معرفی و دانلود کتاب صوتی ماهی قرمز بزرگ: همه می‌خواهند دنیا را تغییر دهند، ولی هیچ‌کس به دنبال تغییر خود نیست

عکس جلد کتاب صوتی ماهی قرمز بزرگ: همه می‌خواهند دنیا را تغییر دهند، ولی هیچ‌کس به دنبال تغییر خود نیست
قیمت:
۶۲,۴۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی ماهی قرمز بزرگ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی ماهی قرمز بزرگ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی ماهی قرمز بزرگ: همه می‌خواهند دنیا را تغییر دهند، ولی هیچ‌کس به دنبال تغییر خود نیست

یک اثر انگیزشی از شیو خیرا، نویسنده و سخنران هندی. کتاب صوتی ماهی قرمز بزرگ دربرگیرنده‌ی دستورالعمل‌هایی راهگشا و روشنی‌بخش درباره‌ی موفقیت است. شیو خرا در این کتاب صوتی ضمن بیان ایده‌های خود، حکایات جالب و جذاب و سخن بزرگان را از قرون گذشته تا کنون جمع‌آوری کرده است.

درباره‌ی کتاب صوتی ماهی قرمز بزرگ

شیو خیرا (Shiv Khera) نویسنده و سخنران انگیزشی هندی، در کتاب ماهی قرمز بزرگ (You Can Win) به شما کمک می‌کند اهداف جدیدی را برای خود ایجاد کنید، حس شکوفایی را برای زندگی خود به ارمغان بیاورید و به سراغ عملی کردن ایده‌های جدیدتان بروید. این کتاب صوتی آموزه‌هایی از خرد باستانی تا تفکر امروزی را در بر می‌گیرد و با عمل به توصیه‌های رهگشای آن می‌توانید موفقیت خود را در تمام طول عمرتان تضمین کنید.

افکار مثبت کمابیش به سراغ همه‌ی ما می‌آیند. برای عده‌ای بیشتر و برای برخی کمتر. اما مسئله‌ی اصلی شیو خیرا در این کتاب صوتی، این است که چگونه می‌توانیم افکار مثبت را به نگرشی مثبت تبدیل کنیم. نگرشی که دیگر به مصداق‌ها و موقعیت‌های خاصی بستگی ندارد و در تمام لحظات زندگی از دریچه‌ی آن به جهان پیرامونمان می‌نگریم. عمل به آنچه شیو خیرا در این اثر توصیه می‌کند، ما را قادر می‌سازد تا جاه‌طلبی را به عملگرایی تبدیل کنیم و موفقیتی چشمگیر را در تمامی عرصه‌های زندگی برای خود رقم بزنیم.

این کتاب صوتی به شما کمک می‌کند:

  • با تسلط بر هفت مرحله‌ی مثبت‌اندیشی، اعتمادبه‌نفس را به خود هدیه دهید.
  • نقاط ضعف خود را به نقاط قوت تبدیل کنید
  • با در دست داشتن ادله‌ی درست برای کاری که انجام می‌دهید، به خود و کارتان اعتبار ببخشید.
  • شما کسی باشید که چیزها را کنترل می‌کند و نه بالعکس.
  • مسئولیت اعمال و رفتارهایتان را بر عهده بگیرید.
  • و با ایجاد احترام متقابل در رابطه با افراد زندگی‌تان، درون آن‌ها و همچنین درون خودتان حس حقیقی اعتماد را ایجاد کنید.

همه ما خوب و بد را می‌دانیم، اما حتی پس از دانستن آنچه باید انجام شود، نمی‌دانیم چطور ادامه دهیم و چگونه این شکاف و فاصله‌ی میان حرف تا عمل را طی کنیم. اگر مراحل این کتاب صوتی را دنبال کنید، می‌توان این شکاف را پر کرد. این کتاب تنها درباره‌ی چیستی موفقیت نیست؛ بلکه به شما نشان می‌دهد که چگونه به موفقیت دست پیدا کنید.

نسخه‌های دیگری از این کتاب با عنوان «شما برنده‌اید» به فارسی ترجمه شده است اما نشر صوتی ماه‌آوا ترجمه‌ی آرش بهشتی را برگزیده و این اثر را در قالب کتاب صوتی روانه‌ی بازار کرده است.

نکوداشت‌های کتاب صوتی ماهی قرمز بزرگ

  • این اثر کتابی در مورد تغییر نگرش است. شیو خرا به تمام موارد ضروری و لازمی می‌پردازد که به موفقیت کمک می‌کند. (Kundan Kumar)
  • با این کتاب می‌توانم تغییرات شگفت‌انگیزی را در خود ایجاد کنم. همه باید این کتاب را بخوانند. کتاب ماهی قرمز بزرگ به ما می‌آموزد مثبت‌نگری را در زندگی خود تقویت کنیم. (K. V. V. Sumanth)
  • بسیار کاربردی است به همه توصیه می‌کنم حداقل یک بار در زندگی این کتاب را بخوانند، پس از خواندن آن پشیمان نخواهید شد. (Ujjwal Chetan)

با شیو خیرا بیشتر آشنا شویم

او یک مربی، مشاور کسب‌وکار، سخنران پرطرفدار و کارآفرین موفق هندی است. شیو خیرا از طریق آثار و اندیشه‌های الهام‌بخش خود، مردم سراسر جهان را قادر می‌سازد تا پتانسیل واقعی خود را درک کنند. او با نگارش کتاب‌ها و ایراد سخنرانی‌هایی در این زمینه، پیام شخصی و پویای خود را به نقاط دوردست جهان رسانده است. شیو خیرا بارها در برنامه‌های متعدد رادیویی و تلویزیونی حضور یافته و سی سال تحقیق و تجربه‌ی او به افراد بسیاری در مسیر رشد و توسعه‌ی فردی کمک کرده است.

در بخشی از کتاب صوتی ماهی قرمز بزرگ می‌شنویم

چند نفر را می‌شناسید که حاضرند بیش از آنچه دستمزد می‌گیرند کار انجام دهند؟ اغلب آدم‌ها میل دارند کمتر از آنچه دستمزدشان است کار کنند و دسته‌ی سومی هم هستند که گرایش به انجام همان کاری را دارند که در قبالش مزدی دریافت کرده‌اند. فواید تعلق داشتن به گروه اول چیست؟ ارزش خود را بدون در نظر گرفتن اینکه کجا هستید و چه کاری انجام می‌دهید بالاتر می‌برید. این کار به شما اعتمادبه‌نفس بیشتری می‌دهد. شما را به چشم رهبر نگاه می‌کنند. به شما اعتماد می‌کنند. مافوق‌ها برایتان احترام قائل خواهند شد. وفاداری زیردستان و مافوق‌ها افزایش خواهد یافت و این کار حس همکاری و تعاون را زنده می‌کند. اگر برای کسی کار می‌کنی، برای خاطر خودت و خدا کار کن. (کیم هابرت)

این گونه افراد بی‌توجه به سن یا تجربه و مدرک تحصیلی‌شان، در همه جا پذیرفته می‌شوند. آدم‌های سخت‌کوشی که بدون ناظر هم به‌خوبی انجام وظیفه می‌کنند، آدم‌هایی که وقت‌شناس و باملاحظه‌اند، با دقت گوش می‌دهند و آموزش‌ها را مشتاقانه دنبال می‌کنند، راستگو هستند. آدم‌هایی که در زمان‌های دور از انتظار اما ضروری برای اضافه‌کاری احضار می‌شوند و ترش‌رویی نمی‌کنند، خوش‌رو و فروتن‌اند و به نتیجه بیش از شرایط کار اهمیت می‌دهند.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
11 دقیقه
سخنی از شیو خرا
33 دقیقه
فصل اول: منش - قسمت اول
42 دقیقه
فصل اول: منش - قسمت دوم
50 دقیقه
فصل دوم: موفقیت - قسمت اول
53 دقیقه
فصل دوم: موفقیت - قسمت دوم
23 دقیقه
فصل سوم: انگیزه
59 دقیقه
فصل چهارم: عزت نفس
71 دقیقه
فصل پنجم: مهارت‌های شخصی و باطنی
19 دقیقه
فصل ششم: عادت و ضمیر ناخودآگاه
22 دقیقه
فصل هفتم: هدف‌گذاری
30 دقیقه
فصل هشتم: بصیرت و ارزش‌ها

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی ماهی قرمز بزرگ: همه می‌خواهند دنیا را تغییر دهند، ولی هیچ‌کس به دنبال تغییر خود نیست
نویسنده
مترجمآرش بهشتی
راوینسرین رضایی
ناشر چاپیانتشارات لیوسا
ناشر صوتینشر ماه آوا
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابMP3
مدت۶ ساعت و ۵۲ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی ماهی قرمز بزرگ

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب صوتی ماهی قرمز بزرگ

برای دریافت کتاب صوتی ماهی قرمز بزرگ و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.