معرفی و دانلود کتاب صوتی غنچه‌ای که نمی‌خواست باز شود

عکس جلد کتاب صوتی غنچه‌ای که نمی‌خواست باز شود
قیمت:
10000 تومان - 1.49€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی غنچه‌ای که نمی‌خواست باز شود و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی غنچه‌ای که نمی‌خواست باز شود و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی غنچه‌ای که نمی‌خواست باز شود

کتاب صوتی غنچه‌ای که نمی‌خواست باز شود نوشته‌ی عارفه روئین، داستان بوته‌ی گل سرخی است که غنچه‌های زیادی دارد اما یکی از آن‌ها از ترس، خودش را پنهان می‌کند تا مبادا از خواب بیدار شود.

موضوع کتاب صوتی غنچه‌ای که نمی‌خواست باز شود چیست؟

بوته گل سرخ زیبا خمیازه‌ای کشید و غنچه‌های قشنگش را تماشا کرد؛ همگی خواب بودند؛ به همین خاطر آن‌ها را تکان داد و گفت: وقت خواب تمام شده؛ بیدار شوید و خورشید درخشان را نگاه کنید.

غنچه‌های کوچولو یکی یکی باز شدند و به خورشید پرنور چشم دوختند. همان موقع بوته گل سرخ یکی از غنچه‌هایش را دید که خودش را پشت برگی سبز قایم کرده بود. به او گفت: غنچه نازم، چرا باز نمی‌شوی؟

عارفه روئین را بیشتر بشناسیم:

او شاعر و نویسنده حوزه کودک و نوجوان است و کتاب‌هایی همچون سمفونی خزان (مجموعه شعر)، ثانیه‌های خیس (مجموعه شعر)، قطاری با خاطره‌های مست (مجموعه شعر)، وقتی که خورشید خندید (داستان کودک) را تاکنون منتشر کرده است.

همچنین عارفه روئین در جشنواره فیلمنامه نویسی کشوری مقام اول را کسب کرده و در جشنواره فیلمنامه نویسی جانباز کشوری و جشنواره داستانی یوسف برگزیده شده است.

کتاب صوتی غنچه‌ای که نمی‌خواست باز شود مناسب چه کسانی است؟

این داستان زیبا برای کودکان 5 تا 7 ساله مناسب است.

در بخشی از کتاب صوتی غنچه‌ای که نمی‌خواست باز شود می‌شنویم:

صبح روز بعد، بوته گل سرخ سعی کرد غنچه را بیدار کند. برای همین به او گفت: "غنچه قشنگم، باز شو. اگر باز نشوی، قبل از این که دنیا را ببینی، توی گلبرگت پرپر می شوی." غنچه که این حرف را شنید، خواست باز شود. اما باد شدیدی وزید و های و هوی کنان، بوته را تکان داد. غنچه از ترس، خودش را به بوته چسباند. باد که رفت، بوته غنچه اش را نوازش کرد و گفت: "غنچه عزیزم، باد رفت. حالادیگر می توانی چشم هایت را باز کنی و دنیا را ببینی." غنچه با ترس و لرز، یکی از گلبرگ هایش را باز کرد.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
5 دقیقه
غنچه‌ای که نمی‌خواست باز شود

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی غنچه‌ای که نمی‌خواست باز شود
نویسنده
ناشر صوتی شیما
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابMP3
مدت۵ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی کودک، کتاب داستان کودک
قیمت نسخه صوتی
10000 ت - 1.49 یورو
خرید کتاب صوتی

راهنمای مطالعه کتاب صوتی غنچه‌ای که نمی‌خواست باز شود

برای دریافت کتاب صوتی غنچه‌ای که نمی‌خواست باز شود و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.