معرفی و دانلود کتاب صوتی قدرت عادت‌های مثبت

عکس جلد کتاب صوتی قدرت عادت‌های مثبت
قیمت:
20000 تومان - 2.49€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی قدرت عادت‌های مثبت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی قدرت عادت‌های مثبت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی قدرت عادت‌های مثبت

کتاب صوتی قدرت عادت‌های مثبت نوشته‌ی دن رابی، راهنمایی‌های عملی و مفیدی جهت ایجاد و تکرار مدام عادت‌های خوب به شما ارائه می‌کند.

دن رابی (Dan Robey) در کتاب صوتی قدرت عادت‌های مثبت (The Power Of Positive Habits) نیازهای یک عادت خوب را به صورت ساده به نگارش درآورده است. ابتدا باید یک عمل یا فرآیند فکری وجود داشته باشد تا در طول زمان به یک عادت مثبت تبدیل شود. عمل یا فرآیند فکری باید برای شخصی که آن‌ را انجام می‌دهد‌، مفید باشد‌.

به عادت‌های زندگی خود فکر کنید و بنگرید که چه تاثیری بر روی جنبه‌های زندگی شما می‌گذارد. موفقیت‌ها و پیشرفت‌های شما در کار توسط عادت‌های کاری‌تان تعیین می‌شوند. وزن و سلامتی‌ شما توسط عادت خوردن‌تان و روابط‌تان با مردم توسط عادت‌های اجتماعی‌تان مشخص می‌شوند. شما عادت‌های خوبی دارید که چطور خوابیدن شما را دیکته می‌کنند. شما عادت‌های زناشویی دارید. شما حتی عادت خرید دارید، نگاهی به اطراف خانه‌ی خود بیاندازید، خیلی سریع متوجه آن‌ها خواهید شد. خصوصیت ما‌، سلامتی و هر جنبه زندگی‌مان به‌ وسیله عادت‌هایمان تعیین می‌شوند.

نیازی به اینکه یک عادت مثبت باعث تغییر زندگی شود، نیست. هر چند بعضی از آن‌ها این تغییر را ایجاد می‌کنند. بعضی از عادت‌ها ممکن است برای شما غریب اما برای دیگران آشنا باشند. استقرار عادت‌، بهتر است در گام‌های کوچک انجام شود. انتظار نداشته باشید که به یکباره ذهن و جسم‌تان، عادت‌های جدید را بپذیرند. از این کتاب صوتی به عنوان مرجع برای افزایش پذیرش عادت‌های جدید استفاده نمایید.

برای بهره‌وری از این اثر فقط شنیدن آن کافی نیست، بلکه باید تمامی راهکارهای موجود در آن را عملی کرد، اهداف کتاب عبارتند از:

- برای تغییر مسیر شما جهت فکر کردن در مورد عادات خود برای بقیه‌ی عمرتان.
- آماده‌سازی شما برای تصمیم‌گیری برای دانشی، جهت عملی کردن عادت‌های مثبت و جایگزینی آن‌ها در زندگی‌تان.
- برای آماده کردن شما با یک برنامه ساده و راحت جهت راهنمایی شما در عملی کردن عادت‌های مثبت جدید‌.

دن رابی به مدت 10 سال مدیر موسسه مشاوره‌ای است که ارتباطات بازاریابی و مشاوره‌ی خدمات اینترنتی شرکت‌های تعاونی اصلی ایالات متحده است. او 20 سال گذشته از زندگی خود را صرف مطالعه و یادداشت‌‌برداری سلامت و تناسب اندام کرده است. وی دانش به دست آمده از این مطالعات را با تجربه‌های عملی تجارت ادغام کرده است تا برنامه‌ی تازه‌ای برای سلامتی، موفقیت و روابط «قدرت عادت‌های مثبت» ایجاد کند. آقای رابی در بخش خبری عصر شبکه CBS و کانال آموزش مصاحبه نموده است. او ساکن میامی فلوریدا و جزو گروه گیتاریست‌های بلو است.

جملات برگزیده‌ی کتاب صوتی قدرت عادت‌های مثبت:

- قدرت عادت‌های مثبت‌، طرح پرواز شماست.
- قدرت ما نمی‌تواند دنیا را عوض کند، امّا می‌تواند ما را عوض کند.
- فقط به عادت‌هایی که می‌توانند شما را هدایت کنند‌، اجازه رشد بدهید.
- کسی‌ که برای ورزش وقت پیدا نمی‌کند برای بیماری وقت پیدا خواهد کرد.
- بهترین راه برای کمک به رشد کسی، تلاش برای تغییر او در هر حال است.
- ما همان چیزهایی هستیم که دایماً تکرار می‌کنیم، پس آن‌ها عمل نیستند بلکه عا‌دت هستند.
- توانایی جا بازکردن در دل مردم، بزرگ‌ترین توانایی است که می‌تواند بهترین نتایج را داشته باشد و تنها به توجّه و ابراز علاقه نیاز دارد.
- شما هر آن‌چه را که بخواهید می‌توانید در زندگی‌تان داشته باشید، اگر فقط کمک کافی به افراد بکنید تا به آن‌چه که می‌خواهند برسند.

در بخشی از کتاب صوتی قدرت عادت‌های مثبت می‌شنویم:

در این کتاب نیازهای یک عادت به صورت بسیار ساده نوشته شده‌اند. بایستی یک عمل یا فرآیند فکری باشد تا در طول زمان یک عادت مثبت ایجاد شود. عمل یا فرآیند فکری بایستی برای کسی که آن‌را انجام می‌دهد‌، فایده داشته باشد‌. نیازی نیست که عادت مثبت منجر به تغییر زندگی شود، هر چند برخی از آن‌ها این تغییر را ایجاد می‌کنند. برخی از عادت‌ها ممکن است برای شما ناآشنا باشند اما برای دیگران آشنا باشند. برای سورپرایز آماده باشید‌. بر اساس تحقیقاتی که انجام داده‌ام این کتاب می‌تواند برای شما بسیار مفید باشد.

«عملی کردن یک عادت جدید راحت‌تر از تغییر یک عادت دائمی است.»

ممکن است با خودتان بگویید که: «این حرف‌ها جالب هستند‌. دوست دارم بتوانم زندگی خودم را به حالت خلبان خودکار بسپارم تا اهداف سلامتی، کاهش وزن‌، اهداف روابط خوب را به دست آورده و آنها را به صورت خودکار انجام دهم‌. اما اضافه کردن عادت جدید راحت نیست.»

بهترین خبر این است! «عملی کردن عادت‌های جدید راحت است.» شما در تمام مدت آن‌ها را انجام می‌دهید، امّا از آن‌ها آگاهی ندارید. آیا تا به حال خودرویی کرایه کرده‌اید‌؟ هنگامی‌که سوار می‌شوید، متوجه می‌شوید که سویچ متفاوت است‌، شما ولوم رادیو را پیدا نمی‌کنید، کلیدها ناآشنا هستند. اما در عرض چند دقیقه می‌توانید آن‌ها را پیدا کرده و رانندگی کنید‌. در پایان سفر آخر هفته شما یک عادت جدید در رانندگی با یک خودروی جدید به دست آورده‌اید‌.

صبرکنید، شما این خودرو اجاره‌ای را تحویل می‌دهید و سوار خودروی خودتان‌ می‌شوید‌، در این هنگام چه اتفاقی رخ می‌دهد؟ فقط چند روز طول می‌کشد تا عادت‌های جدیدی که عملی شده‌اند‌، جا بیفتند‌. همیشه سخت نیست‌، شما به سختی در مورد آن فکر می‌کنید‌. شما به راحتی می‌توانید عادت‌های رانندگی جدید را دائمی و خود‌کار کنید.

آیا عملی کردن عادت‌های رانندگی جدید سخت هستند‌؟ البتّه که نه‌. با اینکه می‌توانید آن‌را انجام دهید اما بیهوده نگران هستید. آیا هر روز یک نوع آدامس می‌جوید؟ شاید شما یک دسر خاص دوست دارید. من می‌دانم کسانی هستند که مدت 20 سال است که یک نوع آدامس می‌جوند. آیا عملی کردن آن عادت سخت بود‌؟ البته که نه‌. آن‌ها فقط یک محصول پیداکرده‌اند که آن را دوست داشته باشند و هرروز آن را خریده و استفاده کرده‌اند‌. کم‌کم این کار به یک عادت خرید تبدیل شده است‌. دانستن اینکه استقرار عادت‌های جدید آسان است به شما اطمینان می‌دهد تا به آن طرف بروید. شما می‌دانید که موفّقیّت شما در صورت برنامه داشتن حتمی است‌. به خاطر داشته باشید تعدادی از عادت‌ها که دائماً اجرا می‌کنید برای شما عادی شده‌اند‌. بنابراین عادت‌های مثبت جدید هم روتین خواهند شد‌.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
17 دقیقه
بخش اول
15 دقیقه
بخش دوم
15 دقیقه
بخش سوم
15 دقیقه
بخش چهارم
15 دقیقه
بخش پنجم
15 دقیقه
بخش ششم
15 دقیقه
بخش هفتم
15 دقیقه
بخش هشتم
16 دقیقه
بخش نهم
17 دقیقه
بخش دهم
17 دقیقه
بخش یازدهم
17 دقیقه
بخش دوازدهم
17 دقیقه
بخش سیزدهم
15 دقیقه
بخش چهاردهم
14 دقیقه
بخش پانزدهم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی قدرت عادت‌های مثبت
نویسنده
مترجممهدی صائمی
راویالمیرا یوسفی پناه
ناشر صوتیانتشارات پر
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابMP3
مدت۳ ساعت و ۵۵ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی
20000 ت - 2.49 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی قدرت عادت‌های مثبت

Mitra Rashidi
۱۳۹۸/۵/۱۴
کتاب خوبیه اماوب سایتی که آدرسش داده شده خارجیه وهیچ استفاده‌ای نمیشه ازش کرد. کاش یه سایت فارسی معرفی میکردن که برای ما کاربردی باشه.
مهران مهرورز
۱۳۹۸/۵/۱۴
عالی بود کتاب ولی دوبلر یکم تند صحبت میکنه
azita palizdan
۱۴۰۰/۱/۱۶
من فصل اول و دومشو فقط دوس داشتم.
سلیمان حسن زاده
۱۳۹۹/۶/۱۱
کتاب ومفیدی می‌باشد
مشاهده همه نظرات 4

راهنمای مطالعه کتاب صوتی قدرت عادت‌های مثبت

برای دریافت کتاب صوتی قدرت عادت‌های مثبت و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.