معرفی و دانلود کتاب صوتی زرنگ باش خانم!: بر هفت اشتباه مرگبار که موفقیت شما را از بین می‌برد غلبه کنید

عکس جلد کتاب صوتی زرنگ باش خانم!: بر هفت اشتباه مرگبار که موفقیت شما را از بین می‌برد غلبه کنید
قیمت:
۸۹,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی زرنگ باش خانم! و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی زرنگ باش خانم! و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی زرنگ باش خانم!: بر هفت اشتباه مرگبار که موفقیت شما را از بین می‌برد غلبه کنید

کتاب صوتی زرنگ باش خانم! نوشته شده توسط ایمی کوهن، با ارجاع به مثال‌های واقعی، تجارب مشترک و همینطور اعترافاتِ خود نویسنده، به زنان توصیه‌هایی برای موفق شدن در کارشان ارائه می‌دهد. این نویسنده به زنان توصیه می‌کند بر حسِ گناه خود غلبه کنند و به آن‌ها برای عمل کردن مطابق با خواسته‌های‌شان انگیزه می‌دهد.

درباره‌ی کتاب صوتی زرنگ باش خانم!

زنان در جهان امروز برای پیشرفت کردن باید با هنجارهای اجتماعی بجنگند، موانع کاری را پشت سر بگذارند، در صنایع و شرکت‌های مردسالار دوام بیاورند و با کلیشه‌های جنسیتی‌ای که توسط رسانه‌ها بازتولید می‌شوند مقابله کنند. با این‌حال، از نظر ایمی کوهن (Aimee Cohen) بزرگ‌ترین مانعی که بر سرِ راه پیشرفت زنان وجود دارد این است که خود زنان رفتار‌هایی دارند که مانع از پیشرفت‌شان می‌شود.

کتاب صوتی زرنگ باش خانم! (Woman UP) کتابی خوش‌خوان و ساده به قلم ایمی کوهن است که به زنان و مردان توصیه‌های عملی فراوانی ارائه می‌دهد تا به شغلی که می‌خواهند دست یابند یا در شغل فعلی‌شان ارتقا پیدا کنند. او پیش از هر چیز، 7 اشتباه مرگبار یا به بیان خودش 7 گناه اصلی‌ای را بیان می‌کند که زنان مرتکب می‌شوند و جلوی پیشرفت‌شان را می‌گیرد. ایمی کوهن فصلی را به هر کدام از این اشتباهات و گناهان اختصاص داده است و علاوه بر شناسایی و نشان دادن آن‌ها، توصیه‌هایی برای مبارزه با هر کدام را ارائه کرده است.

این نویسنده در هر فصل از کتاب، داستان‌هایی از مشتریان و کسانی که در طول سال‌ها به آن‌ها مشاوره داده است و همینطور اعترافاتِ شخصیِ خودش را نیز بیان کرده است. توصیه‌های ایمی کوهن در کتاب صوتی زرنگ باش خانم! بیشتر از طریق این داستان‌ها و اعترافات شخصی بیان شده‌اند و همین مسئله گیرایی و جذابیتِ ویژه‌ای به کتاب داده است. برخی از این توصیه‌ها شاید پیش از این نیز گفته شده باشند، ولی بسیاری از آن‌ها جدید هستند و کمک بسیار زیادی به زنان و حتی مردان می‌کنند.

یکی از اصلی‌ترین و ارزشمندترین جنبه‌های کتاب حاضر این است که به شما کمک می‌کند خودتان را طوری ببینید که دیگران شما را می‌بینند. این مسئله به شما کمک می‌کند به آن‌چه به شکل خودآگاه و ناخودآگاه انجام می‌دهید توجه بیشتری کنید و کنترل بیشتری روی تصویر و تصوری که دیگران از شما دارند داشته باشید. ایمی کوهن در کتاب صوتی زرنگ باش خانم! بر اهمیت داشتن خودآگاهی و درعین‌حال واقع‌بینی تأکید می‌کند و نشان می‌دهد این دو تا چه حد می‌توانند بر پیشرفت شغلیِ شما تأثیرگذار باشند.

لحن ایمی کوهن در کتاب صوتی زرنگ باش خانم!، بسیار جذاب و درعین‌حال صمیمی‌ست و این مسئله باعث شده است کتاب بیشتر به گفت‌و‌گویی صمیمی و گرم شبیه باشد تا راهنما و مجموعه‌ای از توصیه‌ها. تجربه‌ی سال‌ها سخنرانی به کوهن کمک کرده است بتواند کتاب را با گیرایی ویژه‌ای بنویسد.

کتاب زرنگ باش خانم! توسط سیده ژاله موسوی نصر ترجمه شده و انتشارات کهکشان دانش آن را منتشر کرده است. نسخه‌ی صوتی این کتاب را همین انتشارات و به گویندگی مترجم تهیه کرده است.

درباره‌ی مجموعه‌ی زندگی و کسب و کار موفق برای همه

انتشارات کهکشان دانش برای آشنا‌تر کردن مخاطبین فارسی زبان به مفاهیمِ مهم و اساسیِ کسب‌و‌کار و همینطور ارائه‌ی آثار مطرح و جدیدِ جهان در این رابطه، دست به انتشار مجموعه کتاب‌های زندگی و کسب‌و‌کار موفق برای همه زده است. در این مجموعه که بیش از 70 جلد از آن منتشر شده‌اند طیف وسیعی از مفاهیم مرتبط با کسب‌و‌کار مانندِ مدیریت استارت آپ و ارتباط شخصیت با کسب‌و‌کار مورد بررسی قرار گرفته‌اند. از مهم‌ترین کتاب‌های این مجموعه می‌توان به کتاب‌های «کد دختران»، «خودت را بشناس، پولت را بشناس» و «راهنمای کاربردی متاورس» اشاره کرد.

نکوداشت‌های کتاب زرنگ باش خانم!

  • وقتی داشتم کتاب زرنگ باش خانم! را شروع می‌کردم، به این نتیجه رسیدم که باید برای تمام زنانی که در شرکتم کار می‌کنند این کتاب را بخرم. وقتی به فصل سوم رسیدم به این نتیجه رسیدم که همه، حتی مردان هم باید این کتاب را بخوانند (سوزان کانرد، مدیرعامل شرکت خیریه‌ی Iowa Donor Network).

  • ایمی کوهن در کتاب زرنگ باش خانم! بسیار الهام‌بخش و قدرتمند است... توصیه‌های این نویسنده ساده‌اند و به راحتی شما را به نتیجه می‌رسانند (ترسا تیلور، نویسنده‌ی کتاب افسانه‌ی برابری).

  • خواندن کتاب زرنگ باش دختر حتی برای دختر 10 ساله‌ی من هم مفید خواهد بود... این کتاب به زنان کمک خواهد کرد در هر شغلی که می‌خواهند داشته باشند پیشرفت کنند (مارگو کارستن، مدیرعامل مرکز درمانی محلیِ چِیِن).

کتاب صوتی زرنگ باش خانم! برای چه کسانی مناسب است؟

شنیدن کتاب صوتی زرنگ باش خانم! به طور ویژه به زنانی که می‌خواهند در کسب‌و‌کار و شغل‌های خود پیشرفت کنند یا شغلِ مورد علاقه‌شان را پیدا کنند توصیه می‌شود. بااین‌حال، بسیاری از توصیه‌های این کتاب برای تمامی کسانی که به دنبال به دست آوردن شرایط بهتری در شغل‌های‌شان هستند مناسب است.

با ایمی کوهن بیشتر آشنا شویم

ایمی کوهن (متولد 1968) نویسنده و سخنران آمریکایی‌ست. او که دانش‌آموخته‌ی دانشگاه بوستون است، با بسیاری از نشریات مشهور آمریکایی از جمله وال استریت ژورنال، گِلَمور و دنور پست همکاری داشته است. ایمی کوهن از سال 1998 به ارائه‌ی خدمات مشاوره و برگزاری سمینار‌های مختلف برای شرکت‌های اقتصادی بزرگ می‌پردازد. سخنرانی‌های او بسیار محبوبند و بسیاری به دنبال شرکت کردن در کلاس‌های مربی‌گری ایمی کوهن هستند.

در بخشی از کتاب صوتی زرنگ باش خانم!: بر هفت اشتباه مرگبار که موفقیت شما را از بین می‌برد غلبه کنید می‌شنویم

مهربانی فضیلت است ولی خیلی مهربان بودن مضر است. این راه خوبی‌ست ولی بسیاری از زنان شاغل به راحتی از آن عبور می‌کنند. ما چنین عبارتی را شنیده‌ایم: «بهترین دختر دنیا». او بهترین دوست، خواهر و مادر است که همیشه زحمت زیادی می‌کشد و کلمه‌ی نه در فهرست لغات او جای ندارد. او هرگز حرف بد نمی‌زند و خیلی مؤدب است و اگر کسی او را دوست نداشته باشد خیلی ناراحت می‌شود.

این ویژگی‌ها ممکن است در اجتماع شما را خوب جلوه دهد، ولی اگر حواس‌تان نباشد، می‌تواند شغل شما را نابود کند. نیازی نیست برای پیش بردنِ کار‌ها نامهربان باشید. ولی خیلی مهربان بودن هم موفقیت و اهداف شما را نابود می‌کند. این یک معماست.

هنگام کار یک اشتیاق درونی برای دوست داشته شدن می‌تواند به سادگی کنترل را از ما بگیرد. این احساسات ممکن است از دوران مدرسه شروع شوند ولی تا زمان بزرگسالی و محل کار نیز ادامه می‌یابند. در مدرسه دختران از عنوان بدجنس خوش‌شان نمی‌آید. در محل کار خانم‌ها دوست ندارند عوضی نامیده شوند.

برچسب‌ها متفاوت هستند ولی انگیزه مشابه است. اکثر خانم‌ها می‌خواهند بیشتر از همه دوست داشته شوند. به دلیل قوی بودن این نیاز، از شرایط خاصی اجتناب و فرصت‌هایی که ممکن است ضعیف انگاشته شوند را از دست می‌دهند. در نتیجه، رفتار‌های خودتخریبی بروز می‌کند. اجتناب از مرور عملکرد، سرکوب ایده‌ی مخالف در جلسات یا مذاکره نکردن برای حقوق بالا. چون شاید کسی خوشش نیاید.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
44 دقیقه
معرفی و پیشگفتار: به دل مشکلات برو
28 دقیقه
اشتباه مرگ‌بار اول: معمای مهربانی
36 دقیقه
اشتباه مرگ‌بار دوم: ضرر شایستگی
32 دقیقه
اشتباه مرگ‌بار سوم: زندانی کمال‌گرایی
32 دقیقه
اشتباه مرگ‌بار چهارم: اعتیاد به تایید
26 دقیقه
اشتباه مرگ‌بار پنجم: بیماری خودافشاگری
46 دقیقه
اشتباه مرگ‌بار ششم: ارتباط نادرست
45 دقیقه
اشتباه مرگ‌بار هفتم: همه‌گیری کم‌ارزشی
17 دقیقه
نتیجه‌گیری: از اشتباه تا موفقیت

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی زرنگ باش خانم!: بر هفت اشتباه مرگبار که موفقیت شما را از بین می‌برد غلبه کنید
نویسنده
مترجمسیده ژاله موسوی نصر
راویسیده ژاله موسوی نصر
ناشر صوتیانتشارات کهکشان دانش
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۵ ساعت و ۴ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی زرنگ باش خانم!

mahsa
۱۴۰۲/۶/۳۱
کتابی بسیار مفید برای داشتنی ذهنی آگاه نسبت به روابط و مسائل شغلی
خواندن این کتاب به هر بانوی شاغلی توصیه میشه
راحله .
۱۴۰۳/۱/۱۸
کاربردی و عالی بود به ویژه برای خانمها.
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه کتاب صوتی زرنگ باش خانم!

برای دریافت کتاب صوتی زرنگ باش خانم! و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.