معرفی و دانلود کتاب صوتی زندگی مشترک جرات می‌خواهد

عکس جلد کتاب صوتی زندگی مشترک جرات می‌خواهد
قیمت:
۹۹,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی زندگی مشترک جرات می‌خواهد و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی زندگی مشترک جرات می‌خواهد و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی زندگی مشترک جرات می‌خواهد

فردریک فانژه در کتاب صوتی زندگی مشترک جرات می‌خواهد معادله‌ی داشتن یک زندگی زناشویی موفق را برای مخاطب رمزگشایی می‌کند! فانژه با تألیف این کتاب در تلاش بوده تا راه رسیدن به تعادل در تمام سطوح زندگی زناشویی را به زبانی ساده و گیرا، نشان دهد.

درباره‌ی کتاب صوتی زندگی مشترک جرأت می‌خواهد

زندگی مشترک جرأت می‌خواهد! پیدا کردن جفتی مناسب به‌زعم بسیاری از مردم، یکی از ضرورت‌های زندگی بزرگسالی به حساب می‌آید. در قالب چنین رابطه‌ای، افراد امکان رشد کردن در کنار یکدیگر را پیدا می‌کنند و برای خویش ساختاری امن و باثبات می‌سازند تا با اطمینان بیشتری به زندگی خود ادامه دهند. اما زندگی مشترک درست مانند یک تیغ دولبه است؛ همان‌قدر که می‌تواند موجبات سعادت و خوشبختی انسان را فراهم آورد، قدرت این را هم دارد که او را به قعر بدبختی و فلاکت بکشاند. خبر خوب این است که این وضعیت غیرقابل‌تغییر نیست؛ به بیان بهتر زندگی مشترک درست مانند نهالی است که نیاز به مراقبت و تلاش مستمر برای رشد و شکوفایی دارد. تنها کسانی شانس داشتن درختی تنومند را پیدا می‌کنند که از بریدن شاخه‌های اضافه نترسند، جرأت تغییر را داشته باشند و همیشه برای بالا بردن دانششان در این زمینه تلاش کنند.

اگر روزی با عشقی آتشین با همسرتان ازدواج کردید و حالا آتش عشقتان به سردی گراییده، اگر ازدواجی سنتی داشته‌اید که با گذر زمان دچار مشکل شده، و یا حتی اگر زندگی مشترک بی‌نقصی دارید و صرفاً می‌خواهید دانشتان برای مراقبت از این نهال را بالا ببرید، کتاب زندگی مشترک جرات می‌خواهد (Oser la vie a deux) نوشته‌ی فردریک فانژه (Frédéric Fanget) - که هم‌اکنون نسخه‌ی صوتی آن مقابل شماست - منبع مناسبی برای آموختن اصول و قواعد داشتن یک ازدواج موفق است.

معرفی و دانلود کتاب صوتی زندگی مشترک جرات می‌خواهد

فردریک فانژه معتقد است که زندگی زناشویی بر ستون‌هایی استوار است که آسیب دیدن هر یک از این ستون‌ها، به معنای ایجاد آسیب بنیادین برای رابطه خواهد بود. این ستون‌ها، تعهد، کیفیت ارتباط، ارزش‌های مشترک و رابطه‌ی جنسی هستند. مراقبت از هر کدام از این ستون‌ها راهکارهای خاص خودش را دارد، اما چیزی که در این میان ثابت است، فرمول 3=1+1 فردیک دانژه است. ممکن است این فرمول از نظر ریاضی بی‌معنا و نادرست به نظر برسد، ولی در روان‌شناسی روابط، معنای منحصربه‌فردی دارد. این فرمول که در مراقبت از هر یک از ستون‌ها کارآمد است، به مخاطب این نکته را یادآور می‌شود که زن و شوهر پیش از پرداختن به زندگی مشترک و هویتی که از طریق آن برای خودشان ساخته‌اند، باید به هویت مستقل و تک‌نفره‌ی خودشان پایبند باشند. تنها در چنین وضعیتی امکان حفظ تعادل وجود دارد و رابطه در طوفان اختلاف نظرها و بحث و مشاجرات، جان سالم به در می‌برد. چون زن و شوهر با تزلزل در رابطه‌شان هنوز هم هویت مستقل خود را دارند تا به آن پناه ببرند و از اساس زیر سوال نمی‌روند. هر کس به کمک هویت مستقل خودش، به دیگری کمک می‌کند تا رشد کند و از 1، به 1.5 برسد. با رشد و پیشرفت فردی که با کمک دیگری حاصل می‌شود، قلمروی ازدواج سالم و بدون آسیب باقی می‌ماند تا 1+1 به شکلی کاملاً منطقی برابر با 3 بشود.

کتاب صوتی زندگی مشترک جرأت می‌خواهد توسط محیا احمدی پور به فارسی ترجمه شده و گویندگی آن نیز به عهده‌ی سمانه شیرخانی بوده. نشر صوتی شمعدونی، ناشر این کتاب است.

کتاب صوتی زندگی مشترک جرأت می‌خواهد برای چه کسانی مناسب است؟

تمامی زوج‌هایی که به دنبال بهبود کیفیت رابطه‌ی زناشویی خود هستند، مخاطبین این کتاب محسوب می‌شوند.

در بخشی از کتاب صوتی زندگی مشترک جرات می‌خواهد می‌شنویم

مردان و زنان به شیوه‌ای متفاوت با یکدیگر ارتباط برقرار می‌کنند:

پیش از آن‌که بخواهید خود را در زندگی زناشویی اثبات کنید، بهتر است یاد بگیرید که به برخی تفاوت‌های موجود میان عملکرد مردان و زنان توجه کنید. اگر بپذیرید که شما به دو جنس مختلف تعلق دارید و در دو فرهنگ متفاوت زاده شده‌اید، در این صورت مانع بروز بسیاری از درگیری‌های بیهوده می‌شوید و رابطه‌ زناشویی‌تان نیز بهبود می‌یابد.

تاکنون درباره‌‌ی تفاوت‌های میان مردان و زنان، نکات بسیاری گفته و نوشته شده است. این موضوع در علم، روان‌شناسی، نوروبیولوژی، عصب‌روان‌شناسی، جامعه‌شناسی، سیاست و دیگر علوم نیز بحث‌برانگیز است. من حتی در مراجعه‌هایم نیز نمی‌توانم به تفاوت میان مردان و زنان اشاره‌ای نکنم. در رابطه‌ای که هر دو جنس تمایل به ارتباط دارند، این تفاوت‌ها را رهایی از مسئولیت فردی می‌نامند. اگر در رابطه‌ای هنگامی که مشکلی بروز می‌کند و رابطه خوب پیش نمی‌رود، فرد به خودش بگوید: «این موضوع، تقصیر من نیست و ناشی از تفاوت‌های فرهنگی میان مرد و زن است، ما همیشه ناخواسته نمی‌توانیم یکدیگر را درک کنیم»، در این صورت کمتر احساس گناه می‌کند.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
37 دقیقه
مقدمه
24 دقیقه
فصل اول: حالت‌های مختلف رابطه‌‌ی زناشویی
32 دقیقه
فصل دوم: نقش جنسیت در رابطه‌‌ی زناشویی موفق
31 دقیقه
فصل سوم: در زندگی زناشویی ملایم باشید
51 دقیقه
فصل چهارم: تبادل مثبت در زندگی زناشویی
43 دقیقه
فصل پنجم: مشکلات حل‌شدنی (پیش‌فرض)
45 دقیقه
فصل پنجم ـ قسمت دوم
61 دقیقه
فصل ششم: مراقب باشید رابطه‌تان به ‌خطر نیفتد
30 دقیقه
فصل هفتم: پایداری عشق
42 دقیقه
فصل هشتم: خودتان را به‌عنوان زن و شوهر اثبات کنید
49 دقیقه
فصل هشتم ـ قسمت دوم
54 دقیقه
فصل نهم: جرأت داشته باشید و با یکدیگر آشنا شوید
29 دقیقه
فصل دهم: از ملاقات تا رابطه

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی زندگی مشترک جرات می‌خواهد
نویسنده
مترجممحیا احمدی پور
راویسمانه شیرخانی
ناشر صوتیانتشارات شمعدونی
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۸ ساعت و ۴۷ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب‌های خانواده و روابط
قیمت نسخه صوتی

راهنمای مطالعه کتاب صوتی زندگی مشترک جرات می‌خواهد

برای دریافت کتاب صوتی زندگی مشترک جرات می‌خواهد و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.