتر بشناسیم:

این ستون‌نویس، روزنامه‌نگار، نویسنده و رمان‌نویس آمریکایی، در سال 1952 و در فیلادلفیا به دنیا آمد. حرفهٔ اصلی او نویسندگی و روزنامه‌نگاری است. آنا کوئیندلن (Anna Quindlen) تابه‌حال رمان‌های پرفروش زیادی را به رشتهٔ تحریر درآورده است. وی در سال 1974 حرفه روزنامه‌نگاری را آغاز کرد و به‌عنوان خبرنگار نیویورک پست شروع به فعالیت حرفه‌ای نمود. کوئیندلن در نهایت در سال 1995 روزنامه‌نگاری را ترک کرد تا یک رمان‌نویس تمام‌وقت شود. از مهم‌ترین کتاب‌های او می‌توان به «سیاه و کبود»، «عمومی و خصوصی» و «فکر کردن با صدای بلند» اشاره کرد.

جوایز و افتخارات آنا کوئیندلن:

- برنده جایزه پولیتزر (1992)
- برنده جایزه مادران خانه‌دار (2001)
- برنده جایزه کلاریون برای بهترین ستون در یک مجله (2001)
- برنده جایزه کلاریون برای بهترین ستون در انجمن ارتباطات زنان (2002)
- برنده جایزه آملیا ارهارت از اتحادیه زنان کریتنتون (2006)
- دریافت دکترای افتخاری از دانشگاه ایالتی پنسیلوانیا (2007)
- دریافت دکترای افتخاری از دانشگاه واشنگتن

در بخشی از کتاب صوتی راهنمای کوچک شاد زیستن می‌شنویم:

من مشخصاً از نظر تحصیلات یا سابقهٔ حرفه‌ای، صلاحیت نصیحت‌کردن یا مشاوره دادن به کسیو ندارم. توی محافل جمع‌وجور و خودمونی، خیلی به درست‌کردن سس گوجهٔ بی‌نظیر و دونستن هزار راه من‌درآوردی، برای بغل کردن نوزاد موقع شیردادن معروفم. هرچند سال‌ها است در موقعیت استفاده از هیچ کدوم نبودم!

من استاد پیدا کردن نمونه پارچه‌های زیبا و نمونه رنگ‌های جذابم. و یه شغل جانبی پر فراز و نشیب اما معمولا موفق دوست یابی هم داشتم. اما هیچ وقت مدرک دکترا یا کارشناسی ارشد نگرفتم. من نه معلم اخلاقم نه فیلسوف. نه حتی متخصص تو رشتهٔ خاصی. هر وقت تو افتتاحیه‌ای سخنرانی دارم، یکم احساس دغل‌باز بودن میکنم!

توصیهٔ یوگی برا درست به نظر میرسه که میگه: «وقتی سر دوراهی قرار می‌گیرید، بزنید به دل جادهٔ فرعی.» من نمی‌تونم دربارهٔ اقتصاد، کائنات یا محیط‌های آکادمیک صحبت کنم. جوری که دانشگاهیا موقعی که احساس مهم بودن میکنن از دانشگاه حرف میزنن!

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
22 دقیقه
راهنمای کوچک شاد زیستن

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی راهنمای کوچک شاد زیستن
نویسنده
مترجمسحر طیب زاده
راویاعظم حبیبی
ناشر صوتی شادن پژواک
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابMP3
مدت۲۲ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی
۱۵۰۰۰ 7500 ت ۵۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی راهنمای کوچک شاد زیستن

Sadaf Akhlaghi
۱۴۰۱/۴/۲۲
بطرز فوق العاده شگفتی با سادگی تمام یادآوری میکنه که زندگی کنیم شاید این امون چیزی که خیلیا فراموش کردن.
اون چیزی که در نهایت برامون میمونه خاطرات اون لحظه‌های زیبا و یا حتی دردناکیه که زندگی کردیم.
به زندگی به چشم یه چیز با ارزش نگاه کنید مدرسه و درس و کار همیشه هست
موقع مرگ کسی نمیگه کاش که
بیشتر کار میکردیم.
از لحظه‌ها لذت ببر تنها چیزی برای نویسنده امیدوار کنندس فقط یه جمله از یه بی خانمان بی پوله" منظره رو ببین"
بیاید منظره رو ببینیم این تنها چیزیست که می‌ماند.
مسعود شکرالهی
۱۴۰۱/۴/۲۵
کتاب قشنگی بود که به مثبت شدن دید آدم کمک خوبی میکند
Hamid Reza Sadeghi
۱۴۰۱/۴/۲۷
خوبه ولی صدای راوی انگیزه برانگیز نیست
مشاهده همه نظرات 3

راهنمای مطالعه کتاب صوتی راهنمای کوچک شاد زیستن

برای دریافت کتاب صوتی راهنمای کوچک شاد زیستن و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.