معرفی و دانلود کتاب صوتی ای کاش در 20 سالگی می‌دانستم

عکس جلد کتاب صوتی ای کاش در 20 سالگی می‌دانستم
قیمت:
30000 تومان - 3.99€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی ای کاش در 20 سالگی می‌دانستم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی ای کاش در 20 سالگی می‌دانستم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی ای کاش در 20 سالگی می‌دانستم

چگونه از مشکلات به‌مثابه‌ی فرصت‌هایی برای دستیابی به موفقیت استفاده کنیم؟ راه‌های میان‌بر کامیابی کدام‌اند؟ تینا سیلیگ در کتاب صوتی ای کاش در 20 سالگی می‌دانستم برای این پرسش‌ها پاسخ‌هایی مفصل و رهگشا ارائه می‌دهد و به ما می‌آموزد که چگونه جایگاه درست خود را در جهانی به بزرگی ابدیت پیدا کنیم. این اثر در در فهرست «کتاب‌هایی که زندگی‌تان را دگرگون خواهند کرد» قرار دارد.

درباره‌ی کتاب صوتی‌ ای کاش در 20 سالگی می‌دانستم

ما در زمانه‌ی بی‌پیغمبری زیست می‌کنیم؛ روزگاری که رسولی در آن نیست تا درست و غلط قطعی و متقن را نشانمان دهد. باید بپذیریم که راهی نداریم جز این‌که با رجوع به خود و توانایی‌هایمان و کمک گرفتن از افراد متخصص و خبره، راه رسیدن به اهدافمان را در پیش بگیریم. تینا سیلیگ (Tina Seelig) یکی از این افراد متخصص و خبره است که در کتاب ای‌کاش در 20 سالگی می‌دانستم (What I Wish I Knew When I Was 20) کوشیده تا به مخاطبان خود بیاموزد چگونه راه موفقیت را در زندگی شخصی و شغلی خود بپیمایند.

انصراف از رشته‌ای که دوستش نداریم، استعفا از شغل غیردلخواه، تعویض مدرسه؛ این‌ها نمونه‌هایی از تغییرات بزرگی هستند که ممکن است جایی در زندگی تصمیم بگیریم به آن‌ها جامه‌ی عمل بپوشانیم. این تصمیم‌ها اغلب با شک و تردید و دلهره همراه هستند. چرا که تضمینی وجود ندارد که بدانیم راه درست را انتخاب کرده‌ایم. درست است که فرمول واحد و مشخصی برای موفقیت وجود ندارد. اما گردآوری تجربیات افراد موفق می‌تواند نمونه‌ها و الگوهایی را در اختیار ما بگذارد. کاری که سیلیگ در این کتاب به‌خوبی از پس آن برآمده است. اما نکته‌ی مهم این است که قرار نیست ما هم در این الگوها قرار بگیریم و از این مسیرهای پاخورده به موفقیت برسیم؛ بلکه هرکدام از ما باید راه منحصربه‌فرد خود را برای رسیدن به اهدافمان خلق کنیم.

تینا سیلیگ، کارآفرین، عصب‌شناس و استاد محبوب دانشگاه استنفورد، در کتاب ای‌کاش در بیست‌سالگی می‌دانستم، داستان‌هایی انگیزه‌بخش و توصیه‌هایی الهام‌بخش درباره‌ی موفقیت را با چاشنی فروتنی و شوخ‌طبعی ارائه می‌دهد. مطالب این کتاب مثال‌های جذابی را -از کلاس درس گرفته تا اتاق هیئت مدیره- در بر می‌گیرد. سیلیگ شما را با نمونه‌های بسیاری از افرادی که فرضیات را به چالش کشیده‌اند و به موفقیت شگفت‌انگیزی دست یافته‌اند، آشنا می‌کند.

با شنیدن این کتاب صوتی درمی‌یابیم که چطور می‌توانیم نسبت به غیرممکن‌ها بی‌اعتنایی به خرج بدهیم، چگونه باید خود را بعد از هر شکست بازیابی کنیم، و با چه نگاهی هر کدام از مشکلات را به‌چشم یک فرصت پنهان تکرارنشدنی ببینیم.

نکوداشت‌های کتاب صوتی‌ ای کاش در 20 سالگی می‌دانستم

- تینا در این کتاب با ارائه‌ی نقشه‌ی راه زندگی به ما لطف بزرگی می‌کند. (گای کاوازاکی، نویسنده و یکی از بنیانگذاران Alltop)

- تینا سیلیگ یکی از خلاق‌ترین و الهام‌بخش‌ترین استادان دانشگاه استنفورد است. خواندن کتاب او باید الزامی شود. کاش پیش از آنکه آن را در 50 سالگی می‌خواندم، برای اولین بار در 20 سالگی خوانده بودم. (رابرت ساتون، استاد دانشگاه استنفورد و نویسنده)

- هرکسی که می‌خواهد یک زندگی کارآفرینانه‌ی سرشار از هدف و اشتیاق داشته باشد، باید این اثر را بخواند. این کتاب دربرگیرنده‌ی انبوهی از ابزارها و نکات کاربردی است که به ما کمک می‌کند بهترین نسخه‌ی خود را پیدا کنیم. (استیو کیس، یکی از بنیانگذاران AOL)

- تعداد کمی از مردم به‌اندازه‌ی تینا سیلیگ برای حمایت از تفکر نوآورانه تلاش کرده‌اند. اصول کتاب او مطمئناً جرقه‌ی ایده‌های جدیدی در ذهن شما روشن خواهد کرد. خواندن این کتاب برای نسل جدید کارآفرینان و کارکشتگان باتجربه به یک اندازه ضروری است. (دیوید کلی، مؤسس IDEO)

- تقریباً غیرممکن است که خط اول کتاب تینا سیلیگ را بخوانید و کاغذ و قلم دست نگیرید تا رودخانه‌ای از ایده‌ها و امکاناتی را که با خواندن کتاب او در ذهن شما جاری می‌شود یادداشت کنید. این کتاب بیش از هر چیز دیگری به ما اجازه می‌دهد رؤیاهایمان را گسترش دهیم. (سانتا کروز سنتینل)

کتاب صوتی‌ ای کاش در 20 سالگی می‌دانستم برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب شنیدنی یک پیشنهاد عالی برای کسانی است که می‌خواهند اثر مثبت و ماندگاری از خود در دنیا باقی بگذارند. همچنین می‌توانید یک نسخه از این کتاب را به بیست‌ساله‌های اطراف خود هدیه بدهید.

با تینا سیلیگ بیشتر آشنا شویم

تینا سلینگ، نویسنده و استاد دانشگاه برجسته‌ی آمریکایی مدرک دکترای خود را در رشته‌ی عصب‌شناسی از دانشکده‌ی پزشکی دانشگاه استنفورد دریافت کرده است. تینا سیلیگ به دانشمندان، مهندسان و شرکت‌های مختلف، اصول کارآفرینی و نوآوری را آموزش می‌دهد و در طی سال‌های گذشته، سمینارها و سخنرانی‌های مختلفی برای گسترش و بهینه‌سازی تفکر کارآفرینی برگزار کرده است.

سیلیگ اکنون در برنامه‌ی سرمایه‌گذاری‌های مخاطره‌آمیز فناوری استنفورد که به نوعی قطب کارآفرینی در دانشکده‌ی مهندسی این دانشگاه محسوب می‌شود، به‌عنوان مدیر اجرایی فعالیت می‌کند. از آثار مهم او در همین حوزه می‌توان به کتاب‌های «موتور نوآوری»، «بینش بیرونی: ایده‌ها را نه در سر بلکه در دنیا به‌ دست آورید»، «قوانین خلاقیت» و «یک دوره سقوط در خلاقیت» اشاره کرد. او همچنین در سال 2009 میلادی توانست جایزه‌ی معتبر گوردون را از آکادمی ملی مهندسی دریافت کند؛ جایزه‌ای که به سبب اقدامات نوآورانه‌اش به او اهدا شد.

در بخشی از کتاب صوتی‌ ای کاش در 20 سالگی می‌دانستم می‌شنویم

از دانشجویانم خواستم رزومه‌ی شکستشان را بنویسند. یعنی رزومه‌ای بسازند که تمام بزرگ‌ترین اشتباهاتشان، اشتباه‌های شخصی، حرفه‌ای و دانشگاهی را خلاصه کنند. برای هر شکست، هر دانشجو باید چیزی را که از ان تجربه آموخت توصیف کند. فقط دانشجویانی را تصور کنید که عادت دارند موفقیت‌های خود را به رخ بکشند چه تعجبی کردند. به هر حال بعد از اتمام رزومه‌هایشان متوجه می‌شوند که نگاه کردن به تجربه‌ها از زاویه‌ی شکست آن‌ها را مجبور که اتفاقاتی را که در طول مسیر کرده‌اند بپذیرند. در حقیقت هرچه سال‌ها می‌گذرد، بسیاری از دانشجوهای سابقم رزومه‌ای متعارف از موفقیت‌های خود را در کنار رزومه‌ی شکستشان به‌روز نگه می‌دارند.

این تمرین را از لیز کیسنبدر در دانشگاه ایالتی پنسیلوانیا اقتباس کرده‌ام. در ابتدا وقتی این ایده را شنیدم فکر کردم که عالی است. این تمرین روشی سریع است تا نشان دهد که شکست بخش مهمی از فرایند یادگیری ماست. به‌خصوص وقتی کاری را برای اولین بار انجام می‌دهیم یا خطراتی را می‌پذیریم و از این طریق توانایی‌های خود را گسترش می‌دهیم. ما افرادی را استخدام می‌کنیم که به‌خاطر موفقیت‌ها و شکست‌هایشان تجربه دارند.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
2 دقیقه
معرفی
34 دقیقه
فصل یک: یکی بخر دوتا ببر
40 دقیقه
فصل دو: سیرک وارونه
49 دقیقه
فصل سه: از چاقی بمیرید یا در قطب جنوب مایو بپوشید
35 دقیقه
فصل چهار: لطفاً کیف پولتان را دربیاورید
65 دقیقه
فصل پنج: چاشنی اسرارآمیز سیلیکون ولی
43 دقیقه
فصل شش: به هیچ وجه! مهندسی برای دختران است
45 دقیقه
فصل هفت: لیموناد را به هلی‌کوپتر تبدیل کنید
54 دقیقه
فصل هشت: هدف را اطراف تیر ترسیم کنید
37 دقیقه
فصل نه: این در امتحان خواهد بود
25 دقیقه
فصل ده: یافته‌های تجربی

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی ای کاش در 20 سالگی می‌دانستم
نویسنده
مترجمقاسم امجد، مریم شیخی
راویآیلار محمدی
ناشر چاپیانتشارات فانوس دانش
ناشر صوتیانتشارات رمانو
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابMP3
مدت۷ ساعت و ۸ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی اقتصاد و مدیریت، کتاب‌های کارآفرینی
قیمت نسخه صوتی
30000 ت - 3.99 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی ای کاش در 20 سالگی می‌دانستم

علی قربانیان
۱۴۰۱/۱۰/۹
واقعا کاش این کتاب تو بیست سالگی خوانده بودم البته به هر جوانی که می‌شناختم کتاب معرفی کردم و امیدوارم که بخوان ولی واقعا خیلی از محدودیت‌های زندگی ساخته فکر ما هست و صرفا تو ذهن ما وجود دارد نه در دنیای واقعی نویسنده قوی و متنی بسیار عالی
سینا قدرتی
۱۴۰۲/۱۲/۱۶
به نظرم برای شروع راه کارآفرینی و گرفتن انگیزه و زاویه دید برای حرکت در مسیر خلق ایده‌ها مفید و ضروری هست شنیدنش
برای همه رده‌های سنی باعث ایجاد امید و کور سویی نور جهت تغییر هرچند اندک در زندگی فرد میشود،
حتما پیشنهاد میکنم!!!
Mohammadreza Tavakoli
۱۴۰۲/۱۰/۱
اگر کتاب‌های موفقیت و انگیزشی‌های تخصصی دیگری را خواندید، نیازی به خاکدن و شنیدن این کتاب نیست.
ولی در کل جالب بود.
SaharRahimzadeh
۱۴۰۱/۱۲/۱۴
کتابی بسیار مفید و بشدت پیشنهاد میکنم به کسانی که بیست سال و کمتر سن دارن، این کتاب خیلی تاثیر مثبتی میزاره.
حمید ریگی
۱۴۰۲/۳/۲۶
واسه نوجوانان واقعا عالیه تجربیات که در آینده به دردشون میخوره براشون میگه
Amin Khavari
۱۴۰۱/۸/۲۴
باتشکر از شما، کتاب روشن گر و عالی‌ای هست
مشاهده همه نظرات 6

راهنمای مطالعه کتاب صوتی ای کاش در 20 سالگی می‌دانستم

برای دریافت کتاب صوتی ای کاش در 20 سالگی می‌دانستم و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.