معرفی و دانلود کتاب صوتی مجیدو بارسا و تیم ملی دارآباد 2: شیرهای کابل

عکس جلد کتاب صوتی مجیدو بارسا و تیم ملی دارآباد 2: شیرهای کابل
قیمت:
۹۹,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی مجیدو بارسا و تیم ملی دارآباد 2: شیرهای کابل و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی مجیدو بارسا و تیم ملی دارآباد 2: شیرهای کابل و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی مجیدو بارسا و تیم ملی دارآباد 2: شیرهای کابل

کتاب صوتی مجیدو بارسا و تیم ملی دارآباد 2: شیرهای کابل، داستان نوجوانانی است که به عشق فوتبال همه‌ی تلاششان را می‌کنند. مجتبی شول افشارزاده در جلد دوم کتاب زیبای خود، داستان‌های دیگری را برای شخصیت‌ها رقم می‌زند. در این میان بی‌بی‌نسای فوتبالیست همراه با دیگر پیرزن‌ها، به این بچه‌ها کمک می‌کند تا به هدفشان برسند...

درباره‌ی کتاب صوتی مجیدو بارسا و تیم ملی دارآباد 2: شیرهای کابل

اگر جلد اول کتاب مجیدو بارسا و تیم ملی دارآباد را خوانده باشید، احتمالاً با مجیدو بارسا، بی‌بی‌نسا، مجید خرشوت، وحیدو چپ و دیگر شخصیت‌ها آشنایی دارید. این‌بار مجیدو بارسا و تیمش سر از شهر هرات و کابل افغانستان درمی‌آورند و با تیم‌هایی مثل تیم ملی ترینیداد و توباگو، آرژانتین و آمریکا رقابت می‌کنند. آن‌ها در کتاب مجیدو بارسا و تیم ملی دارآباد 2: شیرهای کابل، از روستای کویری خودشان به افغانستان می‌روند تا پیام‌آور صلح باشند.

معرفی و دانلود کتاب صوتی مجیدو بارسا و تیم ملی دارآباد 2: شیرهای کابل

بچه‌ها که برای تیم ملی دارآباد افتخارآفرینی کرده‌اند، می‌خواهند که از آن‌ها حمایت شود. تنها خواسته‌ی آن‌ها این است که در یک لیگ بازی کنند و به تیم ملی بروند. بهباز شورا بعد از بازگشت آن‌ها از تهران، قول می‌دهد که همه‌ی خواسته‌هایشان را اجرا کند؛ اما به‌جز سوء‌استفاده از نام تیم، هیچ کار دیگری انجام نمی‌دهد. حال این نوجوانان شجاع تصمیم دارند که خودشان برای سربلندی روستا کاری انجام دهند.

حالا گل‌ممد نیز به تیم ملی دارآباد پیوسته است. او لژیونر افغانستانی‌الاصل تیم است و قصد دارد با شوت‌های کات‌دارش، تیم را به قهرمانی برساند. البته هنوز هم جعفرفرغونی گزارشگر بازی‌های تیم است و با گزارش‌های جذاب خود، خنده را بر لب شما می‌نشاند. در جلد اول کتاب، بازیکنان تیم خداداد عزیزی را ملاقات می‌کنند. اما در کتاب مجیدو بارسا و تیم ملی دارآباد 2: شیرهای کابل، با سرمربی تیم ملی ایران شام می‌خورند!

مجتبی شول افشارزاده با همراهی عارف احمدی، توانسته گویش افغانستانی را در کتاب به کار ببرد. مهران نوروزی نیز با صدای گرم و دل‌نشینش از این گویش در خوانش کتاب صوتی مجیدو بارسا و تیم ملی دارآباد 2: شیرهای کابل بهره برده. شرکت توسعه محتوای لحن دیگر تهیه‌ی این کتاب صوتی را بر عهده داشته است. انتشارات هوپا نسخه‌ی متنی این کتاب مجتبی شول افشارزاده را با تصویرگری سید محمدمهدی فاطمی‌نسب روانه‌ی بازار کرده است.

کتاب صوتی مجیدو بارسا و تیم ملی دارآباد 2: شیرهای کابل برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب برای گروه سنی 11 تا 15 سال مناسب است.

در بخشی از کتاب صوتی مجیدو بارسا و تیم ملی دارآباد 2: شیرهای کابل می‌شنویم

مجیدو بارسا توی صورت خورشید نارنجی آهی بلند کشید و احساس کرد دو نقطه در چپ و راست پیشانی‌اش دارد به‌جای خورشید می‌سوزد. گوسفندها جلو می‌رفتند و سُم‌هایشان از غبار نارنجی،‌ نقاشی‌هایی نامعلوم توی فضا ترسیم می‌کرد. اصغرپنبه‌ای در دل چنین فضای نامعلومی بود که مفش را بالا کشید و حرف دلش را زد: «من می‌گم از توی حزب بهبازِ شورا بیاییم بیرون! بریم توی حزب بی‌بی. خبر دارم پسرش تیم ملک‌آباد رو برای لیگ شهرستان اسم‌نویسی کرده. هر بازی چه ببرن چه ببازن، یه ساندویچ جیگر مرغ هم بهشون می‌ده با نون اضافه و نوشابه‌ی سیاه.» و با بغض مضاعفی خیره در قرص بزرگ و نارنجی خورشید ادامه داد: «ولی ما گرفتار شدیم؛ گرفتار آهِ دل بی‌بی!»

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه 1
نمونه 2
1 دقیقه
متن پشت جلد کتاب 1
1 دقیقه
متن پشت جلد کتاب 2
33 دقیقه
فصل اول
33 دقیقه
فصل دوم
17 دقیقه
فصل سوم
8 دقیقه
فصل چهارم
6 دقیقه
فصل پنجم
50 دقیقه
فصل ششم
40 دقیقه
فصل هفتم - قسمت اول
39 دقیقه
فصل هفتم - قسمت دوم
29 دقیقه
فصل هشتم
47 دقیقه
فصل نهم
10 دقیقه
فصل دهم
13 دقیقه
فصل یازدهم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی مجیدو بارسا و تیم ملی دارآباد 2: شیرهای کابل
نویسنده
راویمهران نوروزی
ناشر چاپیانتشارات هوپا
ناشر صوتی شرکت توسعه محتوای لحن دیگر
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابMP3
مدت۵ ساعت و ۲۶ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب داستان و رمان نوجوان، کتاب صوتی نوجوان
قیمت نسخه صوتی

راهنمای مطالعه کتاب صوتی مجیدو بارسا و تیم ملی دارآباد 2: شیرهای کابل

برای دریافت کتاب صوتی مجیدو بارسا و تیم ملی دارآباد 2: شیرهای کابل و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.