معرفی و دانلود کتاب صوتی طرز تفکر افراد موفق: فکرتان را تغییر دهید تا دنیایتان تغییر کند

عکس جلد کتاب صوتی طرز تفکر افراد موفق: فکرتان را تغییر دهید تا دنیایتان تغییر کند
قیمت:
۳۵,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی طرز تفکر افراد موفق و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی طرز تفکر افراد موفق و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی طرز تفکر افراد موفق: فکرتان را تغییر دهید تا دنیایتان تغییر کند

راهنمایی برای همگام شدن با تغییرات سریع دنیا! کتاب صوتی طرز تفکر افراد موفق یکی از آثار پرفروش وال‌استریت ژورنال است که توسط جان سی ماکسول تالیف شده. این نویسنده‌ی پرفروش نیویورک‌تایمز به شما یاد می‌دهد چگونه فکرتان را در مسیر پیشرفت به کار بگیرید و موفقیت‌هایی فراموش‌نشدنی خلق کنید!

درباره‌ی کتاب صوتی طرز تفکر افراد موفق

این اثر یک کتاب راهنمای فشرده و کامل برای زندگی در دنیای پرشتاب امروزی است. اگر تغییرات مداوم کسب‌وکار به شما اضطراب می‌دهد، از مشاهده‌ی شکست دیگران ناامید می‌شوید و فکر می‌کنید هیچ راهی برای خلق یک پیشرفت با ثبات وجود ندارد پس هرچه سریع‌تر کتاب صوتی طرز تفکر افراد موفق (How Successful People Think) را تهیه کنید! جان سی ماکسول، یکی از مطرح‌ترین نویسنده‌های حوزه موفقیت در این اثر راه مدیریت افکار را به شما عرضه می‌کند تا بدون اتلاف وقت حرکت به سمت هدفتان را شروع نمایید.

مطالب این اثر هدف پرورش مهارت‌های ضروری زندگی را دنبال می‌کنند. خلاقیت، جسارت، ارتباط موثر با دیگران، آینده‌نگری و توسعه فردی مداوم تنها تعدادی از پایه‌های موفقیت هستند که برای ساخت آینده‌ی رویایی خود به آن‌ها نیاز دارید. با شنیدن این اثر شما می‌آموزید چگونه با ایده‌های جدید مشکلات قدیمی را حل کنید، چه زمانی افکار عمومی را زیر سوال ببرید و در همین حین تصویر بزرگتر مسیرتان را مدنظر داشته باشید. علاوه بر این استفاده از پتانسیل‌های رشدنیافته، بسط دادن ایده‌هایی که دیگران در اختیارتان قرار می‌دهند، درس گرفتن از گذشته و داشتن چشم‌اندازی روشن از آینده همگی جزئی از شیوه‌ی تفکر موثر هستند.

انجام همزمان تمام کارهای بالا به‌نظر غیرممکن می‌آید اما نویسنده‌ی کتاب صوتی طرز تفکر افراد موفق مهارت فوق‌العاده‌ای در ساده‌سازی امور دشوار دارد. این اثر محبوب که توسط زهرا درخشان به فارسی ترجمه شده کمک می‌کند قدم به قدم اجزای تفکر موفق را کنار هم قرار دهید و نتیجه‌ی مدنظرتان را خلق کنید. هر بخش کتاب به‌صورت جداگانه مهارت‌های فکری لازم را شرح می‌دهد، سپس نوبت به تمرینات عملی می‌رسد تا این اصول را به ملکه‌ی ذهنتان بدل سازید و به فردی شکست‌ناپذیر در کسب‌وکار خود تبدیل شوید!

در پایان این معرفی باید گفت نسخه‌ی کاغذی کتاب طرز تفکر افراد موفق توسط انتشارات پیکان به چاپ رسیده و نشر صوتی موج کتاب تهیه‌ی نسخه گویا را برعهده داشته است.

نکوداشت‌های کتاب طرز تفکر افراد موفق

  • ماکسول در این اثر سال‌ها تجربه‌ی موفق را به شما عرضه می‌کند. (Publishers Weekly)
  • استادانه و تحول‌بخش. به شما توصیه می‌کنم حتما این کتاب را تهیه کنید. (James M. Kouzes)
  • اگر می‌خواهید به مکان‌هایی بروید که قبلا نرفته‌اید، باید به روشی جدید فکر کنید و این کتاب همین را به شما آموزش می‌دهد! (کن بلانچارد)

کتاب صوتی طرز تفکر افراد موفق مناسب چه کسانی است؟

علاقه‌مندان حوزه‌ی اقتصاد و مدیریت کسب‌و‌کار با شنیدن این اثر صوتی نکته‌های بسیاری را می‌آموزند.

با جان سی ماکسول بیشتر آشنا شویم

جان سی ماکسول (John C Maxwell) نویسنده و کشیش آمریکایی است که آثار درخورِ توجه فراوانی درباره‌ی موضوع رهبری به رشته‌ی تحریر درآورده است. ماکسول سالانه برای حدود پانصد شرکت در سرتاسر جهان سخنرانی می‌کند و از طریق برگزاری سمینارهای گوناگون، آموخته‌های ارزشمند خویش را در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌دهد.

گفتنی است که آثار ماکسول تاکنون بارها در صدر کتب پرفروش نیویورک تایمز، ژورنال وال استریت و بیزنس ویک قرار گرفته و همواره از فروشی بالا برخوردار بوده‌اند. برخی از مهم‌ترین کتاب‌های او عبارتند از: «دگرش در رهبری»، «اصول روابط»، «10 قانون موفقیت»، «درجا زدن ممنوع» و «اخلاق حرفه‌ای در تجارت.»

در بخشی از کتاب صوتی طرز تفکر افراد موفق می‌شنویم

روال جامعه‌ی ما تفکر عمیق را مورد تشویق قرار نمی‌دهد. بیشتر مردم ترجیح می‌دهند عمل کنند به‌جای اینکه فکر کنند ولی درمورد من اشتباه نکنید. من اهل عمل و سرشار از انرژی هستم و دوست دارم که امور به نتیجه برسند اما صاحب تفکر عمیق هم هستم. تفکر عمیق برای ذهن مانند در کوزه می‌ماند؛ تشویق می‌کند افکارتان غلیان کنند تا زمانی که عملی شوند. همزمان با وارد شدن در این فرایند هدفم تفکر عمیق است تا شاید بتوانم از موقعیت‌ها و خطاهایم درس بگیرم. ببینم چه چیزهایی را باید تکرار کنم و تصمیم بگیرم چه چیزی را باید تغییر دهم. این همواره تمرین باارزشی بوده است. با دیدن موقعیت‌های گذشته در ذهنتان قادر می‌شوید با فهم و ادراک بیشتری به تفکر بپردازید.

وقتی که فرزندانمان کوچک بودند و هنوز با ما زندگی می‌کردند هرساله آن‌ها را به تعطیلات بسیار خوبی می‌بردیم. وقتی که به خانه برمی‌گشتیم همیشه می‌دانستند که می‌خواهم دو سوال از آن‌ها بپرسم: از چه چیزی بیشتر خوشتان آمد و چه چیزی یاد گرفتید؟ مهم نبود که به والت‌دیزنی رفته بودیم یا به واشنگتن دی‌سی همیشه این سوال‌ها را می‌کردم تا در تجربه‌هایشان تعمق کنند.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
26 دقیقه
بخش اول
21 دقیقه
بخش دوم
24 دقیقه
بخش سوم
28 دقیقه
بخش چهارم
21 دقیقه
بخش پنجم
22 دقیقه
بخش ششم
23 دقیقه
بخش هفتم
21 دقیقه
بخش هشتم
21 دقیقه
بخش نهم
19 دقیقه
بخش دهم
16 دقیقه
بخش یازدهم
19 دقیقه
بخش دوازدهم
6 دقیقه
بخش سیزدهم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی طرز تفکر افراد موفق: فکرتان را تغییر دهید تا دنیایتان تغییر کند
نویسنده
مترجمزهرا درخشان
راویسمانه مبلغ حسینی
ناشر چاپینشر پیکان
ناشر صوتیانتشارات موج کتاب
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابMP3
مدت۴ ساعت و ۲۶ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی طرز تفکر افراد موفق

رضافرزانه
۱۴۰۲/۱/۵
بنظرم مطالب کتاب آنچنان مفید و تاثیر گذار نیست ولی برای یبار گوش کردن بد نیست.
عباس مطوری
۱۴۰۳/۱/۲۹
یک کتاب عالی و بینظیر
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه کتاب صوتی طرز تفکر افراد موفق

برای دریافت کتاب صوتی طرز تفکر افراد موفق و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.