معرفی و دانلود کتاب صوتی فاجعه دارد می‌آید: وقتی زندگی‌ات از هم پاشید، خودت را جمع و جور کن

عکس جلد کتاب صوتی فاجعه دارد می‌آید: وقتی زندگی‌ات از هم پاشید، خودت را جمع و جور کن
قیمت:
۳۲۰۰۰ ۱۶,۰۰۰ تومان ۵۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی فاجعه دارد می‌آید و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی فاجعه دارد می‌آید و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی فاجعه دارد می‌آید: وقتی زندگی‌ات از هم پاشید، خودت را جمع و جور کن

ریچل هالیس در کتاب صوتی فاجعه دارد می‌آید به شما می‌آموزد که چگونه از سختی‌ها و پیشامدهای زندگی پلی به سوی رشد و تکامل بسازید. این کتاب در زمره‌ی پرفروش‌ترین آثار نیویورک تایمز و آمازون قرار دارد.

درباره‌ی کتاب صوتی فاجعه دارد می‌آید

«چرا امروز؟ چرا اینجا؟ چرا من؟» شاید در بحران‌های کوچک و بزرگ زندگی این سؤال را پرسیده باشید. یک مَثَل قدیمی اروپایی هست که می‌گوید: «هیچ روزی برای پنچر شدن روز خوبی نیست.» سختی‌ها و حادثه‌ها برای رقم خوردن از ما رخصت نمی‌گیرند. اگر چنین بود، نظام جهان شکل و شمایلی دیگر پیدا می‌کرد. ریچل هالیس (Rachel Hollis) در کتاب فاجعه دارد می‌آید (Didn't See That Coming) به نقش ما در چگونگی عبور از گردنه‌های بحرانی زندگی می‌پردازد.

هیچ‌وقت پیش نمی‌آید که یک روز صبح از خواب بیدار شویم و با خودمان بگوییم: «چه روز مناسبی برای این که یک پیشامد ناخواسته سر راهمان قرار بگیرد.» ذات حادثه در یکباره بودن و ناگهانی رقم خوردنش است. از قدیم شنیده‌ایم که حادثه خبر نمی‌کند. علاوه بر آن، فاجعه پیر و جوان و فقیر و غنی نمی‌شناسد. همه‌ی ما در معرض فجایعی همچون سوگ، حوادث طبیعی مانند زلزله، ورشکستگی، تصادف و... قرار داریم. اما این واکنش افراد به این قبیل اتفاقات است که ما را با یکدیگر متفاوت می‌کند.

کتاب فاجعه دارد می‌آید توصیه‌های مفید بسیاری برای مقابله با ناخوشایندی‌های زندگی در اختیار شما می‌گذارد. همچنین هالیس از نمونه‌های واقعی درباره‌ی زندگی خود و دیگران برای کمک به خواننده در این کتاب صوتی استفاده می‌کند. وقایعی مانند تجربه‌ی تلخ جدایی خود از همسرش و خودکشی برادرش در نوجوانی. این کتاب از معدود آثار ریچل هالیس است که در آن درمورد جنبه‌ی منفی شهرت در تجربه‌ی زیسته‌ی نویسنده نیز صحبت می‌شود.

ریچل هالیس در این کتاب به شما کمک می‌کند که در بحران‌های دشوار زندگی پوست بیندازید، منِ جدیدتان را کشف کنید و ققنوس‌وار از زیر خاکسترها سر برآورید. نشر صوتی شار با همکاری انتشارات فانوس دانش، ترجمه‌ی آمنه ترکاشوند را از این اثر انتخاب کرده و آن را در قالب کتاب گویا تهیه و روانه‌ی بازار کرده است.

کتاب صوتی فاجعه دارد می‌آید برای چه کسانی مناسب است؟

اگر مشغول دست و پنجه نرم کردن با اندوه ناشی از یک تجربه‌ی تلخ هستید، شنیدن این کتاب می‌تواند برای شما مفید باشد.

با ریچل هالیس بیشتر آشنا شویم

یکی از زنانی که در چند سال اخیر خود را به عنوان نویسنده و سخنران انگیزشی موفق مطرح کرده است، ریچل هالیس نام دارد. او پس از نوشتن‌ کتاب‌های پرفروش «خودت باش دختر»، «دختر صورتت را بشور» و «شرمنده نباش دختر» به شهرت فراوانی رسید و امروزه چه در ایالات متحده و چه دیگر کشورها به عنوان زنی قوی و شاد شناخته می‌شود که همواره در سخنرانی‌های خود زنان و دختران سراسر جهان را به آزادگی و لذت بردن از زندگی دعوت می‌کند.

در بخشی از کتاب صوتی فاجعه دارد می‌آید می‌شنویم

ذهنیت‌تان را به سمت بهتر شدن تغییر دهید. حالا که مفهوم دیدگاه و چگونگی نگاه کردن مسائل را درک کردیم، اجازه دهید کمی جلوتر برویم. بیایید وارد موضوع ایده‌ی طرز فکر و ذهنیت شویم. دیدگاه و ذهنیت فوق‌العاده شبیه به هم هستند. زیرا هر دو تحت تأثیر گذشته‌ی ما هستند و هر دو تکه‌هایی از خود ما هستند که کاملاً کنترل ان‌ها را در دست داریم. اما تفاوت مشخصی بین این دو وجود دارد. دیدگاه، روشی است که دنیا را از آن منظر می‌بینید. طرز فکر، چگونگی اندیشه و تأمل درباره‌ی آنچه می‌بینید است. دوست دارم تصور کنم ذهنیت و طرز تفکر مثل تکه‌ای خاک رس خام است. به‌شخصه فقط یک بار تجربه‌ی کار با سفال را داشته‌ام. در کلاس هنر سال پنجم مدرسه برای روز مادر، هرکس برای مادرش با خاک رس یک هدیه درست کرد. مقداری خاک رس خاکستری رنگ به هر یک از ما دادند و به ما گفتند هر چیزی که می‌خواهید با آن درست کنید. ما که همه تقریباً ده‌ساله بودیم، گمان می‌کردیم هرچه درست کنیم، حتماً مادرمان دوستش خواهد داشت. من یک طوطی دریایی درست کردم. در حالی که بچه‌های دیگر کاسه‌های نتراشیده و ناصافی برای جواهرات یا فنجان‌های قهوه درست کرده بودند.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
2 دقیقه
معرفی
10 دقیقه
مقدمه
39 دقیقه
مزخرف می‌گویم
35 دقیقه
فصل اول: خود جدیدتان را بشناسید
38 دقیقه
فصل دوم: دیگر از رنج‌هایتان نپرسید
24 دقیقه
فصل سوم: احساس گناه را رها کنید
24 دقیقه
فصل چهارم: فردا چه باید کرد؟
23 دقیقه
فصل پنجم: ذهنیتتان را به سمت بهتر شدن تغییر دهید
21 دقیقه
فصل ششم: نهایت شهامت خود را به کار گیرید
30 دقیقه
فصل هفتم: خودتان را آن‌طور که هستید نشان دهید
32 دقیقه
فصل هشتم:‌ درباره‌ی میزان دارایی و امور مالی‌تان واقع‌بین باشید
29 دقیقه
فصل نهم: تا آخر عمر چه باید کرد؟
29 دقیقه
فصل دهم:‌ به عادت‌های خوبتان بچسبید یا عادت‌های جدید خوب بسازید
29 دقیقه
فصل یازدهم: حتی وقتی زندگی مزخرف و وحشتناک است، شادی را انتخاب کنید
50 دقیقه
فصل دوازدهم: دوباره آینده‌تان را از نو تصور کنید

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی فاجعه دارد می‌آید: وقتی زندگی‌ات از هم پاشید، خودت را جمع و جور کن
نویسنده
مترجمآمنه ترکاشوند
راویآیلار محمدی
ناشر چاپیانتشارات فانوس دانش
ناشر صوتیانتشارات رمانو
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابMP3
مدت۶ ساعت و ۵۴ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی
۳۲۰۰۰ ۱۶,۰۰۰ ت ۵۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی فاجعه دارد می‌آید

Lunasa
۱۴۰۱/۱۲/۶
ریچل هالیس نویسنده مورد علاقه منه🥺
همه کتاباشو خوندم، وقتی واقعااا حالت خوب نیست گوش دادن بهش خیلی آرامش داره💕🥺
مرضیه مویدی
۱۴۰۲/۳/۱۹
ریچل هالیس زن قوی و تاثیرگذاریه. من هم در تاریک‌ترین لحظات کتابهاش رو شنیدم.
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه کتاب صوتی فاجعه دارد می‌آید

برای دریافت کتاب صوتی فاجعه دارد می‌آید و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.