معرفی و دانلود کتاب صوتی فرصت آفرینان 3: راهبری خود

عکس جلد کتاب صوتی فرصت آفرینان 3: راهبری خود
قیمت:
52500 تومان - 5.99€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی فرصت آفرینان 3: راهبری خود و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی فرصت آفرینان 3: راهبری خود و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی فرصت آفرینان 3: راهبری خود

اگر دوست دارید با دیگران ارتباط بهتری بگیرید و تعامل سازنده‌تری با آن‌ها داشته باشید، کتاب صوتی فرصت آفرینان 3: راهبری خود را گوش کنید. کر اندرسون در این کتاب راهکارهایی را به شما یاد می‌دهد که با کمک آن‌ها بتوانید با داشتن تعاملی پرمعنا و سازنده با خود و دیگران، زندگی‌تان را متحول کنید.

درباره کتاب صوتی فرصت آفرینان 3: راهبری خود:

نحوه ایجاد فرصت‌های بی‌شمار در زندگی چگونه است؟ به نظر شما همکاری و همیاری تا چه میزان در روابط لازم است؟ شاید برایتان جالب باشد اگر بدانید برای رسیدن به موفقیت نهایی نیاز به کلیدی دارید که نزد دیگران است. اما قبل از اینکه بتوانید با افراد دیگر ارتباطی سازنده ایجاد کنید، باید خود واقعی‌تان را بسیار بهتر بشناسید.

کر اندرسون در کتاب فرصت آفرینان (Opportunity Makers) شما را با روش‌هایی آشنا می‌کند که با استفاده از آن‌ها می‌توانید به خودشناسی برسید. زمانی که به خودشناسی می‌رسید، قادر خواهید بود در جهت تحول زندگی شخصی و شغلی‌تان نیز قدم بردارید. کتاب حاضر در زبان اصلی به‌صورت تک جلدی به انتشار رسید. اما ترجمه فارسی آن در چهار جلد منتشر شد که فصول مهم آن در بین آن‌ها تقسیم شده است.

جلد سوم این کتاب به اسم «فرصت آفرینان 3: راهبری خود»، درمورد نحوه تشخیص هریک از عواطف و واکنش صحیح نسبت به آن‌ها صحبت می‌کند. همچنین راهکارهایی را به شما یاد می‌دهد که با کمک آن‌ها می‌توانید ارتباطی بسیار عمیق‌تر از طریق گفتگو با دیگران داشته باشید. با شنیدن این کتاب صوتی درک می‌کنید که باید برای موضوعات واقعاً مهم، ارزش و اهمیت قائل شوید.

با صرف وقت و انرژی برای مسائل مهم است که می‌توانید روش زندگی خود را به صورتی بهینه‌سازی کنید که به شکل بهتری با بقیه ارتباط برقرار کنید. این کتاب بیشتر از «من» به «ما» توجه دارد و این موضوع باعث شکل‌گیری ارتباطی متقابل با دیگران می‌شود. در این صورت است که زندگی معنادارتری را تجربه خواهید کرد.

کتاب صوتی فرصت آفرینان 3: راهبری خود همچنین شامل ایده‌ها و نکات ارزشمندی می‌شود که کر اندرسون آن‌ها را در تدتاک مشهور خود نیز مطرح کرده است. او در این سخنرانی این نکتهٔ مهم و اساسی را مطرح می‌کند که شما زمانی موفق به دریافت این کلید می‌شوید که با دیگران نیز ارتباطی معنادارتر برقرار کنید.

نکوداشت‌های کتاب صوتی فرصت آفرینان 3: راهبری خود:

- این کتاب را به‌عنوان یک کتاب مرجع نگه دارید؛ زیرا مملو از نکات مفید است. (لارا کوی)

- هر کسی که این کتاب را بخواند، ظرفیت بیشتری برای مقابله با کمرویی در ارتباطاتش و آگاهی بیشتر از توانایی‌هایش دارد و به شما کمک می‌کند تا در طرز فکرتان تغییر ایجاد کنید تا هر موقعیت و مشکل را به عنوان یک فرصت ببینید و راه‌حل‌های نوآورانه‌ای برای آن‌ها داشته باشید. (K Suresh Rao)

کتاب صوتی فرصت آفرینان 3: راهبری خود به چه کسانی پیشنهاد می‌شود؟

اگر دوست دارید در زندگی‌تان به موفقیت برسید و ارتباط بهتری با خود و اطرافیان‌تان برقرار کنید، شنیدن این کتاب صوتی می‌تواند برایتان مفید و اثرگذار باشد.

کر اندرسون را بیشتر بشناسیم:

این نویسنده و سخنران برجسته پیش از این گزارشگر NBC و Wall Street Journal بوده است. او حالا به‌عنوان سخنران رفتارهای ارتباطی با مشتریانی متفاوت از Salesforce، Novartis و The Skill Foundation فعالیت خود را ادامه داده است. کر اندرسون (Kare Anderson) در تدتاک سخنرانی داشت که تابه‌حال بیش از 2.3 میلیون بازدیدکننده داشته است.

وی عضو هیئت مؤسس Annie's Homegrown و از بنیان‌گذاران PAC است و در هیئت مشاوران کارخانه نوآوری تجاری، TEDxMarin و شورای امور جهانی مارین فعالیت می‌کند. «دیوید راکفلر جونیور» بعد از شنیدن صحبت‌های اندرسون گفت: «کر برای همیشه دید شما را نسبت به جهانتان تغییر می‌دهد.»

در بخشی از کتاب صوتی فرصت آفرینان 3: راهبری خود می‌شنویم:

هر زمان که رایحهٔ دلنشین گل نرگس از راه‌پله‌ها به طبقهٔ بالای خانهٔ من می‌آید، به یاد همسایه‌های قدیمی خودم می‌افتم. زن و شوهر هشتاد و چند سالهٔ ایرلندی که همیشه خوش‌بین و امیدوار بودند. یک روز صبح آن‌ها در ضمن پیاده‌روی روزانه‌شان به در خانه‌ام آمدند تا آن گلدان گل نرگس را به‌عنوان هدیه به من بدهند.

می‌دانستند که بیدارم و مشغول نوشتن هستم. من اولین‌بار آن‌ها را زمانی دیدم که تازه به سائوسالیتو نقل‌مکان کرده بودم. مقداری کلوچهٔ فندقی خانگی که با دستورالعمل مادرم درست کرده بودم، همراه با یک دعوت‌نامه برای سی تا از نزدیک‌ترین همسایگانم فرستادم و از آن‌ها خواستم برای آشنا شدن بیشتر با همدیگر و همچنین شنیدن یک سخنرانی کوتاه از آلیسیا، زن پلیس محله راجع به امنیت محله به خانه‌ام بیایند.

البته نوشتم به‌صرف قهوه و دسر خانگی. برای لحظاتی خانه‌ام ساکت بود. بعد در کمال تعجب دیدم که ناگهان در ساعت شش بعدازظهر یکی یکی از راه رسیدند. بعضی از آن‌ها همدیگر را به چهره می‌شناختند. ولی اسم یکدیگر را نمی‌دانستند.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
1 دقیقه
شناسنامه
1 دقیقه
متن پشت جلد
2 دقیقه
درباره‌ی مترجم
4 دقیقه
یادداشت مترجم
2 دقیقه
درباره‌ی نویسنده
3 دقیقه
سخنی از نویسنده
19 دقیقه
فصل هشتم / بخش یک: تشخیص دهید که هرکدام از عواطف چه واکنش‌هایی را برمی‌انگیزد
14 دقیقه
فصل هشتم / بخش دو: ما با دیدن خوبی چه واکنشی نشان می‌دهیم؟
21 دقیقه
فصل هشتم / بخش سه: گسترش دادن لذت یک تجربهٔ دست اول نیست
21 دقیقه
فصل هشتم / بخش چهار: محبت و مهربانی می‌تواند قفل قلب‌ها و فرصت‌ها را بگشاید
19 دقیقه
فصل نهم / بخش یک: ارتباطی عمیق‌تر با یکدیگر از طریق گفتگو
16 دقیقه
فصل نهم / بخش دو: گفتگوی مثلثی
15 دقیقه
فصل نهم / بخش سه: چه چیز درون خود را نمی‌بینید؟

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی فرصت آفرینان 3: راهبری خود
نویسنده
مترجمرضا غیابی
راویرضا غیابی، شهره روحی
ناشر چاپیانتشارات پندار تابان
ناشر صوتیانتشارات جیحون
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابMP3
مدت۲ ساعت و ۱۹ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب‌های ارتباطات و روابط عمومی
قیمت نسخه صوتی
52500 ت - 5.99 یورو
خرید کتاب صوتی

راهنمای مطالعه کتاب صوتی فرصت آفرینان 3: راهبری خود

برای دریافت کتاب صوتی فرصت آفرینان 3: راهبری خود و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.