معرفی و دانلود کتاب صوتی شهر ماه خونین

عکس جلد کتاب صوتی شهر ماه خونین
قیمت:
۷۹,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی شهر ماه خونین و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی شهر ماه خونین و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی شهر ماه خونین

زهرا سعیدزاده داستان کتاب صوتی شهر ماه خونین را با یک شخصیت عادی شروع می‌کند. آذر معلم مدرسه‌ای پسرانه است که مانند بسیاری از افراد دیگر، یک زندگی روزمره و بی‌حادثه دارد. اما روزی سوار تاکسی می‌شود و مسیر خانه‌اش را گم می‌کند. او پیاده می‌شود و قدم به شهری عجیب می‌گذارد: شهر ماه خونین!

درباره‌ی کتاب صوتی شهر ماه خونین

آذر دختری است که در زندگی‌اش به‌دنبال حادثه است. او بیش از هر چیزی انتظار حادثه‌ای به نام عشق را می‌کشد. داستان آشنایی پدر و مادر آذر، هر بار قلب او را تکان می‌دهد. مادرش در یک روز بارانی به عشق تماشای تئاتر، در پیاده‌روهای پر از چاله می‌دود و سرتاپا خیس از آب می‌شود. او به تماشای اجرای نمایشنامه‌ی «شاه‌ لیر» شکسپیر می‌نشیند؛ درحالیکه مسحور بازی بازیگر نقش شاه لیر می‌شود. بعد از اتمام نمایش برای تشکر به جلوی سالن می‌رود و با جوانی روبه‌رو می‌شود که نقش یک پیرمرد را بازی می‌کند. و این‌گونه با همسر آینده‌اش آشنا می‌شود. آذر نیز سال‌هاست منتظر چنین اتفاقی در زندگی‌اش است. و این چنین است که با شخصیت آذر در کتاب صوتی شهر ماه خونین آشنا می‌شویم.

معرفی و دانلود کتاب صوتی شهر ماه خونین

آذر که فرزند یک بازیگر است، زمان کودکی در دو نمایش کودک بازی کرده بود؛ اما به دلایلی نامعلوم عرصه‌ی تئاتر را رها می‌کند و به‌سراغ شغل معلمی می‌رود. او معلم یک دبستان پسرانه است و دانش‌آموزان کلاسش، شور و اشتیاق زیادی برای اجرای نمایش دارند. آذر بعد از اصرار آن‌ها، نمایشنامه‌ای را برای شاگردانش در نظر می‌گیرد و با آن‌ها تمرین می‌کند. روز اجرای نمایش، همه چیز به‌خوبی پیش می‌رود و آذر با رضایت تمام، به‌سمت خانه بازمی‌گردد. او سوار تاکسی می‌شود و ناگهان خود را در جای نامعلومی می‌بیند. جایی که زهرا سعیدزاده بعداً نام آن را برای شما فاش می‌کند: شهر ماه خونین.

آذر در ابتدا سعی می‌کند با اطراف خود آشنا شود. شخصیت مرموز کتاب صوتی شهر ماه خونین، پیرمرد قایق‌رانی است که آذر را به رودخانه فرامی‌‌خواند. او از آذر درخواست می‌کند که سوار قایق شود تا او را به خانه برساند؛ اما باید یک شرط را رعایت کند: به بالای سرش نگاه نکند. کنجکاوی آذر باعث می‌شود که حرف مرد را جدی نگیرد و بالاخره شهر ماه خونین را ببیند.

آذر مانند شخصیت آلیس در سرزمین عجایب، به شهری شگفت‌انگیز قدم می‌گذارد. او درخت پیری را می‌بیند که با او از سلطه‌ی جادوگران بر جنگل و جنگی قریب‌الوقوع سخن می‌گوید. آذر همچنان امیدوار است که از این شهر تاریک و سیاه رهایی یابد؛ اما دیری نمی‌گذرد که این امید او به یأس بدل می‌شود. کتاب صوتی شهر ماه خونین پر است از اتفاقات هیجان‌انگیز؛ اما مهم‌ترین نکته درباره‌ی شهر، این است که همزاد هر کس در این شهر زندگی می‌کند. درواقع تمام کسانی که آذر در دنیای واقعی می‌شناسد، در شهر ماه خونین نیز حضور دارند.

توصیف نویسنده از شهری خیالی، به‌قدر واقعی است که خواننده احساس می‌کند تجربیات آذر را به چشم می‌بیند. زهرا سعیدزاده که عاشق مجموعه کتاب‌های «هری پاتر» و «سرگذشت نارنیا» است، سعی کرده دنیایی فانتزی را خلق کند که در آن دلهره و ترس، دو مؤلفه‌ی اصلی باشند.

انتشارات هوپا اولین کتاب زهرا سعیدزاده را که قرار است جلدهای بعدی آن در قالب یک مجموعه منتشر شود، روانه‌ی بازار کرده. مؤسسه‌ی توسعه محتوای لحن دیگر این کتاب را با خوانش فروغ حداد تهیه نموده است.

کتاب صوتی شهر ماه خونین برای چه کسانی مناسب است؟

کتاب صوتی شهر ماه خونین برای علاقه‌مندان به داستان‌های فانتزی مناسب است. نوجوانان بالای 17 سال،‌ می‌توانند این کتاب جذاب زهرا سعیدزاده را بخوانند.

در بخشی از کتاب صوتی شهر ماه خونین می‌شنویم

با تمام وجود می‌خواست به آن شهر برگردد؛ اما امکان نداشت. هیچ نشانه‌ای جلوی راهش سبز نمی‌شد. تمام خیابان‌هایی را که دویده بود پیاده برگشت. عبور رهگذران را نمی‌دید. صدای ماشین‌ها را نمی‌شنید، برآمدگی جلوی پایش را ندید. نزدیک بود سکندری بخورد. بوی گرما در هوا پراکنده بود. خیابان‌ها کوتاه و بلند بودند. با غریزه‌اش راهش را پیدا می‌کرد. راه خانه مسیری بود که در ذهنش حک شده بود. هیچ‌وقت حس نکرده بود تنهایی می‌تواند این‌قدر عمیق باشد. در این جهان پهناور و غریب، خودش بود و خودش. فکر می‌کرد قبلاً هم تنهایی را تجربه کرده است؛ اما این تجربه می‌توانست هر بار با بار قبلی متفاوت باشد. می‌توانست هر بار تاریک‌تر و دردآورتر شود. در پاهایش احساس سستی کرد. این فکرها آزارش می‌داد. یک قدم دیگر هم نمی‌توانست بردارد. یعنی هیچ راه دیگری برای بازگشت نبود؟

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه 1
نمونه 2
1 دقیقه
متن جلد کتاب
41 دقیقه
فصل یک
50 دقیقه
فصل دو
23 دقیقه
فصل سه
34 دقیقه
فصل چهار
47 دقیقه
فصل پنج
42 دقیقه
فصل شش
62 دقیقه
فصل هفت
33 دقیقه
فصل هشت
41 دقیقه
فصل نُه
27 دقیقه
فصل ده
47 دقیقه
فصل یازده
23 دقیقه
فصل دوازده
20 دقیقه
فصل سیزده
43 دقیقه
فصل چهارده
10 دقیقه
فصل پانزده
41 دقیقه
فصل شانزده -قسمت اول
43 دقیقه
فصل شانزده - قسمت دوم
5 دقیقه
فصل هفده

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی شهر ماه خونین
نویسنده
راویفروغ حداد
ناشر چاپیانتشارات هوپا
ناشر صوتی شرکت توسعه محتوای لحن دیگر
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابMP3
مدت۱۰ ساعت و ۳۱ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی نوجوان، کتاب‌های داستان و رمان ایرانی
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی شهر ماه خونین

Eti Atshani
۱۴۰۲/۷/۱۲
قلم نویسنده خوب بود، اما داستان کتاب مرا سر در گم کرد، نتوانستم ارتباط برقرار کنم بنظر در گور گرفتار شده‌ام درک نکردم چرا وارد چنین فضایی شده ام
Mohtaram hajipour
۱۴۰۲/۸/۲۷
بی سر و ته بود. نفهمیدم چی به چی بود مثل هذیان گویی به نظر میومد
زینب
۱۴۰۲/۹/۱۷
سلام به همگی من هم نظرم مثل بقیه هست
با تشکر از کتابراه
Shahin
۱۴۰۲/۹/۱۱
خیلی خوب بود، ولی احساس می‌کنم قدرت جذب خواننده رو کم داشت
Black Onyx
۱۴۰۲/۸/۶
بد نبود اما داستان کمی گنگ بود
مشاهده همه نظرات 5

راهنمای مطالعه کتاب صوتی شهر ماه خونین

برای دریافت کتاب صوتی شهر ماه خونین و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.