معرفی و دانلود کتاب صوتی 7 تکنیک برای باز کردن چاکرای چشم سوم

عکس جلد کتاب صوتی 7 تکنیک برای باز کردن چاکرای چشم سوم
قیمت:
۳۵۰۰۰ 17500 تومان ۵۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی 7 تکنیک برای باز کردن چاکرای چشم سوم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی 7 تکنیک برای باز کردن چاکرای چشم سوم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی 7 تکنیک برای باز کردن چاکرای چشم سوم

کتاب صوتی 7 تکنیک برای باز کردن چاکرای چشم سوم نوشته‌ی اندرو بلک، راهنمایی آموزنده و معنوی برای شماست تا براساس آموزه‌ها و تمرین‌های آن، چشم سوم خود را باز کرده و به سلامت روح و بدن خود کمک کنید.

درباره کتاب صوتی 7 تکنیک برای باز کردن چاکرای چشم سوم:

باز کردن چاکراهای بدن به خصوص چاکرای چشم سوم چه اهمیتی دارد؟ چرا کسی باید بخواهد مهارت‌های مرتبط با چشم سوم فعال را بیاموزد؟ آیا روش شناخت فعلی ما از جهان ایرادی دارد؟

این دست از سوالات ممکن است برای کسانی که علاقه‌مند به شناخت چاکراهای بدن هستند، همواره به وجود بیاید. اگر شما هم در این باره کنجکاو هستید و می‌خواهید شهود و احساسات درونی خود را تقویت نموده و به آن‌ها اعتماد کنید، کتاب 7 تکنیک برای باز کردن چاکرای چشم سوم (Third Eye: 7 Techniques to Open Your Third Eye Chakra) به شما یاد می‌دهد که چشم سوم چیست و چگونه می‌تواند در موقعیت‌های گوناگون زندگی به کارتان بیاید. درواقع پس از شناخت و به کارگیری آن متوجه اهمیت این موضوع می‌شوید و نگاه‌تان به زندگی تغییر می‌کند.

اندرو بلک (Andrew Black) نویسنده این کتاب تجربیات شخصی خود را با شما به اشتراک گذاشته و تلاش کرده است که بهترین راه‌حل‌های موجود برای باز کردن چشم سوم را به شما آموزش دهد. درواقع یکی از بارزترین تفاوت‌های این کتاب با سایر آثار در این حوزه همین است که به تکرار مکررات روی نیاورده و علاوه بر آموزش اصول این کار، مهارت‌های عملی نیز به آن اضافه کرده است.

شما در کتاب 7 تکنیک برای باز کردن چاکرای چشم سوم یاد می‌گیرید:

- چشم سوم چیست
- چشم سوم چگونه کار می‌کند
- مزایای چشم سوم
- وقتی چشم سوم خود را باز می‌کنید چه اتفاقی میفتد
- تجربه مدیتیشن برای باز کردن چشم سوم
- اهمیت ذهن آگاهی در چشم سوم
- مراقبت‌هایی که باید از چاکراهای خود انجام دهید
- اسرار فعال سازی چشم سوم
- و نکات بسیار دیگر

کتاب صوتی 7 تکنیک برای باز کردن چاکرای چشم سوم به چه کسانی توصیه می‌شود؟

علاقه‌مندان به موضوعات مراقبه، انرژی درمانی و شناخت چاکراهای بدن، از شنیدن این کتاب صوتی نکات فراوانی را یاد می‌گیرند و می‌توانند به سلامت روح و جسم خود کمک شایانی کنند.

در بخشی از کتاب صوتی 7 تکنیک برای باز کردن چاکرای چشم سوم می‌شنویم:

ذکر گفتن روش دیگری برای شروع عملکرد غده کاجی‌ست و دلایل بسیار خوبی برای این کار وجود دارد. ارتعاش واقعی که ذکر گفتن ایجاد می‌کند، استخوان موجود در بینی را که استخوان چهار ضعلی نامیده می‌شود، لمس می‌کند. می‌توانید در حین مراقبه فکر کردن درمورد تنفس خود را جایگزین ذکرگویی کنید. اگرچه شاید در ابتدای کار کمی احساس خجالت می‌کنید و این برای شروع کاری که به آن عادت ندارید، طبیعی‌‌ست.

برای اولین بار که ذکر می‎گفتم، براساس تاریخ تولد و ساعت تولدم ذکر به من داده شد که به طور خاص برای من هدف قرار گرفته بود. این کلمات برای من معنایی نداشتند اما اشکالی ندارد؛ زیرا معنای آن معنایی نیست که باعث شود افکار شما شروع به ایجاد زنجیره‌ای از افکار دیگر کند. ایده‌آل این است که ذکر جایگزین فکر شود.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
1 دقیقه
معرفی
5 دقیقه
سخن مترجم و مقدمه
8 دقیقه
فصل اول: چشم سوم چیست؟
8 دقیقه
فصل دوم: مزایای چشم سوم
8 دقیقه
فصل سوم: تکنیک اول
6 دقیقه
فصل چهارم: تکنیک دوم
6 دقیقه
فصل پنجم: تکنیک سوم
3 دقیقه
فصل ششم: تکنیک چهارم
5 دقیقه
فصل هفتم: تکنیک پنجم
5 دقیقه
فصل هشتم: تکنیک ششم
5 دقیقه
فصل نهم: تکنیک هفتم
2 دقیقه
فصل دهم: اسرار فعال‌سازی چشم سوم
8 دقیقه
فصل یازدهم: فعال‌سازی چشم سوم از طریق تمرینات ساده
8 دقیقه
فصل دوازدهم: هفت کار که می‌توانید برای تقویت توانایی‌های فرروانی خود انجام دهید
4 دقیقه
فصل سیزدهم: نحوه شناسایی و استفاده از رنگ‌های هاله‌ها
3 دقیقه
نتیجه‌گیری

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی 7 تکنیک برای باز کردن چاکرای چشم سوم
نویسنده
مترجمیاسین قاسمی بجد، طلعت اصغری درمیان
راویحجت یوسفی
ناشر چاپیانتشارات پل
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابMP3
مدت۱ ساعت و ۲۴ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی سلامت، بهداشت و تغذیه، کتاب‌های انرژی درمانی
قیمت نسخه صوتی
۳۵۰۰۰ 17500 ت ۵۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی 7 تکنیک برای باز کردن چاکرای چشم سوم

Sam Esfandiari
۱۴۰۱/۹/۱۶
کتاب خوبی بود، نمیتونم بگم عالی بود اما در نوع خودش در سطح متوسط قرار داره علتش هم اینه که علوم مربوط به چاکرا و... از زبان انگلیسی ترجمه میشن و دست دوم یا سوم حساب میشن در حالی اگر بر سرمنشا این علوم یعنی هند مراجعه بشه و مترجمان کتاب‌های هندی رو بتونن ترجمه کنن عالی میشه، با سطح آگاهی خودم کتاب درجه متوسط داره و برای شروع توصیه میشه اما کامل نیست
Sh Kv
۱۴۰۰/۶/۱۹
بین کتاب‌های چاکرای چشم سومی که خوانده‌ام، این کتاب اولین کتابی است که بدون اتلاف وقت خواننده، به اصل موضوع فعال‌سازی می‌پردازد و چند تکنیک را معرفی می‌کند که به‌نظر کاربردی می‌رسد.
مهران بلوچی
۱۴۰۱/۱۰/۲۷
سلام به همه دوستان علاقمند به متافیزیک. خوبه برای آشنایی. و خیلی سریع میره سر اصل مطلب ولی نکته‌ها و آموزش‌ها کلیشه‌ای و تکراری هست. البته کاربردی. شایدم بخاطر اینکه من خیلی از این کتابها می‌خونم برام تکراری بود. روی هم رفته خوبه پیشنهاد میکنم
Nik
۱۴۰۱/۲/۳۰
به نظرمن کتابی بود که از صفرتا صد چشم سوم رو برای هر درجه از اگاهی که باشیدبراتون قابل فهمه راهکارهاشون کاربردی وبه سهولت قابل انجامه درکل جزء اون دسته ازکتابهایی بود که از خریدش میشه گفت راضی ام. باسپاس
محمدرضا شیخ الاسلامی
۱۴۰۱/۴/۲۴
ی دور کتاب رو گوش دادم، امتیاز بیشتر از چهار نمیتونم بدم اما تمرین‌ها رو طبق‌ی برنامه انجام میدم و اگر نتیجه‌ای دیدم امتیازم رو میام و به پنج تبدیل میکنم، کتاب مختصر و تمرینی هست، و از این بابت خوبه
ریاضتی
۱۴۰۲/۴/۴
به نظر من کتابهایی از این قبیل که تمرین‌های خوبی دارند و دچار تکرار مطالب نمیشوند و مقدمه و توضیحات پیش پا افتاده و طولانی ندارند را مشتاقانه میشود چندین بار مرور کرد و خسته کننده نیستند.
مسعود534
۱۴۰۱/۸/۳۰
سلام این کتاب به صورت روان و واضح با تمرینات جذابش, به انسان آرامش خاصی میدهد, هر چند هنوز موفق به باز کردن چشم سومم نشده‌ام ولی با ادامه دادن تمرینات کتاب, امیدوارم به این مهم دست پیدا کنم.
فریبا نعمتی
۱۴۰۰/۱۲/۱۱
به نظر من کتاب خوبی نبود فقط یکسری مطااب ساده و پیش پا افتاده را در فصول بسیار زیاد فهرست وار ارائه میکنه به نظر میرسید داره کتاب و معرفی میکنه / من که خوشم نیومد
یوتاب
۱۴۰۱/۱۰/۲۰
ممنونم خیلی دنبال کتاب صوتی بودم که همیشه در دسترسم باشه تا هروقت خواستم بتونم کتاب و بخونم بدون دردسر‌ای کاش یوگا میلام هم صوتیش باشه 🙏🏼💖
فاطمه پاکدامن
۱۴۰۲/۵/۲۴
این کتاب. کاملاً کاربردیه. دوستان. تمرین. و تکرارهای ذکر شده. در کتاب تا حدودی پیش میبره. قدرت. بیدار کردن. غده. پینه آل رو.
رویا خانی
۱۴۰۱/۱۰/۲۴
گویش این کتاب خیلی ساده و قابل فهمه، و مثالهایی که نویسنده برای رسیدن به آرامش میگه به نظرم خیلی کمک میکنه من خیلی خوشم اومد
ساسان قزل پیچاق
۱۴۰۱/۲/۳۰
ساده و واضح صحبت می‌کند گوینده و راهکارهای ساده‌ای میدهد، هر کسی که آشنایی با چاکراها داره به راحتی می‌تواند از این راهکارها استفاده کند.
F F
۱۴۰۲/۱/۱۱
این کتاب برای معلومات عمومی نیست و باید مراقبه گر با رعایت تمام اصول باشی تا اطلاعات کتاب برات کاربرد داشته باشه
مهوش مولودی
۱۴۰۱/۱۱/۱۶
کتاب خیلی خوبیه توضیحات خوبی داره وباید بگم برای من چشم سوم درزمانی که انتظارشو نداشتم فعال شد بدون هیچ تمرینی
bahar ashkani
۱۴۰۱/۲/۳۱
بنظرم کتاب مفیدی هست مخصوصا شب‌ها برای مراقبه و ریلکس کردن اما جا داشت صدای راوی لطیف تر و ملایم تر باشد
مشاهده همه نظرات 49

راهنمای مطالعه کتاب صوتی 7 تکنیک برای باز کردن چاکرای چشم سوم

برای دریافت کتاب صوتی 7 تکنیک برای باز کردن چاکرای چشم سوم و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.