معرفی و دانلود کتاب صوتی دانش گفتگو با خود: راهنمای ارتقای هوش هیجانی و پیشرفت سریع

عکس جلد کتاب صوتی دانش گفتگو با خود: راهنمای ارتقای هوش هیجانی و پیشرفت سریع
قیمت:
۳۳,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی دانش گفتگو با خود و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی دانش گفتگو با خود و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی دانش گفتگو با خود: راهنمای ارتقای هوش هیجانی و پیشرفت سریع

کتاب صوتی دانش گفتگو با خود نوشته‌ی یان توهوفسکی، روش مهار و درک یکی از مهم‌ترین و قدرتمندترین عوامل ذهنی، که همان صدای درونی باشد را، به شما یاد می‌دهد. نویسنده در این کتاب به شما می‌آموزد که چطور با کمک صدای درون، به اهداف خود در زندگی دست پیدا کنید.

درباره‌ی کتاب صوتی دانش گفتگو با خود

این حقیقت که تقریباً تمام انسان‌ها صدایی در ذهنشان دارند که درست مانند یک کارگردان، تمام اعمالشان را هدایت می‌کند، چیزی فرازمینی و معجزه‌وار به نظر می‌رسد. گویی ما تنها یک پوسته‌ی متحرکیم و صرفاً با فرمان همان صدا برای زندگی‌مان تصمیم می‌گیریم. این حقیقت شگفت‌انگیز درست مثل صدها معجزه‌ی دیگر در ساختار وجودی ما،‌ زیر بار روزمرگی پنهان شده و توجهی به آن نمی‌کنیم. هرچند هیچ‌وقت آموزشی هم در قبال آن به ما داده نشده و نمی‌دانیم که این صدا، تا چه حد می‌تواند قدرتمند باشد.

یان توهوفسکی (Ian Tuhovsky) در کتاب دانش گفتگو با خود (The Science of Self Talk) که هم‌اکنون نسخه‌ی صوتی آن پیش روی شماست، مخاطب را با این صدای درونی آشنا می‌کند. صدای درونی می‌تواند پرحرف یا کم‌حرف باشد، با صدای بلند یا به آرامی صحبت کند، مهربان و همدل باشد و یا خصمانه و منفی حرف بزند. تمام این خصایص و ویژگی‌ها، به محیطی که فرد در آن رشد می‌کند بستگی دارد. اگر شما عادت کرده باشید که از بچگی، با واکنش‌های سرزنش‌گرانه‌ی دیگران کنار بیاید، صدای درونتان نیز تبدیل به یک قاضی بی‌رحم می‌شود که مدام شما را بابت هرکاری قضاوت کرده و سرزنش می‌کند. روشن است که زندگی تحت سلطه‌ی چنین صدای بی‌رحمی، کار چندان ساده‌ای نخواهد بود.

معرفی و دانلود کتاب صوتی دانش گفتگو با خود

اگر به هر دلیلی، گرفتار این نوع از گفتگوی درونی شده‌اید، جای نگرانی نیست. صدای درونی علی‌رغم قدرت شگفت‌انگیزش، قابل مهار و تربیت‌پذیر است. شما می‌توانید با دریافت آموزش لازم، طرز کار ذهنتان را تغییر بدهید و صدای درونی را از نو برنامه‌ریزی کنید. می‌توانید مثبت‌نگر بودن، همدلی، حمایت‌گری و هر صفت مثبت دیگری را که نیاز دارید به آن آموزش دهید تا شما را در رسیدن به اهدافتان یاری کند و به جای کند کردن سرعت حرکت شما در مسیر پیشرفت، یاری‌گرتان باشد. کتاب صوتی گفتگوی درونی همان منبع آموزشی‌ای است که برای انجام این کار نیاز دارید.

به کمک کتاب صوتی دانش گفتگو با خود یاد می‌گیرید که صدای درونیتان را به خوبی بشنوید و معنای مستتر در حرف‌هایش را درک کنید، یاد خواهید گرفت که چگونه حرف‌های منفی صدای درون را در همان ابتدا شناسایی کنید و مانع از نفوذ آن در تصمیم‌گیری‌هایتان شوید و همین‌طور چگونه گفتگوی مثبت با صدای درون می‌تواند اثر شگفت‌انگیزی در بالا بردن اعتمادبه‌نفستان داشته باشد.

کتاب صوتی دانش گفتگو با خود توسط فاطمه اکیما به فارسی ترجمه شده و گویندگی آن نیز به عهده‌ی علی باقرلی بوده است. این کتاب توسط نشر صوتی شادن پژواک منتشر شده.

کتاب صوتی دانش گفتگو با خود برای چه کسانی مناسب است؟

اگر می‌خواهید به واسطه‌ی تغییر و کنترل صدای درونیتان، اعتمادبه‌نفس بالاتری پیدا کنید و به اهدافتان برسید، این کتاب برای شماست.

در بخشی از کتاب صوتی دانش گفتگو با خود: راهنمای ارتقای هوش هیجانی و پیشرفت سریع می‌شنویم

خودگویی منفی اثرات ناسالم متعددی داره. بدیهیه که این خودگویی باعث می‌شه که نسبت به خودتون احساس بدی داشته باشید و باعث اضطراب، افسردگی، استرس، عزت‌نفس پایین و احساس آسیب‌پذیری می‌شه. خودگویی منفی می‌تونه به پیش‌گویی تبدیل بشه، به عملکرد شما آسیب بزنه و حتی زندگیتون رو خراب کنه. یه تحقیق نشون می‌ده که نوجوانان سالم با وزن طبیعی که باور داشتن اضافه وزن دارن، در آینده بیشتر در معرض ابتلا به چاقی قرار می‌گرفتن. تحقیقات دیگه نشون دادن که خودگویی منفی می‌تونه عملکردتون در همه‌چیز،‌ از دانشگاه گرفته تا شغلتون رو بدتر کنه و حتی می‌تونه عملکردتون در بازی دارت رو هم بدتر کنه. خودگویی منفی با سطوح بالاتر استرس و مدیریت ضعف عواطف در هنگام مواجهه با استرس همراهه. همه‌ی ما استرس رو تجربه کردیم و می‌دونیم چه شکل و شمایلی داره. اما برای اینکه واقعاً بفهمیم استرس چیه نیاز به تعریف دقیق‌تری داریم.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
3 دقیقه
معرفی ـ مقدمه
7 دقیقه
فصل اول: خودگویی یا صحبت با خود چیست؟
6 دقیقه
فصل دوم: خودگویی سازنده، خودگویی ناکارآمد
17 دقیقه
فصل سوم: تاثیرات خودگویی منفی
17 دقیقه
فصل چهارم: خودگویی مثبت
8 دقیقه
فصل پنجم: حد مطلوب
9 دقیقه
فصل ششم: فراهم کردن شرایط مطلوب برای انگیزه
6 دقیقه
فصل هفتم: خویشتن
8 دقیقه
فصل هشتم: دوست داشتن خودتان
13 دقیقه
فصل نهم: شناخت خویشتن
6 دقیقه
فصل دهم: چه کسی حرف می‌زند
5 دقیقه
فصل یازدهم: چه چیزی در یک ضمیر هست
4 دقیقه
فصل دوازدهم: کم کردن صدا
14 دقیقه
کاربردهای دقیق خودگویی

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی دانش گفتگو با خود: راهنمای ارتقای هوش هیجانی و پیشرفت سریع
نویسنده
مترجمفاطمه اکیما
راویعلی باقرلی
ناشر صوتی شادن پژواک
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۲ ساعت و ۲ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی دانش گفتگو با خود

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب صوتی دانش گفتگو با خود

برای دریافت کتاب صوتی دانش گفتگو با خود و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.