معرفی و دانلود کتاب صوتی فرصت آفرینان 2: درک دیگران

عکس جلد کتاب صوتی فرصت آفرینان 2: درک دیگران
قیمت:
۶۰,۵۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی فرصت آفرینان 2: درک دیگران و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی فرصت آفرینان 2: درک دیگران و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی فرصت آفرینان 2: درک دیگران

کر اندرسون در کتاب صوتی فرصت آفرینان 2: درک دیگران به شما یاد می‌دهد با دیگران ارتباط بهتری بگیرید و تعامل عمیق‌تری با آن‌ها داشته باشید. با شنیدن این کتاب راهکارهایی یاد می‌گیرید که با کمک آن‌ها بتوانید با داشتن تعاملی پرمعنا و سازنده با دیگران، زندگی‌تان را متحول کنید.

درباره کتاب صوتی فرصت آفرینان 2: درک دیگران:

آیا به نظر شما می‌شود با همکاری و همراهی که با اطرافیان خود دارید، فرصت‌های بی‌شماری در زندگی‌تان ایجاد کنید؟ کر اندرسون عقیده دارد موفقیت نهایی شما به کلیدی نیاز دارد که در دست دیگران است. او در کتاب فرصت آفرینان (Opportunity Makers) روش‌هایی را پیش روی شما می‌گذارد که با استفاده از آن‌ها می‌توانید زندگی شخصی و شغلی خود را متحول کنید.

این کتاب زمانی که به زبان اصلی نوشته شد، در یک جلد به انتشار رسید. ولی در ترجمهٔ فارسی به چهار جلد تقسیم شد و در هر جلد آن یکی از فصول مهم کتاب آورده شده است. جلد دوم این کتاب به اسم «فرصت آفرینان 2: درک دیگران»، درمورد نحوه درک دیگران برای تعامل بهتر با آنان صحبت می‌کند. همچنین راهکارهایی به شما ارائه می‌کند که با کمک آن‌ها می‌توانید دیگران را بهتر بشناسید و دلیل برخی از رفتارهایشان را درک کنید.

با شنیدن این کتاب صوتی یاد می‌گیرید برای موضوعات واقعاً مهم اهمیت قائل شوید و شیوهٔ زندگی‌تان را به شکلی بهینه‌سازی کنید که در آن با دیگران بهتر تعامل و گفتگو داشته باشید. رویکرد اصلی نویسنده در کتاب «ما» به‌جای «من» است؛ این رویکرد باعث می‌شود شما یک ارتباط متقابل با افراد دیگر ایجاد کنید و زندگی معنادارتری را تجربه نمایید.

کتاب صوتی فرصت آفرینان 2: درک دیگران شامل ایده‌ها و نکات ارزشمندی می‌شود که کر اندرسون آن‌ها را در تدتاک مشهور خود نیز مطرح کرده است. او در این سخنرانی این نکتهٔ مهم و اساسی را مطرح می‌کند که شما زمانی موفق به دریافت این کلید می‌شوید که با شناخت دقیق خود واقعی‌تان، با دیگران نیز ارتباطی معنادارتر برقرار کنید.

نکوداشت‌های کتاب صوتی فرصت آفرینان 2: درک دیگران:

- این کتاب را به عنوان یک کتاب مرجع نگه دارید؛ زیرا مملو از نکات مفید است. (لارا کوی)

- هر کسی که این کتاب را بخواند، ظرفیت بیشتری برای مقابله با کمرویی در ارتباطاتش و آگاهی بیشتر از توانایی‌هایش دارد و به شما کمک می‌کند تا در طرز فکرتان تغییر ایجاد کنید تا هر موقعیت و مشکل را به عنوان یک فرصت ببینید و راه‌حل‌های نوآورانه‌ای برای آن‌ها داشته باشید. (K Suresh Rao)

کتاب صوتی فرصت آفرینان 2: درک دیگران به چه کسانی پیشنهاد می‌شود؟

اگر دوست دارید در زندگی‌تان به موفقیت برسید و ارتباط بهتری با اطرافیان خود برقرار کنید، شنیدن این کتاب صوتی می‌تواند برایتان مفید و اثرگذار باشد.

کر اندرسون را بیشتر بشناسیم:

این نویسنده و سخنران برجسته پیش از این گزارشگر NBC و Wall Street Journal بوده است. او حالا به عنوان سخنران رفتارهای ارتباطی با مشتریانی متفاوت از Salesforce، Novartis و The Skill Foundation فعالیت خود را ادامه داده است. کر اندرسون (Kare Anderson) در تدتاک سخنرانی داشت که تابه‌حال بیش از 2.3 میلیون بازدیدکننده داشته است.

وی عضو هیئت مؤسس Annie's Homegrown و از بنیان‌گذاران PAC است و در هیئت مشاوران کارخانه نوآوری تجاری، TEDxMarin و شورای امور جهانی مارین فعالیت می‌کند. «دیوید راکفلر جونیور» بعد از شنیدن صحبت‌های اندرسون گفت: «کر برای همیشه دید شما را نسبت به جهانتان تغییر می‌دهد.»

در بخشی از کتاب صوتی فرصت آفرینان 2: درک دیگران می‌شنویم:

برای آنکه با دیگران ارتباط برقرار کنید، سعی کنید ابتدا راجع به موضوعی صحبت کنید که خیلی به آن نیاز یا علاقه دارند. کسانی که در بازار به دنبال اتومبیل‌های جدید هستند، بیشتر از هر کس دیگری احتمال دارد که به آگهی‌های مربوط به اتومبیل در رادیو گوش کنند. وقتی که شما ابتدا راجع به موضوعی حرف بزنید که در ذهن مردم است، همهٔ آن‌ها به شما گوش می‌دهند. اما متأسفانه ما تقریباً در پنج درصد از گفتگوهایی که صورت می‌گیرد ابتدا درمورد آن چیزی که برای دیگران مهم است، صحبت می‌کنیم.

یعنی ما بیشتر متمایل هستیم که ابتدا راجع به علایق خود سخن بگوییم. خبر خوب چیست؟ این که اگر شما تمرین کنید و ابتدا درمورد علائق دیگری حرف بزنید، سپس راجع به آن چیزی که هر دو به آن علاقه دارید سخن بگویید و در آخر راجع به علایق مربوط به خود حرف بزنید، آنگاه چهار تغییر شگفت‌انگیز در مخاطبتان رخ می‌دهد:

او حرف‌های شما را زودتر می‌شنود، مدت‌زمان طولانی‌تری به حرف‌هایتان گوش می‌دهد، مطالب بیشتری از گفته‌های شما را به‌خاطر می‌سپارد و به این عقیده می‌رسد که شما از هشیاری خوبی بهره‌مند هستید.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
2 دقیقه
شناسنامه
1 دقیقه
متن پشت جلد
2 دقیقه
درباره‌ی مترجم
4 دقیقه
یادداشت مترجم
2 دقیقه
درباره‌ی نویسنده
2 دقیقه
سخنی از نویسنده
23 دقیقه
فصل سوم / بخش یک: تأثیر بیان خود را با ساختن یک تصویر عاطفی افزایش دهید
22 دقیقه
فصل سوم / بخش دو: روشی برای تمرین مختصر و مفید سخن گفتن
30 دقیقه
فصل سوم/ بخش سه: از چشمان جدید و تازه بهره بگیرید
9 دقیقه
فصل چهارم / بخش یک: مقایسه با چه چیزی؟
7 دقیقه
فصل چهارم / بخش دو: مطلبی را که می خواهید بگویید با ایده یا چیزی که از قبل برای مخاطب آشناست پیوند بزنید
22 دقیقه
فصل پنجم / بخش یک: چگونه با دیگران ارتباط عمیق‌تر ایجاد کنیم تا حرف‌های ما را بیشتر نقل قول کنند؟
18 دقیقه
فصل پنجم / بخش دو: هر چه زودتر حقایق تلخ را اعلام کنید و با نگرشی مثبت و سازنده به آن بنگرید
14 دقیقه
فصل ششم: هر آنچه را که برایتان مهم است برچسب بزنید
21 دقیقه
فصل هفتم / بخش یک: چگونه دوست‌داشتنی‌تر باشیم؟
24 دقیقه
فصل هفتم / بخش دو: به خودشیفته‌ها کمک کنید دیگران را حس کنند
23 دقیقه
فصل هفتم/ بخش سه: به روش‌هایی که نشان بدهد واقعا سپاسگزار کسی هستید از او تشکر کنید
25 دقیقه
فصل هفتم/ بخش چهار: از فرصت‌ها استفاده کنید و دیگران را تشویق کنید

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی فرصت آفرینان 2: درک دیگران
نویسنده
مترجمرضا غیابی
راویرضا غیابی، شهره روحی
ناشر چاپیانتشارات پندار تابان
ناشر صوتیانتشارات جیحون
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابMP3
مدت۴ ساعت و ۱۰ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب‌های ارتباطات و روابط عمومی
قیمت نسخه صوتی

راهنمای مطالعه کتاب صوتی فرصت آفرینان 2: درک دیگران

برای دریافت کتاب صوتی فرصت آفرینان 2: درک دیگران و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.