معرفی و دانلود کتاب صوتی عادت‌های اتمی: یک روش آسان و اثبات شده برای ایجاد عادت‌های خوب و پایان دادن به عادت‌های بد

عکس جلد کتاب صوتی عادت‌های اتمی: یک روش آسان و اثبات شده برای ایجاد عادت‌های خوب و پایان دادن به عادت‌های بد
قیمت:
۱۰۹۲۰۰ 76440 تومان ۳۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی عادت‌های اتمی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی عادت‌های اتمی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی عادت‌های اتمی: یک روش آسان و اثبات شده برای ایجاد عادت‌های خوب و پایان دادن به عادت‌های بد

جیمز کلیر در کتاب صوتی عادت‌های اتمی، روش‌های جالب و آسانی را آموزش می‌دهد که با کمک آن‌ها بتوانید عادت‌هایی کوچک را در زندگی ایجاد کرده و با مدیریت هرروزه آن‌ها کسب‌وکارتان را پیرامونش بسازید و خانواده‌تان را حول آن شکل دهید. این کتاب پرطرفدار جزو پرفروش‌ترین‌های نیویورک‌تایمز و آمازون بوده و مورد تحسین نشریات بسیاری مانند وال‌استریت ژورنال و تایمز قرار گرفته است.

درباره کتاب صوتی عادت‌های اتمی:

اگر به دنبال راهی برای شکل‌دهی عادت‌های بهتر در زندگی خود هستید، باید گفت که یک راه واحدی برای این کار وجود ندارد. اما با یادگیری یک سری روش‌ها می‌توانید استراتژی‌های اصلی این هدف را شناخته و در مسیر درستی گام بردارید. کتاب عادت‌های اتمی (Atomic habits) یک برنامه عملی برنامه‌ریزی شده است که به کمک آن بتوانید روی سلامتی، پول یا بهبود روابط خود تمرکز کرده و به اهداف دلخواهتان دست یابید.

این کتاب با زبانی ساده و روان به شما کمک می‌کند تا با شناسایی عادات بد در سبک زندگی خود، آن‌ها را تغییر دهید و سطح اهداف خود را بالا ببرید. جیمز کلیر راه‌حلی کشف کرده تا شما از طریق آن بتوانید در هر موضوعی که می‌خواهید تغییر ایجاد کنید و با شناخت اصول رفتار انسانی بتوانید اصل‌های جاودانی را در خود پدید آورده و به آن‌ها اتکا کنید.

بر اساس تحقیقات انجام شده، در صورت وجود پاداش یا تنبیه درست برای انجام هر رفتار کوچک، امکان پیروی از عادات و رفتارهای مشخص نیز وجود دارد. اما در قدم اول باید ارتباط بین افکار، احساسات و رفتارهایمان را درک کنیم. کتاب عادت‌های اتمی درمورد اصول رفتار انسانی و شکل‌گیری یا حذف کردن عادات خاص است.

موضوع اصلی این کتاب عادت‌ها، تصمیم‌گیری و بهبود مداوم آن‌هاست و به شما یاد می‌دهد تا با انگیزه و ارادهٔ قوی برای شکل‌دهی به عادت‌های کوچک و بزرگ روزانهٔ خود وقت بگذارید. نویسنده عقیده دارد عادات کوچک نقش تعیین‌کننده‌ای در زندگی هر یک از ما دارند و زمانی که کنار هم جمع می‌شوند شخصیت ما شکل می‌گیرد.

اگر دوست دارید زنجیره عادت‌های بد خود را بشکنید، این کتاب در این مورد نیز به شما کمک می‌کند. ترک عادات بد کاری سخت و دشوار است و شاید از نظر خیلی‌ها نشدنی به نظر برسد. اما اگر این کار را با اصول درست انجام دهید و عادات درست را جایگزین آن‌ها کنید، می‌توانید با عادت‌های بد خود خداحافظی کرده و به آن چه می‌خواهید دست یابید.

از نظر نویسنده برای انجام همهٔ این کارها در درجهٔ اول باید اهداف خود را تعیین کنید؛ بنابراین مؤثرترین روش جهت تغییر دادن عادات، تمرکز بر روی اهداف کوچک یا به‌اصطلاح «اتمی» است. اگر قصد دارید به شکلی اصولی و آهسته در زندگی خود تحول ایجاد کنید، این کتاب می‌تواند به شما در این زمینه کمک کند.

افتخارات کتاب صوتی عادت‌های اتمی:

- نامزد جایزه گودریدز برای کتاب‌های غیرداستانی در سال 2018
- پرفروش‌ترین‌های نیویورک‌تایمز و آمازون با بیش از دو میلیون نسخه فروش
- مورد تحسین مجلات وال‌استریت ژورنال و تایمز
- پرفروش‌ترین کتاب USA Today
- یکی از 7 کتاب تجاری برتر Fast Company در سال 2018
- یکی از بهترین کتاب‌های خودیاری Business Insider در سال 2018

نکوداشت‌های کتاب صوتی عادت‌های اتمی:

- کتابی کاملاً کاربردی و مفید. جیمز کلیر اساسی‌ترین اطلاعات در مورد شکل‌گیری عادت رابیان می‌کند، بنابراین می‌توانید با تمرکز روی موارد کمتری به موفقیت برسید. (مارک مَنسن - نویسنده آمریکایی)

- جیمز کلیر سال‌ها صرف احترام به هنر و مطالعه علم عادت‌ها کرده است. این کتاب جذاب و عملی راهنمای شما برای شکستن روال بد و ایجاد کارهای خوب است. (آدام گرنت - نویسنده و استاد مدرسه وارتون دانشگاه پنسیلوانیا)

- کتاب خاصی که نحوه برخورد شما با روز و زندگی شما را تغییر خواهد داد. (رایان هالیدی - نویسنده، بازاریاب و کارآفرین آمریکایی)

- کتاب عادت‌های اتمی بسیار خواندنی بود. من چیزهای زیادی یاد گرفتم و فکر می کنم برای خیلی از افراد مفید باشد. (گیل کینگ - مجری رادیو و روزنامه‌نگار آمریکایی)

- عالی! ارزش خواندن را دارد. (بِنجامین هاردی)

کتاب صوتی عادت‌های اتمی مناسب چه کسانی است؟

کسانی که به دنبال راهی برای تغییر رفتار خود و ایجاد عادات مثبت در زندگی هستند، می‌توانند از این کتاب به‌عنوان راهنمایی برای شناخت و مدیریت عادت‌های روزمره و جهت‌دهی عادات رفتاری مثبت کمک بگیرند.

با جیمز کلیر بیشتر آشنا شویم:

این نویسنده مشهور و کارآفرین محبوب در نوشته‌ها و سخنرانی‌های خود بر روی عادت‌ها و تصمیم‌گیری‌های پیوسته تمرکز می‌کند. جیمز کلیر (James Clear) همچنین در وب‌سایت پرطرفدار خود (jamesclear.com) محتواهایی را به اشتراک می‌گذارد که در تجزیه‌ و تحلیل عادت‌ها مفید و مؤثر است.

جملات برگزیدهٔ کتاب صوتی عادت‌های اتمی:

- ما همیشه به بهترین روش فکر می‌کنیم و هیچ‌وقت برای اقدام کردن وقت پیدا نمی‌کنیم.
- تشکیل یک عادت فرایندی است که به‌واسطهٔ آن رفتاری از طریق تکرار به‌تدریج به‌صورت خودکار درمی‌آید.
- هرچقدر بیشتر کاری را تکرار کنید، ساختار مغزتان در آن فعالیت به‌صورت کارآمدترین تغییر می‌کند.
- هروقت کاری را تکرار می‌کنید، چرخهٔ عصبی خاصی را که به این عادت مربوط می‌شود فعال می‌سازید.
- هرچقدر عادتی انرژی کمتری لازم داشته باشد، احتمال اتفاق افتادن و انجامش بیشتر می‌شود.
- یکی از مؤثرترین روش‌ها برای کاهش اختلاف مربوط به عادت‌هایتان انجام طراحی محیط است.

در بخشی از کتاب صوتی عادت‌های اتمی می‌شنویم:

عادت‌ها همانند سراشیب ورودی یک بزرگراه هستند و قبل از اینکه متوجه شوید شما را به داخل مسیر راهنمایی می‌کنند و شما به سمت عادت بعدی سرعت می‌گیرید. به نظر ساده‌تر می‌رسد که کاری که قبلاً انجام می‌دادید را ادامه دهید تا اینکه بخواهید کاری متفاوت انجام دهید. برای دیدن یک فیلم بد دو ساعت روی صندلی می‌نشینید. حتی وقتی کاملاً سیر هستید خورده خورده غذا می‌خورید. فقط یک ثانیه تلفن‌تان را چک می‌کنید و خیلی زود بیست دقیقه به صفحه آن خیره می‌شوید. با این روش عادتی که بدون فکرکردن دنبال می‌کنید، اغلب انتخاب‌هایی را که وقت فکرکردن انجام می‌دهید مشخص می‌کند.

هر عصر یک‌زمان کوتاه معمولاً بین پانزده تا هفده دقیقه وجود دارد که بقیهٔ شبم را شکل می‌دهد. همسرم که از کار برمی‌گردد یا لباس‌هایمان را عوض می‌کنیم و به سمت سالن ورزشی می‌رویم یا اینکه به‌طرف کاناپه می‌رویم یا غذای هندی سفارش می‌دهیم یا مجموعهٔ «اداره» را تماشا می‌کنیم. همانند تاکسی گرفتن «تویلا تارپ» مراسم، تعویض لباس‌هایمان با لباس‌های ورزشی است. اگر لباس‌هایم را عوض کنم می‌دانم که تمرین هم خواهم کرد. همه چیز دنبال هم می‌آید. رفتن به‌طرف سالن ورزشی، تصمیم بگیریم چه ورزشی را انجام دهیم و رفتن به‌طرف میله‌های ورزشی زمانی آسان می‌شود که گام اول را برداشته باشم.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
28 دقیقه
مقدمه: داستان من
41 دقیقه
ارکان اساسی: چرا تغییرات بسیار کوچک تفاوت‌های بزرگ ایجاد می‌کند؟ / بخش یک: قدرت شگفت‌انگیز عادت‌های اتمی
32 دقیقه
بخش دو: چطور عادت‌های شما هویت‌تان را شکل می‌دهد و برعکس
31 دقیقه
بخش سه: چطور می‌توان در چهار گام ساده عادت‌های بهتری ایجاد کرد؟
22 دقیقه
قانون اول: آن را آشکار و روشن کنید / بخش چهار: مردی که درست به نظر نمی‌آمد
25 دقیقه
بخش پنج: بهترین روش برای شروع یک عادت جدید
26 دقیقه
بخش شش: به انگیزه زیاد اهمیت داده می‌شود، اغلب محیط است که بیشتر اهمیت دارد
15 دقیقه
بخش هفت: راز کنترل خود یا خودکنترلی
28 دقیقه
قانون دوم: آن را جذاب کنید / بخش هشت: چطور عادتی را مقاومت ناپذیر کنیم؟
26 دقیقه
بخش نه: نقش خانواده و دوستان در شکل دادن عادت‌هایتان
28 دقیقه
بخش ده: چطور علت عادت‌های بدتان را پیدا و آن‌ها را اصلاح کنید
14 دقیقه
فصل سه: آن را آسان کنید / بخش یازده: آهسته راه بروید اما هرگز به عقب برنگردید
26 دقیقه
بخش دوازده: قانون تلاش حداقل
22 دقیقه
بخش سیزده: چطور با استفاده از قانون دو دقیقه‌ای تاخیر در کارها را متوقف سازیم
23 دقیقه
بخش چهارده: چطور عادت‌های خوب را اجتناب ناپذیر و عادت‌های بد را غیرممکن سازیم
31 دقیقه
قانون چهارم: آن را رضایت‌بخش کنید / بخش پانزده: قانون اصلی تغییر رفتار
28 دقیقه
بخش شانزده: چطور هر روز به عادت‌های خوب روبیاورید
21 دقیقه
بخش هفده: چطور یک همسر مسئولیت‌پذیر می‌تواند همه چیز را تغییر دهد
32 دقیقه
بخش هجده: شیوه‌های پیشرفته
21 دقیقه
بخش نوزده: قانون طلایی/ چطور در کار و زندگی با انگیزه باقی بمانیم
28 دقیقه
بخش بیست: مضرات ایجاد عادت‌های خوب
9 دقیقه
بخش بیست و یک: نتیجه‌گیری

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی عادت‌های اتمی: یک روش آسان و اثبات شده برای ایجاد عادت‌های خوب و پایان دادن به عادت‌های بد
نویسنده
مترجملادن شریعت زاده
راویتایماز رضوانی
ناشر چاپیانتشارات نسل نواندیش
ناشر صوتینشر ماه آوا
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابMP3
مدت۹ ساعت و ۱۴ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی
۱۰۹۲۰۰ 76440 ت ۳۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی عادت‌های اتمی

احمدرضا شیردل
۱۴۰۱/۱۱/۴
این کتاب به اهمیت عادت‌های کوچیک ما اشاره میکنه و دقیقاً مصداق قطره قطره جمع گردد وانگهی دریا شود رو داره میگه هر قطره‌ای که جمع میشه چقدر اهمیت داره و نوع اون قطره چقدر مهمه یه مثال زده برای قهرمانی دوچرخه سوار‌های انگلیستانی که سال‌ها نمیتونستن توی مسابقات مقام بیارن و مربی که به جمعشون اضافه شد طی چند سال با ایجاد تغییرات ریز توی عملکرد تیم در بلند مدت تاثیر شگفت انگیزی ایجاد کرد مثلا تغییراتی که ایجاد شد این بود نوع لباسی که میپوشن پمادی که برای اسپاسم عضلات استفاده میکنن یا ساعت خواب ورزشکاران تیم این تغییرات شاید به چشم نیاد ولی آمادگی خیلی خوبی توی تیم ایجاد کرد در کل اشاره به عادت‌های کوچیکی که در طول زندگی داریم و فکر میکنیم بی اهمیت هست رو توضیحاتی ارائه میکنه که از اهمیت اون عادت‌ها آگاه باشیم و بدونیم تاثیر بلند مدتش چیه امید وارم شماهم از کتاب لذت ببرید
مریم امینی
۱۴۰۱/۶/۲۴
این کتاب محشره. من فعلا در حال گوش دادن کتاب هستم باورتون میشه همزمان دارم تکنیک‌های این کتابو اجرا میکنم. تاثیرش مثلا تو مرتب کردن وسایلم گرفته تا یادداشت‌های روزانه شکرگذاری و خیلی عادتهای کوچیکه جدید. من قبلا فکر میکردم باید کارها و برنامه‌های خیلی سخت و بزرگی رو شروع کنم تا موفق بشم ولی فهمیدم همین عادتهای اتمی و کوچیک چقدر قدرتمنده. خوندن این کتابو خیلییی توصیه میکنم. البته بنظرم ۲ یا ۳ بار باید خونده بشه تا مطالب جا بیفته. خیییلی ممنونم از نویسنده و کتابراه عزیز و مخصوصا از راوی آقای بهادر ابراهیمی با لحن زیبا و دلنشینی که دارن و مشخصه که ایشون تسلط کامل بر موضوع دارن و همین لذت گوش دادن کتابو چندین برابر کرده
asal samimi
۱۴۰۰/۱۰/۲۹
من به علم و دانش خیلی بیشتر از هر چیز دیگری اهمیت میدهم. برای من معنویات، دعا کردن و تکرار کلمات مثبت تاکیدی ارزشی ندارد. اگر مثل من هستید و به دنبال به دست آوردن دلایل علمی و اثبات شده برای هر موضوعی میگردید به شما اکیدا پیشنهاد میکنم این کتاب را بخوانید، کتابی که با تکیه بر علم دلایل شکل گیری و و عادت‌ها در جهت مقابل آن، راهکارهای ترک عادات بد را به خوبی شرح میدهد. در ضمن باید خاطر نشان کرد که گوینده‌ی این کتاب، بسیار ماهرانه کاملا گوش نواز این کتاب را گویندگی کرده است.
حمید شایسته پور
۱۴۰۲/۸/۱۹
آنقدر کتاب زیبایی هست که چندین بار گوش کرده‌ام و آنقدر تاثیر گذار بوده که راهنمای عمل شده. از گوش کردن و عمل به ایده هایش سیر نمی‌شوم و هر روز صبح حین انجام امورم یا در ماشین آنرا گوش میکنم. صدای راوی فوق العاده است و شاید اگر چنین راوی نداشت ترجیح میدادم کتاب متنی آنرا که در کتابخانه‌ام دارم و بار نکات آنرا یادداشت برداری کرده‌ام بارها بخوانم. هزاران شکر خدا که گوش دادن چنین کتابی را نصیبم کرد و ممنونم از کتابراه.
محمد مزینانی
۱۴۰۱/۶/۶
این کتاب رو میتونم کامل کننده کتاب اثر مرکب و در واقع پله دوم برای ایجاد زندگیه عالی بدونم. کتاب بسیار عالی با کارهای عملی فوق العاده‌ای هست که به همه دوست داران موفقیت حتما توصیه میکنم. اگر آدمی عمل گرا هستین این کتاب واستون عالیه ولی اگر صرفا کتاب میخونین که اعداد کتاب هایه خوانده شده تون بالا بره این کتاب واسه شما خوب نیست. اگر عملگرا باشید و به کتاب عمل کنید واستون یک معجزه خواهد بود
S R
۱۴۰۱/۴/۳۰
کتاب بسیار فوق العاده ایه، با راهکارهای عالی و تاکید بر این مسئله که درواقع ما باید هویت جدیدی بسازیم بجای تمرکز بر روی دستاورد.
ترجمه عالی بود (یک جا همون فارنهایت ذکر شده بود که احتمالا تو پاورقی توضیح داده شده ولی شاید بهتر بود سانتیگراد رو میذاشتن)، گوینده فوق العاده بودن. خودشون بر مطالب تسلط داشتن و معلوم بود از قبل پیش خوانی کردن، بعضی گوینده‌ها کاملا مشخصه اولین بار کتاب رو میبینن.
ساحره خراسانی
۱۴۰۱/۶/۱۳
یکی از کتابهای پیشنهادی کتابراه بود که بعد از اینکه شروع به گوش دادن کردم متوجه شدم واقعا چقدر ار، شمند است چرا که با اوردن دلایل منطقی به شما راهکارهایی ارائه میدهد تا بر عادتها و کارهای روزمره بیشتر توجه کرده و انهایی که مشکل ساز، شده‌اند را کم کم حذف کنیم. به طور کلی بسیار کتاب خوب و اموزنده ایی بود روای هم بسیار روان و عالی حق مطلب را ادا کردند
sohrab sardari
۱۴۰۰/۴/۳۰
من روی صدای گوینده و همچنین کیفیت ترجمه کتاب‌های صوتی حساس هستم ولی این نسخه صوتی از کتاب عادت‌های اتمی به گویندگی آقای بهادر ابراهیمی واقعاً فوق العاده است.
صدای گوینده جذاب است و حالت کسل کنندگی و اذیت ندارد. حتماً پیشنهاد می‌کنم.
نوشین بیات
۱۴۰۱/۸/۲
سلام این کتاب بیش از اندازه عالیه همیشه فکر میکردم برای اینکه بتونم در طول شبانه روز به تمام کارهام برسم باید از قبل برنامه ریزی داشته باشم و چقدر هم تلاش کردم که مطابق برنامه ریزی پیش برم اما همیشه با ناتوانی روبه رو میشدم فکرشم نمیکردم کارهای کوچیک به اهمیت درکنار هم بتونن نظم و اینقدر قشنگ به نمایش بزارن با تشکر از کتابراه
مرتضی اریسیان
۱۴۰۱/۱۱/۱۸
این کتاب و کتاب اثر مرکب کتابهای کاربردی هستن که من میپرستمشون. چند بار گوش بدین این کتاب رو یکبار کافی نیست. و حتما انجام بدین چون گوش دادن تنها هیچ فایده‌ای نداره.. بعد معجزه کم کم خودشو نشون میده تو زندگیتون. عادت‌های خوب رو کم کم تو زندگیتون جا بدین و افزایش بدین و از زندگیه بی نظیرتون لذت ببرید
ملیحه عرفان طلب
۱۴۰۱/۹/۱۱
واقعا عالی بود. میخوام بارها و بارها گوش بدم چون همیشه لاغر میکردم دوباره بعد چندماه چاق میشدم، میخواستم به اهدافم برسم اما بعدش که می‌رسیدم برام جذاب نبود. الان متوجه شدم تغییر عادت نداشتم که جزو شخصیتم بشه و برای همیشه برام بمونه. من همیشه به نتیجه توجه داشتم و بخاطر همین هیچوقت نتونستم تغییرات رو نهادینه کنم
Ali Khalili
۱۴۰۱/۲/۳۰
خواندن یا گوش دادن به این کتاب رو به همه پیشنهاد میدم، خیلی خوبه که نسبت به کارهایی که در طول روز انجام میدیم و بعضا ازشون خبری هم نداریم (همون عادت‌ها) آگاهی بیشتری کسب کنیم، چون اینطوری میتونیم برای ساخت کارهای روزانه یا عادت هامون برنامه ریزی کنیم و عادت‌های مفید تری رو ایجاد کنیم
سعیده خوانساری
۱۴۰۱/۱۱/۶
سلام به نظرم کتاب خوبیه ولی به هر حال باز هم خود انسان است که باید برای هر چیزی انگیزه داشته باشد و وگرنه شاید هر کدام از ما تا به حال صد کتاب انگیزشی خوانده باشیم که هنوز تاثیری روی ما نگذاشته چون هنوز خودمون نخواستیم و اراده نکردیم به هر حال ارزش یکبار خواندن را دارد، ممنون از کتابراه،
مسعود محمدی
۱۴۰۱/۸/۱۶
واقعا در طول زندگیم همیشه حس میکردم که این کار‌های کوچیک هستن که آدمو موفق میکنن ولی همیشه تنبلیم میشد ولی الان دیگه با گوش دادن به این کتاب دیگه جای شک و شبه‌ای نیست و همیشه وقتی یکم بی حوصله میشم سریع یاد حرفای این کتاب میوفتم و شروع میکنم به انجام کار‌های کوچیکی که ازشون سر باز میزدم
افسانه آذر
۱۴۰۲/۲/۷
به نظرم اگه قرار باشه کسی فقط یک کتاب توی زندگیش بخونه این کتابه، من ۶ ماه پیش این کتاب رو گوش دادم و هنوز اثراتشو تو زندگیم میبینیم، وقتی خودمو با قبل مقایسه میکنم میبینم چه عادتای بدی رو تونستم حذف کنم و هنوز هم به دنبال پیدا کردن عادت‌های بدم هستم که بتونم تغییرشون بدم
مشاهده همه نظرات 212

راهنمای مطالعه کتاب صوتی عادت‌های اتمی

برای دریافت کتاب صوتی عادت‌های اتمی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.