معرفی و دانلود کتاب صوتی سرسختی در رابطه: داستانی واقعی با درس‌هایی برای با هم ماندن، با هم رشد کردن و با هم موفق شدن

عکس جلد کتاب صوتی سرسختی در رابطه: داستانی واقعی با درس‌هایی برای با هم ماندن، با هم رشد کردن و با هم موفق شدن
قیمت:
32000 تومان - 3.99€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی سرسختی در رابطه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی سرسختی در رابطه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی سرسختی در رابطه: داستانی واقعی با درس‌هایی برای با هم ماندن، با هم رشد کردن و با هم موفق شدن

به نظر شما چه چیزی دوام یک رابطه را تضمین می‌کند؟ جان گوردون و همسرش کاترین گوردون در کتاب صوتی سرسختی در رابطه که یکی از پرفروش‌های وال استریت ژورنال است، نکات مهمی را درمورد ایجاد یک رابطه عاطفی پایدار با شما در میان می‌گذارند.

درباره کتاب صوتی سرسختی در رابطه:

روابط به‌ویژه رابطه زن و شوهری، درباره دو فرد ناقصی است که با همدیگر روی عیوب فردی خود کار می‌کنند و با هم رشد می‌کنند. روابط عالی تصادفی به وجود نمی‌آیند؛ آنها نیازمند تعهد، سخت‌کوشی و سخاوت هستند. مشکلات و اختلاف‌ها همیشه در طول زندگی مشترک پیش می‌آیند. اما با تعهد دو طرف نسبت به اثربخشی و ثبات رابطه، علاوه بر شناخت بیشتر طرف مقابل، درمورد خود نیز چیزهای بیشتری یاد می‌گیرند.

جان گوردون، نویسنده پرفروش کتاب‌های موفقیت، این بار به همراه همسرش کاترین گوردون (Kathryn Gordon) کتابی نوشته‌اند تا به شما بگویند چه عواملی برای ایجاد یک رابطه بادوام لازم است. آن‌ها در کتاب سرسختی در رابطه (Relationship Grit) به شما می‌گویند که چه عواملی آن دو را حتی در زمان‌های سخت در کنار هم نگه‌داشته است.

این نویسندگان همچنین راز حفظ و دوام رابطه‌شان تا به امروز را برای شما فاش می‌کنند. آن‌ها صراحتاً اشتباهات، تصمیماتی که به نابودی ازدواجشان منجر شده و موفقیت‌هایی را که در این مسیر کسب کرده‌اند، با شما به اشتراک می‌گذارند تا شما هم بتوانید از تجربیات آنها درس بگیرید و رابطه خود را بهتر پیش ببرید و از نظر فردی نیز به موفقیت فردی دست یابید.

توصیه‌های عملی که گوردون‌ها به شما ارائه کرده‌اند شامل 22 راهکار است که برای شروع یک رابطه عالی باید آن‌ها را به کار بگیرید. جان و کاترین آن چیزی را که در طول زندگی مشترک 23 ساله خود آموختند، در چهار اصل مهم به شما نیز یاد می‌دهند تا شما هم بتوانید با استفاده از آن‌ها کیفیت رابطه خود را بالا ببرید و به آن چیزی که لایقش هستید دست پیدا کنید.

در ستایش کتاب صوتی سرسختی در رابطه آمده است که:

- گوردون‌ها بحث‌های پر جنب‌وجوشی را درباره فراز و نشیب‌های ازدواج و چگونگی ماندن در آن رابطه مطرح می‌کنند. این کتاب را با همدیگر بخوانید و با هم به سمت آینده‌ای مثبت حرکت کنید. (کن بلانچارد - نویسنده و کارشناس مدیریت آمریکایی)

کتاب صوتی سرسختی در رابطه مناسب چه کسانی است؟

اگر دوست دارید ازدواج‌تان دوام بیشتری داشته باشد و رابطه پایداری با همسرتان ایجاد کنید، شنیدن این کتاب صوتی می‌تواند کمک زیادی به شما کند.

جان گوردون را بیشتر بشناسیم:

این نویسنده پرفروش حوزه روان‌شناسی و موفقیت، فارغ‌التحصیل دانشگاه کرنل و دارای مدرک کارشناسی ارشد تدریس از دانشگاه اِموری است. او از برجسته‌ترین نویسندگان و سخنرانان آمریکایی به شمار می‌آید که در حوزه‌هایی مثل مدیریت، فرهنگ، فروش و کار تیمی تحقیقات زیادی انجام داده است. جان گوردون (Jon Gordon) مؤسسه‌ای تأسیس کرده که در آن به پرورش مدیران، سازمان‌ها و تیم‌های مثبت‌اندیش می‌پردازد.

کتاب‌های پرفروش و سخنرانی‌های وی الهام‌بخش خوانندگان و مخاطبان بسیاری در سراسر جهان بوده است. ازجمله کتاب‌های مشهور و پرفروش این گوردون می‌توان به «اتوبوس انرژی»، «اردوگاه آموزشی»، «نجار»، «شما ابتدا در رخت‌کن برنده می‌شوید»، «قدرت مدیریت مثبت»، «قدرت تیم مثبت»، «دانه قهوه» و «مثبت بمانید» اشاره کرد.

در بخشی از کتاب صوتی سرسختی در رابطه می‌شنویم:

توی یک ازدواج میتونی یا مصرف‌کننده باشی و یا یک سرمایه‌گذار. ممکنه به زندگی مشترکتون چیزی رو بدین یا ازش یه چیزی بگیرین. من اوایل ازدواجمون همش یه مصرف‌کننده بودم. هر چیزی که برای خودم نیاز داشتم رو ورمیداشتم. و وقتی کاترین بهم نیاز داشت تا براش وقت و انرژی بذارم یا نبودم یا ناراحت بودم. ولی بعدها بیشتر سعی کردم یه سرمایه‌گذار باشم.

دیگه حواسم به بیرون زندگی مشترکمون نبود. سعی می‌کردم براش وقت بذارم و سرمایه‌گذاری کنم. و درست زمانی که شروع به سرمایه‌گذاری در زندگی مشترکم کردم همه چی بهتر شد. کارای رستوران هنوز خیلی وقتمو می‌گرفت. اولین رستوران خیلی خوب پیش رفت. بخاطر همین چون پیدا کردن سرمایه‌گذار مالی آسون بود چندتا شعبهٔ دیگه رو هم باز کردیم.

منم زیاد سخنرانی می‌رفتم و برای هر کسی که دوست داشت صحبتامو بشنوه رایگان حرف می‌زدم. هر هفته زمانی رو به نوشتن اختصاص می‌دادم. روی خودم کار می‌کردم و هر روز خودمو با افکار و جملات مثبت تقویت می‌کردم.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
8 دقیقه
مقدمه
13 دقیقه
فصل اول: خدا
52 دقیقه
فصل دوم: تصمیم راسخ
59 دقیقه
فصل سوم: سرمایه‌گذاری
41 دقیقه
فصل چهارم / بخش اول: با همدیگر
46 دقیقه
فصل چهارم / بخش دوم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی سرسختی در رابطه: داستانی واقعی با درس‌هایی برای با هم ماندن، با هم رشد کردن و با هم موفق شدن
نویسنده،
مترجمثریا رضایی
راویمحسن زرآبادی پور، معصومه عزیز محمدی
ناشر صوتی شادن پژواک
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابMP3
مدت۳ ساعت و ۴۰ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب‌های خانواده و روابط
قیمت نسخه صوتی
32000 ت - 3.99 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی سرسختی در رابطه

ساحره خراسانی
۱۴۰۱/۸/۱۴
کتابی فوق العاده جذاب و گیرا چرا که هم شیوه‌های داشتن روابط بهتر و درک متقابل رو آموزش میده و هم تجربیاتی واقعی و عملی در زمینه زندگی و روابط بیان میکنه این کتاب به نوعی دلگرم کننده بوده و اگر رابطتون رو دوست دارید باید بگم حتما حتما گوش بدید و بخونید البته طرف مقابل هم باید برای بکار گیری مطالب در پذیرا باشه. این کتاب میتونیم رابطه زوجی رو ببینیم که با عشقو عجولانه ازدواج میکنن و درگیر مشکلاتی میشن که همیشه با گذشت یک طرف حل شده ولی در ادامه برای تداوم و احساس خوشبختی هر دو و لدت بردن از زندگی تغییرات و راهکارهایی از طرف کسی که کار اشتباه کرده انجام شده و بنابراین زندگی هم به دوام و هم به عشق و شادی رسیده. نتیجه گیری من از این کتاب این بود که فقط تداوم زندگی مهم نیست احساس خوشبختی هم مهمه که با بکارگیری راهکارهای این کتاب قابل اجرا و عملیه. ممنون
Reyhan Maleki
۱۴۰۱/۹/۱۳
کتاب درمورد تجربه واقعی یه زوج از زندگی مشترک و تمام مشکلات، خستگی ها، درماندگی ها، لحظه های خوب، امیدها و تلاش دوطرفه برای بهتر شدنه. کتابی که گوش کردن بهش در اوایل کتاب حرص آدمو درمیاره و بعد یه تغییر بزرگ و درنهایت پر از امید و شادیه. سرشار از نکات بسیار مهم و کاربردی. کتابیه که باید به بابت و و نویسندگانش صداقت، شجاعت حس خیرخواهی که برای زوج های دیگه دارن تبریک گفت. پیشنهاد میکنم زوج ها این کتاب رو با هم گوش کنن بخوان برای نسخه بهتری از خودشون شدن، تلاش کنن. اگرچه این کتاب برای زوج ها نوشته شده ولی برای مجردها هم مفیده، ازش لذت بردم.
Maryammaghbol
۱۴۰۲/۱۱/۲
کتاب در مورد زوجی هست که زن مسئولیت تمام کارهای خانه و فرزندان را دارد و مرد مردانگی خود را با بی محلی به کارهای خانه نشان می‌دهد اما در ادامه رفتار‌های زن مرد را متوجه اشتباهش می‌کند و زندگی شیرین می‌شود
نویسندگان با نوشتن این کتاب به تمامی زوج‌ها کمک می‌کنند تا رابطه‌ای که بین آن‌ها شکل گرفته را مقدس خوانده و در جهت حفظ آن تلاش کنند
پروفسور سهیل تخصصی دانشجو
۱۴۰۱/۷/۹
خیلی کتاب جالبی هست، حتماً پیشنهاد میکنم.
تجربیات داخل کتاب خیلی خوب بودن و باعث میشه که بین رابطه خودتون، فکرهایی کنید و سعی در پیشرفت همه جانبه را داشته باشید.
میتونیم ایده بگیریم که در شرایط مختلف چه عکس‌العملی مفید تر هست.
در نهایت به فهم شما اضافه میشود، اما کاملا به خودتون بستگی داره.
-خوش بگذره-
اسماعیل پورنجفی
۱۴۰۲/۵/۳۱
این کتاب زندگی زن مردیست که حالا که راهشون رو طی کردن تجربیاتشونو برامون به کتابی تبدیل کردن این زوج واقعا در هر سختی شادی دایره زندگی خود و بچهاشونو همیشه به هر شرایط حفظ کردن و اموختنیهای زیادی داره بی پولی تنهای مستاجری و.. گوش کردنش پر از یادگیریست خصوصا برای زوجهای درگیر باهم
غلام رضا قنبری
۱۴۰۱/۱/۱۶
واقعا مطالب ذکر شده در اکثر زندگی‌ها وجود دارد و زوج نویسنده این کتاب با شجاعت آن‌ها را بیان کردند و از نظر بنده این شجاعت آن‌ها بسیار تاثیرگذار و موثر برای بهبود روابط زوج‌ها واقع شد. عالی بود
نرجس برادران
۱۴۰۱/۵/۶
منو همسرم باهم گوش کردیم
کتابی پرمفهوم بود
و کلی نکته ازش یاد گرفتیم
حتما بخونید
خیلی صریح و واضح درباره نکات و موضوعات مطرح میکنه
سیده اسرا حسینی
۱۴۰۱/۴/۲۱
کاش همه شهامت بررسی عملکرد خودشون رو داشتن
متاسفانه در روابط بیشتر افراد یا اجتناب میکنن از حل مسئله یا انگشت اتهام‌اتهامشون رو میگیرن به سمت طرف مقابل
نیلوفر سفیداری
۱۴۰۱/۲/۲۹
مطالب کتاب بسیار آموزنده و مفیدبود. انرژی رابطه را بالا میبره و اراده را قوی میکنه... عالی بود... ‌
گوینده بسیارعالی بود.
behsa mp
۱۴۰۲/۶/۱۸
بسیار زیبا و اموزنده بود و نشانگر این که هیچ چیز بدون صبوری و تلاش به دست نمیاد
روح الامین قاسمی
۱۴۰۱/۹/۲۸
خیلی برای من جالب وتاثیرگذاربود
مهدی پرحلم
۱۴۰۱/۹/۲۰
عالی بود وزیبا 🌺🌼🌻
مشاهده همه نظرات 12

راهنمای مطالعه کتاب صوتی سرسختی در رابطه

برای دریافت کتاب صوتی سرسختی در رابطه و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.