معرفی و دانلود کتاب صوتی سپید دندان

عکس جلد کتاب صوتی سپید دندان
قیمت:
45500 تومان - 4.99€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی سپید دندان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی سپید دندان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی سپید دندان

کتاب صوتی سپید دندان اثر جک لندن، روایت زندگی پرماجرای سگی است که خون گرگی در وجودش دارد و همین خوی گرگی او باعث می‌شود که دائما توسط هم‌نوعان رقیبش به مبارزه‌ای بی‌رحمانه خوانده ‌شود. مهندس جوانی به نام "وایدن اسکات" او را از چنگ دشمنانش نجات می‌دهد و از آن پس سپید دندان حکم همراهی جدا نشدنی و با وفا را برایش پیدا می‌کند. این کتاب صوتی به صورت مشترک با همکاری کتابراه و ماه‌آوا تولید شده است.

زمینه اصلی در سرتاسر رمان سپید دندان (White Fang)، طبیعت‌گرایی است. به طور کلی طبیعت‌گرایی به افرادی اشاره می‌کند که به زندگی نگرشی کاملا علمی دارند. در این داستان، نگرش طبیعت گرایانه اعتقاد دارد که انسان‌ها و سایر موجودات، قربانیان وراثت و محیط زیست پیرامون خود هستند. زمینه محیط زیست در ابتدای کتاب سپید دندان، آن‌جا نشان داده می‌شود که جک لندن چشم‌انداز را به وضوح توصیف می‌کند و به صورتی استادانه خرابکاری‌های شیطانی را با عوامل طبیعت‌گرایی ترکیب می‌کند.

از سوی دیگر داستان سپید دندان با رویکرد جبرگرایی بیولوژیکی و اجتماعی نوشته شده است و جک لندن اعتقاد دارد، اگرچه بیوتی اسمیت (شخصیت منفی داستان) یک هیولاست اما باید مسائلی که باعث شدند تا رفتار بد در آن نهادینه شود را سرزنش کرد و وی را مسئول این روحیه نامناسب ندانست.

جک لندن (jack london) کتاب‌های بسیاری را براساس ایده‌های محبوب داروین و مفهوم فرآیند انتخاب طبیعی نوشت به خصوص رمان‌های سپید دندان و آوای وحش. فرآیند انتخاب طبیعی به این معنا که تنها قوی‌ترین، درخشان‌ترین و سازگارترین عناصر هر گونه زنده خواهد ماند و این مفهوم همواره در ذهن لندن پر رنگ بود. این ایده در شخصیت سپید دندان گنجانده شده است.

از همان آغاز داستان، او یکی از قوی‌ترین توله گرگ‌هاست که می‌تواند در شرایط قحطی زنده بماند. قدرت و هوش، او را به ترسناک‌ترین سگ اردوگاه سرخ پوستان تبدیل می‌کند. یکی از عناصر مهم کتاب، توانایی سپید دندان در تطبیق دادن خود با هر شرایطی و در نتیجه زنده ماندن اوست. سپید دندان در تقابل با باک در آوای وحش، جامعه را می‌پذیرد بی آنکه تمامی خصوصیات و خوی وحشی‌اش را به کناری نهد.

جک لندن نویسنده محبوب و شهیر آمریکایی، اولین نویسنده‌ی موفق طبقه‌ی کارگر ایالات متحده بود. شیوه‌ی نگارش شیرین، روان و جذاب وی در مدت 18 سال، آثار مشهور بسیاری را خلق کرد.

پر کاری او را به‌ راحتی می‌توان در 51 کتاب و چند صد مقاله‌ای که منتشر کرده، دید. او با درآمد ماهانه 25 هزار دلار، که از نوشتن و فروش مطالبش بدست می‌آورد، گران‌ قیمت‌ترین و همچنین پرخواننده‌ترین نویسنده‌ی آمریکا در زمان خودش بود که حتی در اواخر عمر، درآمدش تا دو برابر رئیس‌جمهور آمریکا افزایش یافت. از آثار معروف او می‌توان به «آوای وحش»، «سپید دندان» و «گرگ دریا» اشاره کرد.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه 1
24 دقیقه
قسمت اول
25 دقیقه
قسمت دوم
29 دقیقه
قسمت سوم
29 دقیقه
قسمت چهارم
24 دقیقه
قسمت پنجم
19 دقیقه
قسمت ششم
28 دقیقه
قسمت هفتم
16 دقیقه
قسمت هشتم
17 دقیقه
قسمت نهم
19 دقیقه
قسمت دهم
28 دقیقه
قسمت یازدهم
28 دقیقه
قسمت دوازدهم
21 دقیقه
قسمت سیزدهم
24 دقیقه
قسمت چهاردهم
24 دقیقه
قسمت پانزدهم
23 دقیقه
قسمت شانزدهم
18 دقیقه
قسمت هفدهم
21 دقیقه
قسمت هجدهم
13 دقیقه
قسمت نوزدهم
9 دقیقه
قسمت بیستم
23 دقیقه
قسمت بیست و یکم
22 دقیقه
قسمت بیست و دوم
19 دقیقه
قسمت بیست و سوم
24 دقیقه
قسمت بیست و چهارم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی سپید دندان
نویسنده
مترجممحمد قاضی
راویرضا عمرانی
ناشر چاپیانتشارات نگاه
ناشر صوتینشر ماه آوا
سال انتشار۱۳۹۷
فرمت کتابMP3
مدت۸ ساعت و ۴۶ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی داستان و رمان خارجی، کتاب‌های داستان و رمان خارجی
قیمت نسخه صوتی
45500 ت - 4.99 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی سپید دندان

نسرین ناصح
۱۴۰۲/۳/۲
اثری ماندگار، که پس از این همه سال از خلقش همچنان جذاب و حکیمانه میدرخشد و حرفها برای گفتن دارد. نه فقط داستانی مهیج، بلکه پر از نکات ظریف، قابل تامل و راونشناسانه. داستان، خواننده را پس از اتمام کتاب رها نمیکند. و تا مدتی به تفکر و منطق جویی برای پیشینه‌ی دلیل رفتارها وامیدارد. اینکه نمیشود با و و دیدن احوال امروز ادمها حیوانات انها را قضاوت کرد. بی اینکه ذات یا گذشته انچه بر سرشان امده را در نظر گرفت. اینکه چقدر ادمیان و سگها و گرگها تربیت و تغییر پذیرند. و شرایط چها که با انها نمیکند. نگاهیست ظریف از جور و جفای ادمیان بر طبیعت و حیوانات. و خشم و کین طبیعت و گرگها با ادمی. و از مهروزی هر کدام بر هم. از توصیف زیبای صحنه‌های حیات وحش و طبیعت برفی و بهاری، و زندگی حیوانات با جزییاتی که چشم ادمی تقریبا هرگز احتمال تجربه‌ی انها را در واقعیت ندارد. بسیار جذاب و دلکش.
از همان اوایل داستان، هیجان و اشتیاق خواننده به ادامه‌ی قصه زیاد میشود و تازه متوجه میشود که راوی قصه، از زاویه‌ای متفاوت داستان را برای ما تعریف میکند.
پردازش شخصیتها در داستان خیلی زیباست. نسبت به حیوانات و شخصیتها کاملا احساس مهر و علاقه یا خشم و نفرت خواهید کرد.
قلم توانای نویسنده این اثر را تا هنوز، و در دل عصر تکنولوژی، همچنان محبوب نگه داشته. چون اصل موضوع داستان همیشه تازه و مورد تحقیق است.
این کتاب صوتی، مدیون هنر صداپیشه‌ی عزیز و توانمند، جناب عمرانیست.
با سپاس از عوامل تولید این کار جذاب.
شنیدن این کتاب را به همه، نوجوان تا بزرگسال پیشنهاد میکنم.
علی رضا صیامی
۱۴۰۲/۷/۱۳
هیچ گاه به این خوبی دنیا را از دید یک گرگ درک نکرده بودم واقعا سگها موجودات با وفا و دوست داشتنی هستند نویسنده رفتارهای انسانهای مختلف را با این حیوان مورد بررسی قرار داده و نتیجه میگیرد یک فرد چنانچه حقیر و سر خورده باشد احتمالا رفتارش با حیوانات وکلا زیردستانش مناسب نخواهد بود و برای شاید جبران و یا فروخوردن آن سر خوردگیها دست به آزار و اذیت حیوان و یا هر فرد ضعیفتر در دسترس میزند این دیدگاه نویسنده در آن زمان که حیوان آزاری جرم محسوب نمیشد قابل تقدیر است
کاربر KIA
۱۳۹۷/۵/۱۶
من فیلم سپید دندان را سالها قبل دیده بودم ولی کتابش را نخوانده بودم. کتاب خیلی قشنگ است که از نویسنده‌اش همین انتظار می‌رود، روایتش هم عالی است با هنرمندی جناب رضا عمرانی.
حتما توصیه می‌کنم شما هم گوش بدید.
هما اشتری
۱۴۰۲/۵/۱۶
من این کتاب رو ۷ ۸ بار خونده بودم ولی شنیدنش با صدای آقای عمرانی لذت دیگه‌ای داشت، تلفیق گیرایی لحن و صدای ایشون با جذابیت و کشش داستان از جک لندن ترکیب بسیار دلنشینی هست. در وصف زیبایی توصیفات و نثر داستان هم که زیاد گفته شده.
الهام بهرامان
۱۴۰۱/۶/۲۲
در برنامه‌ای درباره‌ی تکامل انسان پژوهشگران زندگی انسانهای اولیه را شبیه گرگ‌ها بیان کردند که به مرور زمان تکامل پیدا می‌کنند و....
در هر شخصیت داستان، نمایی از یک وجه انسان را می‌توان دید.
خواند این کتاب را به نوجوانان توصیه می‌کنم.
Ali Rezaiefar
۱۳۹۷/۱۰/۱۹
ترجمه این کتاب توسط محمد قاضی از اولین کارهای ترجمه این مترجم فقید و معاصر است. به حق که رضا عمرانی مثل همیشه روایت بی‌نقص و عالی ارائه کرده.
MAHMA 789
۱۴۰۲/۹/۱۹
این کتاب برخلاف تصورم بسیار زیبا و دلنشین بود هرشب با پسرم گوش کردیم و لذت بردیم پسر دوازده ساله‌ام گاهی دوست داره دوباره این کتاب جذاب را گوش کنه و مطمئنا صدای خوب و روان جناب عمرانی شنیدن این کتاب را واجب کرده 😍
bahar ashkani
۱۴۰۱/۷/۹
کتاب جالی بود تابحال فکر نکرده بودم دنیا از دید یه حیوان چطوری میتونه باشه و الان دلیل یسری رفتاراشون و درک میکنم و البته داستان دل شنونده رو به درد میاورد
آقای میم
۱۳۹۹/۲/۲۳
وقتی 17 سالم بود این رمانو کامل خوندم و اولین رمانیم بود که کامل خونده بودمش. از اون به بعد به کلی عاشق رمان شدم. پیشنهاد میکنم حتما بخرید
منا صالح
۱۳۹۷/۱۲/۸
عااااالی بود... واقعا قشنگ بود... گویندگی آقای عمرانی مثل همیشه فوق العاده بود... 👍👍👍
سامان گوهری
۱۴۰۰/۱/۶
بعدازقطع شدن برنامه آوانو کلی چرخیدم تواین برنامه‌ها تا تونستم سپیددندان و پیدا کنم..
خیلی کارت درسته اقای عمرانی.. مرسی.. مرسی..
Mehdi Ahmadzade
۱۳۹۹/۱۲/۱۹
بسیار عالی
با تشکر از کتابراه
کتاب آوای وحش و سپید دندان از جک لندن بسیار جالب هستند خصوصا با اجرای هنرمندانه آقای رضا عمرانی
Javad Yasini
۱۳۹۸/۷/۱۲
خیلی جالب بود و با فیلمش کلی تفاوت داشت
پیشنهاد میکنم گوش کنین مخصوصا اگه به سگ علاقه دارید
دیبا حاجی زاده
۱۳۹۷/۶/۲۱
قشنگ بود واحساسات وزندگی گرگها وسگهاروخوب بیان کرده بود برای کسانی که حیوون دارند جالبه
مریم
۱۴۰۲/۷/۲۰
خوب بود متشکرم هر شب قبل از خواب یک قصه و یا یکی از کتابهای صوتی‌ام را باز میکنم و گوش میدم صداها خوبند ممنونم
مشاهده همه نظرات 41

راهنمای مطالعه کتاب صوتی سپید دندان

برای دریافت کتاب صوتی سپید دندان و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.