معرفی و دانلود کتاب صوتی فرصت آفرینان 1: درک خود

عکس جلد کتاب صوتی فرصت آفرینان 1: درک خود
قیمت:
60500 تومان - 6.49€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی فرصت آفرینان 1: درک خود و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی فرصت آفرینان 1: درک خود و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی فرصت آفرینان 1: درک خود

چطور می‌توان با دیگران ارتباط بهتری گرفت و تعامل بیشتری با آن‌ها داشت؟ کر اندرسون در کتاب صوتی فرصت آفرینان 1: درک خود راهکارهایی به شما ارائه می‌کند که با کمک آن‌ها بتوانید با داشتن تعاملی پرمعنا با دیگران، زندگی‌تان را تغییر دهید.

درباره کتاب صوتی فرصت آفرینان 1: درک خود:

به نظر شما آیا امکان این وجود دارد که با همکاری و همراهی اطرافیان خود فرصت‌های بی‌شماری در زندگی‌تان ایجاد کنید؟ کر اندرسون در کتاب فرصت آفرینان (Opportunity Makers) روش‌هایی را پیش روی شما می‌گذارد که با استفاده از آن‌ها می‌توانید زندگی شخصی و شغلی خود را متحول کنید.

کتاب حاضر به زبان اصلی در واقع یک جلد است. اما در ترجمهٔ فارسی به چهار جلد تقسیم شده و در هر جلد آن یکی از فصول مهم کتاب آورده شده است. حال جلد اول این کتاب به اسم «فرصت آفرینان 1: درک خود»، همانطور که از نامش پیدا است، به شکل گسترده‌ای درمورد درک خویشتن صحبت می‌کند. همچنین راهکارهایی به شما ارائه می‌کند که با کمک آن‌ها قادر خواهید بود به شکل خیلی موثرتری با دیگران ارتباط بگیرید.

با شنیدن این کتاب متوجه این موضوع خواهید شد که برای چه چیزهایی بیشترین اهمیت را قائلید و می‌توانید شیوهٔ زندگی‌تان را به شکلی بهینه‌سازی کنید که در آن با دیگران بهتر تعامل و گفتگو داشته باشید. رویکرد اصلی نویسنده در کتاب «ما» به جای «من» است؛ این رویکرد باعث می‌شود شما یک ارتباط متقابل با افراد دیگر ایجاد کنید و زندگی معنادارتری را تجربه نمایید.

ایده‌های ارزشمندی که کتاب صوتی فرصت آفرینان 1: درک خود به آن‌ها پرداخته می‌شود، چیزهایی هستند که کر اندرسون آن‌ها را در تدتاک مشهور خود نیز مطرح کرده است. او در این سخنرانی این نکتهٔ مهم و اساسی را مطرح می‌کند که موفقیت نهایی شما به کلیدی نیاز دارد که در دست دیگران است. شما زمانی موفق به دریافت این کلید می‌شوید که با شناخت دقیق خود واقعی‌تان، با دیگران نیز ارتباطی معنادارتر برقرار کنید.

نکوداشت‌های کتاب صوتی فرصت آفرینان 1: درک خود:

- این کتاب را به عنوان یک کتاب مرجع نگه دارید؛ زیرا مملو از نکات مفید است. (لارا کوی)

- هر کسی که این کتاب را بخواند، ظرفیت بیشتری برای مقابله با کمرویی در ارتباط، آگاهی بیشتر از توانایی‌ها دارد و به شما کمک می‌کند تا در طرز فکرتان تغییر ایجاد کنید تا هر موقعیت و مشکل را به عنوان یک فرصت ببینید و ، ارائه راه‌حل‌های نوآورانه‌ای برای آن‌ها داشته باشید. (K Suresh Rao)

کتاب صوتی فرصت آفرینان 1: درک خود به چه کسانی پیشنهاد می‌شود؟

اگر دوست دارید در زندگی‌تان به موفقیت برسید و ارتباط بهتری با اطرافیان خود برقرار کنید، شنیدن این کتاب صوتی می‌تواند برایتان مفید و اثرگذار باشد.

کر اندرسون را بیشتر بشناسیم:

این نویسنده و سخنران برجسته قبل از این گزارشگر NBC و Wall Street Journal بوده است. او اکنون به عنوان سخنران رفتارهای ارتباطی با مشتریانی متفاوت از Salesforce، Novartis و The Skill Foundation فعالیت خود را ادامه داده است. کر اندرسون (Kare Anderson) سخنرانی در تدتاک داشته که بیش از 2.3 میلیون بازدیدکننده داشته است.

وی همچنین یکی از اعضای هیئت موسس Annie's Homegrown و یکی از بنیانگذاران PAC است و در هیئت مشاوران کارخانه نوآوری تجاری، TEDxMarin و شورای امور جهانی مارین فعالیت می‌کند. «دیوید راکفلر جونیور» بعد از شنیدن صحبت‌های اندرسون گفت: «کر برای همیشه دید شما را نسبت به جهان‌تان تغییر می‌دهد.»

در بخشی از کتاب صوتی فرصت آفرینان 1 : درک خود می‌شنویم:

در چه فاصلهٔ زمانی می‌فهمید که دارید عصبی و مضطرب می‌شوید؟ تا چه حد می‌توانید احساسات بیان‌نشدهٔ دیگران را حدس بزنید؟ توانایی شما برای درک چنین چیزهایی بیانگر میزان توانایی شما برای سازگاری با دیگران است. بدن شما مثل یک تصویر یا فیلم سه بعدی یا تابلوی آگهی متحرک است که به صورت دائمی احساسات شما را درمورد دنیای اطراف و همچنین خودتان نمایش می‌دهد.

اگر مردم آگاهانه پیام‌های بدن شما را دریافت کنند، ناخودآگاه به آن‌ها پاسخ می‌دهند. برای مثال اگر شما همینطور سیخ و شق و رق بایستید و همهٔ اعضای بدن خود را سفت و منقبض نگه دارید، به ویژه اجزای چهره‌تان را که اکثر مردم هنگام گفتگو بر آن‌ها تمرکز دارند، آنگاه آن‌ها به طور غریزی واکنشی منفی به شما نشان می‌دهند.

این پدیده مثل آن می‌ماند که توپ پلاستیکی را روی سطح آسفالت بزنید یا روی یک سطح نرم مثل فرش. معلوم است که توپ از روی سطح سفت آسفالت سریع‌تر با ارتفاع بیشتر برمی‌گردد.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
1 دقیقه
شناسنامه
2 دقیقه
متن پشت جلد
2 دقیقه
دربارهٔ مترجم
4 دقیقه
یادداشت مترجم
2 دقیقه
دربارهٔ نویسنده
2 دقیقه
یادداشت نویسنده
13 دقیقه
مقدمه / بخش یک
14 دقیقه
مقدمه / بخش دو
21 دقیقه
فصل اول: خویشتن خود را شفاف‌تر کنید
19 دقیقه
فصل اول / بخش دو: زمانی که در حال سفری درونی و شفابخش هستید خود را از طریق نوشتن توصیف کنید
22 دقیقه
فصل اول / بخش سه: ببینید شما واقعا دنیا را چگونه می‌بینید
19 دقیقه
فصل اول / بخش چهار: بزرگ‌ترین ظرفیت شما برای برقراری ارتباط با دیگران می‌تواند از دل یک نقطه ضعفتان بیرون بیاید
21 دقیقه
فصل اول / بخش پنج: برای پیدا کردن علائم حیاتی گشتی در اطراف بدن خود بزنید
21 دقیقه
فصل اول / بخش شش: شما دقیقا از زندگی چه می‌خواهید؟
20 دقیقه
فصل اول / بخش هفت: معجزهٔ عادات فکری دو طرفه
17 دقیقه
فصل اول / بخش هشت: همزمانی برخی وقایع می‌تواند نشانهٔ برای تغییر پیش رو باشد
21 دقیقه
فصل اول / بخش نه: تغییراتی که می‌توانند روابط صمیمانه و نزدیک ایجاد کنند پذیرا شوید
16 دقیقه
فصل دوم: مختصرگویی معمولا بهتر است
14 دقیقه
فصل دوم / بخش دو: عبارت را در جهتی نامعمول بچرخانید

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی فرصت آفرینان 1: درک خود
نویسنده
مترجمرضا غیابی
راویرضا غیابی، شهره روحی
ناشر چاپیانتشارات پندار تابان
ناشر صوتیانتشارات جیحون
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابMP3
مدت۴ ساعت و ۱۲ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب‌های ارتباطات و روابط عمومی
قیمت نسخه صوتی
60500 ت - 6.49 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی فرصت آفرینان 1: درک خود

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب صوتی فرصت آفرینان 1: درک خود

برای دریافت کتاب صوتی فرصت آفرینان 1: درک خود و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.