معرفی و دانلود کتاب صوتی فرستادگان نور

عکس جلد کتاب صوتی فرستادگان نور
قیمت:
۶۶,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی فرستادگان نور و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی فرستادگان نور و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی فرستادگان نور

کتاب صوتی فرستادگان نور اثری از جیمز توئیمن، نویسنده‌ی پرفروش، خواننده و فعالِ صلح بین‌المللی است. توئیمن در این کتاب به شرح سفر خود به بوسنی و کرواسی، که در آن هنگام درگیر جنگی فراگیر بود، پرداخته است. توئیمن با گیتارش از جایی به جای دیگر می‌رفت و نیایش‌های دوازده مذهب بزرگ جهان را برای صلح در مناطق مختلف به اجرا در می‌آورد تا آنکه روزی در یک جنگل با رازی مواجه شد که منتظر فاش شدن بود: حلقه‌ای سری از افرادی که از دیرباز، به دور از چشم جهان، زندگی خود را وقفِ مراقبه و انتشار فرکانس صلح به نقاطی از این کره‌ی خاکی کرده بودند که بسیار نیازمندِ آن بود.

درباره‌ی کتاب صوتی فرستادگان نور

جیمز اف توئیمن (James F. Twyman) در کتاب صوتی فرستادگان نور (Emissary of Light) از سفر خود به بوسنی و کرواسی در هنگامه‌ی جنگ‌های دهه‌ی 1990 می‌گوید. توئیمن نویسنده، خواننده و فعالِ صلحِ شناخته‌شده‌ای در جهان است. او علاوه بر تألیفاتِ متعدد در زمینه‌های بینش معنوی، تحول درونی و عرفانِ عملی، با آگاهی از قدرت موسیقی و مدیتیشن، تلاش کرده است تا پروژه‌های موسیقیِ مختلفی را در مناطق جنگ‌زده برگزار کند شاید از این طریق، شفای همگانی و اتحاد انسانی را در میان این مناطق بگستراند.

معرفی و دانلود کتاب صوتی فرستادگان نور

توئیمن که به نام تروبادور صلح نیز شناخته می‌شود، دعاهای صلح دوازده دین اصلی را گردآوری کرده و با سفر از نقطه‌ای به نقطه‌ی دیگر جهان، آن‌ها را از طریق موسیقی به گوشِ همه می‌رساند. دعوت از توئیمن از سوی سازمان‌های صلح و حتی رهبران کشورهای مختلف انجام می‌شود. یکی از مشهورترین پروژه‌های او، کنسرت‌های صلح برای بوسنی است که کتاب صوتی فرستادگان نور نیز برگرفته از آن است.

کتاب صوتی فرستادگان نور سرگذشتِ واقعیِ سفر جیمز توئیمن به بوسنی و کرواسی جنگ‌زده است. او که با گیتارش از جایی به جای دیگر می‌رفت و موسیقیِ خود را اجرا می‌کرد، از شدتِ خشونتی که در اطرافش موج می‌زد، ناگزیر شد به جنگل پناه برد. توئیمن در جنگل‌های کرواسی به گروهی اسرارآمیز برمی‌خورد که فرستادگان نور خوانده می‌شوند. این گروه، اوقات خود را به مراقبه و امور معنوی می‌گذرانند و ادامه‌دهنده‌ی راهِ حلقه‌ی معنویِ باستانی هستند که گسترش صلح در جهانِ هستی و افزایش سطح آگاهی بشر در این‌باره را از وظایف خود می‌دانند. توئیمن اولین فردی است که اجازه یافته در میان افراد این گروه قرار گیرد و با آن‌ها همراه شود. او برای نخستین‌بار این گروه و اقداماتِ آنان را در جهان معرفی می‌کند. حکایتِ همراهی توئیمن با این گروه و سفر معنوی او، که در این کتاب روایت شده است، اثری دلنشین و شنیدنی را در مقابل مخاطب قرار داده و او را به یکی از پرفروش‌ترین نویسندگان نیویورک تایمز تبدیل کرده است.

پیامِ نوشته‌ها و موسیقیِ جیمز توئیمن ساده اما حیاتی است: با این‌همه جنگ، ظلم و ناعدالتی، صلح دیگر نه یک رؤیا که یک واقعیتِ قدرتمند است؛ واقعیتی که امروزه بیش از هر زمانِ دیگری نیازمند تحقق آن هستیم. صلح در روح همه‌ی ما زنده است و سرنوشتِ نهاییِ ماست.

کتاب صوتی فرستادگان نور را مریم بیات به زبان فارسی برگردانده و انتشارات سخن آن را به چاپ رسانده است. نسخه‌ی صوتی این کتاب را با خوانش بیتا خداداد می‌شنوید.

نکوداشت‌های کتاب صوتی فرستادگان نور

  • سخنان جیمز توئیمن هدیه‌ای برای همه‌ی افرادی است که در جست‌وجوی راهی برای رشد معنوی خود هستند. این روح شماست که دست روی این کتاب گذاشته است. اکنون بیایید و پیامِ آن را در قلب و ذهن خود بشنوید. (نیل دونالد والش، نویسنده‌ی کتاب گفت‌وگو با خدا)
  • کتاب فرستادگان نور به ما نشان می‌دهد که همه‌ی ما قدرتِ ایجاد صلح و تغییر را در جهان داریم. (ماریان ویلیامسون، نویسنده‌ی کتاب بازگشت به عشق)
  • در مطالب کتاب فرستادگان نور عمیق شوید چرا که خودتان را در آن خواهید یافت. (آلبرت کلایتون گالدن، نویسنده‌ی کتاب پاکسازیِ هزاره)

کتاب صوتی فرستادگان نور برای چه کسانی مناسب است؟

اگر از جمله افرادی هستید که برقراری صلح و آرامش در جهان از خواسته‌ها و آرزوهای شماست، اگر باور دارید با دعا و انگاره‌های مثبتِ روحانی می‌توان بر جهان اثر گذاشت، تجربه‌ی شنیدنِ کتاب صوتی فرستادگان نور را از دست ندهید.

در بخشی از کتاب صوتی فرستادگان نور می‌شنویم

ساعت شش‌ونیم صبح روز بعد، من و نادینا جلوی خانه‌ی او به انتظار ایستادیم. دورو گفته بود فقط لباس برداریم. امیدوار بودم آوردنِ مسواک‌ام اشکالی نداشته باشد. نمی‌دانستم تا چه اندازه از دستوراتش اطاعت کنم اما این را می‌دانستم که من و نادینا کاملاً طبق دستور بودیم. لحظاتی بعد دورو سوار بر استیشنِ کوچکش جلوی ما توقف کرد. استیزانا و گردانا نیز با او بودند. اسباب‌هایمان را در صندوق عقب گذاشتیم و سوار شدیم. خیلی زود به شاهراه خروجی ریلکا رسیدیم. اصلاً نمی‌دانستم به کجا می‌رویم. ولی به نظر می‌رسید که این ندانستن هم بخشی از نقشه است. محفلِ فرستادگان باید کاملاً مخفی نگه داشته می‌شد. حتی اگر دورو به من گفته بود که کجاست چندان مهم نبود. به جز جاده‌ی بین ریلکا و زاگرب، هیچ‌کجا را نمی‌شناختم.

دورو گفته بود که به طرف مرز بوسنی می‌رویم. شنیده بودم که این منطقه در دستِ صرب‌هاست. دورو گفت: «درست است. به همین جهت خیلی خطرناک است. نزدیکِ دو شهری خواهیم بود که صرب‌ها گرفته‌اند اما نگران نباش. ماشین را جایی می‌گذاریم که خیلی امن است. آن‌وقت از آنجا پیاده به بالای کوه و سراغ جمع فرستادگان می‌رویم. من بارها بدونِ پیش آمدن کوچک‌ترین اتفاقی این کار را کرده‌ام. می‌دانم چطور از میان صرب‌ها در برویم.» این اوضاع مثل این بود که به گوزنی بگویند در اولین روز فصل شکار، ناراحت نباشد. ظاهراً در میان جمع من تنها کسی بودم که از این خبر نگران شدم. شاید آن‌ها از ارعاب دائمیِ جنگ بی‌حس شده بودند اما فکر در رفتن از منطقه‌ای در دست صرب‌ها نیز برایم جالب نبود. مجبور بودم به دورو اعتماد کنم. مطمئن و آرام بود. گویی داریم برای گردش به صحرا می‌رویم.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
21 دقیقه
معرفی
7 دقیقه
مقدمه
55 دقیقه
فصل اول: احضار
56 دقیقه
فصل دوم: رؤیا
44 دقیقه
فصل سوم: اوضاع
34 دقیقه
فصل چهارم: راهنما
40 دقیقه
فصل پنجم: راز
29 دقیقه
فصل ششم: نفر وسط
49 دقیقه
فصل هفتم: قدرت نور
62 دقیقه
فصل هشتم: راز شفا
54 دقیقه
فصل نهم: حمله آغاز می‌شود
59 دقیقه
فصل دهم: هدیه‌ی عشق
53 دقیقه
فصل یازدهم: فرار
57 دقیقه
فصل دوازدهم: حکایت همچنان باقی است - قسمت اول
78 دقیقه
فصل سیزدهم: حکایت همچنان باقی است - قسمت دوم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی فرستادگان نور
نویسنده
مترجممریم بیات
راویبیتا خداداد
ناشر چاپیانتشارات سخن
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۱۱ ساعت و ۳۷ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی دین و عرفان، کتاب‌های زندگی نامه
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی فرستادگان نور

سمیرا ساسانی
۱۴۰۲/۹/۳۰
صدای راوی با فرکانس‌های قدرتمند و شفابخش و آگاهی دهنده خود، تمام بدن مرا به ارتعاش واداشت! مجموعه صوتی دوازده دعای صلح جهان را پیش از این از کتابراه با صدای بیتا خدادادو آواز و آهنگسازی جیمز توییمن که نویسنده این کتاب است شنیده بودم و آرامش و صلح را با همه وجودم دریافت کرده بودم. بسیار ذوق زده شدم که با سرگذشت نامه صوتی آقای جیمز توییمن با صدای خانم خداداد در اینجا برخوردم و اینکه فهمیدم دوازده دعای صلح از کجا میاد و فرستادگان نور چه کسانی هستند. با همه قلبم ایمان دارم این سرگذشت نامه واقعی است. بابت آگاهی‌های والایی که با زبان ساده و صدای زیبای خانم خداداد در غالب این سرگذشتنامه جذاب دارم دریافت میکنم، از کتابراه ممنونم. بویژه از خانم خداداد ممنونم که همه کتابهای صوتی شون خاصه و آگاهی بخش و جذاب. خودشون هم آدم جالبی هستن و به گونه‌ای در مسیر آنچه روایت می‌کنند. بازم ممنون از کتابراه بابت انتخاب خوبشون
مهدی حمیدی
۱۴۰۳/۱/۳۱
کتاب فرستادگان نور نوشته جیمز توئیمن کتابی است که مرزهای اعتقادی را بین ادیان مختلف جابجا نموده و در نهایت خیلی نزدیک به یکدیگر می‌نماید. اینکه در اسلام به فرستادگانی عقیده وجود دارد که ناجی انسان‌ها بوده و راه رستگاری را به بشریت نشان می‌دهند با فرستادگان نوری که در مرز بین بوسنی و کرواسی قرار در دارند یک راستا و در طول یکدیگر می‌باشند. نحوه تعامل و حرکت شخص نویسنده با آن‌ها نیز همانند سایر ادیان بوده و دعا برای انسان‌ها و صلح جهانی نیز که توسط دعاهای مربوطه توسط علما و بزرگان هر دین خوانده می‌شود موید این ادعا می‌باشد. مضمون دعاها چه از طرف سرخ پوستان آمریکا باشد چه از طرف کشیشان مسیحی یا راهبان بودایی یا حتی یک عالم مسلمان افق روشن را پیش روی خواننده می‌گشاید که از ورای این جنگ‌ها شاید بتوان به صلحی پایدار و عالمگیر نزدیک شد. از گردآورنده تهیه کننده و خواننده این اثر نیز بسیار سپاسگزاریم.
م مسعودی
۱۴۰۲/۱۲/۱۱
روایت تازه‌ای از معنویت به شکلی نو برای ما مذهب و معنویت به شکل تقدس گرایی و پیروی محض داره تعریف میشه و کم‌کم داریم از اصل دین فاصله می‌گیریم. درست مثل نوگرایی که مولوی در زمان خودش با شمس داشت. من از همون ابتدا احساس کردم دارم چیزی شبیه (ملت عشق) را می‌شنوم دیدگاهی از همه ادیان راجع به صلح و سرود دوستی. همراهی که همه ما را به همبستگی و تفکر وا می‌داره. این که کلیشه‌ای و کورکورانه عمل نکنیم. این‌که در همه جهان و با هر تفکری افرادی هستند که برای رسیدن به ذات الهی تلاش می‌کنند. این‌که همیشه دوازده نور مقدس به همراه رهبر فرهیخته‌شون برای جهان در تلاشند (این قسمت البته با نوع داستان‌پردازی و گویش مو بر تنم راست کرد و احساس کردم در حضور پیامبر عظیم‌الشان و امامان هستم). این که در همه جهان مردم آرزوهای یکسانی برای آرامش و صلح دارند و هیچ ملتی بر دیگری برتری ندارد و البته همیشه تضاد بین خیر و شر بوده و خلاصه همه این بیم و امیدها من را برای رسیدن روزی همراه با صلح جهانی و درک متقابل همه برای زیستن همراه با آرامش و دوستی در کنار هم امیدوار می‌کنه. یک بار دیگه انگار کتاب ملت عشق را شنیدم با تفسیری دیگر و برایم جالب بود. ممنون از کتابراه
mahdi solhjo
۱۴۰۲/۱۰/۱۵
سلام بر کتابراهی ها فامیلی من صلح جو است سال‌ها درباره معنای نام خانوادگی فکر کنم معنای زیادی به نظر می‌رسید از بین این معانی متاسفانه به دلیل نفوذ سیاست در رسانه‌ها و نفوذ رسانه در ذهن انسان‌ها باعث شده که ما با شنیدن کلمه صلح به ناخودآگاه ذهنمان به سمت پدیده‌های مانند جنگ کشت و کشتار، ویرانی، خون انفجار، و غیره می رود و صلح را به معنای عدم وجود جنگ به معنای عدم وجود ویرانی، عدم وجود کشت وکشتار و غیره می دانیم اگر کسی از ما بخواهد مصداق صلح را نشان بدهیم فورا ذهن ما به دنبال مثال هوایی از روابط بین جوامع یا دو فرد یا افرادی از دورن یک جامعه خواهد رفت اما صلح مفهومی گسترده تره است معنای به غیر از عدم جنگ و عدم درگیری، صلح فقط مفهومی نیست که در درون یک جامعه رقم بخورد صلح مفهومی است که در درون هر فرد قابل تحقق است در جایی خواندم که صلح یعنی آرامش اما به نظر من آرامش مصداقی از آثار صلح است و به نظر من صلح یعنی تعادل احساسات و افکار ما به شکلی که آرامش و حس رضایت از خود حاصل بشود خلاصه که من به این نتیجه رسیدم که برای ایجاد صلح در یک جامعه ابتدا باید هر فرد با خودش به صلح برسه البته همه‌ی این‌ها نظر من هست درباره کتاب هم باید گفت صدای گوینده یک جوری بود جنس صدا خوب بود اما لحن و بیان جالب نبود و صدا خیلی ضعیف بود به نظر می‌رسید که انگار سعی داشت با آن حالت بیان، جلوه‌ای آرامش بخش به اثر بدهد اما به نظرم خوب از آب در نیامد درباره محتوای کتاب هم باید گفت دعا کردن برای صلح خیلی هم عالی ولی باید به این موضوع فکر کرد که هر یک از مقاله غیر از دعا چه کار دیگری می‌توانیم انجام بدیم؟
ALI REZAEI
۱۴۰۲/۱۰/۲۰
عالی بود این کتاب یکی از بهترین کتاب‌هایی بود که شنیده‌ام داستان آن به شدت نو و خلاقانه طراحی شده بود و توانست بین اجزای مختلف آن انسجام و ارتباط تشکیل شود. در ابتدا توصیف‌های زیبا و همچنین طنز نرمی را شاهد بودیم که به شدت هوشمندانه بودند همچنین لفظ بازی و بازی با کلمات آن خیلی خوب بود در اواسط هم که شاهد رویارویی حوا با آدم بودیم که به شدت عاشقانه و احساسی بود که توانست حس قلبی نویسنده را نسب به این موضوع به خوبی بازتاب بدهد فقط در کمتر جایی میتوان دید که کلمات و اصطلاحات همدیگر را نقض کنند و هماهنگی افت میکرد اما درکل پکیج خوبی ارائه شد گویندگی هم که به شدت با احساس و ادراک بیان شد و توانست پیش از بیش مارا ب فیض برساند موارد مثبت انسجام بین محتوا احساسی و عاشقانه بودن گویندگی عالی منفی گاها بین کلمات نا هماهنگی پیش میامد در اخر هم از پرسنل کتابراه تشکر میکنم
ن د ا ز ر ن د ی
۱۴۰۲/۱۰/۲۶
فرستادگان نور، با نگارش جیمز توئیمن، ترجمه مریم بیات و صدای بیتا خداداد را در قبل از خواب شبانه شنیدم و در اوایل کتاب آرامش خاصی داد و داشت. انتظار من و توضیحات مقدمه کتاب این بود که برای ۱۲ آهنگهایی که از ادیان مختلف جیمی ساخته است را به تفصیل اشاره و بیان کند، و در انتهای همان فصل آن را اجرا کند یا قطعه‌ای از آن را بنوازد و پخش کند. متوجه نمی‌شوید که آهنگ هر مذهب چیست و کدام است و شرح شکل‌گیری از چیست؟ آهنگهای جیمز توئیمن را بارها و بارها شنیده بودم. حتی در کتاب‌های مجله صوتی شنبه کتابراه. و برای من خوشایند بود. اما اکنون منشا و نوازنده و آهنگساز و تاریخچه پیدایش آن را متوجه شدم. جیمز از خودش و داستان زندگیش در مسیر رسیدن به این آهنگها در این کتاب صحبت می‌کند و به نیکی از دنیا و آخرت، فردیت و معنویت قلم می‌زند.
نانا
۱۴۰۳/۱/۲
محتوای کتاب بشکل داستان و از زبان خودفردی هست که تجربه‌کننده‌ی تمامی اون اتفاقات خاص هست. تجربه‌هایی که شاید درنگاه اول اتفاق بنظر برسه ولی به مرور متوجه میشید که اون‌ها برحسب علتی غیرقابل تصور پیش روی اون فرد قرارمیگیره. سفر به کشوری که در حال جنگ هست، دیدار با گروهی از انسانهای با توانمندی‌های و خاص بنام فرستادگان نور، درطی تعامل بااین گروه، تعالی روحانی که برای نویسنده کتاب اتفاق میفته و هدایت میشه بسمتی که مسئولیت جدیدی رو بعهده بگیره، مسئولیت گسترش صلح در جهان. ابتدای هر بخش دعایی از یکی از ادیان و مکاتب جهان خونده میشه که بسیار آرامش‌بخش و فوق‌العاده هست. صدای گوینده مناسب این متن و رسا و خوب بود. داستان نقاط عطف زیادی داره. اگر به مسائل ماورایی اعتقاددارید حتما مثل من از شنیدنش لذت میبرید.
ناهید
۱۴۰۲/۱۰/۱
از دیشب دارم بدون توقف گوش می‌کنم الان حس میکنم یه آدم جدید هستم و دوباره متولد شدم. حس میکنم نور گم شده درونم رو دوباره پیدا کردم. جواب کلی سوالات و تضادهای درونیم گرفتم. اینکه چرا الان دنیا این قدر بهم ریخته هست و چرا مدتیه مسیر زندگیم داره به سمت و سوی دیگه‌ای پیش میره. انگار منتظر بودم کسی جواب سوالاتمو بده. ایمان دارم همه ما میتونیم فرستاده نور بر روی زمین باشیم. توصیه میکنم حتما بشنوین. ممنونم از کسانی که این اثر تولید کردن. الان میخوام برم دوازده دعای صلح جهان هم از کارهای خانم خداداد دریافت کنم و در فضای خونم پخش کنم چون واقعا صلح با خودش میاره🕊🕊🕊🕊
سودابه فرجزاده
۱۴۰۳/۱/۲۰
سلام و تبریک سال نو، کتاب فرستادگان نور از جمله کتابهای معنوی و زیبایی بود که برای دومین بار مشغول گوش دادنش هستم، اول اینکه کتاب داستان واقعی است و دیدگاه آدم رو تغییر میده و متوجه میشی که هر انسانی برای هدفی بزرگ آفریده شده و این کتابی بود که من رو به فکر کردن وا داشت و بیاد این بیت که (از کجا چه آمده‌ام آمدنم بهر بود به کجا میروم آخرننمایی ننمایی وطنم). دوم اینکه خانم بیتا خداداد بسیار زیبا این کتاب رو خوانش کردن، واقعأ لذت بردم. درسهای زیادی گرفتم و امیدوارم که شما هم از شنیدن این کتاب لذت ببرید، ممنون از کتابراه
مریم فراهانی
۱۴۰۲/۱۰/۲۹
من به درستی نمی‌دانم که مفهوم پیشرفت معنوی چیست؟ اما می‌دانم که به نحوی فقدان ضروریات داریم. به شدت درگیر مسائل مادی هستیم که ما را راضی نمی‌کنند. ما روابط عاشقانه مان را، جهان اطرافمان... فقط برای نفع شخصی خود می‌خواهیم.
من از این نظر شنیدن این کتاب رو انتخاب کردم که کمبود معنویت رو در زندگیم و
احساس می‌کردم دوست داشتم هر چقدر که امکان داره از لحاظ معنویت به آرامشی که خواهان آن در زندگی هستم برسم
ممنونم از تیم کتابراه که این کتاب رو برای ما گلچین کرد
Negin
۱۴۰۲/۱۰/۲۸
کاش این کتاب رو بر اساس داستان و قصه عنوان میکردند ان وقت برای خواننده جذابیت و جایگاه بهتری داشت و می‌شد به عنوان یک داستان عرفانی ازش درس گرفت اما با توجه به تاکید نویسنده بر واقعی بودنش، به شدت به دور از واقعیته و برای من خواننده بیشتر یادآور تخیل قوی نویسنده است. الگوی بیانی کتاب و خط و مشی من داستان رو یاد کتاب‌های پائولو میندازه با این تفاوت که نوشته‌های پائولو بسیار پخته تر و سنجیده تر نگارش شده و مبنای داستانی داره؛ کما اینکه میشه ان رو در زندگی واقعی الگو قرار داد.
maryam mafakheri
۱۴۰۲/۱۰/۲۵
کتابی با ارزش، به رایگان با تشکر از پدیدآورندگان این کتاب شنیداری ارزشمند و کتابراه عزیز کتاب که از دعای صلح همه ادیان می‌گوید من را به یاد داستان معروف عنب، انگور و استافیل مولانا می‌اندازد، همه یک چیز می‌گویند.
هر وقت دست از اداره چیزها بر داشته‌ام و گذاشته‌ام اتفاق‌ها بیفتند دورم پر از معجزه
شده است این را می‌دانم که وقتی خود را به جریان می‌سپاریم معجزه‌ها به طور طبیعی رخ می‌دهند. "کتاب" و تشابه این گفته شمس با مطلبی دیگر که در کتاب آمده
ژاسمن شاهنظری
۱۴۰۲/۱۰/۲۰
کتاب بسیار خوبی بود. خواندن ان را به همگان توصیه میکنم. من ابتدای هر فصل را که با دعای مربوط به اقوام و مذاهب مختلف بود دوست داشتم و برایم جالب بود که انسانها بر اساس نیازهای خود ومناطقی که زنگی میکنند دعاهایشان شکل میگیرد. گسترش و توسعه انسانها به ارامسازی ذهنی شاید عامل مهمی باشد برای برقراری صلح در جهان و گریز از جنگ و کشتار برای اثبات برتری. واقعا اگر همه رهبران جهان خود در ارامش باشند شاید دنیا مکان ارامتری برای سپری کردن زندگی باشد. ممنون از کتابراه.
مونا ابرهیم زاده
۱۴۰۲/۱۰/۱۹
چقدر خوبه کمک به خودمون و دیگران کمک کنیم آرامشی به دست بیاریم کتاب فرستادگان نور در خصوص ملت‌ها و مذهبشون حرف میزنه و موسیقی رو که زبان روح هستش رو انتخاب کرده که بتونه به تمامی مردم دنیا کمک کنه صدای راوی آرامش بخش و قدرتمند هستش
حتی به نظر من شاید اگه این کتاب صوتی نبود یک قسمت‌هایی از کتاب با
وقتی خسته کننده می‌شد راوی انرژی خاص صداش باعث می‌شد کتاب رو ادامه بدی در کل به نظر من هر کتاب چیزهای مختلفی به ما یاد میده
فائقه
۱۴۰۲/۱۰/۲
بریده‌ای از کتاب:
منم کوروش😍شاه جهان، شاه بزرگ، شاه دادگر😎اعلام میکنم تا روزی که زنده هستم دین، آیین و رسوم ملت‌هایی را که من پادشاه آن‌ها هستم محترم خواهم شمرد. من سلطنت خود را بر هیچ ملتی تحمیل نخواهم کرد و هر ملتی آزاد است که مرا به به سلطنت قبول کند ویا نکند.
و هر گاه نخواهد مرا پادشاه خود بداند من برای فرمانروایی برای آن ملت مبادرت به جنگ نخواهم کرد. 💚💛
مشاهده همه نظرات 97

راهنمای مطالعه کتاب صوتی فرستادگان نور

برای دریافت کتاب صوتی فرستادگان نور و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.