معرفی و دانلود کتاب صوتی سرسختی به سبک قدیم

عکس جلد کتاب صوتی سرسختی به سبک قدیم
قیمت:
۳۷,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی سرسختی به سبک قدیم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی سرسختی به سبک قدیم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی سرسختی به سبک قدیم

کتاب صوتی سرسختی به سبک قدیم نوشته‌ی دارین دانلی، با معرفی پانزده قانون شگفت‌انگیز شما را آماده‌ می‌کند که برای سرسخت شدن و رسیدن به آرزوهایتان پیروز شوید و دست از تلاش و پشتکار برندارید.

درباره کتاب صوتی سرسختی به سبک قدیم:

بسیاری از روان‌شناسان عقیده دارند برای داشتن یک زندگی موفق و شاد عنصر اصلی و لازمی که باید به آن بیشترین توجه را کنید، «سرسختی» نام دارد. طبق آخرین تحقیقات انجام شده در این زمینه سرسختی به این معنی است که انسان با اشتیاق و هدفمندی ارادهٔ ایستادگی کردن را در خود تقویت کند. این موضوع به مقدار زیادی در میزان موفقیت یا شکست افراد اهمیت دارد.

هرچه زمان می‌گذرد میزان سرسختی در بین نسل‌های امروزی کمتر از گذشته می‌شود. اگر دقت کنید متوجه می‌شوید که انسان‌های قدیمی‌تر به‌نوعی عاقل‌تر و قوی‌تر از نسل حالا بودند. آن‌ها هرگز پا پس نمی‌کشیدند و برای هدف‌های بزرگ فداکاری می‌کردند. همهٔ ما باید آن سرسختی قدیمی‌ها را یاد بگیریم و در زندگی خود به کار ببریم.

کتاب سرسختی به سبک قدیم (Old School Grit) شامل راهنمایی‌هایی برای بازگشت به ارزش‌های سبک قدیم می‌شود و به شما کمک می‌کند تا از هر موقعیت دشواری به‌خوبی عبور کنید. نویسنده عقیده دارد دوره و زمانه تغییر می‌کند؛ اما قوانین موفقیت هیچ‌وقت عوض نمی‌شوند. این کتاب داستان الهام‌بخش شخصی به اسم «باب فلاناگان» را روایت می‌کند. او مربی مشهور بسکتبال دانشگاهی بود که در قالب نامه‌هایی برای نوه‌هایش، قوانینی را که برای داشتن یک زندگی موفق و شاد لازم است، فاش می‌کند.

باب فلاناگان فکر می‌کند انسان‌های امروزی خیلی راحت از آرزوهایشان دست می‌کشند و شکایت می‌کنند. آن‌ها در تمام مدت مشغول دوری کردن از چالش‌ها هستند. نامه‌های فلاناگان، مانیفستی برای پرطاقت بودن و سرسختی است و پانزده قانونی که او مطرح می‌کند، درواقع مسیر روشنی را برای دستیابی به موفقیت هموار می‌سازد.

درین دانلی (Darrin Donnelly) نویسنده و کارآفرینی تمام‌وقت است که نوشته‌هایش در نشریه‌هایی مثل «وال‌استریت جورنال»، «فست کمپانی»، «اسپورتس ایلوستریتد» و سایر روزنامه‌ها و وب‌سایت‌های جهان، منتشر شده‌اند.

کتاب صوتی سرسختی به سبک قدیم مناسب چه کسانی است؟

اگر دوست دارید در کار و زندگی شخصی خود پیشرفت کنید و به موفقیت برسید، شنیدن این کتاب برایتان مفید خواهد بود. همچنین علاقه‌مندان به کتاب‌های توسعه فردی و موفقیت از شنیدن این کتاب لذت خواهند برد.

در بخشی از کتاب صوتی سرسختی به سبک قدیم می‌شنویم:

صبح دوشنبه است و به کانزاسیتی برگشتم و این یادداشت رو از خلوتگاهم در خونه می‌نویسم. عجب آخر هفته‌ای رو گذروندم. روز پنجشنبه در پرتلند یکی از طولانی‌ترین مسابقات دوره‌ی مربی‌گریم رو دربرابر تیم دانشگاه ویرجینیا تجربه کردم. دو نیمه و سه وقت اضافه. پی در پی و از این طرف میدان به طرف دیگه سپری شد. در نهایت نود و هشت به نود و شش پیروز شدیم. تیم ما هیچ زمانی برای استراحت نداشت. مجبور بودیم یک ذهنیت بی‌وقفه جلوبرو رو پیش بگیریم و به سرعت بر روی بازی بعدی تمرکز کنیم. چنین کاری آسون نبود. بازی بعدی ما در روز شنبه درمقابل آریزونا، تیم رده‌ی دومی منطقه‌ی غرب خواهد بود. گربه‌های وحشی در مسابقات قهرمانی برنده شده بودن و رتبه‌ی پنج کشورو داشتن.

اونا سرسخت‌ترین حریف ما در این فصل خواهند بود. ما در شرف باخت بودیم و بیشتر مردم فکر می‌کردن که شانسی نداریم. مخصوصا بعد از چنین بازی خسته‌کننده‌ای که روز پنجشنبه داشتیم. در طول تمرین روز جمعه به نظر می‌رسید بازیکن هام خسته هستن. گله و شکایت‌هایی درمورد گرفتگی عضلات و جراحت به گوشم می‌رسید. بی‌علاقگی رو در زبان بدن بازیکن هام می‌دیدم.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
8 دقیقه
پیشگفتار
11 دقیقه
قوانینی برای مسیر پیش رو
14 دقیقه
قانون شماره‌ی یک: سرنوشتت را قبول نکن، خلقش کن
13 دقیقه
قانون شماره‌ی دو: فقط چیزی را به دست خواهی آورد که به دست آوردنش را باور داری
11 دقیقه
قانون شماره‌ی سه: از فشار استقبال کن
9 دقیقه
قانون شماره‌ی چهار: با قدرت به پایان برسان
11 دقیقه
قانون شماره‌ی پنج: چیزی را پیدا کن که عاشق انجام دادنش هستی و از آن دست نکش
9 دقیقه
قانون شماره‌ی شش: بی‌وقفه جلو برو
13 دقیقه
قانون شماره‌ی هفت: نیازهای دیگران را برتر از نیازهای خودت قرار بده
6 دقیقه
قانون شماره‌ی هشت: برای هدفی بزرگ‌تر از خودت زندگی کن
13 دقیقه
قانون شماره‌ی نه: تاثیرات منفی را از بین ببر
10 دقیقه
قانون شماره‌ی ده: تلاش بر استعداد پیروز می‌شود
11 دقیقه
قانون شماره‌ی یازده: فقط بر چیزی که می‌توانی کنترل کنی تمرکز کن
9 دقیقه
قانون شماره‌ی دوازده: حتی یک روز را هم هدر نده
7 دقیقه
قانون شماره‌ی سیزده: زندگی مجموعه‌ای از پیروزی‌ها و درس‌ها است
6 دقیقه
قانون شماره‌ی چهارده: از دنبال کردن رویاهایت دست برندار
6 دقیقه
قانون شماره‌ی پانزده: دست برندار، هرگز دست برندار

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی سرسختی به سبک قدیم
نویسنده
مترجمنرجس سعیدنیا
راویغلامرضا صادقی، مجتبی فتح الهی
ناشر صوتی شادن پژواک
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابMP3
مدت۲ ساعت و ۴۵ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی سرسختی به سبک قدیم

علی اسکندری
۱۴۰۱/۱۰/۲۷
سلام به همه کتابراهی‌های عزیز
دوستان این کتاب جزو یکی از بهترین و اثر گذارترین کتاب‌های حوزه موفقیت و خودارتقایی است، راوی بسیار خوبی داره که عاشق صداش میشید و آموزه‌های علمی و عملی و کاربردی موفقیت که قابلیت اجرا داره رو در خلال یک داستان واقعی و بسیار جذاب مطرح میکنه، کتاب قیمت مناسبی داره، من و
پیشنهاد اینه که تهیه کنید با گوش جان بشنوید لذت ببرید و از دانش کتاب در جهت بهبود زندگیتان بهره ببرید، سپاس فراوان از کتابراه
داود میری
۱۴۰۲/۲/۲۱
کتاب خوبی در رابطه با نیروی استقامت در زندگی است با خواندن این کتاب و اصول ذکر شده از جانب نویسنده که به صورت خاطرات یک مربی بسکتبال به صورت وصیت نامه برای نوه هایش است می‌توان این قدرت را کسب کرد تا در مواقع و لحظات سخت زندگی سرسخت بود و تسلیم نشد
Nastaran Ghadimi
۱۴۰۲/۳/۱۸
این کتاب راجع به تجربیات یک مربی بسکتبال هست که متوجه میشه سرطان داره و تجربیات زندگیش رو برای نوه هایش می‌نویسه و در لپ کلام پشتکار و سر سختی رو عامل موفقیت در زندگی می‌دونه و باور داره تلاش می‌تونه استعداد رو شکست بده
کمال میرزایی
۱۴۰۰/۱۱/۲۳
سلام بر جملگی عزیزان
کتابی بسیار عالی است. روش‌های پشتکار و سر سختی برای موفقیت در مسیر برنامه‌هایتان را ارائه نموده که عمل به آن‌ها رسیدن به هدف را مطمئن تر می‌نماید.
ارزش خرید و مطالعه دارد.
Behnam Jafari
۱۴۰۲/۱۲/۲۹
برای من حتی اسم کتاب تاثیر گذار بود این کتاب برای من تلنگر خوبی بود که باعث دگرگونی زندگیم شد تنها چیزی که لازم داشتم پشتکار بود.
پریا رمضانی
۱۴۰۰/۱۰/۲۳
برای سرسختی و استقامت که به قول خودش قدیمیها بیشتر دارا بودنش، روشهایی بیان کرده
یونس
۱۴۰۲/۱۰/۲۰
برای من که کارها رو سر سری می‌گرفتم خواندن این کتاب خوب بود
مسعود محمدنبی
۱۴۰۱/۲/۲۶
برای پشتکار و سر سخت بودن روش‌هایی گفته
بنظر من معمولی هستش
نازنین.م
۱۴۰۰/۹/۱۹
عالی و مفید بود وراهکارهای آن عملی است
مشاهده همه نظرات 9

راهنمای مطالعه کتاب صوتی سرسختی به سبک قدیم

برای دریافت کتاب صوتی سرسختی به سبک قدیم و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.