معرفی و دانلود کتاب صوتی مجیدو بارسا و تیم ملی دارآباد 1: گربه‌های تهران

عکس جلد کتاب صوتی مجیدو بارسا و تیم ملی دارآباد 1: گربه‌های تهران
قیمت:
۷۹,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی مجیدو بارسا و تیم ملی دارآباد 1: گربه‌های تهران و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی مجیدو بارسا و تیم ملی دارآباد 1: گربه‌های تهران و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی مجیدو بارسا و تیم ملی دارآباد 1: گربه‌های تهران

مجتبی شول افشارزاده کتاب صوتی مجیدو بارسا و تیم ملی دارآباد 1: گربه‌های تهران را به کسانی تقدیم کرده که تا آخرین ثانیه‌های وقت‌های اضافه، برای به ثمر رساندن گل‌های خود در زمین زندگی می‌کوشند. مجیدو و دوستانش، علی‌رغم مخالفت مردم روستا و والدینشان، به فوتبال بازی کردن در زمین‌های خاکی ادامه می‌دهند. آن‌ها به‌همراه بی‌بی‌نسای دروازه‌بان، برای رسیدن به آرزوهای به‌ظاهر دست‌نیافتنی‌شان، تلاش می‌کنند...

درباره‌ی کتاب صوتی مجیدو بارسا و تیم ملی دارآباد 1: گربه‌های تهران

حالا که مدرسه‌ها تعطیل شده و تابستانی طولانی در راه است، مجیدو بارسا و دوستانش تصمیم می‌گیرند که کل تعطیلات را فوتبال بازی کنند و خوش بگذرانند. آن‌ها بعد از تعطیل شدن مدرسه، کتاب‌ها و کاغذهایشان را پاره و در هوا پخش می‌کنند و به‌خاطر رسیدن سه ماه تعطیلی، در پوست خود نمی‌گنجند. در این میان همه‌ی بزرگ‌ترهای شهر از دست این پسربچه‌های شیطان عاصی شده‌اند و تنها کسی که در کتاب مجیدو بارسا و تیم ملی دارآباد 1: گربه‌های تهران، به فکر فوتبالیست‌های آینده‌ی کشور است، بی‌بی‌ نساست.

اما پدر مجیدو با این تصمیم او مخالف است و از او می‌خواهد که در تابستان کنار دست او کار کند و پول دربیاورد. مجیدو دوست دارد کمی از بدهی‌های پدرش را کم کند؛ اما راهی دیگر را برای رسیدن به این هدف در نظر گرفته. او روزها گوسفندهای کاکاجان را می‌چراند و شب‌ها همراه دیگر دوستانش، در زمین خاکی فوتبال بازی می‌کند.

معرفی و دانلود کتاب صوتی مجیدو بارسا و تیم ملی دارآباد 1: گربه‌های تهران

مجتبی شول‌ افشارزاده شخصیت‌های زیادی را در کتاب مجیدو بارسا و تیم ملی دارآباد 1: گربه‌های تهران خلق کرده است. مجیدو که طرفدار دوآتشه‌ی تیم بارسلوناست، لقب بارسا را برای خود برگزیده و دوستان دیگرش نیز القاب دیگری برای خود دارند. مثل حسن پنالتی، مجید خرشوت، صادقو جیگر بی‌بی نسا، سعید چلسی و ساسان سه‌سوت. جعفر فرغونی هم در این میان، وظیفه‌ی خطیر گزارشگری بازی‌های فوتبال را بر عهده دارد! بی‌بی نسا نیز با بچه‌ها بازی می‌کند و به یکی از دروازه‌بان‌های قدر تبدیل می‌شود. او برای تمرین دروازه‌بانی، روی پای دو تا از مرغ‌هایش شیرجه می‌زند!

همه‌ی این افراد می‌خواهند وضعیت فوتبال در روستایشان بهتر شود و یک زمین چمن داشته باشند. مجیدو هم قصد دارد به تیم ملی فوتبال ایران راه یابد. او فکر می‌کند با ورودش به ترکیب تیم، موفقیت فوتبال ایران تضمین می‌شود! مجیدو و دوستانش، برای رسیدن به چنین رؤیاهایی سخت تلاش می‌کنند، شب و روز در حال تمرین هستند و با تیم‌های قدرتمند زیادی مسابقه می‌دهند. اما هیچ‌کدام فکر نمی‌کنند روزی مقابل خداداد عزیزی، فوتبال بازی کنند!...

مؤسسه‌ی توسعه محتوای لحن دیگر کتاب صوتی مجیدو بارسا و تیم ملی دارآباد: گربه‌های تهران را با صدای گرم و دل‌نشین مهران نوروزی تهیه کرده است. ناشر متنی این کتاب انتشارات محبوب هوپاست که این کتاب مجتبی شول افشارزاده را با تصویرگری مهدی فاطمی‌نسب روانه‌ی بازار کرده.

کتاب صوتی مجیدو بارسا و تیم ملی دارآباد 1: گربه‌های تهران برای چه کسانی مناسب است؟

شنیدن کتاب صوتی مجیدو بارسا و تیم ملی دارآباد 1: گربه‌های تهران را به نوجوانان گروه سنی 11 تا 15 سال پیشنهاد می‌کنیم.

در بخشی از کتاب صوتی مجیدو بارسا و تیم ملی دارآباد 1: گربه‌های تهران می‌شنویم

حالا زیر آسمان شب، مجیدو توی حیاط خاکی‌شان دراز کشیده بود و خوابش نمی‌برد. گهگاهی، نسیمی گوشه‌ی حصیر را بلند می‌کرد و می‌انداخت زمین. عوعوی سگ‌ها هم خوابیده بود. دم‌به‌دم گلوی مجیدو بیشتر باد می‌کرد و اشک روی شقیقه‌هایش داغ‌تر می‌شد. حالا بی‌صدا گریه می‌کرد نه به‌خاطر کتک‌ها؛ به‌خاطر پدرش که هرچه کار می‌کرد باز همیشه بدهکار مغازه‌ها بود. حالا برای اولین‌بار فکر کرد می‌خواهد کمکش کند. اشکش بی‌امان می‌جوشید و زیر لب‌های بادکرده‌اش گفت: «خدایا! اگه نتونم برم فوتبال، پس تیم ملی ایران بدون من چی میشه؟!» قبل از آنکه خوابش ببرد، اشک‌هایش را با آستین پاک کرد تا بتواند ستاره‌های ته آسمان را خوب تماشا کند.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه 1
نمونه 2
1 دقیقه
متن پشت جلد کتاب 1
1 دقیقه
متن پشت جلد کتاب 2
14 دقیقه
فصل اول
15 دقیقه
فصل دوم
25 دقیقه
فصل سوم
26 دقیقه
فصل چهارم
30 دقیقه
فصل پنجم
32 دقیقه
فصل ششم
54 دقیقه
فصل هفتم
17 دقیقه
فصل هشتم
33 دقیقه
فصل نهم
17 دقیقه
فصل دهم
8 دقیقه
فصل یازدهم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی مجیدو بارسا و تیم ملی دارآباد 1: گربه‌های تهران
نویسنده
راویمهران نوروزی
ناشر چاپیانتشارات هوپا
ناشر صوتی شرکت توسعه محتوای لحن دیگر
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابMP3
مدت۴ ساعت و ۳۲ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی نوجوان، کتاب داستان و رمان نوجوان
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی مجیدو بارسا و تیم ملی دارآباد 1: گربه‌های تهران

نفیسه
۱۴۰۲/۱۲/۱۲
من زیاد فوتبالی نبودم ولی این کتاب من و به دنیای طنز فوتبال برد
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب صوتی مجیدو بارسا و تیم ملی دارآباد 1: گربه‌های تهران

برای دریافت کتاب صوتی مجیدو بارسا و تیم ملی دارآباد 1: گربه‌های تهران و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.