معرفی و دانلود کتاب صوتی فعال سازی چشم سوم

عکس جلد کتاب صوتی فعال سازی چشم سوم
قیمت:
35000 تومان - 4.49€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی فعال سازی چشم سوم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی فعال سازی چشم سوم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی فعال سازی چشم سوم

گشودن و فعال کردن چشم سوم چه تغییری در زندگی ما ایجاد می‌کند؟ چگونه می‌توان از دریچه‌ی چشم سوم جهان را دید و چه موانعی در مقابل آن وجود دارد؟ پال کین در کتاب صوتی فعال سازی چشم سوم به این پرسش‌ها پاسخ می‌دهد و راهکارهای آزموده‌ای را برای گشودن این چاکرا در اختیار شما می‌گذارد.

درباره‌ی کتاب صوتی فعال سازی چشم سوم

چاکراها مفاهیمی در بستر سنت‌های باستانی هندوئیسم هستند که با اعتقادات و اعمال معنوی پیوند تنگاتنگی دارند. به همین خاطر در این حیطه معمولاً تحقیقات علمی محلی از اعراب ندارند و الفبای این مقوله از دستور زبان دانش مدرن پیروی نمی‌کند. چشم سوم که با نام چاکرای آجنا نیز شناخته می‌شود، یک چشم نامرئی است که معمولاً روی پیشانی قرار دارد. از طریق این چشم است که می‌توانیم چیزهایی را که به‌طور معمولی قابل دیدن نیستند، ادراک کنیم. پال کین (Paul Kain) در کتاب صوتی فعال‌سازی چشم سوم (Third Eye Awakening) راهنمای عملی گام‌به‌گامی را در اختیار شما قرار می‌دهد که با عمل به رهنمودهای آن می‌توانید خود را پله به پله برای باز کردن چشم عرفانی‌تان آماده سازید.

این چشم عرفانی بخشی از کلیتی است که در ادبیات مراقبه و هندوئیسم تحت عنوان «بدن لطیف» می‌شناسیم. بدن لطیف دارای هفت چاکرا در نقاط مختلف است که چشم سوم یکی از آن‌هاست. آجنا در زبان سانسکریت به معنای «درک کردن» و «دستور دادن» است و شهود یکی از مهم‌ترین عملکردهای چاکرای ششم یا همان چشم سوم به شمار می‌رود. گشوده شدن این چاکرا مستلزم تسلیم شدن است و بدون این رام شدگی و تسلیم شدن عملاً دستیابی به رمز و راز بصیرت و آگاهی عرفانی از طریق مشاهدات چشم سوم ممکن نیست.

هندوئیسم معتقد است که باز کردن چشم سوم به شما امکان این را می‌دهد که دورنمای بزرگتر و گسترده‌تری از جهان را مشاهده کنید و معنای عمیق‌تری را در اجزای هستی بیابید. برای رسیدن به این مرحله و باز شدن چشم سوم به زمان، تمرین و شکیبایی نیاز دارید. برخی از تمرین‌کنندگان پیشنهاد می‌کنند که بهتر است از چاکرای اول شروع کنید و به‌ترتیب به سمت چاکراهای بعدی بروید تا در پایان مسیر نوبت به چشم سوم برسد. اما برخی نیز بر این عقیده‌اند که لزومی مبنی بر تقدم و تأخر وجود ندارد و می‌توان بدون رعایت ترتیب چاکراها، به سراغ تمرین‌هایی برای گشودن و فعال کردن چاکرای ششم یا همان چشم سوم رفت. پال کین در این کتاب صوتی راهکارهای مؤثر و آزمون‌پس‌داده‌ای را به همین منظور در اختیار شما قرار می‌دهد.

نشر صوتی جزیره‌ی کتاب این اثر را با ترجمه‌ی یاسین قاسمی بجد و طلعت اصغری درمیان در قالب کتاب گویا تهیه و عرضه کرده است.

کتاب صوتی فعال سازی چشم سوم برای چه کسانی مناسب است؟

علاقه‌مندان به عرفان شرقی و مراقبه مخاطبان اصلی این کتاب هستند. اگر می‌خواهید چشم سوم خود را فعال کنید، شنیدن این کتاب صوتی می‌تواند به‌مثابه یک راهنمای گام‌به‌گام به شما در این زمینه کمک کند.

در بخشی از کتاب صوتی فعال سازی چشم سوم می‌شنویم

همانطور که می‌دانید چشم سوم بخشی از چاکرای آجنا است. همانطور که بحث کردیم، عدسی چشم سوم قسمتی از هاله در چاکرای ششم است و ششمین نقطه انرژی یا چرخ یا حلقه است همانطور که از چاکرای ریشه به سمت بالا می‌روید. چاکراها می‌توانند گرداب‌های انرژی در نظر گرفته شوند، زیرا در هر نقطه چاکرا می‌چرخند. برای باز کردن چشم سوم از طریق عدسی آن، باید آستانه یا درگاه چاکرای ششم را باز کنیم.

در یک منطقه تاریک، راحت و بدون وجود عامل حواس‌پرتی بنشینید یا دراز بکشید. می‌توانید مراقبه خود را همانطور که توضیح دادیم شروع کنید. همانطور که بر روی چشم سوم خود تمرکز می‌کنید، آستانه‌ای بین این جهان سه بعدی و جهان بعدی در حال ایجاد را تجسم خواهید کرد. این آستانه به شما امکان بینایی و روشنگری را می‌دهد که برای باز کردن چشم سوم لازم است. همچنین به شما این دید را می‌دهد که ذهن عمیق‌تر خود را به روی بدن‌های غیرشهودی، اشکال فکری و انرژی و موجودات نوری که ممکن است در طرف دیگر باشند باز کنید. هنگام انجام این کار، افکار و مناظر خود را به روی واقعیتی جدید و چشم‌اندازی از لایه‌ای متفاوت به جهان باز خواهید کرد.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
21 دقیقه
فصل یک: چشم سوم چیست؟
7 دقیقه
فصل دو: 9 توانایی فراروانی قابل دستیابی
21 دقیقه
فصل سه: بیداری چشم سوم - قسمت اول
19 دقیقه
فصل سه: بیداری چشم سوم - قسمت دوم
12 دقیقه
فصل چهار: توانایی‌های فراروانی

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی فعال سازی چشم سوم
نویسنده
مترجمیاسین قاسمی بجد، طلعت اصغری درمیان
راویحجت یوسفی
ناشر صوتیانتشارات جزیره کتاب
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابMP3
مدت۱ ساعت و ۱۹ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی سلامت، بهداشت و تغذیه، کتاب‌های انرژی درمانی
قیمت نسخه صوتی
35000 ت - 4.49 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی فعال سازی چشم سوم

Marjan
۱۴۰۲/۲/۱
خیلی مفید بود. انشالله تو این مسیر موفق باشیم
ریاضتی
۱۴۰۲/۴/۴
نام معرفی چشم سوم مناسب تر بود برای این کتاب تا فعال سازی. در کل نپسندیدم
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه کتاب صوتی فعال سازی چشم سوم

برای دریافت کتاب صوتی فعال سازی چشم سوم و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.