معرفی و دانلود کتاب صوتی صبح خودت را بساز!

عکس جلد کتاب صوتی صبح خودت را بساز!
قیمت:
۳۷۰۰۰ ۱۸,۵۰۰ تومان ۵۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی صبح خودت را بساز! و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی صبح خودت را بساز! و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی صبح خودت را بساز!

تاکنون به اهمیت رفتارهای صبحگاهی خود در موفقیت روزانه‌تان فکر کرده‌اید؟ کتاب صوتی صبح خودت را بساز! نوشته‌ی لیز بیکر پلاسر از اهمیت فعالیت‌هایی برایمان می‌گوید که در اولین ساعات روز انجام می‌دهیم و در کنار آن، توصیه‌هایی سودمند و کاربردی به ما ارائه می‌دهد که صبح خود را بهتر آغاز کرده و براین‌اساس، روز بهتری را طی کنیم. با شنیدن این کتاب، به دسته‌ی موفق‌ترین‌ها بپیوندید.

درباره‌ی کتاب صوتی صبح خودت را بساز!

نخستین ساعات روز یعنی همان زمانی که در محل کار خود حاضر می‌شویم یا سر کلاس درس می‌نشینیم و یا شاید به‌عنوان یک مادر یا پدر، انجام امور خانه و خانواده را آغاز می‌کنیم. همیشه یک شروع خوب می‌تواند به کمکمان بیاید تا برای باقی روز هم انرژی کافی داشته باشیم و هم بتوانیم برنامه‌های روزانه را به‌دقت اجرا کنیم. می‌بینید که آغاز یک صبح تا چه حد می‌تواند در موفقیت ما، از جهات گوناگون مؤثر باشد. لیز بیکر پلاسر (Liz Baker Piosser) در کتاب صوتی صبح خودت را بساز! (Own your morning)، رمزورازهای یک شروع موفق را به شما می‌آموزد و کمک می‌کند تا از این طریق، سلامتی و آمادگی جسمانی خود را بهبود ببخشیم.

بسیاری از ما، ناخواسته و نادانسته رفتارهایی را به‌عنوان عادت‌های صبحگاهی در زندگی خود نهادینه کرده‌ایم که به‌تدریج آثار زیان‌بارشان را بر جسم و روح ما نشان داده‌اند. قدرت عادت‌ها، چه سودمند و چه مخرب، ورای تصورات ما هستند. تاجایی‌که، زندگی امروز ما را عادت‌های دیروز ساخته و آینده‌مان را نیز عادت‌های امروزمان خواهد ساخت. برای اینکه بتوانیم حداکثر توان خود را در زندگی روزانه نشان بدهیم و قابلیت‌های جسمی و روحی‌مان را تماماً در رفتارهای روزمره به کار ببریم، لازم است که بتوانیم عادت‌های صبحگاهی منفی را شناسایی کرده و با رفتارهای مثبت جایگزین کنیم. هرچند این جایگزینی به‌هیچ‌وجه کار آسانی نیست، اما لیز بیکر پلاسر در این مسیر، راهنمای ما خواهد بود. کتاب صوتی صبح خودت را بساز! ما را با فواید انکارناپذیر برنامه‌ریزی و فعالیت‌های منظم صبحگاهی آشنا خواهد کرد.

نویسنده در کتاب خود آموزش خواهد داد تا اولویت‌های زندگی شخصی‌مان را پیدا کرده و بر مبنای آن‌ها برنامه‌ای روزانه برای خود بچینیم. همچنین یاد می‌گیریم که با متمرکز کردن انرژی خود، بالاترین بهره‌وری را از ساعات ابتدایی روز به دست بیاوریم. انجام مدیتیشن و مراقبه، همچنین تدارک دیدن یک صبحانه‌ی مقوی و سالم برای خود از استراتژی‌های ساده‌ای هستند که کمک می‌کنند تا بازدهی عملکردمان را افزایش داده و انرژی درونی خود را به بهترین شکل در انجام امور روزانه به کار بگیریم.

نشر شادن پژواک انتشار این کتاب گویا را به عهده داشته و آن را با صدای فرزانه فائزی در اختیار علاقه‌مندان قرار داده است.

در نکوداشت کتاب صوتی صبح خودت را بساز!

  • کتاب صبح خودت را بساز! شما را راهنمایی می‌کند تا عادت‌های روزانه‌ی خود را بسازید و در دیگر ساعات شبانه‌روز، با قدرت و انرژی بیشتر ظاهر شوید. (جی. شتی، نویسنده‌ی شماره‌ی یک نیویورک تایمز)

کتاب صوتی صبح خودت را بساز! برای چه کسانی مناسب است؟

اگر شما هم از مشتاقان کتاب‌های خودسازی و موفقیت شخصی هستید و برای یک تغییر اساسی در عادات و رفتارهای خود آماده‌اید، کتاب صوتی صبح خودت را بساز! بهترین راهنمای شما خواهد بود. شنیدن کتاب حاضر، به‌ویژه برای بانوان بسیار سودمند است.

با لیز بیکر پلاسر بیشتر آشنا شویم

این نویسنده، سال‌ها به‌عنوان سردبیر مجله‌ی «سلامت بانوان» فعالیت داشته و از این طریق، تاکنون به 47 میلیون زن در سراسر جهان یاری رسانده است. این مرکز، از بزرگترین مؤسسات سلامت زنان به شمار می‌رود که مخاطبانش را به ایجاد تغییرات مثبت و داشتن یک زندگی سالم دعوت می‌کند. لیز بیکر پلاسر، بیش از 15 سال است که در حوزه‌ی سلامت زنان به تألیف، سخنرانی و مشاوره مشغول بوده.

او از دانشگاه پرینستون، فارغ‌التحصیل شده و هم‌اکنون یک ورزشکار حرفه‌ای است. لیز بیکر پلاسر درحال‌حاضر، در کنار همسر و سه فرزندش در بروکلین سکونت دارد.

در بخشی از کتاب صوتی صبح خودت را بساز! می‌شنویم

صبح زمانی ایده‌آل برای پیدا کردن زمان خاص شماست. برای من، این زمان خاص اغلب شامل جلسات کاریه. از وقتی که تماس‌های مجازی به بخش عادی از جهان تبدیل شدند خیلی سریع متوجه شدم که می‌تونم انرژی رو از طریق پلتفرم‌های ویدئویی احساس کنم و انتقال بدم. این تماس‌ها در مقایسه با تماس چشمی یا زبان بدن تأثیر متفاوتی دارن. یه قدم جلوتر می‌رم و استدلال می‌کنم که شما انرژی‌های خوب، بد، مهربانی، اضطراب، سرحال‌بودن رو از طریق دستگاه‌های الکترونیکی حس می‌کنید.

گاهی اوقات زنگ ساعتم رو برای صبح خیلی زود تنظیم می‌کنم تا یه سخنرانی رو تمرین کنم. یا برای یه بخش از برنامه‌ی تلویزیونی تمرین کنم. یا روی نامه‌ای که می‌خوام برای سردبیر ماهنامه بنویسم کار کنم. می‌دونم که بسیاری از مردم شب‌زنده‌دار می‌تونن با وجود زنگ ساعتی که بالای سرشونه ساعت‌هایی از شب و بعد از نیمه‌شب رو بیدار بمونن.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
4 دقیقه
معرفی و مقدمه
15 دقیقه
فصل اول
17 دقیقه
فصل دوم
18 دقیقه
فصل سوم
14 دقیقه
فصل چهارم
18 دقیقه
فصل پنجم
13 دقیقه
فصل ششم
20 دقیقه
فصل هفتم
15 دقیقه
فصل هشتم
16 دقیقه
فصل نهم
13 دقیقه
فصل دهم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی صبح خودت را بساز!
نویسنده
مترجمسید محمد جعفری نیا
راویفرزانه فائزی
ناشر صوتی شادن پژواک
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابMP3
مدت۲ ساعت و ۴۳ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی
۳۷۰۰۰ ۱۸,۵۰۰ ت ۵۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی صبح خودت را بساز!

mahdi solhjo
۱۴۰۲/۲/۵
سلام
کتاب صبح خودت رو بساز از جمله کتاب‌ها در زمینه خود یاری است که به موضوع مهمی اشاره می‌کند آن هم داشتن یه صبح پر انرژی است اما موضوعی به بهش برخوردم این است که نویسنده کتاب یک خانم است و بیشتر به نظر من این کتاب به درد خانم‌ها می‌خورد و بهتر بود که نویسنده تویه نوشته‌های خودش یه عمومی تری به و
کتاب بدهد البته این کتاب به درد همه خواهد خورد قابل استفاده برای همگان هست و در بخش‌هایی هم اضافه گویی‌های بی موردی دارد و اینکه خیلی هم در مورد خودش صحبت می‌کنند و از خودش تعریف و تمجید به عمل می‌آوردکه به نظرم اگه این اضافه گویی‌ها هم نبود بهتر می‌شد در مورد گوینده هم نکته خاصی وجود ندارد و بی عیب و نقص بود روی هم رفته کتاب خوبیه و مهم تر از همه روی یک موضوع به خصوص کار شده و مثل بعضی از کتاب‌ها که شبیه سالاد شیرازی از هم زمینه یه حرفی می‌زنند نیست
یکسری از سوالات داخل کتاب بودند هم خیلی برایم جالب بود روز ایده آل خود را تعریف کن؟
چه چیزی هیجان زده است می‌کند؟
به چه چیزی در خودت افتخار می‌کنی؟
برای چه چیزی حاضری از همه چیز می‌گذری؟
سوالات ساده‌ای ما از خودمان عموماً نمی‌پرسیم چون به شدت مشغول روزمرگی هستیم با تشکر از کتابراه
م مسعودی
۱۴۰۲/۳/۱۷
یکی از بهترین کتاب‌های صوتی که همیشه در حافظه تلفن همراهم ذخیره خواهم داشت. 🙏🌹
گویش فوق‌العاده عالی و روان تاثیر دو چندان در این انتخابم داشته و از این بابت بسیار ممنونم از کتابراه🙏
از فصل سوم به بعد راهکارهای شروع یک روز با هدف و دل‌انگیز با کمی اهمیت دادن به وجود خود و در نتیجه آمادگی بیشتر
برای پرداختن به امور خانواده و فرزندان و همچنین امور اجتماعی مهم‌ترین ویژگی این کتاب از نظر من هست.
ویژگی مهم دیگرش این است که شما از هر فصلی که انتخاب و شروع کنید شنیدنی و جالب و مفید است و نیازی نیست که حتماً توالی در فصول را رعایت کنید، اگرچه ترتیب فصول کمک بیشتری به تغییر دیدگاه و نگرش شما برای شروع یک روز پر انرژی می‌کند ولی شخصاً از سال گذشته که این کتاب را تهیه کرده‌ام بارها پیش آمده که قبل از شروع کاری که عملی است و نیاز به تمرکز خاصی ندارد و یا کارهای روزانه منزل فصلی را انتخاب کرده‌ام و چنان مجذوب شده‌ام که متوجه گذر زمان و انجام کارم نشدم.
توصیه‌هایی برای سرحال برخاستن از خواب، تعامل سازنده با همسر و فرزندان و جذب آن‌ها برای همراهی در شروع و ادامه روز در کنار یکدیگر، برنامه‌ریزی برای انجام هرچه بهتر و پربازده بودن کارها، حتی استفاده از آخرین دقایق قبل از خواب برای آماده بودن همه چیز برای شروع روز بعد؛ نکاتی که شاید بسیار پیش‌پا‌افتاده به نظر برسند اما در عمل بسیار تاثیر گذارند و....
توصیه می‌کنم فرصت استفاده از کتاب را از دست ندهید و آگاهانه و با تعمق گوش کنید👌⚘🙏
ن د ا ز ر ن د ی
۱۴۰۲/۷/۱۹
به نظرم کتاب باید از آخر به اول خواند تا علمی تر شودبانو لیز بیکر پلاسر، در کتاب خودش با نام، صبح خودت را بساز، برات از اول سورپرایز رو نمی‌کند و جایزه‌اش را برای خواننده پیگیر و کتابخوان واقعی در میانه فصل‌های کتابش رو می‌کند و اگر کتاب می‌خوانید و از اول حذب نشدید آن را رها میکنید این نکته را در نظر بگیرید. اول کتاب بحثی انگیزشی مطرح می‌شود که به نظرم شروع خوبی برای جذب مخاطب آگاه نیست. کتاب علمی نیست هرچند که سندهای علمی و آزمایشات علمی را ارائه می‌دهد و کتاب یک کتاب انگیزشی موثر است. بخش‌های انتهایی از مزایا و نکات اصلی مدنظر نویسنده پلاسر مطالب را بیان می‌کند. راه‌های خودآگاهی، مراقبه، نوشتن، رنگ، بو، ورزش، خواب، خودمراقبتی، خویشتن دوستی، شفقت با خود، باورسازی، سحرخیزی، لذت بردن، تغذیه در دوره‌های مختلف و کرونا از مطالب مفید و موفقی است که خانم لیز بیکر پلاسر خودش اجرا کرده است و نیز آن آزموده هایش را با خواننده به اشتراک می‌گذارد.
سعیده
۱۴۰۲/۶/۱
سلام دوستان کتاب رو میتونم اینجوری تعریف کنم که یک خانم موفق اومده چیزهایی که حالش رو خوب میکنه رو نوشته و بیشتر طرز فکر شخصیه خودش هست درسته که با گوش دادن به این کتاب کسی که آماده‌ی تغییره میتونه انرژی بگیره و تغییرات مثبتش رو شروع کنه و واقعا انگیزه‌ی عالی‌ای میده اما چیزی که توقع داشتم نبود. که راهکار‌های روانشناسیه زیادی نداشت مثله اینه منی که عاشق ماه هسم بیام بنویسم چجوری میشه از شب‌های مهتابی لذت برد و ایده هامم تک به تک بنویسم مثلا‌ی شب برید رو پشت بوم و از هوا استفاده کنید و انس بگیرید و‌ی شب پتو پهن کنید و با خونواده بشینید (ببخشید زیادی اغراق کردم) کتاب بدی نیس از اسمش پیداس چیزهایی که از نظر ایشون و هر کسی برای ساختن یک روز و صبح خوبی هست، بیان شده. نکته بعد: یجورایی اعتقادش اینه که: کسایی که با صبح نمیتونن انس بگیرن لطفا بتونن چون حس خوبی میده
مهدیه نظری
۱۴۰۱/۱۲/۲۶
کتاب صبح خودت را بساز، کتاب بسیار کاربردی برای شروع عالی در روز و داشتن انرژی و توان بیشتر برای ساختن بقیه روز، راهکارهای ساده ایی برای سحر خیزی ارائه می‌کند و توصیه می‌کند الویت و ارزش زندگی خودمان را بشناسیم و بر اساس آن‌ها برنامه روزانه داشته باشیم، راهکارهای ساده مانند صبحانه قمقوی خوردن در صبح یا مدیتیشن و.. نکته جالب این کتاب این است که نویسنده خودش سحر خیز نبوده و عادت سحرخیزی را در خود ایجاد کرده است، همچنین شناسایی عادات منفی و جایگزینی آن‌ها با عادت مثبت. هر چند از منظری دیگر، طبق کرنوتایپ‌ها یا ساعت‌های زیستی عمل کردن بازدهی را افزایش می‌دهد، اما تفکر غالب با سحر خیزی است.
محمد علی فراهی
۱۴۰۳/۱/۶
با رعایت نکاتی که در این کتاب می توانید کنترل صبح های خود را بدست آورید و هر روز از موفقیت های شخصی و حرفه ای بیشتری برخوردار شوید. این شامل کتاب موارد زیر می شود: چگونه یک روند صبحگاهی هدفمند می تواند زندگی شما را تغییر دهد چرا در خواب شبانه مشکل دارید (و چه کاری باید در مورد آن انجام دهید) تأثیر چگونگی برنامه روال شامگاهی در برنامه روال صبحگاهی شما 10 کاری که می توانید برای تضمین بیدار شدن از خواب و احساس انرژی انجام دهیدآیا “زود برخاستن” مهم است یا خیر (پاسخ ممکن است شما را متعجب کند) مهمترین مرحله برای ایجاد یک روال صبحگاهی با کیفیتچگونه یک روال صبحگاهی را طراحی کنیم که اهداف شما را کامل کندراز ایجاد روال صبحگاهی که ماندگار می شود7 مانع رایج برای اتخاذ روال صبحگاهی (و چگونگی غلبه بر هر کدام از آن ها) چگونه 10 فرد موفق بسیار موفق صبح های خود را سپری می کنند
مهدیه قائمی
۱۴۰۲/۲/۲۲
کتاب صبح خودت را بساز یک کتاب انگیزشی هست البته با این تفاوت که صد در صد قابل اجرا و کاربردی هست... چیزهایی که میخونید در باره یک موضوع بسیار کلیشه‌ای هست همانطور که از اسمش پیداست ولی نویسنده با زبر دستی این موضوع را تبدیل کرده به یک ایده و یک پیشنهاد که چندین و چند بسته پیشنهادی دیگه هم داره که و خیلی ملموس قابل انجام هستند...
مثلا یک نکته‌ای که برای من خیلی جالب بود اینکه در این کتاب خوندم لزوما نباید از کله سحر بیدار باشی و احساس ساختن یک صبح دلپذیر داشته باشی دقیقا از همان ساعتی که بیدار بشی (که ممکن هر ساعتی تا ظهر باشه) میتوانی یک صبح و در واقع یک روز عالی برای خودت بسازی‌... راههای پیشنهادی رو جایی نشنیدی یا خیلی کم بهش اشاره شده...
توصیه میکنم خیلی زیاد
مخصوصا صوتی باشه خیلی بهتر هست.
مصطفی عزیزی
۱۴۰۲/۲/۱۰
با درود، کتاب صوتی خوبی بود که نویسنده با بیان اندیشه‌ها و تجربیات زندگی شخصی در قالب یک راهنمایی و به نوعی دادن برنامه ریزی درست به خواننده سعی بر این داره که به خواننده القا بکنه سحر خیزی یک امر بسیار موثر و کاربردی برای داشتن یک زندگی شاد و با انگیزه هست. در بخشی از کتاب، در مورد داشتن نظم و و و انضباط فردی سخنانی گفته می‌شود انجام مراقبه که خیلی به آرامش ذهن روح و درون شخص کمک می‌کند. داشتن یک برنامه غذایی خوب و انجام حرکات ورزشی و کششی در اول صبح به داشتن هفته‌ای خوب و فعال می‌انجامد که اشاراتی بر این موضوع هم شده در اینجا. در کل کتاب بسیار انگیزشی خوب با ترجمه‌ی روان و قابل فهم و خوانش بسیار دلنشین. سپاس از تیم خوب کتابراه
Nasir jadgal
۱۴۰۲/۹/۴
«صبح خودت را بساز» اثری هست از لیز بیکر پلاسر. نویسنده به مخاطبان می‌گوید که برای رسیدن به زندگی ایده آل نیاز به یک روتین سالم و مثبت از کارها در طی شبانه روز هست. این چرخه‌ی کارها، از بیدار شدن در صبح سپید آغاز می‌شود و از ایستگاه‌های مختلف اعم از صبحانه مقوی، تمرینات ورزشی صبحگاهی، عرق ریختن، و و تعیین ارزش‌ها هدف گذاری برای هفت ارزش بنیادی می‌گذرد تا قوانین قبل از خواب تا درخشش از درون و... مثل چرخه‌ای جدید و سرنوشت ساز ادامه پیدا می‌کند.
کتاب بدی نیست ارزش شنیدن و الگو گرفتن از بخش‌های از آن را دارد.
«روزای خوب با صبحای خوب شروع می‌شود»
M Ta
۱۴۰۲/۲/۱
برنامه صبحگاهی ات را تغییر بده تا برنامه‌های زندگی ات تغییر کنند
اغلب این جمله را درست می‌دانند البته از نظر من خیلی‌ها ذاتا در صبح گاه سحر خیز هستند پس برای خیلی‌ها راحت هست صبح زود بیدار شوند اما بعضی افراد ساعت فیزیولوژی بدنشون این اجازه رو بهشون نمی‌ده
اما به هر حال این کتاب به صورت کلی برای
می‌تواند داشتن برنامه روزانه کمک کند تا در انتخاب ارزش‌ها راهگشا باشد و در تصمیم گیری کمک کننده باشد.
طرز فکر افراد در شروع صبح حال در هر ساعتی که باشد، سازنده بقیه روز می‌تواند باشد.
داشتن حس خوب به زندگی در اول صبح مهم است.
حامد جامه بزرگی
۱۴۰۲/۱۲/۲۲
خوب بخواهیم در مورد این کتاب صحبت کنیم، به موارد مثل حال خوب صبح می پردازیم، اگر دقت کرده باشیم این کتاب برداشت خود را از همین صبح و دریافت انرژی شروع کرده و به شکل نگاهی تو در تو این محوریت را دنبال میکند، نمونه لحظاتی مثل صبح و رفتارهایی که در سحرگاه مثل دریافت انرژی با دیدگاه خود و دریافت نگاهی خشنود باعث رونق زندگی میشود و بلعکس هم همین نگاه را وارد این دیدگاه میکند، اثرات زیادی میشه پرداخت، این نو رفتارها خواسته یا ناخواسته از ما سر میزند که برای مهار آن با استراتژی و داستان‌های آن میتوانیم محوریت شادی روزانه خود را دریافت نموده،
رضا میری
۱۴۰۲/۳/۱۸
با سلام و درود و تشکر ویژه از کتابراه بابت ارائه این اثر ارزشمند و مفید. مطالب کتاب بسیار خوب، ارزشمند و کاربردی میباشد و واقعاً با به کار بستن آن و هدفمند کردن برنامه هایمان می‌توانیم بهترین برنامه ریزی‌ها و توفیقات را در زندگی داشته باشیم. به نظر میرسه بزرگترین علت‌ها در خصوص شب زنده داری‌های بی ثمر توجه و اعتیاد بی رویه به گوشی همراه، شبکه‌های اجتماعی و برنامه‌های تلوزیون باشد و اگر بخواهیم سحر خیز باشیم و برنامه‌های مفید خود را از اول صبح اجرایی کنیم بایستی مدیریت حضور در این گونه شبکه‌ها داشته باشیم. با سپاس فراوان
مریم سادات
۱۴۰۲/۳/۴
این کتاب، کتابی با روایتی بسیار شیوا و مطالبی بسیار کاربردی است که می‌تواند برای داشتن صبحی عالی و روزی پر نشاط، انگیزه بخش باشد. نویسنده این کتاب خانم بوده و علی رغم تمام مسولیت‌های مادرانه، توانسته با سحرخیزی فعالیت‌های روزانه‌ی خود را به درستی مدیریت و سازماندهی کند. جالب است که این بانو قبلا که سحرخیز نبوده. نکته‌ای زیبا این خانم به آن اشاره می‌کند، در آغوش گرفتن کودکانش در اولین لحظه‌ی صبح است. من به شخصه سعی کردم با الگو گرفتن از این نویسنده روزی زیبا برای خود و خانواده‌ام بسازم.
رضا گودرزی
۱۴۰۲/۸/۱۱
صبح معجزه می‌کند. روزی که تصمیم گرفتم از ساعت ۴ صبح بیدار بشم یک فشار سنگین روی خودم حس کردم ولی نتیجه عالی گرفتم، بازدهی بالا و حس مناسب و دوست داشتنی. اگر می‌خواهید زندگی قشنگی داشته باشید بعد از بیدار شدن کارهای روزتون را بنویسید و برای اولویت بندی یک اصل ساده را رعایت کنید. اول کاری که بیشتر نه دوست دارید انجام بدید. نتیجه خارق‌العاده خواهد بود. تنها به همه کارها می‌رسید بلکه پر از انرژی و حس خوب خواهید بود و روزهای بعد هم این حس و انرژی با شما همراهه. موفق باشید
نگار بحرینی
۱۴۰۲/۵/۱۶
سلام از شنیدن این کتاب با صدای زیبای گوینده واقعا لذت بردم. نکته مثبت این کتاب به نظر من این بود که از همون ابتدا شروع کرد به گفتن نکته‌های عملی. کار‌هایی که واقعاً قابل اجرا هستن. از کار‌های قبل از خواب و خود خواب و بیدار شدن صبح تا ادامه صبح، صحبت شده بود. و نکته دیگه‌ای که فهمیدن نکته‌ها رو راحت تر می‌کرد این بود که یا از زندگی خودش یا دیگران برای هر کدوم از کار‌هایی که می‌گفت مثال می‌زد. در کل به نظرم ارزش خوندن یا گوش دادن رو داره. روزگارتون خوش 🌱
مشاهده همه نظرات 228

راهنمای مطالعه کتاب صوتی صبح خودت را بساز!

برای دریافت کتاب صوتی صبح خودت را بساز! و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.