معرفی و دانلود کتاب بازی دروغ

عکس جلد کتاب بازی دروغ
قیمت:
59000 تومان - 6.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب بازی دروغ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب بازی دروغ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب بازی دروغ

یک بازی کودکانه گاه می‌تواند سال‌ها عواقبی دردناک به همراه داشته باشد... روث ور در کتاب بازی دروغ داستان چهار دوست را روایت می‌کند که پس از سال‌ها یکدیگر را ملاقات می‌کنند اما نه به دلایلی خوش‌آیند. این کتاب که از آثار پرفروش نیویورک به شمار می‌آید، ماجرای پرکششی را در ژانر معمایی روایت می‌کند.

درباره کتاب بازی دروغ:

روث ور (Ruth Ware) کتاب حاضر را از همان ابتدا جذاب و نفس‌گیر نوشته است. داستان از آن‌جایی شروع می‌شود که زنی به همراه سگش در یک صبح زیبا به پیاده‌روی می‌روند که ناگهان سگ به درون آب می‌پرد و وسیله‌ای از آن بیرون می‌کشد. زن در ابتدا تصور می‌کند آن شی یک تکه چوب است اما اینطور نیست و ماجرا شوم‌تر از حد تصور اوست.

صبح فردای آن روز، پیغامی به سه زن با نام‌های فاطیما، تیا و ایزابل ارسال می‌شود که آرزو داشتند هرگز آن را دریافت نمی‌کردند. پیام از دوستشان کیت بود که فقط گفته بود: «بهت نیاز دارم.»

این چهار دختر در یک مدرسه شبانه‌روزی درس می‌خواندند و بهترین دوستان یکدیگر بودند. آن‌ها به خاطر بازی دروغ‌شان، جدایی ناپذیر بوده و میان افراد مدرسه شناخته شده بودند. تفریح به ظاهر کوچک آن‌ها عواقبی هم داشت و دختران در سال آخر مدرسه به دلایلی مرموز در مرگ معلم هنر مدرسه نقش داشتند و از مدرسه اخراج شدند، اما... .

بازی دروغ سه قانون مهم دارد. اول: باید دروغی بگویید، دوم: نباید حرفتان را عوض کنید و سوم: گیر نیوفتید. اگر بتوانید این سه قانون را رعایت کنید، در بازی شرکت داده می‌شوید و در غیر این صورت اتفاقات خوش‌آیندی انتظارتان را نمی‌کشد.

کتاب بازی دروغ (The lying game) اثری نفسگیر و جنایی به حساب می‌آید و همچون دیگر نوشته‌های این نویسنده، شما را تا انتها با خود همراه می‌کند.

جوایز و افتخارات کتاب بازی دروغ:

- کتاب برگزیده باشگاه کتابخوانی ریز ویترسپون
- کتاب برگزیده فهرست حتماً بخوانید اینترتینمنت ویکلی
- پرفروش‌ترین کتاب نیویورک تایمز

نکوداشت‌های کتاب بازی دروغ:

- شاید یکی از پرپیچ و خم‌ترین و پرتعلیق‌ترین عناوین سال 2017 باشد. (Mystery Tribune)
- پرتنش، اعتیادآور و اثری که نباید آن را از دست داد. (Crime by the Book)
- یک تریلر روانشناسانه‌ی هیجان‌انگیز. (Publishers Weekly)

کتاب بازی دروغ مناسب چه کسانی است؟

اگر به ژانر معمایی و هیجانی علاقه‌مند هستید، این کتاب یک انتخاب مناسب برای شما خواهد بود.

با روث ور بیشتر آشنا شویم:

او داستان‌نویس خلاق و موفق ژانر جنایی و معمایی، سال 1977 در بریتانیا متولد شد. روث ور با رمان‌های جذاب و هیجان‌انگیزی مانند «در یک جنگل تاریکِ تاریک» و «زن کابین شماره 10» به شهرتی کم‌نظیر دست یافت. وی تحصیلات خود را در دانشگاه منچستر تمام کرد و به پاریس نقل مکان نمود و در این مدت به شغل‌هایی نظیر فروشندگی کتاب و تدریس زبان مشغول شد. از دیگر آثار او می‌توان به «مرگ خانم وستاوی» و «چرخش کلید» اشاره کرد.

در بخشی از کتاب بازی دروغ می‌خوانیم:

از دروغ گفتن متنفرم. بچه که بودم از دروغ گفتن لذت می‌بردم تا زمانی‌ که مجبور شدم دروغ بگویم. الان دیگر خیلی‌ به دروغ‌هایم فکر نمی‌کنم، شاید چون خیلی‌ وقت است که نوک زبانم هستند، اما همیشه وجود داشته‌اند، مثل دندانی‌ است که مدام درد می‌کند اما در کنار این درد، هر از گاهی هم تیر می‌کشد. با این همه، من باز هم از دروغ گفتن به اوون متنفرم.

هر طوری که بوده سعی کردم پایش به دروغ‌های من باز نشود، اما حالا انگار بی‌فایده است. به پیام کیت فکر می‌کنم که توی گوشی‌ام جا خوش کرده است و انگار سمی لزج از خودش ترشح می‌کند که توی تمام اتاق پخش می‌شود و قصد دارد همه‌چیز را مسموم کند.

«الان تعطیلات بین نمایشگاه‌های کیته، برای اون زمان خوبیه و... خب، منم چند ماه دیگه باید برگردم سر کار، انگار الان از هر وقت دیگه‌ای بهتره.» اوون غرق در افکارش است، اما به چیزی مشکوک نشده است. می‌گوید: «باشه. خب، پس فکر کنم بهتر باشه اون‌جور که باید و شاید برای خداحافظی ببوسمت.» پس آن‌طوری که باید و شاید من را می‌بوسد، طوری که یادم بیندازد چرا دوستش دارم، چرا از دروغ گفتن به او بدم می‌آید

فهرست مطالب کتاب

قانون اول: دروغ بگو
قانون دوم: حرفت را دوتا نکن
قانون سوم: گیر نیفت
قانون چهارم: هیچ‌وقت به همدیگر دروغ نمی‌گوییم
قانون پنجم: بدان کِی باید از دروغ‌گفتن دست بکشی

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب بازی دروغ
نویسنده
مترجمآناهیتا شجاعی
ناشر چاپینشر نون
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات392
زبانفارسی
شابک978-600-8740-24-7
موضوع کتابکتاب‌های داستان و رمان خارجی
قیمت نسخه الکترونیک
59000 ت - 6.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب بازی دروغ

book's bff
۱۴۰۲/۱۰/۱۶
کتاب حس و حال خوبی داشت و هر شخصیت رو با توجه به توضیحات نویسنده شما می‌تونید به راحتی تصور کنید و تو ذهنتون نقش می‌بنده.
داستانش برای من جدید و خلاقانه بود ولی یکسری از سوالات توی ذهن من موند و تا آخر کتاب منتظر بودم برای جواب ولی خب کتاب با یک پایان نه چندان خلاقانه تموم شد در حد عالی نیست اما خوب بود
روناک نظرى
۱۴۰۲/۳/۲۵
من دو تا کتاب از این نویسنده خوندم که نظرم در مورد هر دو یکیه!! اینقدر که نمیدونم چرا رفتم کتاب بعدى هم خوندم. ولى این نظر منه.! کلا داستاناش یه رفاقت عمیق و قدیمى رو نشون میده بعد بی اعتمادى بین چند نفر و در اخر یکى از همونا که از همون اول میتونیم حدس بزنیم!!! مقصره!!!
مونا مجتبی زاده
۱۴۰۰/۱۱/۲۸
عالی بود خیلی لذت بردم اینهمه احساس مسئولیت و حمایت توی رفاقت حس خوبی به آدم میده اینکه فکر کنی هروقت مشکلی داری کسی هست ک با یه پیغام سریع خودش رو برسونه و اینهمه اعتماد و راز داری توی دوستیشون خیلی حس خوبی به آدم میده داستان عالی و غیر کلیشه‌ای بود ممنون از همه عوامل
الهام شفیعی
۱۴۰۱/۶/۶
قلم روث ور و انتشارات نون قطعا دو گزینه مطمئن در انتخاب و خواندن یک کتاب دلچسب هستن🥰کتابی راز آلود که نمیشه تا پایانش زمین بذارین و باید یک نفس تا انتها خوندش🥰
Dela
۱۴۰۱/۱۰/۲۹
رمان زیبایی بود.. با گذر از همه‌ی فراز و نشیب‌ها و هیجانی که مارو با خودش همراه میکرد، احساس مادرانه هم به خوبی توصیف شده بود و بسیار دلنشین بود:)
محمد زرگران
۱۴۰۳/۱/۱۰
یکی از بهترین کتاب‌هایی که بنظرم هرکسی باید در قفسه کتاب‌های معماییش داشته باشه. با خوندن این کتاب ساعاتی غرق در داستانی مهیج میشین
زاها م
۱۴۰۱/۸/۲
درکل کتاب خوبی بود و آدم رو تشویق میکرد که داستان رو ادامه بده، البته خوندن اونهمه جزئیات مخصوصا در مورد بچه داری برای من خسته کننده میشد.
آرام
۱۴۰۲/۱/۱۵
همون چیزی بود که از قلم روث ور انتظار میرفت
روند داستان و پرداختنش به جزییات خوب بود پایان غیر قابل حدسی هم داشت
مینا سعیدی
۱۴۰۱/۱۱/۳
بد نیس زیادی کش داده اونقدی ک بقیه تعریف کردن هیجانی نیس ولی ترجمه عالیه بهرحال اگه تخفیف دارید بخرید وگرنه نمیارزه
الهام کریمی
۱۴۰۱/۵/۱۵
تا اینجا همه کتابهای خانم روث ور رو خوندم هر کدام فضای جدید و منحصر به فردی دارند اصلا قابل پیش بینی نیستند
مهدی مسی
۱۴۰۱/۴/۶
چهار کلمه بیشتر خرجش نمکنم جنایی درام عا شقانه خفنه. به جزعیات توجه خاصی شده تو کتاب این عالیه و هیجان داره خیلی
Negin Ahmadvandi
۱۴۰۱/۳/۳۰
کتاب بدی نبود یکم داستان آشفته و حوصله سر بر میشه از وسطاش ولی به یکبار خواندنش می‌ارزد. با تشکر از کتابراه
مریم بیکدلو
۱۴۰۲/۶/۲۲
موضوع جالب بود و شخصیت پردازی‌ها خوب بود بجز شخصیت پردازی نقش اولو داستان رو میشد کوتاه تر جمعش کرد
صدریه محمودی
۱۴۰۱/۳/۶
عالی با پایان غیر منتظره
مشاهده همه نظرات 14

راهنمای مطالعه کتاب بازی دروغ

برای دریافت کتاب بازی دروغ و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.