معرفی و دانلود کتاب صوتی صراحت بیان: مهارت گمشده

عکس جلد کتاب صوتی صراحت بیان: مهارت گمشده
قیمت:
۷۸۰۰۰ ۵۴,۶۰۰ تومان ۳۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی صراحت بیان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی صراحت بیان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی صراحت بیان: مهارت گمشده

برای اینکه بتوانید در مواجهه‌ با دیگران، بدون خودسانسوری و انکار نیازهایتان، ارتباطی موفقیت‌آمیز داشته باشید، آموزه‌های کتاب صوتی صراحت بیان، برای شما راهنمایی بی‌نظیر خواهند بود. جودی مورفی در این اثر روان‌شناختی که به مدت یک دهه، اثر شماره یک آمازون بوده، نکاتی را به شما می‌آموزد که با بهره‌گیری از آن‌ها، بدون آزردن اطرافیانتان، نیازهایتان را برطرف و اهدافتان را عملی کنید. کتابی که اعتمادبه‌نفس، قاطعیت و قدرت نه گفتن را به شما خواهد آموخت.

درباره‌ی کتاب صوتی صراحت بیان

برای بسیاری از ما نه گفتن در پاسخ به یک درخواست نابه‌جا سخت‌ترین کار دنیاست. فرهنگی که به‌غلط به ما آموخته دوست داشتن خود و در اولویت قرار دادن نیازهایمان، مترادف با خودخواهی است، موجب می‌شود بیش‌ازپیش در روابط خود، حتی با نزدیک‌ترین اطرافیانمان به مشکل بربخوریم. مادری را در نظر بگیرید که ارضای نیازهای کودکش را مهم‌ترین مسئله‌ی زندگی‌اش می‌داند. برای چنین مادری تصمیمات و تمایلات درونی خودش زمانی معنا پیدا می‌کنند که به‌نحوی به فرزندش مربوط باشند. همین موضوع را به کل روابط انسان‌ها، اعم از اجتماعی، عاطفی و... تعمیم بدهید. چه نتایجی به دنبال دارد؟ آیا در محل کار، به‌عنوان کارفرما، همکار یا کارمند می‌توانیم چنین دیدگاهی نسبت به اطرافیانمان داشته باشیم و درعین‌حال، موفقیت را نیز تجربه کنیم؟

جودی مورفی (Judy Murphy) با نگارش کتاب صوتی صراحت بیان (Assertiveness) سعی دارد به جنگ باورهای غلطی برود که جامعه در ذهنمان نهادینه کرده و نه‌تنها موجب ارتباط بهتر ما با سایرین نمی‌شود، بلکه به‌تدریج ناکامی ما و رنجش اطرافیانمان را به دنبال خواهند داشت.

داشتن عزت‌نفس، احترام به خود که در نهایت منجر به احترام نسبت به دیگری خواهد شد، داشتن گفت‌و‌گویی هدفمند بدون تعارف و زبان‌بازی‌هایی که هیچ سودی ندارند و اثرگذاری بر طرف مقابلتان از موضوعات اصلی کتاب حاضر هستند که همگی به موفقیت شخصی و کاری، همچنین سلامت روان شما ختم خواهند شد. جودی مورفی به شما نشان می‌دهد دوست داشتن خود اگر مستلزم آسیب به دیگری نباشد، نه‌تنها خودخواهی و رفتاری منفی به حساب نمی‌آید، بلکه لازمه‌ی آرامش روانی شما شمرده می‌شود.

کتاب صوتی صراحت بیان نکاتی را به مخاطبانش می‌آموزد که با توجه به آن‌ها یاد می‌گیرید رفتاری متعادل داشته باشید. نه نقش فردی منفعل را بازی کنید که عملکرد خود را صرفاً با اظهارنظر دیگران می‌سنجد و نه فرد پرخاشگری باشید که به جای تعامل هدفمند، تنها بخواهید حرفتان را به کرسی بنشانید. صراحت، شفافیت و وضوح در کلام، همین‌طور استفاده از منطق و روش‌های منطقی در گفت‌و‌گو برخی از پیامدهای مطالعه‌ی این اثر هستند. اگر در کوچکترین ارتباط خود با سایرین احساس گناه می‌کنید و تنها با سرکوب نیازهایتان، احساس بهتری نسبت به خود دارید، وقت آن رسیده با خواندن این کتاب، زندگی آینده‌ی خود را متحول کنید.

این کتاب شنیدنی را با صدای مجتبی کارآزموده، از سوی نشر ماه آوا می‌شنوید. مینا فتحی ترجمه‌ی روان این اثر را به عهده داشته و چاپ و انتشار آن نیز به همت نشر لیوسا صورت گرفته است.

کتاب صوتی صراحت بیان برای چه کسانی مناسب است؟

چنانچه قصد دارید روابط اجتماعی خود را بهبود ببخشید و بدون رنجاندن دیگران، بر سر تصمیم و گفته‌ی خود بایستید، اگر به اعتمادبه‌نفس و قاطعیت بیشتری در برخورد با دیگران نیاز دارید، کتاب صراحت بیان برای کمک به شما نگاشته شده است.

در بخشی از کتاب صوتی صراحت بیان می‌شنویم

تعاملات پیچیده‌ی فراوانی هر روز در فضای شغلی و تجارت در جریان است. شاید مهم‌ترین این‌ها زمانی رخ می‌دهد که کاری را از کسانی که می‌توانند انجامش دهند، درخواست می‌کنیم. برای اینکه مطمئن شوید بهترین نتیجه را می‌گیرید، باید از بهترین راهکارها و ترفندهایتان بهره بگیرید. بهترین الگو در میان روش‌های گفت‌و‌گو صراحت بیان است.

اگر در محیط کار بهترین روش یا عملکرد خود در زمینه‌ی بیان صریح و مستقیم را به کار می‌گیرید، مطمئن خواهید بود که انتظارات نیازهایتان کاملاً بیان شده است. از سوی دیگر، کسی بابت درخواست شما، احساس نمی‌کند که به او بی‌احترامی شده است. همچنین تمام چارچوب‌های جدول زمانی و تاریخ‌های موردنظر و موارد مقبول برای انجام وظیفه مذکور را از نظر خود شفاف مطرح کرده‌اید. به کارگیری روش صراحت بیان شاید همیشه تضمین‌کننده‌ی اجرا و برآورده شدن تمامی درخواست‌های شما، به خصوص در محیط‌های کاری نباشد اما دست کم مطمئنید که همه تلاش خود را برای فراهم آوردن اطلاعات کرده‌اید و همچنین درخواستتان را شفاف و محترمانه مطرح کرده‌اید.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه یک
نمونه دو
45 دقیقه
مقدمه و فصل یک
33 دقیقه
فصل دو
34 دقیقه
فصل سه
29 دقیقه
فصل چهار
34 دقیقه
فصل پنج
40 دقیقه
فصل شش

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی صراحت بیان: مهارت گمشده
نویسنده
مترجممینا فتحی
راویمجتبی کارآزموده
ناشر چاپیانتشارات لیوسا
ناشر صوتینشر ماه آوا
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۳ ساعت و ۳۵ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب‌های ارتباطات و روابط عمومی
قیمت نسخه صوتی
۷۸۰۰۰ ۵۴,۶۰۰ ت ۳۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی صراحت بیان

شیده بصیری ازاد
۱۴۰۲/۶/۹
کتابی مفید و موثر برای شناخت و اموزش صراحت بیان و لزوم بکار گیری ان جهت ارتباط با افراد مختلف ودر شرایط مختلف برخورد‌های اجتماعی. بکار بردن این مهارت میتواند، مسیر ما را جهت نیل به مقاصد و اهدافمان در زندگی، کوتاه تر و هموار تر نماید. در این کتاب، همچنین لزوم آموزش بکار گیری صراحت بیان به جهت بالا کودکانمان، بردن اعتماد به نفس و ارزش قائل شدن برای خواسته‌های خود، در عین رعایت ادب و احترام به دیگران؛ مورد توجه قرار گرفته است. به نظر مطالعه یا شنیدن این کتاب همزمان با کتاب خشم نوشته سرکار خانم سارا افراز میتواند موثر تر باشد بخصوص که فصل‌های هردو کتاب کوتاه و مفیدبوده و چند ین بار مطالعه و تمرین و عمل به اموزشهای هر دو کتاب در شرایط مختلف ارتباطهای اجتماعی ضروری میباشند.
با تشکر و سپاس از کتابراه عزیز و مترجم گرامی سرکار خانم مینا فتحی و همچنین راوی محترم جناب آقای مجتبی کار ازموده
کوروش گودرزی
۱۴۰۲/۳/۶
پنج ستاره بهش دادم چون هم راوی عالی بود هم نکاتی خلاصه شده در رابطه با موضوع کتاب رو زیبا و قابل فهم بیان میکنه ممنونم از کتابراه عزیز
زهره واعظی
۱۴۰۲/۱/۳۰
تن صدا و گویش آقای کار آزموده بسیار بسیار با موضوع کتاب سنخیت داشت.
و خود کتاب هم خیلی مفید بود.
مریم بیگی
۱۴۰۲/۳/۴
عالی بود پیشنهاد می‌کنم
رفیعه حاجی پور
۱۴۰۲/۷/۲۶
روش بیان احساسات و گفتار خوب در طول زندگی
Ar Ghaedi
۱۴۰۲/۷/۱۵
کتاب خوبی است ولی به درد نوجوانان میخورد
ساناز عزیزی
۱۴۰۲/۳/۱۳
کوتاه و مختصر و مفید
مشاهده همه نظرات 7

راهنمای مطالعه کتاب صوتی صراحت بیان

برای دریافت کتاب صوتی صراحت بیان و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.