معرفی و دانلود کتاب صوتی ماه‌ عسل در پاریس

عکس جلد کتاب صوتی ماه‌ عسل در پاریس
قیمت:
۶۵۰۰۰ 32500 تومان ۵۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی ماه‌ عسل در پاریس و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی ماه‌ عسل در پاریس و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی ماه‌ عسل در پاریس

کتاب صوتی ماه‌ عسل در پاریس نوشته جوجو مویز، به روایت زندگی عاشقانه دو زوج جوان که برای مدت کوتاهی به ماه عسل رفته‌اند، می‌پردازد. این کتاب صوتی به صورت مشترک با همکاری کتابراه و ماه آوا تولید شده است.

ماه‌ عسل در پاریس (Honeymoon in Paris) داستان دو زوج را به صورت موازی روایت می‌کند، دو زوج متفاوت که برای تجربه‌ی بهترین سفر زندگی‌شان به پاریس رفته‌اند و در این سفر اتفاقاتی رخ می‌دهد که موجب می‌شود آن‌ها به این نتیجه برسند که ازدواجشان اشتباه بوده است.

اشخاصی که متاهل هستند به خوبی به اختلاف بین زمان نامزدی و پس از ازدواج پی می‌بردند و به این نکته که دوران نامزدی دورانی است که فقط محسنات شخص دیده می‌شود و خبری از نقاط ضعف وجود ندارد تاکید دارند. بعد از ازدواج است که شناخت کامل صورت می‌گیرد و دید طرفین نسبت به شریک زندگی‌شان کامل خواهد شد. اما نکته‌ای که نویسنده‌ در لابه‌لای داستان عاشقانه‌ی خود به آن پرداخته، ماهیت عشق و ازدواج است به گونه‌ای‌ که نشان می‌دهد عشق به تنهایی برای ازدواج کافی نیست، اما می‌تواند دلیل قانع کننده‌ای برای ادامه زندگی پیش‌رفته باشد.

جوجو مویز (Jojo Moyes) نویسنده و روزنامه‌نگار انگلیسی است، آثارشان از فروش بسیار بالایی برخوردار بوده و برنده دو جایزه رمان‌نویسی در سبک عاشقانه و خالق رمان‌های پرفروش «من پیش از تو»‌ و «من پس از تو» است. او از جمله نویسندگانی‌ست که در به تصویر کشیدن احساسات عاطفی و عشق میان انسان‌ها مهارت و قدرت بالایی دارد و شاید به همین دلیل است که همه‌ی آثار او با فروش زیادی همراه بوده‌اند.

در قسمتی از کتاب صوتی ماه‌ عسل در پاریس می‌شنویم:

آن‌ها برای روزشان این‌طور برنامه‌ریزی می‌کنند: صبح تا هر وقت که خواستند بخوابند، صبحانه را در کافه هوگو در میدان ووسگ بخورند، اطراف مغازه‌ها و بوتیک‌ها قدمی بزنند، شاید در امتداد رود سن پیاده‌روی طولانی‌تری بکنند و توقفی کوتاه کنار غرفه‌های فروش کتاب‌های دستِ دوم داشته باشند. احتمالاً دیوید به خاطر آن ملاقات کاری‌، لیو را تنها می‌گذارد، و لیو هم در این دو ساعت مصاحبه‌ی کاریِ دیوید، از چشمه آب گرم باشکوه رویال مونسو استفاده می‌کند. آن‌ها برای نوشیدنی عصرشان توی بار یکدیگر را ملاقات و بعد هم در رستوران، شام را در آرامش صرف خواهند کرد. این‌طوری روزشان از نابودی نجات پیدا می‌کرد. لیو با دیوید رفتار خوبی داشت؛ او را درک می‌کرد. این‌ همان چیزی است که به یک ازدواج معنا می‌دهد؛ ازدواج یعنی هنر مهم سازش. او از وقتی بیدار شده، این جملات را بارها برای خودش تکرار کرده است.

آن وقت، درست وقتی دارند صبحانه می‌خورند، موبایل دیوید زنگ می‌خورد.
وقتی صحبتش تمام می‌شود، لیو می‌گوید: «بگذار حدس بزنم: گلدشتاین.»
بشقاب تارت لیو هنوز دست‌نخورده جلویش است.
«برنامه عوض شده، اون‌ها می‌خوان امروز صبح من رو در شرکت‌شون، نزدیک شانزلیزه ملاقات کنند.»
وقتی که دیوید با سکوت لیو روبه‌رو می‌شود، دستش را روی دست لیو می‌گذارد و می‌گوید: «من واقعاً متأسفم؛ غیبتم بیشتر از دو ساعت طول نمی‌کشه.»

لیو نمی‌تواند حرفی بزند. به‌خاطر این بی‌توجهی، پشت پلک‌هایش قطرات اشک شور و درشتی، در حال شکل گرفتن هستند.

«می‌دونم چه احساسی داری، جبران می‌کنم؛ فقط...»
«اینکه این خیلی مهم‌تره.»
«این آینده‌ی ماست، لیو.»

لیو به دیوید نگاه می‌کند و می‌داند که ناامیدی کاملاً توی صورتش پیداست. او احساس می‌کند شدت عصبانیتش از دیوید باعث شده چنین رفتاری از او سر بزند.

دیوید دستش را فشار می‌دهد و می‌گوید: «قبول کن عزیز دلم! تو می‌تونی توی این مدت کارایی رو بکنی که من تمایلی به انجام‌شون ندارم و بعد من می‌آم و می‌بینمت. یه وقت‌کُشی دو ساعته کار سختی نیست؛ اون هم اینجا، در پاریس!»
«درسته! حق با توست، فقط نمی‌دونستم قرار بوده ماه‌عسل من فکر کردن درباره‌ی پنج روز وقت‌کشی در پاریس باشه.»

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
22 دقیقه
فصل اول
42 دقیقه
فصل دوم
31 دقیقه
فصل سوم
30 دقیقه
فصل چهارم
15 دقیقه
فصل پنجم
30 دقیقه
فصل ششم
13 دقیقه
فصل هفتم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی ماه‌ عسل در پاریس
نویسنده
مترجمآناهیتا شجاعی
راویرضا عمرانی، راضیه هاشمی
ناشر چاپیانتشارات کتاب کوله پشتی
ناشر صوتینشر ماه آوا
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابMP3
مدت۳ ساعت و ۴ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی داستان و رمان خارجی، کتاب‌های داستان و رمان خارجی
قیمت نسخه صوتی
۶۵۰۰۰ 32500 ت ۵۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی ماه‌ عسل در پاریس

📚الناز محمدی📚
۱۴۰۱/۸/۸
🍁جوجو مویز انگلیسی. نویسنده‌ای معاصری که رمان هاش توی دل خیلی‌ها از جمله ایرانی‌ها جا باز کرده. من پیش از تو، من بعد از تو، ‌و حالا هم این کتاب…
کتابی بود بسیار زیبا با یه ساختار خیلی مرتب و دلپسند و قابل فهم. موضوع اصلی کتاب درمورد مشکلات و چالشهای زناشویی هستش. و توی داستان دو زوج تازه رو داریم
از دو طبقه مختلف جامعه که هر کدوم مشکلاتی متفاوت از جنس خودشون دارن. این قضیه منو یاد جمله‌ای از لئو تولستوی توی کتاب آنا کارنیکا انداخت که میگفت؛ “خانواده‌های خوشبخت همه به مثل هم اند، اما خانواده‌های شوربخت هر کدام بدبختی خاص خود را دارند”. زوج اول لیو و دیوید هستند که یه زوج متوولی هستن که به مدت پنج روز برای ماه عسل به پاریس سفر کردن، و به دلیل مشغله‌های کاری دیوید، مرتب بینشون توی این سفر کدورت پیش میاد. زوج دوم ادوارد و سوفی هستن. زوجی بسیار عاشق و خوش قلب با مشکلات فراوان اقتصادی. ادوارد نقاشی بود که برای خیلی‌ها نسیه نقاشی میکرد. اون عمده کارش تصویر کردن زنها بوده و زندگی آزاد و بی محدودیتی تا قبل از ازدواج داشته. حالا اون با پادوی مغازه‌ای ازدواج کرده و ‌عاشق سوفی هستش. اون دو زن رو که قبلا برای اون مدل بودن رو به سوفی معرفی میکنه. یکی از اونها نامش می‌می آینز بچر هست و شخصیتی منفی داره، اون به سوفی حرفایی میزنه که سوفی فکر کنه که ادوارد با او‌گذشته‌ای داشته! اما مدل دیگه خیلی خوش قلبه و سوفی رو آگاه میکنه که ادوارد ‌دوستش داره و اون هم باید زندگیشو دوست داشته باشه.
به نظر من اوج داستان در نهایت تصویر سوفی که ادوارد از روی عشق و ناراحتی کشیده و روی دیوار نمایشگاه نصب شده هستش که این دو زوج رو توی داستان به هم وصل میکنه…☘️
م ف
۱۴۰۱/۱۱/۱۰
بسیار لذت بردم کتاب زیبای دیگری از نویسنده توانا جوجو مویز است که داستان دو زوج از دو نسل متفاوت، که برای ماه عسل به پاریس سفر کرده‌اند را همزمان بیان میکند. یک عاشقانه‌ی زیبا که علاوه بر سرگرم کردن آموزنده نیز هست، نحوه قضاوت همسران و تاثیر پذیری از سخن دیگران را بیان میکند
شاید اولش گیج کننده به
باشه ولی اگر زمانهای اعلام شده در اول هر فصل وقت کنید، متوجه میشوید این دو زوج در دو زمان مختلف و با فاصله زمانی زیاد زندگی میکردند، و جداگانه باید ماجراهایی را که برای آنان در پاریس اتفاق میافتد را دنبال کنید. البته راوی‌های بسیار توانمند داستان، آقای عمرانی و خانم هاشمی که هر کدام گویندگی یک زمان را بر عهده دارند، به درک بهتر داستان کمک زیادی میکند. راوی‌های محترم هر کدام به خوبی از پس هم شخصیت خانم و هم شخصیت آقای داستان بر آمده‌اند و به زیبایی احساسات شخصیتها را یه شنونده منتقل میکنند. البته من ابتدا کتاب "دختری که رهایش کردی" از همین نویسنده را خواندم و بعد این کتاب را ولی پیشنهاد میکنم ابتدا این داستان را بخوانید و سپس کتاب "دختری که رهایش کردی" را بخوانید چون دنباله‌ای بر این داستان است و میتوانید سرگذشت این دو زوج را در آن جا دنبال کنید
محمود اژدری
۱۴۰۱/۴/۴
با سلام و احترام
کتاب ماه عسل در پاریس اثری از جوجو مویز با اینکه اصلاً فکر نمی‌کردم واقعا کتاب جالبی بود از روایت دو زندگی از دو زوج تازه ازدواج کرده جوان که در ابتدای راه یعنی در همان ماه عسل خود به مشکلاتی بر می‌خورند که وقتی داستان به جلو می‌رود نویسنده سعی می‌کند اشتباهات آن‌ها را گوشزد کرده
تا راه به درستی اصلاح و صاف گردد. داستان از آن جا به نظر من زیباتر می‌گردد که نقاشی یک نقاش معروف در موزه به چشم می‌خورد که مربوط به همان زوجی است که در داستان به آن‌ها پرداخته شده است. که در آخر داستان حس واقعی طراحی آن برای شما بر ملا می‌گردد و این حلاوت داستان را چندین برابر می‌کند.
در کل داستان ماه عسل در پاریس دارای نقاط قوت و ضعت است ولی به نظر من نوشته‌های جوجو مویز در ادبیات داستانی عاشقانه قرار می‌گیرد که برای همه جذاب نیست ولی ارزش خواندن را دارد این نویسنده کتاب‌های معروف من پیش از تو و من پس از تو را در کارنامه خود دارد که یکی از آثار پرفروش به زبان‌های مختلف در جهان است.
ولی باید توجه داشت در داستان ماه عسل در پاریس قبل از همزاد پنداری با نویسنده به این مسئله توجه کنید که قرار است چه حرفی زده شود که میان همه زوجهای جوان این مسائل پیش می‌آید که با کمی تدبیر و خوش اخلاقی به راحتی می‌توان آن‌ها پشت سر قرار داد. ولی متاسفانه یک رویکرد غلط در آن بیشتر در این است که فرهنگ غرب را در آن قالب قرار داده است که روابط آزاد و بی بندوباری در آن است که کمی تجویز موارد برای جوامج دیگر شاید و شاید خیلی سخت باشد. ولی این اثر هم ارزش خواندن و هم ارزش شنیدن را دارد حتما وقت بگذارید و مطالعه بفرمایید.
ازاده پورکریمی
۱۴۰۱/۱۰/۲۸
داستانی کوتاه جذاب شیرین
رمانتیک نثری روان و شیوا
از خواندن آن پشیمان نمی‌شوید و نمی‌توانید آن را کنار بگذارید.
در واقع پیشگفتاری است بر داستان دیگری از همین نویسنده.
انجا که عشقی عمیق پایان می‌پذیرد بذر عشقی جدید کاشته می‌شود و این انتخاب ادمی است که بذر را نگهداری کند یا نابود کند.
کتاب و
شامل دو داستان بسیار احساسی بوده روابط عاشقانه را در هر دو داستان بیان می‌کند. اولین داستان زوجی هستند که به دلایلی با هم ازدواج کرده‌اند و ماه عسل خود را در شهر پاریس سپری می‌کنن. مرد بسیار پولدار می‌باشد و بیشتر وقت خود را در کار می‌گذراند و وقت زیادی برای همسرش نمی‌گذارد. در نتیجه باعث ایجاد احساسات ناخوشایند در همسرش می‌شود.
دومین داستان در مورد دختری است که با یک نقاش ازدواج می‌کند. در طول زندگی خود متوجه یکی از مدل‌های نقاشی شوهرش می‌شود. در حقیقت یک احساس ترس و حسادت برایش ایجاد می‌شود.
فرانک نیکوکار
۱۳۹۸/۵/۲
کتابی بود که دوستش داشتم بسیار زیبا احساسات آدمها را در رابطه هاشون به تصویر میکشید به نظرم دختری که رهایش کردی در ادامه این کتاب هست ولی من اول آن را خواندم وبعد از شنیدن داستان ماه عسل در پاریس متوجه این تقدم وتآخر شدم شاید رعایت این ترتیب باعث بشه حس بهتری از داستان داشته باشیم. تا حالا از خانم جوجومویز چند کتاب مطالعه کردم و همشون بسیار آموزنده ودوست داشتنی بودند ممنون از شما برای فراهم کردن چنین فرصتی
غزل
۱۴۰۱/۱۱/۴
کتابی خیلی معمولی بود موضوعش جالب و قابل بحث بود اما میشد خیلی بهتر ساخته و پرداخته بشه، نویسنده به عنوان یک زن دنیای ذهن زنان رو به خوبی بیان میکنه اما فکر می‌کنم چیزی ک باعث شد گوش دادن ب این کتاب حالمو ب هم بزنه گویندگی بسیاااار بد این کتاب بود، جناب عمرانی با این همه سابقه درخشان و گویندگی این حرفه‌ای کتاب رو مزحک و مسخره گویندگی کردن خب حالا ک دو گوینده زن و مرد بود چ اصراری داشتن خودشون گویندگی نقش زن رو انجام بدن واقعا رو اعصاب و چندش آور بود، گوینده زن هنوز بهتر بود.
زهرا رجایی
۱۴۰۲/۱۱/۲۴
درسته که این جور عشق ها رو فقط در رمان ها خوندم و تجربه‌ای ازش ندارم، ولی باز هم چه چیزی دلپذیرتر و غم انگیزتر از خوندن از عشق؟ تجربه‌ی لذت بخشی بود، در کل تصاویری که جوجو مویز از عشق میده رو دوست دارم، آدم ها باور پذیرترند. من اول کتاب "دختری که رهایش کردی" رو خوندم که خیلی زیباتر بود، چون با درد سوفی آمیخته شده بود، که داستان رو به واقعیت نزدیک تر میکرد! همون طور که در واقعیت هم یک تجربه‌ی ان قدر شگفت انگیز یا اتفاق نمی افته و یا با یک رنج قطع میشه.
ملینا ن
۱۴۰۲/۷/۲۵
کتاب ماه عسل در پاریس قسمت اول کتاب دختری که رهایش کردی هستش اگر این داستان کوتاه رو گوش کردید برید سراغ کتاب دختری که رهایش کردی.. کتاب داستانی روان در دو زمان اتفاق میافته در مورد دو زوج که ازدواج رو با تمام چالش هاش دارن تجربه میکنن من دوستش داشتم هم زود تموم شد هم بی سر و ته نبود اگر داستان‌های عاشقی دوست دارید درست اومدید همینه …. و البته بعضی جاها یه کم کلیشه هم شد ولی به علت کم بودن داستان خسته نمیشید.. کتابراه بهترینه
فاطمه نیک اندیش
۱۴۰۱/۷/۴
کتابهای جوجو مویز همه خیلی خوبن. گوش دادن به این کتاب هم خیلی خوب بود، اما خیلی بهتره که در ادامه این کتاب حتما کتاب دختری که رهایش کردی رو هم بخونیم تا مناسبات این کتاب رو خیلی بهتر متوجه بشیم. و چقدر خوب این نویسنده زمانهای مختلف رو در کنار هم قرار میده. واقعا دونستن موارد مختلف از زندگیهای جدا و از هم که مربوط به چندین سال اختلاف زمانی هستن شباهتهای عجیب این زندگیها و اون ارتباطی که نا خود آگاه بین این زندگیها شکل گرفته واقعا حیرت آوره.
الهه عباسی
۱۴۰۱/۷/۶
قلم جذاب جوجومویز پر کشش وگیرا بود داستان درباره درک متقابل زوج‌ها از هم در دو دوره تاریخی روایت میشه حس دوست داشتن زنانه ونیاز‌های روحی یک زن به تصویر کشیده میشه نویسنده باز هم توانمندی خود در سریالی بودن داستان هایش رانشان میدهد واین داستان در امتداد سرنوشت شخصیت‌های کتاب دختری که رهایش کردی ادامه میابد ولی خوانش کتاب با دو خوانشگر از جذابیت کتاب می‌کاست
afshin saadati
۱۴۰۰/۱/۲۹
کتابش قشنگ بود ولی کلا از کتاب صوتی بدم اومد. چرا وقتی دوتا گوینده هستند و یکی خانم و یکی آقا چرا باید هر فصلو یکی بخونه و بعد بصورت مضحک تغییر صدا بدند. خیلی بهتر بود که صدای خانوم هارو خانوم و صدای آقاها رو آقا صحبت می‌کرد. نه اینکه تغییر صدا بدند. خوندن کتاب خیلی بهتر از صوتی گوش دادنه.
هانبه موسوی
۱۴۰۱/۷/۱۷
با سلام خدمت دوستان عزیز کتابراهی
این کتاب رمان کوتاه و اموزنده‌ای بود که البته گویا بعد از این کتاب دختری که رهایم کردی می‌باشد، این کتاب به روابط زوجین هم اشاره میکنه که چطور می‌توان با درک متقابل تمام مشکلات را حل کرد از آقای عمرانی و خانم هاشمی هم کمال تشکر را دارم
رویا +
۱۴۰۱/۳/۲۶
از نظر من خوب نبود واقعا، جوجو مویز نویسنده خوبیه اما این اصلا قابل مقایسه با کارهای دیگه‌اش نبود. روایتش هم دو نفره است ولی هر کس یک فصل را می‌خواند و ادای زن و مرد را در می‌آورد. منم با آن شنوده محترمی که گفته بود حداقل وقتی دو نفر هستید دیالوگهای زن و مرد را جدا کنید موافقم.
مجید محمدی
۱۴۰۰/۱۰/۲۲
کتاب ماه عسل در پاریس، رمانی عاشقانه، کوتاه و مفید است. این کتاب روایت دو داستان و دو زندگی مشترک در زمان‌های مختلف است که در آن زوج‌های تازه ازدواج کرده به اختلاف بین زمان آشنایی قبل و بعد از ازدواج پی‌می‌برند و شناخت بیش‌تری نسبت به همسر خود و زندگی مشترک‌شان پیدا می‌کنند.
پریسا روح الهي
۱۴۰۲/۱۱/۱۳
اگر تصمیم دارید کتاب ((دختری که رهایش کردی)) از همین نویسنده را بخونید، قبل از خوندن این کتاب، باید این کتاب را بخونید که با پیش زمینه شخصیت‌ها آشنا باشید. در غیر اینصورت خیلی داستان جذابی نداره و بیشتر به مشکلات اول ازدواج زوج‌ها می‌پردازه.
مشاهده همه نظرات 132

راهنمای مطالعه کتاب صوتی ماه‌ عسل در پاریس

برای دریافت کتاب صوتی ماه‌ عسل در پاریس و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.