معرفی و دانلود کتاب صوتی عشق خداست

عکس جلد کتاب صوتی عشق خداست
قیمت:
۵۳۰۰۰ 37100 تومان ۳۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی عشق خداست و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی عشق خداست و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی عشق خداست

اکنات ایسواران در کتاب صوتی عشق خداست، به شما نشان می‌دهد که چگونه بدون هیچ چشم‌داشتی به اطرافیانتان عشق بورزید و خدا را در ارتباطات روزمره زندگی خود پیدا کنید.

کتاب صوتی عشق خداست (Love is god) شامل 4 فصل با عناوین راه عشق، ذهن عشق، سیمای عشق و برنامه هشت مرحله‌ای است. در ابتدای هر فصل این کتاب جملات و عباراتی از کتاب بها گاواد گیتا محبوب‌ترین متن مقدس هندوها بیان می‌شود و سپس با زبانی ساده به تعبیر آن عبارات می‌پردازد تا مخاطبان امروزی بتوانند با آن‌ها ارتباط برقرار کنند. محور همه مطالبی که گفته می‌شود، مفهوم عشق است. عمیق‌ترین نیاز ما عشق ورزیدن تمام و کمال در این جهان شمول و بی‌قید و شرط است. هرجا عشق باشد، همه نیکی‌ها نیز وجود دارند. عشق ورزیدن دانستن است. عمل کردن است. همه راه‌های رسیدن به خداوند در مسیر عشق به وحدت می‌رسند.

همه ادیان بزرگ به ما انسان‌ها می‌گویند که به عشق نیازمند هستیم، چرا که عشق ماهیت حقیقی وجود آدمیان است. در تمام مذهب‌ها، عارفان به طور کلی از دو راه، راه اول حکمت و راه دوم عشق، برای رسیدن به خدا، صحبت می‌کنند. کتاب صوتی عشق خداست با سوالی کاملاً طبیعی شروع می‌شود: کدام یک از این دو راه بهتر است و من باید رهسپار کدام راه شوم؟ همین سوال به‌ظاهر ساده، به نکته‌ای بسیار بنیادین پرداخته و مفاهیمی عمیق در بردارد، ما انسان‌ها چه هستیم و چه می‌توانیم باشیم؟ آیا موجوداتی صرفاً فیزیکی هستیم که مواهب و تجارب جسمانی، نیازهایمان را برطرف می‌کند، یا این‌که چیزی بالاتر از آن هستیم؟ آیا موجوداتی هستیم که از اعتقادمان فقط سخن می‌گوییم یا این‌که آن را در زندگی نیز عملی می‌کنیم؟

این‌ها سوال‌هایی نظری نیستند؛ بلکه بر تمامی زمینه‌های زندگی‌ ما تاثیر می‌گذارند. این تصور که جوهره وجود آدمی چیزی جز ماده نیست، شیوه تربیت ‌ما، روابطمان، رویکردمان نسبت به محیط، و رفاه جسمی و احساسیمان را تشکیل می‌دهد.

اکنات ایسواران (Eknath Easwaran) در سال 1910 در هندوستان متولد شد. پیش از رفتن به آمریکا در سال 1959، در دانشگاه‌های هند به تدریس ادبیات انگلیسی اشتغال داشت و نیز به عنوان سخنران و نویسنده‌ای موفق شناخته شده بود. ایسواران تاکنون 27 کتاب نوشته که به حدود 30 زبان ترجمه شده است. برخی از آثار وی عبارتنداز: مدیتیشن، اجتناب از شتاب، زندگی شما پیام شماست، راه عشق و باگواد گیتا برای زندگی روزمره. او نزدیک به 40 سال بی‌وقفه آثار عرفانی کلاسیک جهان را تدریس و درباره آن‌ها سخنرانی کرد. ایسواران به سال 1999 درگذشت.

در بخشی از کتاب صوتی عشق خداست می‌شنویم:

«اکنون دیگر عادت کرده‌ایم که خواهرانِ این مؤسسه نیکوکاری را در ساری‌های سفید با حاشیه آبی‌رنگ در خیابان‌های خود ببینیم. ولی اول بار که مادر ترزا تصمیم خود را اعلام کرد، سانفرانسیسکو غافلگیر و شگفت‌زده شد. به هر حال، او مادر ترزای کلکته بود نه مادر ترزای سان‌فرانسیسکو. ما می‌دانستیم که جهان سوم به او نیاز دارد ولی این‌جا جهان اول بود و سان‌فرانسیسکو ثروتمندترین شهر در ثروتمندترین ایالت در ثروتمندترین کشور دنیا. کسی مثل مادر ترزا در این‌جا چه دیده بود که قرار دادن این شهر را در ردیف شهرهایی مثل دهلی، کلمبو و آدیس آبابا برای او موجه می‌ساخت؟ هرگز پاسخی را که او به این پرسش داد فراموش نخواهم کرد. پاسخ او این بود: «آن‌جا آدمیانْ گرسنه قرصی نان معمولی بودند، این‌جا گرسنه عشق و محبت و همدلی هستند؛ و این، فقری است عظیم که مردم را به رنجی شدید گرفتار می‌کند.»»

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
30 دقیقه
مقدمه
12 دقیقه
بخش اول - راه عشق - یک
23 دقیقه
راه عشق - دو
13 دقیقه
راه عشق - سه
13 دقیقه
راه عشق - چهار
24 دقیقه
راه عشق - پنج
29 دقیقه
بخش دوم - ذهن آرام - شش
32 دقیقه
ذهن آرام - هفت
30 دقیقه
ذهن آرام - هشت
14 دقیقه
ذهن آرام - نه
9 دقیقه
ذهن آرام - ده
31 دقیقه
بخش سوم - صورت‌های عشق - یازده
32 دقیقه
صورت‌های عشق - دوازده
27 دقیقه
صورت‌های عشق - سیزده
30 دقیقه
صورت‌های عشق - چهارده
44 دقیقه
صورت‌های عشق - پانزده
23 دقیقه
صورت‌های عشق - شانزده
24 دقیقه
بخش چهارم - برنامه‌ی هشت وجهی

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی عشق خداست
نویسنده
مترجمشهرام نقش تبریزی
راویالهام صفوی زاده
ناشر چاپیانتشارات ققنوس
ناشر صوتی نوین کتاب گویا
سال انتشار۱۳۹۷
فرمت کتابMP3
مدت۷ ساعت و ۲۰ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی تاریخی، فلسفی و اجتماعی، کتاب‌های فلسفه و منطق
قیمت نسخه صوتی
۵۳۰۰۰ 37100 ت ۳۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی عشق خداست

مصطفی عزیزی
۱۴۰۲/۳/۲۶
با درود خدمت دوستان کتابخوان. کتاب بسیار عالی که می‌تونه به صورت خاصی یک آرامش عمیق به خواننده القا بکند. نویسنده با اندیشه‌های معنوی و قلمی ساده و توانا در این کتاب خوب رهنمود ما شده است که به نوعی در زندگی سطحی خودمون غرق شده ایم و نیاز هست که تغییرات اساسی را اعمال کنیم. توصیه‌هایی دلسوزانه در و این کتاب صوتی را میشه درک کرد که باید با دقت به جزئیات گفته هایش گوش سپرد. هم روانشناسی و هم موفقیت فردی در زندگی را میشه با خواندن این کتاب درک کرد کاملا، خدا هست. واقعا اگر دل بدیم به خود خداوند و عشق داشته باشیم به تمام موجودات این زمین از تمام فشار‌های عصبی در امان خواهیم بود. سپاس از تیم خوب کتابراه و ممنونم از خوانش و مترجم کتاب.
فرح حقیقی
۱۴۰۲/۳/۲
عشق، هرجا که دیگری یا دیگران را در اولویت قرار دهیم قابل شکوفا شدن است...
برای داشتن ذهنی آرام وزندگی پربار وسرشار ازآرامش، مهربانی و گذشت حتما این کتاب را بخوانید یا بشنوید. عمل نمودن به تعالیم این کتاب باعث میشه دنیای بهتر و آخرت برتری داشته باشیم انشاالله. قرائت آرام وبا طمانینه خانم صفوی زاده
برای این نوع کتاب عالیست و فرصت کافی برای درک مفاهیم معنوی جملات را در اختیار شنونده قرار میده. کاش چنین کتابهای تاثیرگذاری با قیمت مناسب ارائه شوند تا کاربران بیشتری از شنیدن آن بهره مند شوند. با سپاس
مریم گودرزی
۱۴۰۱/۲/۲۱
"باید تمام عشق، تمام قلب، وقت، و زندگی ات را وقف خدمت به پروردگار عشق کنی همه چیز را به او پیشکش کن. هر آنچه انجام می‌دهی، هر آنچه از آن لذت می‌بری و حتی هر آنچه از آن در رنجی همه را به او تقدیم کن؛ اگر چنین کنی با چنان عشقی با او یکی میشوی که زمان هرگز نمی‌تواند آن را به آخر رساند"
هر کجا عشق آید و ساکن شود هر چه ناممکن بود ممکن شود
مولوی بزرگ
🌷سپاسگزارم🌷
Hoori
۱۴۰۲/۵/۳۱
به به، چقدر پسندیده است عبارت های این کتاب، چقدر آموزنده ی طریقت زندگی و چقدر دلنشین به به، مخصوصاً از فصل سوم به بعد از صورت های عشق که می خواند چقدر هم با آرامش و زیبا خوانده شده این کتابِ پر از عشق. با تشکر فراوان از خانم صفوی عزیزم
نعمتی رامین
۱۳۹۸/۱/۲۸
این کتاب بسیار عالی است و حقیقتاً ارزش خواندن را دارد. آن‌قدر ارزش دارد که نسخه چاپی آن را هم خریدم.
فرشته غلامحسین پور
۱۴۰۱/۴/۱۲
یکی از بهترین کتابهایی که گوش دادم. ارزش این که چندبار خوانده شود را دارد.
عرفان ایرانپور
۱۳۹۷/۱۲/۲۰
بسیار کتاب خوبیه😍
esmaeil asgari
۱۴۰۰/۳/۱۳
فوق العاده و کاربردی
اکرم اسماعیل لو
۱۳۹۹/۱۲/۴
بارها و بارها گوش کردم، عالیه
مشاهده همه نظرات 9

راهنمای مطالعه کتاب صوتی عشق خداست

برای دریافت کتاب صوتی عشق خداست و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.