معرفی و دانلود کتاب صوتی فرصت آفرینان 4: راهبری دیگران

عکس جلد کتاب صوتی فرصت آفرینان 4: راهبری دیگران
قیمت:
72500 تومان - 7.99€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی فرصت آفرینان 4: راهبری دیگران و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی فرصت آفرینان 4: راهبری دیگران و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی فرصت آفرینان 4: راهبری دیگران

در دوره‌ای که ارتباطات بین افراد از اهمیت بالایی برخوردار است، کتاب صوتی فرصت آفرینان 4: راهبری دیگران به ما یاد می‌دهد که موفقیت بیشتر از این‌که به خوب رهبری کردن بستگی داشته باشد به ایجاد پیوندهای سودمند متقابل بستگی دارد. کر اندرسون در این کتاب ما را به فردی قابل‌اتکا در یک گروه تبدیل می‌کند.

درباره‌ی کتاب صوتی فرصت آفرینان 4: راهبری دیگران

در دنیای امروز شناخت و تصور دیگران از شما خیلی بیشتر از دانش واقعی و ارتباطات عمیق‌تان اهمیت پیدا کرده است. با تغییر روابط درون‌سازمانی، قدرت و مسئولیت از مدیران کلاسیک به مدیرانی با مهارت‌های نرم انتقال یافته است. کتاب صوتی فرصت آفرینان 4: راهبری دیگران (Opportunity Makers 4) اولین کتابی است که برقراری ارتباط را به‌عنوان عملی گروهی توضیح می‌دهد و تأکید معمول بر فردیت را کنار می‌گذارد. با این نگاه روابط ایجادشده براساس موقعیت‌های برابر است و افراد احساس نزدیکی بیشتری به هم می‌کنند.

از نظر کر اندرسون (Kare Anderson) هرچه آزادانه‌تر ارتباط برقرار کنیم، امکان بیشتری برای الهام بخشیدن به دیگران پیدا می‌کنیم. فرصت تاثیرگذاشتن روی یکدیگر از مسائلی است که در یک همکاری خوب به‌طور برابری در اختیار طرفین رابطه قرار می‌گیرد. برقراری ارتباط جمعی بین همکاران حمایت متقابلی در محیط کار را افزایش می‌دهد

توانایی برقراری ارتباط و متصل شدن به دیگران از مهارت‌های انسانی مهم است. در دنیایی که همه‌چیز وابسته به ارتباطات مادی و مجازی شده است داشتن چنین مهارت‌هایی برای حضور و رشد در جامعه لازم به‌نظر می‌رسد. بینش‌های عملی و مثال‌های فراوان در کتاب صوتی فرصت آفرینان 4: راهبری دیگران ما را قادر می‌سازد تا عمیق‌تر و متنوع‌تر ارتباط برقرار کنیم. برای نمایش استعدادهای خود باید بتوانیم به شکل مناسبی به این استعدادها ارجاع داده و در مورد مهارت‌های خود صحبت کنیم. این کار باعث می‌شود تا توجه افراد بیشتری را به خود جلب کنیم و زندگی پرماجراتر و معنادارتری داشته باشیم. کر اندرسون در کتاب صوتی فرصت آفرینان 4: راهبری دیگران ما را آماده می‌کند تا خودمان را بهتر درک کنیم و به‌جای واکنش به مسائل بتوانیم مثبت و فعال باشیم. اگر ما جنبه‌های مثبت دیگران را برجسته کنیم احتمال بیشتری وجود دارد تا آن‌ها نیز به جنبه‌های مثبت ما بپردازند.

از مهارت‌های مفیدی که کر اندرسون در کتاب صوتی فرصت آفرینان 4: راهبری دیگران به آن اشاره می‌کند، توانایی شکل دادن به شیوه‌ی نگاه دیگران به جهان است. او معتقد است اگر در هر موقعیتی شروع به توصیف وضعیت کنیم، پیشاپیش به نگاه، حس و عمل افراد در آن موقعیت خاص شکل داده‌ایم. این توصیف‌ها کمک می‌کند که دیگران نیز برای توصیف آن موقعیت، از کلمات و نگاه ما استفاده کنند. این‌گونه همزمان که دیگران را به نگاه خود نزدیک‌تر کرده‌ایم مورد نقل‌قول قرار می‌گیریم و از این طریق توجه بیشتری به خود جلب می‌کنیم.

ایجاد ارتباط با دیگران مسیری است که از درون فرد آغاز می‌شود. تشخیص آنچه برای ما اهمیت دارد باعث می‌شود بتوانیم توقع خود از دیگران را مدیریت کنیم. با این کار در موقع نیاز می‌توانیم شیوه‌های ارتباطی بهتری را اتخاذ کنیم. در کتاب صوتی فرصت آفرینان 4: راهبری دیگران یاد می‌گیریم که بدون تسلط بر ابزار ارتباطی مناسب و شناخت کافی از موقعیت نمی‌توانیم ارتباط خوبی با دیگران برقرار کنیم.

کتاب صوتی فرصت آفرینان 4: راهبری دیگران با ما از چگونگی تعامل با دیگران و داشتن روابطی اثرگذار، پرمعنا و لذت‌بخش صحبت می‌کند. این کتاب صوتی با ترجمه و صدای رضا غیابی توسط نشر صوتی جیحون منتشر شده است. نسخه‌ی چاپی این کتاب محصول انتشارات پندار تابان است.

درباره‌ی مجموعه‌ کتاب‌های فرصت‌آفرینان

مجموعه کتاب‌های فرصت‌آفرینان (Opportunity Makers) در انتشار اصلی آن به زبان انگلیسی در قالب یک جلد بوده است. در ترجمه‌ی فارسی این کتاب به چهار جلد تقسیم شده و در هر جلد یکی از فصل‌های کتاب منتشر شده است. کتاب صوتی «فرصت آفرینان 1: درک خود» جلد اول این مجموعه است که به ما در مسیر خودشناسی کمک می‌کند. کتاب صوتی «فرصت آفرینان 2: درک دیگران» در ادامه‌ی جلد اول کمک می‌کند تا پس از دستیابی به خودشناسی، دیگران را نیز درک کنیم. کتاب صوتی «فرصت آفرینان 3: راهبری خود» به ما راهکارهایی برای بهبود فعالانه‌ی خود ارائه می‌دهد. در جلد چهارم مجموعه به نام فرصت آفرینان 4 راهبری دیگران از توانایی مدیریت روابط با شکل دادن به دیگران صحبت می‌شود.

نکوداشت‌های کتاب فرصت آفرینان 4: راهبری دیگران

  • کر اندرسون برای همیشه نحوه‌ای که خود و جهان را می‌بینید تغییر خواهد داد. (دیوید راک‌فلر)

  • کر اندرسون در کتاب مفید خود رویکرد خاصی را برای تغییر ذهنت از «من» به «ما» توصیف می‌کند. (K Suresh Rao)

  • کر اندرسون الگویی برای ایجاد پیوندهای سودمندانه‌ی دوطرفه ارائه می‌دهد که ما را قادر می‌سازد چسبی باشیم که افراد و پروژه‌ها را به هم پیوند می‌دهد. (لارا کوی)

کتاب صوتی فرصت آفرینان 4: راهبری دیگران برای چه کسی مناسب است؟

این کتاب برای کسانی که دوست دارند ارتباطات بهینه‌تری با افراد دیگر داشته باشند مناسب خواهد بود.

با کر اندرسون بیشتر آشنا شویم

کر اندرسون گزارشگر سابق اِن‌بی‌سی، مجله‌ی وال‌استریت و برنده‌ی جایزه‌ی امی بوده است. او اکنون سخنران رفتارهای ارتباطی و ستون‌نویس فوربس و هافینگتون پُست است. سخنرانی اندرسون در تِدتاکی با نام «تبدیل شدن به یک فرصت‌آفرین» بیش از 2.3 میلیون بازدیدکننده داشته است. مجموعه کتاب فرصت‌آفرینان از کر اندرسون به فارسی ترجمه شده و در چهار جلد جدا از هم به نام‌های فرصت آفرینان 1: درک خود، فرصت آفرینان 2: درک دیگران، فرصت آفرینان 3: راهبری خود و فرصت آفرینان 4: راهبری دیگران منتشر شده است.

در بخشی از کتاب صوتی فرصت آفرینان 4: راهبری دیگران می‌شنویم

جیم از طریق کمک کردن به دیگران عضلات ایثار و کمک به دیگران را در خود تقویت می‌کند. و بدین ترتیب همچنین قدرت اراده و تمرکز خویش را استحکام می‌بخشد و در استفاده از زمان و انرژی خود سازنده‌تر می‌شود.

نکته: فردی که به دنبال مشترکات بگردد، همواره در جست‌وجوی انجام عملی است که بتواند بیشترین کمک را به دیگران برساند.

از آن نوع ایثارگران و دهندگانی باشید که بیشترین موفقیت و رضایت را تولید می‌کنند. درس ارزشمندی که از کتاب خارق‌العاده گرانت می‌توانیم بگیریم این است که؛ ما می‌توانیم موفق شویم و زندگی رضایت‌بخشی را با دیگران پیش ببریم. مشروط بر آن که روش صحیحی ایثار و کمک کردن به دیگران را یاد بگیریم. این روانشناس اجتماعی معروف، دنیا را به سه دسته افراد دهنده، گیرنده و مساوات طلب تقسیم کرده است. به گفته گرانت اکثر ما دهنده هستیم و در دو انتهای طیف موفقیت نیز قرار داریم. گیرنده‌ها همواره در پی آن هستند که در هر معامله و مبادله‌ای پیروز بیرون بیایند و همیشه می‌خواهند دست بالا را داشته باشند و در رابطه با دارایی‌های خود حالت دفاعی دارند و مساوات طلب‌ها هم به دنبال معامله‌ی پایاپای و عادلانه اند. انگار همیشه یک قبض و صورتحساب در ذهن خود دارند. آنچه بعضی از دهنده‌ها را به موفقیت می‌رساند آن است که آن‌ها یک حس عمیق شفقت و مهربانی آشکار نسبت به دیگران دارند و همچنین به علایق خود توجه دارند. گرانت معتقد است برای این که یک دهنده شاد و سازنده باشیم باید سه رفتار را کسب کنیم...

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
1 دقیقه
شناسنامه
1 دقیقه
متن پشت جلد
2 دقیقه
درباره‌ی مترجم
4 دقیقه
یادداشت مترجم
2 دقیقه
درباره‌ی نویسنده
3 دقیقه
سخنی از نویسنده
24 دقیقه
فصل دهم: بخش اول - آنچه عرضه می‌کنید را به یک عادت روزمره و آشنا پیوند بزنید
11 دقیقه
فصل دهم: بخش دوم - به مشکلات به عنوان فرصت نگاه کنید
21 دقیقه
فصل یازدهم: بخش اول - برای اثرگذاری بیشتر سعی کنید عملی جمعی و مثبت انجام دهید
23 دقیقه
فصل یازدهم: بخش دوم - سعی کنید به قابلیت‌های قوی‌تر خود رجوع کنید
22 دقیقه
فصل یازدهم: بخش سوم- چرا مدیران درون‌گرا سازنده‌تر از مدیران بیرون‌گرای بیش‌فعال هستند؟
22 دقیقه
فصل یازدهم: بخش چهارم- راز شگفت‌انگیز برای زندگی رضایت‌بخش و موفقیت‌آمیز با دیگران
24 دقیقه
فصل یازدهم: بخش پنجم - روش‌هایی صریح برای اینکه برای دیگران ارزش بیشتری پیدا کنید
15 دقیقه
فصل یازدهم: بخش ششم - با استفاده از روش گشت‌زدن و مشارکت در وظایف به تقویت استعدادهای کارمندان و تقویت مشارکت آنان کمک کنید
21 دقیقه
فصل دوازدهم: بخش اول - دیگران را به درون داستان‌های خود بکشانید و کاری کنید احساس غرور و مباهات کنند
19 دقیقه
فصل دوازدهم: بخش دوم - ابتدا باید بفهمید که داستان زندگی خود را تا اینجا چگونه بیان کرده‌اید
14 دقیقه
فصل سیزدهم: بخش اول - از طنز و بذله‌گویی مناسب استفاده کنید
11 دقیقه
فصل سیزدهم: بخش دوم - اگر می‌توانید سعی کنید با استفاده از طنز دیگران را با خود متحد کنید
24 دقیقه
فصل چهاردهم: بخش اول - موقعیت‌های دشوار را حل و فصل کنید
21 دقیقه
فصل چهاردهم: بخش دوم - خونسردی خود را حفظ کنید و پاسخ شفاف خود را در نامه به دیگری بدهید
25 دقیقه
فصل چهاردهم: بخش سوم - شما چگونه می‌توانید قلب‌ها و مغزها را تغییر دهید؟
27 دقیقه
فصل چهاردهم: بخش چهارم - با آرامش و خونسردی سعی کنید اختلاف خود را با دیگری حل‌وفصل کرده یا آن را کاهش دهید
12 دقیقه
فصل چهاردهم: بخش پنجم - وقتی که یک دوست به شما خیانت می‌کند چه‌کار می‌کنید؟
23 دقیقه
فصل چهاردهم: بخش ششم - چه اتفاقی می‌افتد وقتی که برای کسانی که معمولا شاد هستند وقایع بدی رخ می‌دهد؟
20 دقیقه
فصل پانزدهم: بخش اول - چگونه سخنران ماهر، برنامه‌ریز جلسات یا برگزارکننده‌ی رویداد شوید؟
22 دقیقه
فصل پانزدهم: بخش دوم - سعی کنید لحظات معنادارتر بیشتری خلق کنید
13 دقیقه
فصل پانزدهم: بخش سوم - دلایل اصلی برای خرید محصول خود را ناگفته نگذارید
24 دقیقه
فصل پانزدهم: بخش چهارم - طرح عملی

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی فرصت آفرینان 4: راهبری دیگران
نویسنده
مترجمرضا غیابی
راویرضا غیابی
ناشر چاپیانتشارات پندار تابان
ناشر صوتیانتشارات جیحون
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابMP3
مدت۷ ساعت و ۲۹ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی
72500 ت - 7.99 یورو
خرید کتاب صوتی

راهنمای مطالعه کتاب صوتی فرصت آفرینان 4: راهبری دیگران

برای دریافت کتاب صوتی فرصت آفرینان 4: راهبری دیگران و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.