معرفی و دانلود کتاب صوتی راهکار تجارت: با هدف گذاری به تغییرات قابل توجهی دست یابید

عکس جلد کتاب صوتی راهکار تجارت: با هدف گذاری به تغییرات قابل توجهی دست یابید
قیمت:
۲۴۰۰۰ 16800 تومان ۳۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی راهکار تجارت: با هدف گذاری به تغییرات قابل توجهی دست یابید و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی راهکار تجارت: با هدف گذاری به تغییرات قابل توجهی دست یابید و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی راهکار تجارت: با هدف گذاری به تغییرات قابل توجهی دست یابید

کتاب صوتی راهکار تجارت: با هدف گذاری به تغییرات قابل توجهی دست یابید نوشته‌ی برایان تریسی، به شما اطلاعات مفید و شفافی درباره‌ی برنامه‌ریزی راهبردی و راهکارهای رسیدن به تغییرات روزافزون ارائه می‌دهد که در مدیریت کسب و کارتان کمک شایانی می‌کند.

درباره‌ی کتاب صوتی راهکار تجارت:

کتاب صوتی راهکار تجارت (Business Strategy) نظرات و ایده‌هایی ویژه و کاربردی به شما ارائه می‌کند که تا به حال در مبحث برنامه‌ریزی راهبردی بیان نشده‌اند. هر ایده و بصیرتی که دارید، همیشه به این موضوع خواهید ‌اندیشید که چگونه می‌توانید به نتایج بهتری دست یابید و یا تجارت خود را بهبود ببخشید که این کتاب به شما در این راستا کمک خواهد کرد.

در جامعه‌ی کنونی، نوآورى الگوى تجارى یکى از پربحث‌ترین مسائلی است که موفقیت یا شکست تجارت را معین مى‏‌کند. به گفته متخصصان 80 درصد شرکت‌هاى امروزى مى‏‌خواهند با الگوهاى قدیمى و قراضه به موفقیت دست یابند. نگاه کنید که بر سر روزنامه‏‌ها، مجلات و رسانه‌‏هاى سنتى چه آمده است. آن‌ها با مشکلات جدى روبه‌‏رو هستند. ما در عصر تغییرات زندگى مى‏‌کنیم، تغییراتى که طى تاریخ نظیرش دیده نشده است. آنچه براى بعضى از شرکت‌ها مدت‌هاى مدید مؤثر و مفید واقع شده است، امروزه به هیچ‏‌وجه مصداق ندارد. شرکت‌هایى که در عرض چند سال از رهبرى بازار به ورشکستگى رسیدند و علتش هم این بود که شرایط تجارت تغییر کرد و نتوانستند خود را با این شرایط وقف بدهند.

برایان تریسی (Brian Tracy) ذکر کرده که فقط کمتر از 3 درصد از مردم در تمام سطوح تجارت و صنعت برای خود هدف‌های معین و مشخصی دارند که همه روزه برای دستیابی به آن‌ها می‌کوشند. اگر شما و اطرافیانتان اصول ارائه شده در این کتاب صوتی را رعایت کنید، به این نتیجه خواهید رسید که می‌توانید در مدت زمان کم، کارهایی انجام دهید که شرکت‌های دیگر در مدت زمان زیادی توانسته‌اند انجام بدهند.

برایان تریسی را بیشتر بشناسیم:

برایان تریسی (Brian Tracy) نویسنده‌ای معروف و سخنرانی برجسته در حوزه‌ی موفقیت شخصی و خودیاری است. او سمینارهای گوناگونی را در مورد رهبری، فروش، مدیریت موثر و استراتژی کسب و کار برگزار کرده است. برایان تریسی به مدت 30 سال موضوعاتی مانند: موفقیت شخصی، رسیدن به ثروت، اقتصاد، تاریخ، کسب و کار، فلسفه و روانشناسی را تجزیه و تحلیل نموده و حاصل تحقیقات خود را در بیش از 70 کتاب به رشته‌ی تحریر درآورده که اغلب آثارش به زبان‌های گوناگون ترجمه شده‌اند و فروش بسیار بالایی را نیز به همراه داشته‌اند. بدون اغراق می‌توان گفت غیرممکن است در ایران بخواهید به موفقیت برسید، اما نام برایان تریسی را نشنیده باشید.

در بخشی از کتاب صوتی راهکار تجارت می‌شنویم:

یکى از جالب‌ترین زمینه‌هاى تجارت و پرداختن به آن بر سر نوآورى در الگوى تجارى است. بسیارى از شرکتهاى امروزى از الگوهایى پیروى مى‌کنند که مناسب سالهاى قبل بوده است. راهى براى برخورد با این موقعیت این است که بگونه‌اى مخالف با روشى که امروزه از آن استفاده مى‌کنید استفاده نمایید. اینگونه ذهن شما به روى امکانات متفاوت گشوده مى‌شود. امکاناتى که قبلاً به آن واقف نبودید.

روشى ساده وجود دارد که بفهمید آیا الگوى تجارى شما مناسب اوضاع و احوال امروز هست یا نیست. اگر کالایتان به خوبى فروش مى‌کند و سودآورى مطلوب دارید، احتمالاً راهکارى که از آن استفاده مى‌کنید مناسب است. همیشه به این فکر کنید که ممکن است راه بهترى هم وجود داشته باشد. راهى براى این کار این است که درست عکس کارى را که امروز مى‌کنید انجام دهید. اینگونه با امکاناتى متفاوت آشنا مى‌شوید که قبلاً آن را تجربه نکرده‌اید.

باتوجه به بررسیهاى انجام شده روى 500 شرکت کوچک و متوسط آمریکا که بیشترین رشد را داشتند، پژوهشگران به این نتیجه رسیدند که بهترین راه براى پیشرفت و رشد بهتر کردن کیفیت کالایى است که تولید مى‌کنید. بهتر کردن کیفیت کالا سبب مى‌شود که بر فروش و میزان سوددهى شما افزوده شود. واقعیت این است که کیفیت یک راهکار بازاریابى تهاجمى است. کیفیت یک استراتژى سودآور است. شرکتهایى که بیشترین سود را مى‌دهند آنهایى هستند که کیفیت کالایشان از دیگران مرغوب‌تر است.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
7 دقیقه
مقدمه
11 دقیقه
یک: مقدمه‌اى بر استراتژى: اسکندر کبیر
8 دقیقه
دو: اصول راهکار مؤثر
7 دقیقه
سه: پنج سؤال در برنامه‌ریزى کاربردى
7 دقیقه
چهار: بازیگران اصلى در تعیین راهکارها
9 دقیقه
پنج: ارزش‌ها، پنداره و هدف
6 دقیقه
شش: مأموریت شرکت خود را مشخص کنید
11 دقیقه
هفت: بازگشت از آینده
6 دقیقه
هشت: توجه به زمینه‌هاى استراتژیک
8 دقیقه
نه: نیروى پیش‌برنده: کلید استراتژى
7 دقیقه
ده: چهار مفهوم مهم در برنامه‌ریزى استراتژیک
7 دقیقه
یازده: روى کارى متمرکز شوید که آن را به خوبى انجام مى‌دهید
5 دقیقه
دوازده: حرکات همجوارى
4 دقیقه
سیزده: از استراتژی‌هاى بدیع استفاده کنید
7 دقیقه
چهارده: اندیشیدن از مبناى صفر
7 دقیقه
پانزده: تهاجمى رفتار کنید
5 دقیقه
شانزده: انعطاف‌پذیرى پیروز است
7 دقیقه
هفده: بازارهاى جدیدى خلق کنید
6 دقیقه
هجده: رقباى خود را انتخاب کنید
6 دقیقه
نوزده: همه شرکت را به کار بگیرید
5 دقیقه
بیست: نقش مهم ساختار سازمانى
8 دقیقه
بیست و یک: پنج مرحله تدوین استراتژى و اجرایى کردن آن

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی راهکار تجارت: با هدف گذاری به تغییرات قابل توجهی دست یابید
نویسنده
مترجممهدی قراچه داغی
راویحسین محمدرضایی
ناشر چاپیانتشارات ذهن آویز
ناشر صوتی نوین کتاب گویا
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابMP3
مدت۲ ساعت و ۳۲ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی اقتصاد و مدیریت، کتاب‌های مدیریت و رهبری
قیمت نسخه صوتی
۲۴۰۰۰ 16800 ت ۳۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی راهکار تجارت: با هدف گذاری به تغییرات قابل توجهی دست یابید

ابوذر نصیری
۱۴۰۱/۷/۹
کتاب‌های برایان تریسی همیشه نکات جدیدی برای آموزش دادن داره و اگه عمیقا درک کنیم چی میگه واقعا مسیر زندگی تغییر میکنه...
حتما پیشنهاد میکنم فایل صوتی این کتاب رو گوش بدید
با تشکر از عوامل کتابراه
علی استادی
۱۳۹۹/۴/۲۶
سلام به همگی این نویسنده خیلی نویسنده معروف و محبوبی است پیشنهاد می‌کنم حتما بخوانید
Behnam Golpour
۱۴۰۰/۱۱/۱۶
مطالب این کتاب مفید و کاربردی ه
اگر کار شما فروش کالا و خدمات هست
حتما مطالعه کنید
🌹🌹🌹
مرضیه دادوند
۱۴۰۱/۷/۲۲
برای راهنمایی در کسب و برنامه ریزی کتاب خوبیه.
صدای گوینده هم خوبه
Amir Iranpour
۱۴۰۲/۸/۱۵
کتاب بسیار خوبی که بیشتر به درد کارخانه دار‌ها میخوره
مشاهده همه نظرات 5

راهنمای مطالعه کتاب صوتی راهکار تجارت: با هدف گذاری به تغییرات قابل توجهی دست یابید

برای دریافت کتاب صوتی راهکار تجارت: با هدف گذاری به تغییرات قابل توجهی دست یابید و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.