معرفی و دانلود کتاب فعال سازی چشم سوم

عکس جلد کتاب فعال سازی چشم سوم
قیمت:
۲۵,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب فعال سازی چشم سوم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب فعال سازی چشم سوم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب فعال سازی چشم سوم

در کتاب فعال سازی چشم سوم، با تکنیک‌هایی آشنا خواهید شد که به شما کمک می‌کنند چشم سوم خود را بیدار کنید. پال کین همچون یک معلم معنوی شما را در مسیر روشنگری همراهی خواهد کرد.

درباره‌ی کتاب فعال سازی چشم سوم

وقتی وارد جهان معنویات می‌شوید، درمی‌یابید قدرت‌های شگفت‌انگیزی در درونتان هست که نسبت به بسیاری از آن‌ها آگاهی چندانی ندارید؛ قدرت‌هایی که اگر بتوانید پرورششان بدهید، جهانی فراتر از دنیای سه بعدی‌ را پیش رویتان قرار می‌دهند. در کتاب فعال سازی چشم سوم (Third Eye Awakening)، نوشتۀ پال کین (Paul Kain)، یاد می‌گیرید چطور دریچۀ وجودتان را به روی امکانات معنوی تازه باز کنید و از محدودیت‌های جسم رها شوید.

این اثر را یاسین قاسمی بجد و طلعت اصغری درمیان ترجمه کرده‌اند و در فصول مختلف آن با موضوعاتی چون تاریخچۀ چشم سوم، ارتباط چاکرا با معنویت، ظرفیت‌های معنوی یک چاکرای باز، تکنیک‌های باز کردن چشم سوم، اثرات بیداری چشم سوم و بسیاری آموزه‌‌های دیگر آشنا خواهید شد و در نهایت می‌آموزید چطور یک عمر چشم سوم خود را گشوده نگه دارید. البته بی‌شک در این مسیر موانعی بر سر راهتان قرار خواهد داشت که لازم است راه‌های رفع آن‌ها را نیز فرا بگیرید.

ممکن است برخی مردم نسبت به این‌گونه آگاهی‌های معنوی مقاوت کنند و مایل به یادگیری یا قائل به وجود آن‌ها نباشند. اگر جزو چنین افرادی هستید یا در دلتان نسبت به صحت آن تردید دارید، انتخاب با شماست، فقط در نظر بگیرید که ممکن است با غفلت از بعد روحی وجودتان موهبت‌هایی را از دست بدهید که دیگران سال‌ها از آن بهره برده‌اند.

کتاب فعال سازی چشم سوم مناسب چه کسانی است؟

این کتاب برای همۀ کسانی که به دنبال پرورش ابعاد معنوی‌شان هستند و به مباحث پیرامون ذهن‌آگاهی و چاکراها علاقه دارند، کتابی ارزشمند خواهد بود.

در بخشی از کتاب فعال سازی چشم سوم می‌خوانیم

شما باید آماده‌سازی و همچنین هرگونه فعالیت بیداری را در یک محیط آرام تمرین کنید. از طرفی نمی‌خواهید هیچ عامل حواس‌پرتی در محیط اطرافتان باشد زیرا مراقبه را دچار اختلال کرده و شفافیت ذهنی را به هم می‌ریزد.

وسایل الکترونیکی را از جلوی دید خود بردارید. اگر می‌توانید در اتاقی کاملاً عاری از وسایل الکترونیکی باشید. این دستگاه‌ها نور آبی ساطع می‌کنند که بر سطوح ملاتونین و سروتونین (ماده شیمیایی لذت‌بخش و آرامش‌بخش) تأثیر می‌گذارد و غده کاجی را نیز تحت تأثیر قرار می‌دهد. آن‌ها همچنین فرکانس‌های الکترومغناطیسی تولید می‌کنند که مخل هستند.

پنجره‌ها و درها را ببندید، پرده‌ها را بکشید تا تاریکی جزئی ایجاد شود. اگر می‌توانید برای برخی از فعالیت‌ها در تاریکی مطلق باشید هم بسیار مفید است. اگر نور بسیار کمی وجود داشته باشد، ممکن است بتوانید هاله‌های افراد را پردازش کنید. برخی نیز شروع به دیدن موجوداتی در شکل انرژی و از عالم معنویت دیگر می‌کنند. عده‌ای هم این‌ها را در تاریکی کامل می‌بینند.

تحریک غده کاجی به آماده‌سازی برای بیداری و همچنین کلسیم‌زدایی آن کمک می‌کند. درختی را تصور کنید که در باد می‌لرزد تا برفی که شاخه‌هایش را سنگین کرده پایین بریزد. غده کاجی را تجسم کنید که به آرامی تکان می‌خورد تا پیوندهای خود را آزاد کند.

تنفس هوای پاک نیز مهم است، چه با حضور در طبیعت، و چه در یک جای محصور شده در هنگام تاریکی. همچنین می‌توانید هوای خانه خود را با فیلترها تصفیه کنید.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
فصل 1. چشم سوم چیست؟
فصل 2. 9 توانایی فراروانی قابل دستیابی
فصل 3. بیداری چشم سوم
فصل 4. توانایی‌های فراروانی
نتیجه‌گیری

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب فعال سازی چشم سوم
نویسنده
مترجمیاسین قاسمی بجد، طلعت اصغری درمیان
ناشر چاپیانتشارات پل
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات57
زبانفارسی
شابک978-964-233-447-6
موضوع کتابکتاب‌های انرژی درمانی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب فعال سازی چشم سوم

مرتضی
۱۴۰۲/۱/۱۲
قبلاً کتابی درباره انرژی کی (چی) خواندم و بنظرم فعالیت گشایشی ذهن که در اینجا شرح داده شد، شبیه تکنیک‌های دیداری باز کردن چاکرا است که توسط اکثر استادان کار با انرژی و پیشرفت‌های قوای ذهنی درس داده میشد
Sajjad babaie
۱۴۰۳/۱/۷
کتاب خوب و مختصر و مفیدی هستش و تکنیکای خوبی داره توصیه میکنم حداقل یک بار بخونیدش.
Hossein
۱۴۰۲/۱/۲
کتاب واقعا عالی و کامل بیهوده پر نشده بود و عالی بودالبته روش‌هایی که گفته بود قابل بحث بود
mina hadiz
۱۴۰۱/۸/۱۷
کتاب خوبیه تقریبا این چنتا کتاب راجب چشم سوم تمریناشون یکیه خیلی دقیق نمیگه اما بد نبود
مریم جهانبخش
۱۴۰۱/۷/۲۶
راهنمای‌های کلی و خوبی میکنه
در کل با در نظر گرفتن جوانب باز شدن چشم سوم توضیحات خوبی ارائه می‌ده
مشاهده همه نظرات 5

راهنمای مطالعه کتاب فعال سازی چشم سوم

برای دریافت کتاب فعال سازی چشم سوم و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.