معرفی و دانلود کتاب صوتی عکس خصوصی

عکس جلد کتاب صوتی عکس خصوصی
قیمت:
34000 تومان - 4.49€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی عکس خصوصی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی عکس خصوصی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی عکس خصوصی

کتاب صوتی عکس خصوصی نوشته‌ی علیرضا رحیمی نژاد، درباره‌ی جوان ثروتمندی به نام احسان است که عده‌ای قصد اخاذی از او را دارند.

خلاصه‌ی کتاب صوتی عکس خصوصی:

شخصیت اصلی این کتاب صوتی احسان نام دارد که فردی ثروتمند است. احسان در تدارک ازدواج با دختری خانواده‌دار و متشخص به نام مریم است که فردی ناشناس برای او عکسی ارسال می‌کند.

عکسی که در یکی ار هتل‌های دبی در کنار زنی آسیایی گرفته شده بود و انتشار آن می‌توانست ازدواج او با دختر مورد علاقه‌اش که از مدت‌ها قبل برنامه‌ی آن را چیده بود را به خطر بیندازد. در ادامه پای اشخاص دیگری نیز به داستان کشیده می‌شود و احسان به دنیای جوانانی ورود پیدا می‌کند که از جهت اقتصادی و اجتماعی در طبقه‌ای خاص هستند، طبقه‌ای که امروزه به آن نوکیسه‌گان گفته می‌شود.

در قسمتی از کتاب صوتی عکس خصوصی می‌شنویم:

پنج سال از آن نگاه گذشته بود. احسان منگ و مات از دیدن عکس محرمانه‌‌اش که تا دو روز قبل غیر از جمع خصوصی‌‌شان کسی از آن خبر نداشت، سعی کرد نام آن زن را به یاد بیاورد اما نتوانست. شاید اصلاً اسمش را نگفته بود. دومین شب اقامتشان در دوبی بود، تنها سفر خارجی که بابک رفت، یک هفته پیش از عید، بعد از انتشار آخرین شماره هفته نامه‌ها با آن جلدهای رنگی پرعکس و تیترهایی که به محض عبور از دریچه چشم به وسواس مغز تبدیل می‌شد و تا نمی‌خریدی و نمی‌خواندی‌شان رها نمی‌شدی. برنامه سفر را از سی روز قبل ریخته بودند؛ ویزا، بلیت، رزرو اتاقی در طبقه اول هتل‌دار المسیاف با بالکنی رو به آبیِ بی‌نهایت دریا. سرسرای هتل گویی تونل زمان و آن‌ها مسافرانی از دوره و دنیایی دیگر که بشارت آسایش در کاروانسرایی عربی لب‌هایشان را به تبسمی ملیح گشوده است. گوش‌هایشان انباشته از ترنم خنیاگری جوان و مردمکانشان سرشار از شوق تماشا. پرندگان از هر سو خوشامدگویانه می‌خواندند و مستخدمان با چهره‌هایی بشاش به پیشواز می‌آمدند. اقامتگاه‌شان دو اتاق بزرگ تو در تو بود با حمام وان دار و سرویس بهداشتی که به سان صدف می‌درخشید.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
89 دقیقه
بخش اول - قسمت اول
53 دقیقه
بخش اول - قسمت دوم
73 دقیقه
بخش دوم
56 دقیقه
بخش سوم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی عکس خصوصی
نویسنده
راویشاهین علایی نژاد
ناشر چاپیانتشارات هیلا
ناشر صوتی نوین کتاب گویا
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابMP3
مدت۴ ساعت و ۳۱ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی داستان و رمان ایرانی، کتاب‌های داستان و رمان ایرانی
قیمت نسخه صوتی
34000 ت - 4.49 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی عکس خصوصی

زاها م
۱۳۹۹/۲/۲۳
بیشتر کتاب توصیف زندگی قشری از بچه پولدارهای تهران هست و بنظر من داستان اصلی کتاب نسبت به توصیفها در حاشیه رفته. ولی راوی خیلی خوب بود
مریم اعلامی
۱۴۰۲/۱۲/۱
ان قدر به حاشیه کشیده شده که برایم جالب نیست. میشد گرم تر و ساده تر نوشت
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه کتاب صوتی عکس خصوصی

برای دریافت کتاب صوتی عکس خصوصی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.